Er is brand, ik bel even naar Pino112quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom had ik die niet eerder bedacht
Leuk geweest weer.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is brand, ik bel even naar Pino112
De nieuwe stream gebruikt Flash, wellicht dat 't daar de mist mee in gaat. Al eens een andere browser (bijv. Chrome/Firefox) geprobeerd of geprobeerd om Flash te updaten?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ja mijn internet of pc trekt het gewoon niet. Snap het ook niet, internet is snel genoeg, van de oude streams kon ik in WMP of VLC zo 4 tegelijk draaien zonder problemen, maar als ik zo'n nieuwe stream aanzet vertraagt ie de rest van het internet zo ontzettend. En hij gaat ook helemaal achterlopen, na 5 minuten loopt ie zo een minuut achter.
Hier zijn genoeg andere topics voor.quote:
Flashquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De nieuwe stream gebruikt Flash, wellicht dat 't daar de mist mee in gaat. Al eens een andere browser (bijv. Chrome/Firefox) geprobeerd of geprobeerd om Flash te updaten?
Anders zou je ook eens http://www.3fm.nl/static/(...)nableStageVideo=true kunnen proberen, heeft extra hardware-acceleratie aan staan.
quote:
Ik wilde 'razende apenaids' zeggen totdat ik zag dat het al in je post stondquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
FlashGodverdomme, 2011 belde. Ze willen hun razende apenaids terug.
Joh, daarvoor was 't Silverlight. Da's pas ouderwets!quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
FlashGodverdomme, 2011 belde. Ze willen hun razende apenaids terug.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde 'razende apenaids' zeggen totdat ik zag dat het al in je post stond![]()
Hee voyeur. Lekker lopen lurken in mijn Fotoboekquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier zijn genoeg andere topics voor.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:37 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hee voyeur. Lekker lopen lurken in mijn Fotoboek
Laat op z'n minst een bericht achter joh!
Bedankt voor het meedenkenquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De nieuwe stream gebruikt Flash, wellicht dat 't daar de mist mee in gaat. Al eens een andere browser (bijv. Chrome/Firefox) geprobeerd of geprobeerd om Flash te updaten?
Anders zou je ook eens http://www.3fm.nl/static/(...)nableStageVideo=true kunnen proberen, heeft extra hardware-acceleratie aan staan.
Kapper.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:37 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hee voyeur. Lekker lopen lurken in mijn Fotoboek
Laat op z'n minst een bericht achter joh!
quote:
Kapper of kappen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |