abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131455979
Wat knap van je dochter Sam!

Wat vervelend Xanteh. Als de oefeningen van de fysio niet helpen is het denk ik goed om de ka te laten kijken.

Wat een leuke cadeautjes Kwisted. Leuke meid heb je. Op de laatste foto lijkt ze al een stuk groter.

TJ sorry heb geen ervaring met zo een wisseling. Het kan natuurlijk altijd wisseling plaatsvinden op een opvang vanwege vertrekkende leidster of kinderen, maar als je je kind overplaatst is dat natuurlijk een grotere verandering.

Wat goed van S Zoë.

Hier onrustige dreumes, in slaap vallen was al moeilijk en nu weer wakker. Stomme tandjes :(
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_131456143
Hoe oud is r, Timejumper?

Gefeliciteerd Kwisted! En wat een leuke kadootjes!! Wat ziet ze er al groot uit zeg, wauw!

Gewoon doen Sam, voor het douchen op het potje zetten. Zal ws. toeval zijn, want door het geluid van het stromende water moet je plassen. Nena plast dan ook altijd. Goed idee van je om het potje neer te zetten, kan je er een gewoonte van maken en zo leren ze het!

Mango ook gefeliciteerd!! Leuk iedereen naar het dreumestopic!
pi_131457712
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 20:48 schreef Troeta het volgende:
Hoe oud is r, Timejumper?

Gefeliciteerd Kwisted! En wat een leuke kadootjes!! Wat ziet ze er al groot uit zeg, wauw!

Gewoon doen Sam, voor het douchen op het potje zetten. Zal ws. toeval zijn, want door het geluid van het stromende water moet je plassen. Nena plast dan ook altijd. Goed idee van je om het potje neer te zetten, kan je er een gewoonte van maken en zo leren ze het!

Mango ook gefeliciteerd!! Leuk iedereen naar het dreumestopic!
Zo dacht ik ook. Overdag komt ze na het poepen de luier en de doekjes brengen, en nu dus gepoept op het potje, was echt verbaast want bij amber werd er altijd gekweken als een speenvarken.

Me moeder zeindat ik met 1 jaar en 9 maanden zindelijk was overdag dus we zullen zien :-)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  zondag 22 september 2013 @ 21:25:43 #79
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_131458323
CS wandelen met S gaat hier ook steeds beter :). Vanmiddag ook weer gedaan. Je moet wel veeeeel geduld hebben :P.

Sam wat knap, op het potje gepoept! Wie weet een begin idd. Goed idee om er een gewoonte van te maken.

Zoë wat fijn dat je steeds minder luiers nodig hebt!

Kwisted wat een super leuke foto's van je mooie meisje. Erg mooie taart ook. Ben benieuwd wat er niet perfect aan was :D.

TJ ik weet ook niet zo goed wat wijsheid is. Ieder kind reageert daar denk ik anders op. Ik weet dat het bij J in ieder geval best even duurde voordat hij gewend was, dus hem had ik niet graag na 3 maanden weer ergens anders heen gebracht. Maar voor een ander kindje kan het net zo goed wel prima gaan...

Hier verbaasde S ons gisteren en vandaag. Gisteren zat hij in z'n stoel aan tafel en hij zei 'uit'. Toen zei m'n man: 'nee, we gaan eerst eten.' Zegt S: 'eerst eten, dan uit'. :o We dachten nog: dat is vast toeval, hij hoort dat soort zinnetjes zo vaak van J, dat is vast meer papegaaien dan wijsheid.
Nou vandaag komen we binnen van het wandelen. S wil zijn schoenen gaan opruimen, maar mijn man wil eerst nog zijn jas uit doen. Dus die zegt tegen S: 'eerst jas uit'. En S zegt: 'eerst jas, dan schoenen'. En meteen daarna, terwijl hij zijn schoenen aan het opruimen is: 'eerst schoenen, dan bed.' En dat was nog waar ook: ze gingen daarna echt naar bed. Noujaaaaa. Bijdehandje :D.

[ Bericht 1% gewijzigd door Fee-nix op 22-09-2013 21:33:48 ]
pi_131458881
Xanteh: wat rot zeg ! :* hoop dat er niks ernstigs is. Heeft ze last ?
TJ: heb geen advies, weet er nog te weinig van. Lees dus vol belangstelling mee :)
Zoe: wat knap zeg. Doe je haar wel een luier om ?
Tinu: gelukt ?
Fee: wat super knap van S ! 8-)
Lopen jullie kinderen aan de hand ? De mijne niet :)
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_131459448
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:34 schreef kleinzusje het volgende:
Xanteh: wat rot zeg ! :* hoop dat er niks ernstigs is. Heeft ze last ?
TJ: heb geen advies, weet er nog te weinig van. Lees dus vol belangstelling mee :)
Zoe: wat knap zeg. Doe je haar wel een luier om ?
Tinu: gelukt ?
Fee: wat super knap van S ! 8-)
Lopen jullie kinderen aan de hand ? De mijne niet :)
Mijnes gaat boos op de grond zitten als ze aan de hand moet lopen en als je haar dan weer rechtzet gaat ze languit op de grond liggen stampen :-p
pi_131459977
Mijnes loopt alleen maar aan de hand.

Na een paar avonden op een rij een dreumes huilend en overstuur wakker is het nu (nog?) rustig boven. Vandaag toch maar 2x laten slapen. Misschien was het ene slaapjes toch net wat te weinig. Vandaag verjaardag gehad en hij deed echt zo leuk! Ging helemaal zijn eigen gang en lekker spelen. Heel vrij en ongedwongen. Okey, alleen even huilen toen een ander kindje ook met de rode auto ging spelen waar hij mee wilde spelen. Tja, samen spelen, samen delen.....
pi_131461269
Fee wat is S een slim jongetje ;)

KZ, ik heb hem gevoed en toen viel hij weer in slaap.

Mijn kind pakt soms mijn hand als ik hem aanbied, soms ook niet, dan wil hij het zelf doen.

Kyara, fijn, dat hij zo leuk deed. lastig is dat nog wel met samen spelen, samen delen op deze leeftijd.

Ik was op de speeltuin en daar was een moeder met dreumes en baby. Van de 4 kinderen wilden dus 3 de bal voor de hond gooien: 1 van 16 maanden, 1 van 23 maanden en 1 van 4,5 jaar en wachten tot hun beurt was voor ze allemaal erg lastig ;)
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_131461678
Ja, geduld komt pas veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel later :D

Was wel heel sneu hoor. Gezichtje begon een beetje te betrekken en lipje te trillen. Maar ja, als er 4 auto's zijn en 4 kindjes dan kan je niet met alle auto's spelen. Hij probeerde het autootje ook terug te pakken maar het andere jongetje hield hem stevig vast. Wel schattig om te zien.
pi_131464105
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 10:31 schreef kleinzusje het volgende:
http://www.imaginarium.nl(...)or-het-bad-58762.htm

Dit is dan ook weer zo raar ? Staat in de categorie 12-36 maanden, maar is geschikt vanaf 3 jaar ;) :?
Hema heeft ook badstiften, erg leuk, maar het is lastig uitleggen dat het je wel op de badkamermuur mag kleuren en niet op andere muren.

Of de deur van de badkamer, die hier hele mooie kleuren heeft :+
pi_131468831
Kyara M kan zo te horen wel voor zich opkomen. Ook al lukte het nu niet omdat het andere kind sterker was.

Troeta, dat is idd een lastig aspect aan die stiften. Ik had als kind ook iets van lichaamsverf voor in bad. Toen bleek ik er wel allergisch voor.

Slechte nacht hier, tandjesleed en om 23 uur of iets later heeft mijn dreumes ook nog overgegeven. De laatste dagen gebeurt dat tenminste 1keer per dag.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  maandag 23 september 2013 @ 07:43:03 #87
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_131468889
Kwisted, gefeliciteerd! Leuke foto's *O*

TJ , Ik zou m lekker nog 3 maanden laten wachten eerlijk gezegd..... Maar ik ken jouw kind natuurlijk niet ;)

Sam, wat knap zeg, dat ze al op het potje gaat! *O*

Dat badverf/zeep krigj je volgens mij erg moeilijk uit je badkamer....Hier komt het iig niet in huis (en ze wil toch niet in bad, dus ja...)

Tinu vervelend tandjesleed! Ik heb ook tandjesleed :X Sta op mn kop van de pijn
pi_131468948
PE beterschap! Wat is er mis? Ga je straks naar detandarts?
Carpe Diem- Pluk de Dag
  maandag 23 september 2013 @ 07:54:50 #89
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_131468960
ontstoken tand of tandvlees of wortel....geen idee...het doet zeer iig. Heb zoiets al eerder gehad en toen kreeg ik antibiotica, maar nu zijn het volgens mij 2 tanden :X

Ben er echt zó klaar mee he. wat mij betreft trekken ze alles eruit :(

En ja, ik ga straks wel ff naar de tandarts, kan bellen vanaf 8 uur
pi_131469095
Nog welkom aan de nieuwe dreumesen!! Mango en kwisted, nog gefeliciteerd! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_131469887
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 07:27 schreef Tinuviel het volgende:
Kyara M kan zo te horen wel voor zich opkomen. Ook al lukte het nu niet omdat het andere kind sterker was.
Ik vond het ook al heel wat. Andere kindje was trouwens 3 maanden jonger en 2 koppen kleiner :D

en een stuk lomper, die kroop zo over mijn meisjes heeft, zo over D's hoofd. Die vonden het trouwens geen probleem :D

PE, klinkt pijnlijk. Sterkte!
pi_131472643
He bah PE, sterkte!

Zag nog leuk speelgoed voorbij komen, vooral dat houten bakfietsje :9
Vind het wel jammer dat speelgoed vaak zo duur moet zijn, meestal ga ik langs de kringloop, daar verkopen ze soms ook nieuw speelgoed (soms zelfs in de verpakking) voor weinig.

kz: nee geen last van gelukkig. Ze wil vandaag ineens de hele tijd staan (met hulp, hand onder haar kont) bij de vensterbank *O* Ben benieuwd wat de ka zegt, hoop dat het een gevalletje 'gewoon traag' is :{
pi_131473884
Xanteh,hopelijk inderdaa niks ernstigs,

Hier net voor het middagdutje op het potje, en ja hoor een reuze plas. Die was trouwens nog helemaal blank, zoe bij jullie ook? De luiers zijn wel altijd wat gelig.
  maandag 23 september 2013 @ 12:42:20 #94
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_131475017
Ja dat bakfietsje O+ Zo schattig!

Xanteh, waarom moeten jullie naar de Kinderarts?

Wow, knap hoor Sam!

Nou, de tandarts heeft een gaatje geboord, antibiotica erin gedaan, en 2 röntgenfoto's gemaakt, nu is de pijn wel minder gelukkig....Maar dat kan ook komen door de ibruprofen en 2 paracetamol :+
pi_131475045
Wat goed Sam!
Verschilt per moment van de dag. Het is hier lichtgeel tot doorzichtig. Tot nu toe nooit echt geel.
pi_131475065
En een :* voor tanden/tandjesleed!
pi_131475273
Echt gele plas betekend toch dat je te weinig vocht binnen krijgt, of heb ik dat verkeerd? Dus dan lijkt mij dat heldere urine juist goed is.

Hopen dat het werkt PE, klinkt naar iedergeval. Maar sowieso alles wat met de tandarts te maken heeft klinkt naar in mijn ogen ;)

C moet naar de ka omdat de huisarts graag wil dat ze extra gecheckt wordt of er niks anders aan de hand is, aangezien ze de motoriek heeft van een 7 maanden oude baby. Of fysio alleen wel genoeg is.
pi_131475402
Iemand hier nog cadeautips voor een 1jarig wordend neefje?
Ik heb al een Domoor gekocht maar ben nog opzoek naar wat kleins :)
pi_131475649
Wat is het een dom oor?
pi_131476902
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 12:59 schreef Rickario het volgende:
Iemand hier nog cadeautips voor een 1jarig wordend neefje?
Ik heb al een Domoor gekocht maar ben nog opzoek naar wat kleins :)
[ afbeelding ]
ik heb op de vorige pagina gepost wat wij heel leuk vonden om te krijgen.

Kleine dingetjes die leuk zijn om te geven: kijk-voelboekjes/voorleesboekjes/bal/houten puzzel/knutselspul
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')