CS wandelen met S gaat hier ook steeds beter

. Vanmiddag ook weer gedaan. Je moet wel veeeeel geduld hebben

.
Sam wat knap, op het potje gepoept! Wie weet een begin idd. Goed idee om er een gewoonte van te maken.
Zoë wat fijn dat je steeds minder luiers nodig hebt!
Kwisted wat een super leuke foto's van je mooie meisje. Erg mooie taart ook. Ben benieuwd wat er niet perfect aan was

.
TJ ik weet ook niet zo goed wat wijsheid is. Ieder kind reageert daar denk ik anders op. Ik weet dat het bij J in ieder geval best even duurde voordat hij gewend was, dus hem had ik niet graag na 3 maanden weer ergens anders heen gebracht. Maar voor een ander kindje kan het net zo goed wel prima gaan...
Hier verbaasde S ons gisteren en vandaag. Gisteren zat hij in z'n stoel aan tafel en hij zei 'uit'. Toen zei m'n man: 'nee, we gaan eerst eten.' Zegt S: 'eerst eten, dan uit'.

We dachten nog: dat is vast toeval, hij hoort dat soort zinnetjes zo vaak van J, dat is vast meer papegaaien dan wijsheid.
Nou vandaag komen we binnen van het wandelen. S wil zijn schoenen gaan opruimen, maar mijn man wil eerst nog zijn jas uit doen. Dus die zegt tegen S: 'eerst jas uit'. En S zegt: 'eerst jas, dan schoenen'. En meteen daarna, terwijl hij zijn schoenen aan het opruimen is: 'eerst schoenen, dan bed.' En dat was nog waar ook: ze gingen daarna echt naar bed. Noujaaaaa. Bijdehandje

.
[ Bericht 1% gewijzigd door Fee-nix op 22-09-2013 21:33:48 ]