Staat dat al vast dan?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:21 schreef Qunix het volgende:
Trouwens; van Radio 3 naar 3fm naar NPO 3 (binnenkort).
Waarom nietquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:47 schreef alors het volgende:
[..]ja dat zal wel. Ik heb de webcam nooit meer aan, nieuwe stream
Ja mijn internet of pc trekt het gewoon niet. Snap het ook niet, internet is snel genoeg, van de oude streams kon ik in WMP of VLC zo 4 tegelijk draaien zonder problemen, maar als ik zo'n nieuwe stream aanzet vertraagt ie de rest van het internet zo ontzettend. En hij gaat ook helemaal achterlopen, na 5 minuten loopt ie zo een minuut achter.quote:
Hm, dat is jammer, zeker met Ekstra Weekendquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ja mijn internet of pc trekt het gewoon niet. Snap het ook niet, internet is snel genoeg, van de oude streams kon ik in WMP of VLC zo 4 tegelijk draaien zonder problemen, maar als ik zo'n nieuwe stream aanzet vertraagt ie de rest van het internet zo ontzettend. En hij gaat ook helemaal achterlopen, na 5 minuten loopt ie zo een minuut achter.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Maar je houdt helemaal niet van puzzeltjes?"
Ja idd, ik had em altijd aanstaan, wel leuk om te zien als er grappige dingen gebeuren. En nee, geen iPad.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hm, dat is jammer, zeker met Ekstra WeekendHeb je geen iPad ofzo?
Niet echt iets bijzonders.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:05 schreef ddx het volgende:
Ben benieuwd wat stenders straks als openingsplaat heeft opgegraven.
Iets uit 1890 ?
Dat word NPO 3FM. De rest van de radiozenders krijgen ook gewoon de toevoeging 'NPO'. Dus NPO Radio 1 t/m 6.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:21 schreef Qunix het volgende:
Trouwens; van Radio 3 naar 3fm naar NPO 3 (binnenkort).
Lange tag dan in de TT.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:14 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat word NPO 3FM. De rest van de radiozenders krijgen ook gewoon de toevoeging 'NPO'. Dus NPO Radio 1 t/m 6.
Lekker rebels. #YOLOquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:17 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon negeren die belachelijkheid.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Domien vindt dit een Guilty Pleasure.
Iedereen even lachen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
JR, 422 en ik waren weer in een lollige bui in het voetbalmanager topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |