En als je verliest gaat het alleen maar meer over jullie slechte reeks.
Als Ajax verliest is daar alles kommer en kwel. Nipt van Zwolle winnen en daarna verliezen in Eindhoven. Nee, ik snap niet waar dat ongebreidelde vertrouwen van de meeste Ajacieden vanaf komt.
Als Ajax verliest is daar alles kommer en kwel. Nipt van Zwolle winnen en daarna verliezen in Eindhoven. Nee, ik snap niet waar dat ongebreidelde vertrouwen van de meeste Ajacieden vanaf komt.
Ajax heeft wat meer adem. De Boer heeft krediet en 'we' hebben 3 titels op rij gewonnen.
Na de wedstrijd tegen Zwolle anders niet. Als PSV gisteren met duidelijke cijfers had gewonnen was die aard waarschijnlijk ook anders geweest. Laten we eerlijk zijn, wat Ajax tot op heden heeft laten zien doet pijn aan de ogen.
Op het vertrouwen dat Ajax de laatste jaren traditiegetrouw slecht start en daarna weer op stoom komt. Daarbij zijn de punten die je hebt laten liggen tegen tegenstanders geweest waar dat op een slechte dag gewoon zou kunnen. PSV heeft een makkelijker programma gehad en al bijna even veel verliespunten. En dat het tegen Zwolle moeilijk winnen is moet jou toch wel bekend voor komen?
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
blessures bij psv en de hoop op een andere aanvallende opstelling bij ajax
Ajax heeft wat meer adem. De Boer heeft krediet en 'we' hebben 3 titels op rij gewonnen.
Wat meer ervaring ook, maar het voetbal ziet er niet uit. Nu zag dat er andere jaren in het begin van de competitie ook niet uit, maar dat is dan toch wel zorgelijk.
Na de wedstrijd tegen Zwolle anders niet. Als PSV gisteren met duidelijke cijfers had gewonnen was die aard waarschijnlijk ook anders geweest. Laten we eerlijk zijn, wat Ajax tot op heden heeft laten zien doet pijn aan de ogen.
Dat is waar, al zag ik tegen Barcelona weer af en toe voetbal, punt is dat het bij PSV momenteel niet zo goed gaat
Wat meer ervaring ook, maar het voetbal ziet er niet uit. Nu zag dat er andere jaren in het begin van de competitie ook niet uit, maar dat is dan toch wel zorgelijk.
Dat matige voetbal hebben de ploegen momenteel gemeen, alleen heeft Ajax meer ervaring. Als het kut loopt kan het altijd op balbezit spelen om geen goal tegen te krijgen (niet dat dat tegenwoordig nog 100% slagingskans heeft, maar goed).
Op het vertrouwen dat Ajax de laatste jaren traditiegetrouw slecht start en daarna weer op stoom komt. Daarbij zijn de punten die je hebt laten liggen tegen tegenstanders geweest waar dat op een slechte dag gewoon zou kunnen. PSV heeft een makkelijker programma gehad en al bijna even veel verliespunten. En dat het tegen Zwolle moeilijk winnen is moet jou toch wel bekend voor komen?
Hebben dit seizoen nog niet tegen ze gespeeld dus zou het niet weten.
Daar mag je tot nu toe blij om zijn want Zwolle legt een stuk beter voetbal op de mat. Als je al moeite hebt met Cambuur en Heracles en Ludonogwat.
Het gaat hier niet om PSV. Het gaat om het vertrouwen wat jullie supporters ineens hebben na Barcelona. Vorige week tegen Zwolle was het helemaal niets en was het kampioenschap min of meer al vergeven.
Het gaat hier niet om PSV. Het gaat om het vertrouwen wat jullie supporters ineens hebben na Barcelona. Vorige week tegen Zwolle was het helemaal niets en was het kampioenschap min of meer al vergeven.
Ik heb het hele seizoen al vertrouwen in het kampioenschap hoor. Daar deed de slechte start van Ajax (En de verfrissende start van PSV) helemaal niets aan af.
Op vrijdag 20 september 2013 19:22 schreef Caland het volgende: Het blijft de eredivisie. Ajax dat wordt weggetikt tegen PEC in eigen huis, PSV dat geen vuist kan maken tegen Cambuur.
Everything is possible. This is mickey mouse /Stief
#letsdothistogether
Op vrijdag 20 september 2013 19:22 schreef Caland het volgende: Het blijft de eredivisie. Ajax dat wordt weggetikt tegen PEC in eigen huis, PSV dat geen vuist kan maken tegen Cambuur.
Everything is possible. This is mickey mouse /Stief
Been gebruikte gisteren: "De kracht van het team, is het team"
Ik denk dat Bojan in de punt wel eens een belangrijke factor zou kunnen worden. Niet dat ik zo kapot ben van die jongen en het is ook maar de vraag of hij speelt, maar je mist momenteel iemand tussen de linies en Sigthorsson is als spits te statisch. Bojan maakt veel ruimte met zijn gezwerf en hij is behendig. De gaten die dan vallen, want de Bruma's van deze wereld belopen dat niet, die moeten voor Ajax zijn. Vorig seizoen was het dan vaak Fischer die van ruimtes kon profiteren, meestal geboden door Eriksen.
Op zaterdag 21 september 2013 11:30 schreef Heeinz het volgende: Die Tamata, kan die wat? Niet dat hij met (waarschijnlijk) Sigthórsson een goede tegenstander heeft, maar toch.
Nee. Die kan niet zo veel, maar in sommige wedstrijden stijgt hij boven zichzelf uit. Heeft eerder in topwedstrijden wel heel degelijk gespeeld, dus daar hopen we dan maar op.
oh achterin rondspelen omdat barcelona het toelaat heet tegenwoordig combineren
3x de bal naar voren tikken is combineren inderdaad.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Morgen gaat echt een verschrikkelijke draak van een wedstrijd worden. Ik denk dan ook dat ik zorg dat ik voor de wedstrijd al ketszat ben. Heb ik tenminste sowieso een leuke middag en avond.
Op zaterdag 21 september 2013 11:30 schreef Heeinz het volgende: Die Tamata, kan die wat? Niet dat hij met (waarschijnlijk) Sigthórsson een goede tegenstander heeft, maar toch.
Hahahahha idd, en als je dan met zijn alle ook nog eens boeren gaat roepen dan sta je helemaal voor lul. Boeruhhh boeruhh boeruhh hahahaha zelden zo gelachen.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Mijn naam is Olaf Peeters. Ik woon al bijna 25 jaar in de mooie stad Eindhoven. Toch ben ik al heel lang Ajax-fan (ieder zijn tekortkomingen zullen jullie denken). Nu lijkt me het wel een mooie stunt, nu het uitvak morgen leeg zal blijven, dat we het uitvak vullen met 1 supporter, namelijk ondergetekende. (...)
Ik ben niet uit op vervelende dingen, wil me (al moet het om 09:00) morgen netjes melden bij het stadion en de volle mep betalen voor een kaartje. In afwachting van jullie reactie!
Olaf had contact moeten opnemen met groeperingen van Ajax om zo 1 groot doek uit te rollen in het uitvak bijvoorbeeld tegen het moderne voetbal en dit soort onzin ipv alleen in dat uitvak te gaan staan, bereik je niks mee en erger ik me kapot aan.
Olaf had contact moeten opnemen met groeperingen van Ajax om zo 1 groot doek uit te rollen in het uitvak bijvoorbeeld tegen het moderne voetbal en dit soort onzin ipv alleen in dat uitvak te gaan staan, bereik je niks mee en erger ik me kapot aan.
Oke
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
[joodmodus]
Olaf moet effe zijn adres posten, dan ga ik hem kapotslaan. Kut Ajacied met zijn bijdehante gedoe. Beetje populair doen enzo.