quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:55 schreef Casiotone het volgende:
Black MIDI, een esthetiek om zoveel mogelijk midinotes door software heen te jagen, zodat op een gegeven moment de software het niet meer aankan en gaan glitchen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bad Apple!! 8.49 MILLION!!
De muziek is nou niet bepaald avantgarde. Het gaat 'm meer om die clip en vooral de persoonlijkheid van die 'zangeres'. Dit heeft zowel iets afstotelijks als aanstekelijks.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon een vrij eenvoudig pop liedje of mis ik iets.
Deed me een beetje denken aan deze:quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:55 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
De muziek is nou niet bepaald avantgarde. Het gaat 'm meer om die clip en vooral de persoonlijkheid van die 'zangeres'. Dit heeft zowel iets afstotelijks als aanstekelijks.
Eeeh wacht, zangeresquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:55 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
De muziek is nou niet bepaald avantgarde. Het gaat 'm meer om die clip en vooral de persoonlijkheid van die 'zangeres'. Dit heeft zowel iets afstotelijks als aanstekelijks.
Het lijkt er idd opquote:Op donderdag 27 februari 2014 08:38 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Deed me een beetje denken aan deze:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Divine David - The World Is Burning, Let's Masturbate!
Jaquote:
Lekker nummertje tering.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:13 schreef Roadtrip het volgende:
Telt deze wtf-semiklassieker ook?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ããããŒã±ã¿ã ã±ã¿ã - PONPONPON , Kyary Pamyu Pamyu - PONPONPON
quote:Sometimes I close my eyes and pretend I'm the balloon.
Deed me hier aan denken:quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:55 schreef Casiotone het volgende:
Black MIDI, een esthetiek om zoveel mogelijk midinotes door software heen te jagen, zodat op een gegeven moment de software het niet meer aankan en gaan glitchen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bad Apple!! 8.49 MILLION!!
quote:Op donderdag 27 februari 2014 08:38 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Deed me een beetje denken aan deze:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Divine David - The World Is Burning, Let's Masturbate!
Ze worden er beter opquote:
quote:
Het resultaat is vaag, rauw maar ook wel erg swingend eigenlijkquote:Konono N°1 is eigenlijk een Congolese groep straatmuzikanten die van de nood een deugd hebben gemaakt. Zij wilden de traditionele duimpiano (likembe) wat promoten, maar die klinkt nu eenmaal niet luid genoeg in de drukke straten van Kinshasa. Dus moesten ze hun geluid versterken maar bij gebrek aan geld, maakten ze zelf hun versterkers met afvalmateriaal.
Niet WTF, welquote:Op maandag 12 mei 2014 12:50 schreef brooklyndodger het volgende:
Na gisteren de geweldige Beware of mr baker docu te hebben gezien over Ginger Baker heb ik heel de avond weer fela kuti ziten draaien., Over hypnotiserend gesproken, niet echt WTF wel onmogelijk goed.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Fela Kuti - Expensive Shit (afrobeat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop