quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Ik kon het niet latenquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je gaat echt teveel om met faxie.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:08 schreef Raene het volgende:
Ik wil knuffelen in de stromende regen
Herfst is begonnen dus sla je slag.quote:
Seksquote:
Fixedquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:11 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil GEEN regen of sneeuw of ijs of kou.
Sjipsquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry er zijn nog twee stukjes
Voor mij en voor mij
Goed voor je diabetes ookquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sjips![]()
Morgen zelf maar halen, ookal heb ik geen geld voor lekkere dingen eigenlijk
Valt wel mee dacht ik met noga.. Zit niet zoveel koolhydraten in toch?quote:
Ik vermaak me gewoon nietquote:
Ga met jezelf spelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent 1 dag werkloos?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sjips![]()
Morgen zelf maar halen, ookal heb ik geen geld voor lekkere dingen eigenlijk![]()
per portie van 12 gr niet neequote:Op vrijdag 20 september 2013 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Valt wel mee dacht ik met noga.. Zit niet zoveel koolhydraten in toch?
Ja tochquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee en daarom zitten we hier te huilie-en
FOK! De verlosser in bittere tijdenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee en daarom zitten we hier te huilie-en
Mijn reddingquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
FOK! De verlosser in bittere tijden
Ja hoorquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
GRRRBBMLLL, ik word gek van jeuk op mijn hoofd, terwijl ik vanmorgen mijn haren heb gewassen![]()
Iemand een tondeuse te leen?
Ik ben nog niet werkloos, maar wel door m'n geld heen voor deze maand.. Over 5 dagen weer paydayquote:
Misschien heb je wel luizenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
GRRRBBMLLL, ik word gek van jeuk op mijn hoofd, terwijl ik vanmorgen mijn haren heb gewassen![]()
In b4 tijn die aanraadt je kop af te hakken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
Collega's met kinderen met luizenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van wie zou ik dat moeten hebben?
Of gelquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Collega's met kinderen met luizen!
Beetje onwaarschijnlijk.. Misschien een andere shampoo gaan gebruiken
?
Dat is wel erg drastisch, kaal scheren is een goeie tussenweg als dat niet werkt kan amputatie van het hoofd altijd nogquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In b4 tijn die aanraadt je kop af te hakken.
Ja en dan op sterk water zoals in futurama. Werkte perfect.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel erg drastisch, kaal scheren is een goeie tussenweg als dat niet werkt kan amputatie van het hoofd altijd nog
Ja, wel handig, geen lichaam meerquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja en dan op sterk water zoals in futurama. Werkte perfect.
Mijn jas hangt niet in de buurt van iemand anders zijn jas, bovendien is het alleen bovenop mijn hoofd, dus gel zou het kunnen zijn. Evhter gebruik ik deze altijd alquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Collega's met kinderen met luizen!
Beetje onwaarschijnlijk.. Misschien een andere shampoo gaan gebruiken
?
Of een andere gel iddquote:
Ik heb vandaag n neutral gehaald voor J. En vd week al de tondeuse erover zodat er ff geen gel in hoeft.quote:
Muren geven bij mij altijd een goed antwoord terug.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
Aangezien ik weer tegen een muur aan het lullen ben.
Was even drinken en een ijsje pakkenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
Aangezien ik weer tegen een muur aan het lullen ben.
n neutral? Was da?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb vandaag n neutral gehaald voor J. En vd week al de tondeuse erover zodat er ff geen gel in hoeft.
Geïrriteerde hoofdhuid
Kan ik beter m'n handen afhakken zodat ik niet kan krabbenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In b4 tijn die aanraadt je kop af te hakken.
Hm misschien is douchen een optie?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ik beter m'n handen afhakken zodat ik niet kan krabben
Of wanten aan, net als ze doen bij babies.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
Kan ik beter m'n handen afhakken zodat ik niet kan krabben
J gaat nooit naar de kapper, moet altijd gel in anders is hij net inspector gadgetquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb vandaag n neutral gehaald voor J. En vd week al de tondeuse erover zodat er ff geen gel in hoeft.
Geïrriteerde hoofdhuid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |