quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:01 schreef Bluezz het volgende:
Handdoek Spandoek voor morgen mét poes die er niet vanaf kan blijven
(1515 is zijn startnr)En dan als je je ermee afdroogt, dat blauwe verf afgeeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan zie je er zo uit als mijn plaatje.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
binnenkort een kacheltje in je hokkie?quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:11 schreef golfer het volgende:
10 kilometer hardlopen gaat F.
/post vanaf een zeer rustige werkplek bij het OLT Bloemendaal.
Is er en staat al aan. Het is gelukkig iets meer dan een hokje.. Het is een compleet stenen huisje met gangetje, toilet en keukentje.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
binnenkort een kacheltje in je hokkie?
Ik heb de verwarming nog niet aan, wil dat graag nog even zo houdenquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Is er en staat al aan. Het is gelukkig iets meer dan een hokje.. Het is een compleet stenen huisje met gangetje, toilet en keukentje.
Dus eigenlijk ben jij een loverbluezzquote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Op zijn leeftijd en als man achter het raam zitten....
![]()
![]()
En als je niet kijkt en aan hem voorbij loopt klopt hij op het glas
Aardappelpuree, (blader)deegdakje, aardappelschijfjes.. kan allemaalquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:21 schreef Duderinnetje het volgende:
CUL'lers, mag ik even inbreken zonder teruglezen?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik wil morgen stoofpot (in bier) serveren aan gasten. Nu vind ik zo'n grote pan op tafel wat ongezellig, dus im dacht de stoofpot in ovenschaaltjes te serveren. Hoe kan ik dat opleuken? Gratineren door er een laagje aardappelpuree over te smeren? Of iets met bladerdeeg?
Ik heb de prime(TF201). Anderhalf jaar inmiddels, ben er nog steeds zeer blij meequote:Op vrijdag 20 september 2013 17:44 schreef TAV74 het volgende:
Whoohoo, heb mijn asus transformer pad binnen. Wat een geweldig ding is dit zeg
Of opdienen in van die kleine stoofpotpannetjes, zoals deze.quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:21 schreef Duderinnetje het volgende:
CUL'lers, mag ik even inbreken zonder teruglezen?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik wil morgen stoofpot (in bier) serveren aan gasten. Nu vind ik zo'n grote pan op tafel wat ongezellig, dus im dacht de stoofpot in ovenschaaltjes te serveren. Hoe kan ik dat opleuken? Gratineren door er een laagje aardappelpuree over te smeren? Of iets met bladerdeeg?
de verwarming staat hier ook nog niet aan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb de verwarming nog niet aan, wil dat graag nog even zo houden
Maar wel lekker dat het meer is, had de indruk dat het zo'n glazen hokje met een loketje was
Zo eentje?quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:44 schreef TAV74 het volgende:
Whoohoo, heb mijn asus transformer pad binnen. Wat een geweldig ding is dit zeg
Wij hebben hem een paar dagen ff savonds aan, wel lekker hoorquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:25 schreef z80 het volgende:
de verwarming staat hier ook nog niet aan.
wel even de installatie gecontroleerd zodat ik niet voor verrassingen kom te staan als deze wel aan moet.
ik heb de tf300 via ibood. Ben er nu al erg blij meequote:Op vrijdag 20 september 2013 17:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb de prime(TF201). Anderhalf jaar inmiddels, ben er nog steeds zeer blij mee
Zou fijn zijn als Ross ook ging, maar die is nog niet zo ver dat hij durftquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:38 schreef AnneX het volgende:
Ja, de c.v. heb ik vanmiddag aangedaan.
Bij 18 graad in de kamer begon de kou op te kruipen.
Grappig dat 19 graads zo comfortabel aanvoelt.![]()
Mooi Isa dat je vader weer meegaat / kan naar de sportschool ! of is het andersom...
En dat je het kan combineren met de nieuwe job.
Sleep je Ross ook mee? hij speelt toch geen wow meer?
Ik maak ook nog regelmatig gebruik van Groupon.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:49 schreef borisz het volgende:
Ik heb trouwens weer eens gebruik gemaakt van Groupon
doe ik, naar dan een iets grotere variant. Ik wil daar dus een dekseltje van puree od. op maken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Of opdienen in van die kleine stoofpotpannetjes, zoals deze.
ga je van enkel glas naar drievoudig of heb je reeds dubbel glas.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Vandaag de door energieadviseur goedgekeurde aanvraag voor driedubbel glas naar de bank gebracht, als het goed is krijgen we een lening tegen 1% voor energie besparende maatregelen.
Hebben we straks drievoudig thermopeen en nieuwe deuren. Dat gaat de stookkosten zwaar drukken
Het is al weer mijn 5de pakket bij Groupon zie ikquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik maak ook nog regelmatig gebruik van Groupon.
Onze valetparking op Schiphol is via zo'n deal van hun aanmerkelijk goedkoper dan normaal.
Beide, hal heeft ongeveer 12 vierkante meter enkel glas in jaren zeventig stijl, rookglas, geel koperen kozijntjes, vormen, het ziet er uit als komt het uit een aflevering van Derek.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:32 schreef z80 het volgende:
[..]
ga je van enkel glas naar drievoudig of heb je reeds dubbel glas.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
doe ik, naar dan een iets grotere variant. Ik wil daar dus een dekseltje van puree od. op maken.
Indien aardappelpuree: gratineren zonder kaas?
quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had jij me niet gewezen op expat shield? Zo handig
expat shield is enkel voor de UK. met SafeIP kun je kiezen uit verschillende landen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had jij me niet gewezen op expat shield? Zo handig
nope, ik ook niet.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]vind zelf kaas niet zo bij bierstoven passen.
Kleine klontjes boter over verdelenquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
nope, ik ook niet.
Vroeg me alleen af of zo'n laagje dan wel mooi wordt, zonder iets als kaas. Mooi goudgeel, zeg maar.
ok, dank!!quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kleine klontjes boter over verdelenSommige recepten zeggen de puree bestrooien met paneermeel en boter. Kan ook
Criminele buurt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:23 schreef PdeHoog het volgende:
Spanning ende sensatie in de flatDe politie heeft bij toeval een garage aangetroffen met een aantal gestolen motoren. Er staat nu technische recherche beneden en een grote vrachtwagen om alles op te laden
Nog nietquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Criminele buurt.
Hebben ze die hennepplantage bij jou in de flat ook al ontdekt?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Criminele buurt.
Hebben ze die hennepplantage bij jou in de flat ook al ontdekt?
Zo oud??quote:
Nou, morgen besteden we hem uit aangezien mijn zusje ook haar verjaardag viert, maar zondag krijgt hij een taartje denk ik jaquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
gefeliciteerd! Krijgt hij weer een taartje?
Hij heeft geen facebookquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
en ik kreeg heul geen fb reminder![]()
Gefeliciteerd mooie Sammy
Foto maken hoor!quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, morgen besteden we hem uit aangezien mijn zusje ook haar verjaardag viert, maar zondag krijgt hij een taartje denk ik ja![]()
Uiteraard.. ;-)quote:
Feliquote:
Is toch leuk joh, dat soort dingen. Ik vind het niet gek hoor. Als je ziet hoe ik met mijn katten omga, dan ben ik volgens de goegemeente niet ver van opname in een gesticht. Dus een taartje valt nog alles mee!quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Uiteraard.. ;-)
(Nee we sporen niet, maar ach wat geeft het. Dit jaar geen cadeautje gekocht dus we gaan al vooruit)
Ach, mensen vieren ook Dierendag dus waarom de verjaardag van je beest niet? Van harte met elkaarquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Uiteraard.. ;-)
(Nee we sporen niet, maar ach wat geeft het. Dit jaar geen cadeautje gekocht dus we gaan al vooruit)
Ik denk dat zakelijk snel volgt eigenlijkquote:Op zaterdag 21 september 2013 09:20 schreef borisz het volgende:
Die advertentie had ik ook gezien idd.
Blackberry RIP. Nou ja voor de consumentenmarkt dan.
Ach! Sterkte!quote:Op zaterdag 21 september 2013 07:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een huisdier voelt toch als onderdeel van het gezin, dus gefeliciteerd met Sam..
Onze poes is ziek en ik ben compleet van slag.. Stond van de week al te huilen bij de dierenarts.
.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 07:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een huisdier voelt toch als onderdeel van het gezin, dus gefeliciteerd met Sam..
Onze poes is ziek en ik ben compleet van slag.. Stond van de week al te huilen bij de dierenarts.
.
Haha heerlijk bijdehandquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:32 schreef Bluezz het volgende:
Onze babi J kletst inmiddels in goed verstaanbare lange ingewikkelde zinnen met moeilijke woorden door de telefoon en vuurt hele theorieën op je af. Als je er wat over te vragen hebt of inbreekt in zijn betoog vind ie dat niet leuk en begint van voren af aan.![]()
och jee!quote:Op zaterdag 21 september 2013 07:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
We begonnen met een mutatie van een virusinfectie, maar gisteren was het al een vermoeden van difterie.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
och jee!
Die leuke verlegen mooierd!!
Wat heeft hij?
Dat kan je toch netjes in de woonkamer opstapelen tot je er klaar bent waarna alles weer terug kan?quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:35 schreef PdeHoog het volgende:
Ik moet verder met het computerhok uitruimen en verven en zo van mezelf. Ik weet alleen niet meer waar ik alle zooi moet laten
Die staat al volquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat kan je toch netjes in de woonkamer opstapelen tot je er klaar bent waarna alles weer terug kan?
quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:47 schreef Isabeau het volgende:
Dat kan je toch netjes in de woonkamer opstapelen tot je er klaar bent waarna alles weer terug kan?
Het wordt heulll druk maar leuk lijkt me, nog nooit zoiets gezien of aangemoedigdquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:33 schreef Isabeau het volgende:
Alvast "hup Bluezzzoon hup!" voor vanmiddagHoop dat het zonnetje nog een beetje doorbreekt voor hem. En de anderen natuurlijk, las al van 2 andere Fokkers dat ze ook meededen met de Vredesloop.
Waar is het? Veel plezier!quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het wordt heulll druk maar leuk lijkt me, nog nooit zoiets gezien of aangemoedigd
Ik vind aanmoedigen ook altijd best gezelligquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:55 schreef Bluezz het volgende:
Het wordt heulll druk maar leuk lijkt me, nog nooit zoiets gezien of aangemoedigd
Dat moet je schreeuwen, niet zachtjes fluisteren!!quote:
Komt er niet. Het piepjonge en inmiddels alweer gescheiden echtpaartje waar we het van kopen heeft in het driekwartjaar dat ze er woonden alles al helemaal opgeknapt. Houten vloeren opgeschuurd en afgewerkt, muren gestuct en wit/neutraal geschilderd, wc'tje op de bovenverdieping geplaatst en nieuwe apparatuur in de keuken.quote:
Het is geen zooi meer voor dozen. Mijn slaapkamer staat al vol met dozenquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:40 schreef AnneX het volgende:
@P. Wil je de dozen lenen, die klaarstaan om te ruimen hier?
En dan stapelen in de hoek in de hoek van de kamer.
Feliquote:
Och jeetje, wat sneu, die zweren in heur bekkie! Maar hopelijk gaat het vanaf nu beter. Wassen is een goed teken! En eten doet ook wonderen. Al is het maar een klein beetje.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We begonnen met een mutatie van een virusinfectie, maar gisteren was het al een vermoeden van difterie.
Op zich is ze niet heel ziek en ze zou het gewoon met een paar dagen moeten kunnen uitzieken, maar het probleem is dat ze er zweren van op haar tong en in haar bekje heeft, waardoor ze niet eet (al een week niet).
Gisteravond hebben we haar de eerste spuit antibiotica gegeven en toen ik vanochtend beneden kwam was ze zich aan het wassen. Super goed teken.. Sindsdien heeft ze ook al wat gegeten, dus hopelijk gaat het vanaf nu beter!
wat snel kunnen jullie er al in!quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:54 schreef minilot het volgende:
29 oktober!
Linkje stuur ik wel wanneer ik thuis ben
Rot voor ze maar mooi voor julliequote:Op zaterdag 21 september 2013 13:56 schreef minilot het volgende:
Komt er niet. Het piepjonge en inmiddels alweer gescheiden echtpaartje waar we het van kopen heeft in het driekwartjaar dat ze er woonden alles al helemaal opgeknapt. Houten vloeren opgeschuurd en afgewerkt, muren gestuct en wit/neutraal geschilderd, wc'tje op de bovenverdieping geplaatst en nieuwe apparatuur in de keuken.
En dat is fijn, want we hebben een pesthekel aan klussen.
VET! Veel plezier daar.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:46 schreef minilot het volgende:
Linkje lukt even niet, maar in elk geval: flinke tuin met zon erin, uitbouw huiskamer met openslaande deuren naar de tuin, grote bijkeuken, kelder, eindelijk een wasmachine, een bad en een zolder. Rijtjeshuis uit de jaren vijftig.
Mijn lief en ik woonden ooit al in een knus en oud rijtjeshuis (jaren dertig) maar dat werd gesloopt en sindsdien wonen we in een gehorig flatje.
IK GA ECHT ZO KEIHARD MOESTUINEN!
Gefeliciteerdquote:
of in je huis deze winter?quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:20 schreef minilot het volgende:
Wat leuk dat jullie zo blij voor ons zijn!Hihi.
![]()
Cul-meet in mijn blitse nieuwe tuin deze zomer?
En toch was het leuk om mee te maken!quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:51 schreef golfer het volgende:
Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis Minilot en MrMini (of Maxi?).
We zijn ruim 5 uur onderweg geweest met het fijne OV om Bluezz-zoon F. even een half uurtje te zien en op te vangen na afloop van de finish van de Vredesloop.
Wat een drukte daar en voor de lopers was het ook verschrikkelijk. 10 kilometer lang alleen maar dringen en filevorming op het parcours.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Blues op 22-09-2013 12:07:12 ]
quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En toch was het leuk om mee te maken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik krijg er bijna weer zin in hardlopen van!
Let me see you stripped down to the bone
bijna? wat houd je tegen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:25 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Toch niet, ze willen nietquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuk Bluezz & Golfer!![]()
Net gegeten, nu naar film (white house down met Channing Tatum)
ik wil ook weer hardlopen maar kan nietquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:25 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Is dat bij Steer's mancave?quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:12 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Steer wat heb je gedaan?
Dit keer niet maar eet er genoegquote:Op zondag 22 september 2013 00:49 schreef Isabeau het volgende:
Geen calippo?
Alles goed hier. Heb er alleen echt geen zin in, maar gelukkig is het maar 1 nachtje
Vrijdag en zaterdag mag muziek tot 1.30u.quote:Op zondag 22 september 2013 01:20 schreef Isabeau het volgende:
Meeste vergunningen zijn niet geldig op dit tijdstipOf er moet een rare uitzondering in jouw dorp zijn.
Eclectisch is niet mijn definitie van wat jij beschrijftquote:Op zondag 22 september 2013 01:17 schreef AnneX het volgende:
Leuk hoor! weer een tuinfeest aan de overkant met band die goed speelt en goede zanger en een abominabele zangeres.
Ik vrees dat ik diegene ken, die denkt dat zij kan zingen.
Tot hoe laat mag zoiets eigenlijk doorgaan? Heb je daar een vergunning voor nodig?
Het schalt door het dorp en de polder.
Het varieert van Andre Hazes - ja, die- en nu valse uithalen bij I will survive.
Eerder al eens een set met arwin van Buren muziek.
En My way kwam ook voorbij.
# eclectisch , of geldt dat alleen voor bouwstijlen?
Dat had ik eigenlijk juist 'andersom' ooit ergens eind jaren 90!quote:Op zondag 22 september 2013 00:55 schreef Isabeau het volgende:
Ja, bevalt me wel. Heb wel elke keer het gevoel: 'Is dit werk? krijg ik hier voor betaald'
quote:Op zondag 22 september 2013 08:26 schreef Isabeau het volgende:
Ja, sorryMaar eigenlijk is het maar iets meer dan 2 uur met de trein! (zonder vertraging)
Ik heb een chocoladevla-high nuquote:Op zondag 22 september 2013 08:28 schreef Isabeau het volgende:
Dat moet je anders zien
Ik was op het werk doodmoe, en nu klaarwakker. En jij?
Ik zet de computer aan, dan krijg je dat zwarte scherm met witte lettertjes, dan doet 'ie piep, dan moet Windows opstarten en gebeurt er nietsquote:Op zondag 22 september 2013 08:33 schreef Isabeau het volgende:
Hoe bedoel je, je desktop doet het niet meer
Klinkt als een matige combo, als ik eerlijk ben. Dan liever chocoladevla en daarna perzik met slagroom. Verse perzik en zelfgeklopte slagroomquote:Op zondag 22 september 2013 08:36 schreef Isabeau het volgende:
doe maar. En nu heb ik zin in chocoladevla
Met slagroom. En perzik.
Ik heb nog een pot ingemaakte pruimen*iets* voor door de yoghurt, voor m'n verjaardag gekregen. Zo leuk, van 2 stellen ooms en tantes (twee broers getrouwd met twee zussenquote:Op zondag 22 september 2013 08:42 schreef Isabeau het volgende:
Maak me lekkerMaar niets van dat alles in huis. Ik heb...pruimen. Wel verse
Pruimenclafoutis?
Ga maar naar bed voor ik de kast leeg eetSlaap lekker, Lein!
Ze waren opzoek naar Ajacieden in Eindhovenquote:
Hee wat leuk zeg gefeliciteerd! Ook grappig dat we beiden aan het einde van de maand een nieuw huis hebben; mijn huur is opgezegd per 1 November..quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:52 schreef minilot het volgende:
Verder gewoon simpel rijtjeshuis in dorp hoor, maar na al die jaren in een flat met bovenburen-from-hell en een balkonnetje waar nooit zon op staat is het wel een upgrade. En qua maandlasten is het nauwelijks duurder!
Dan eet je toch alvast iets kleinsquote:Op zondag 22 september 2013 11:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Grrr ga brunchen met een vriendin maar wacht tot ze wakker wordt. Daarna hoef ik pas te rijden want dan heeft ze nog een uur nodig. En ik krijg trek!
Heb een klein schaaltje yoghurt voor mequote:Op zondag 22 september 2013 12:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan eet je toch alvast iets kleinsFruit, klein bakje yoghurt.
Ik moet ook nog etenquote:
Ik las dat je (beetje onbedoeldquote:Op zondag 22 september 2013 13:36 schreef Selestha het volgende:
Ik moet ook nog etenSchiet er allemaal een beetje bij in de laatste tijd, wel weer 4 kilo kwijt de afgelopen 6 weken
Zo snel afvallen is niet verstandigquote:Op zondag 22 september 2013 13:36 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik moet ook nog etenSchiet er allemaal een beetje bij in de laatste tijd, wel weer 4 kilo kwijt de afgelopen 6 weken
Ja is min of meer vanzelf gegaan inderdaad; niet echt een bewuste keuze geweest. Gewoon trek in licht verteerbaar voedsel dat niet al te veel bereidingstijd vraagt. Dan kom je al gauw uit op vega voedselquote:Op zondag 22 september 2013 15:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las dat je (beetje onbedoeld) ook weer over was gegaan op vegetarisch eten! Dat helpt vast ook voor je lijn
Ik denk ook aan witvis en kip bij licht verteerbaarquote:Op zondag 22 september 2013 15:06 schreef Selestha het volgende:
Ja is min of meer vanzelf gegaan inderdaad; niet echt een bewuste keuze geweest. Gewoon trek in licht verteerbaar voedsel dat niet al te veel bereidingstijd vraagt. Dan kom je al gauw uit op vega voedsel
Nee dat is ook helemaal niet bedoeld, het is gewoon gebeurd. Heeft met stress/verliefdheid/en afleiding te maken. Zeg nergens dat mensen dat ook maar moeten gaan doen of dat ik bewust aan het lijnen ben, dat ben ik namelijk nietquote:Op zondag 22 september 2013 15:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo snel afvallen is niet verstandig
Preciesquote:Op zondag 22 september 2013 15:09 schreef Isabeau het volgende:
Dacht al wel dat het door de hectiek en de situatie kwamNiet dat je plots 2 uur per dag gaat hardlopen oid
hier staan alle ramen en deuren open. waarschijnlijk de laatste keer dit jaar dat alles lekker kan doortochten voor meerdere uren.quote:Op zondag 22 september 2013 15:47 schreef PdeHoog het volgende:
Het is nog zulk weer dat ik zonder jas wandelLekker
Ma-wo wordt het nog warmerquote:Op zondag 22 september 2013 16:09 schreef z80 het volgende:
[..]
hier staan alle ramen en deuren open. waarschijnlijk de laatste keer dit jaar dat alles lekker kan doortochten voor meerdere uren.
maar dan moet ik werken en daarna sporten. en als ik dan eindelijk thuis ben is het reeds donker en afgekoeldquote:
Vermeer is de nieuwe Menzo..... (en de rest van het team lijkt ook al nergens op)quote:Op zondag 22 september 2013 18:24 schreef golfer het volgende:
2x in een paar dagen tijd verliezen met 4-0.
Morgen op de fiets naar kantoor dusquote:
Ve-tsin?quote:Op zondag 22 september 2013 20:52 schreef Bluezz het volgende:
Pfff sinds maanden weer eens een kantenklare maaltijd gegeten (van de appie) maar er zit weer iets in![]()
waar ik niet tegen kan, de hartkloppingen reizen de pan uit
(heb ik ook vaak met chinees btw)
Zou maar oppassen. Er zit soms twijfelachtige dingen in en 'ze' worden steeds gluiperiger met ingrediëntenlijsten.quote:Op zondag 22 september 2013 20:52 schreef Bluezz het volgende:
Pfff sinds maanden weer eens een kantenklare maaltijd gegeten (van de appie) maar er zit weer iets in![]()
waar ik niet tegen kan, de hartkloppingen reizen de pan uit
(heb ik ook vaak met chinees btw)
Dacht eerst dat het van de spanning kwam van afgelopen middag (van 3 tot half 7 bij mijn zus in het zkh geweest) maar toen dacht ik ineens oh shit die maaltijdquote:Op zondag 22 september 2013 20:56 schreef Isabeau het volgende:
Nou ben ik wel benieuwd naar de ingrediënten en wat dat bij jou veroorzaakt
Ja joh ik eet bijna nooit kant en klaar.quote:Op zondag 22 september 2013 21:03 schreef rijsttafel het volgende:
Zou maar oppassen. Er zit soms twijfelachtige dingen in en 'ze' worden steeds gluiperiger met ingrediëntenlijsten.
I love itquote:
Hmm denk dan een bepaald E nr of conserveermiddel want het zit overal wel in eigenlijk.quote:Op zondag 22 september 2013 21:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dacht eerst dat het van de spanning kwam van afgelopen middag (van 3 tot half 7 bij mijn zus in het zkh geweest) maar toen dacht ik ineens oh shit die maaltijd
Er zitten allerlei E nrs en conserveermiddelen in las ik op de bijsluiter.
Het zakt nu wel af gelukkig, maar als je dat zo'n 2 uur hebt is het zo klote
Bewijs het eerst maar eens.quote:Op zondag 22 september 2013 22:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmiddag toen ik bij vriendin aankwam ging ik voor haar hek staan. Hoor ik achter me in de speeltuin: "hee meisje". Ik reageer niet. Nog een keer: "hee meisje".
Dus ik draai me om, zie ik 9-jarige jongens op de glijbaan. "oh sorry mevrouw, ik dacht dat u een meisje was. Of bent u toch wel een meisje?"![]()
![]()
Heb je The Story of the jews gevolgd?quote:Op zondag 22 september 2013 23:57 schreef golfer het volgende:
Weer een nieuw pareltje op de BBC ontdekt die vandaag is begonnen:
By any Means
Soort van politieserie met het maatje van Luther, Warren Brown in de hoofdrol.
Moeilijk dat zo'n bouwsteen wegvaltquote:Op maandag 23 september 2013 12:00 schreef AnneX het volgende:
Hoe is het nu met de hartkloppingen van lady Bloes ?
Vanmiddag naar het afscheid van een jeugdvriend van mn.X
Ted hoort bij de "bouwstenen" van zijn jeugd : lees onnoemelijk veel kattenkwaad uitgehaald, en brommers opvoeren en auto's knutselen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope.quote:Op maandag 23 september 2013 08:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb je The Story of the jews gevolgd?
Vanavond deel 4
Nee, ik ben gisteren van 3 tot half 7 geweest, alles goed doorgesproken, tis goed zoquote:Op maandag 23 september 2013 16:31 schreef Isabeau het volgende:
Gaan jullie nog even bij je zus langs voor je vertrekt, Bluezz? Morgen is al zo snel!
quote:Op maandag 23 september 2013 17:18 schreef Bluezz het volgende:
Ja ik moet nog ff in de vakantie-modes komen!
Vandaag een briefje uit Aus op de mat
Kort en krachtig maar Levensteken
Bij de toekomstige uitvaart van de zus van B. wordt het ook geen koffie met kleffe cake, maar in haar geest wijn met borrelhappen.quote:Op maandag 23 september 2013 18:01 schreef AnneX het volgende:
pastis en uitgebreid buffet franse kazen en droge witte wijn bij de nazit.
Ted hield ervan.![]()
Gek hoor, dat verdriet van anderen / vreemden mij emotioneert.
Oh golfer begreep het al.quote:Op maandag 23 september 2013 18:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Van wie had je afscheid Anne? En wat was er precies met die spijkerbroek?
Ik werd in de super net een partij niet lekker! Teruggefietst, pyjama aan en liggen.
Dat is niet zo gek. Zeker als het een mooi passend afscheid is, het blijft heftig iemand te moeten verliezen.quote:Op maandag 23 september 2013 18:01 schreef AnneX het volgende:
En ook een brief uit Aus.![]()
Dan kun je op vakantie...
Terug van een roerend mooi afscheid op een mooie plek.
Gelukkig komt mijn schoondochter niet in een afgetrapte spijkerbroek bij mijn afscheid.
Nu ben ik gaar: pastis en uitgebreid buffet franse kazen en droge witte wijn bij de nazit.
Ted hield ervan.![]()
Gek hoor, dat verdriet van anderen / vreemden mij emotioneert.
quote:Op maandag 23 september 2013 18:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Goed idee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jeetje dat zou wel heel klote zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jakkes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje uitkijken hoor
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Dit is een misverstand, de spaanse griep trof, net als de mexicaanse trouwens, de mensen met het sterkste imuunsysteem. Mensen overleden aan de reactie van hun imuunsysteem.quote:Op maandag 23 september 2013 18:59 schreef Isabeau het volgende:
Sun't is niet niks, hoor... en elke dag is waarschijnlijk een uitputtingsslag voor je op het moment. Sterkte.
Nog een stumble, geen idee wie die meneer Bufogle is, maar ik moest er wel lachend mee eens zijn:
[ afbeelding ]
Overigens sluit dat aan bij wat ik afgelopen week gelezen heb over de Spaanse Griep in de omgeving waar ik woon. Veel armoede, veel ondervoeding en dus veel mensen door de Spaanse Griep overleden door een matig werkend immuunsysteem. Ik las dat bijna niemand rouwde om de mensen die waren overleden: die zag je wel weer terug in de hemel.... mensen rouwden om de mensen die arm achterbleven en misschien een kostwinner moesten missenDat is zo'n andere kijk op de dood dan ik gewend ben...
Ik heb gehoord dat het kwam omdat mensen in die leeftijd nooit een griep van dat type hadden meegemaakt.quote:Op maandag 23 september 2013 20:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dit is een misverstand, de spaanse griep trof, net als de mexicaanse trouwens, de mensen met het sterkste imuunsysteem. Mensen overleden aan de reactie van hun imuunsysteem.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spaanse_griep#Risicogroep
Toch stierven hier in Drenthe vooral de ondervoede arme mensen die in tochtige bouwvallen woonden.quote:Op maandag 23 september 2013 20:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Dit is een misverstand, de spaanse griep trof, net als de mexicaanse trouwens, de mensen met het sterkste imuunsysteem. Mensen overleden aan de reactie van hun imuunsysteem.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spaanse_griep#Risicogroep
Is dat bessen met appels?quote:Op maandag 23 september 2013 20:14 schreef krakkemieke het volgende:
Zo, de bessenmoes is klaar, morgen verder. Ik heb er een eind voor gefietst, dus ik ben er klaar mee, ik ga tv kijken. Tot later!
Vlierbessen. De smaak lijkt me nogal intens, vandaar de appels. Zie ook 19.51.quote:
Dat geloof ik meteen. Maar ook in gebieden waar meer welvaart was, stierven vooral mensen in die leeftijdsgroep, die over het algemeen gezond waren. Heel anders dan je daar zou verwachten juist.quote:Op maandag 23 september 2013 20:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toch stierven hier in Drenthe vooral de ondervoede arme mensen die in tochtige bouwvallen woonden.
Ik heb wel eens vlierbessenjam en vlierbessenbloesemlimonade gemaakt, maar zo met appels klinkt het ook wel lekker!quote:Op maandag 23 september 2013 20:16 schreef krakkemieke het volgende:
Vlierbessen. De smaak lijkt me nogal intens, vandaar de appels. Zie ook 19.51.
We zullen zien. Ik heb nu de bessen gekookt omdat ze anders gaan schimmelen. Morgen ga ik eens proeven wat ik ermee ga doen.quote:Op maandag 23 september 2013 20:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb wel eens vlierbessenjam en vlierbessenbloesemlimonade gemaakt, maar zo met appels klinkt het ook wel lekker!
Mensen stierven hier vooral aan de complicaties (longontstekingen) en de dokter had het zo druk dat je soms 3-4 dagen moest wachten tot hij tijd had om bij je langs te komen en dat was dan vaak al te laat. Het was hier echt extreem.quote:Op maandag 23 september 2013 20:18 schreef krakkemieke het volgende:
Dat geloof ik meteen. Maar ook in gebieden waar meer welvaart was, stierven vooral mensen in die leeftijdsgroep, die over het algemeen gezond waren. Heel anders dan je daar zou verwachten juist.
quote:De huisarts en de Spaanse griep in Drente
Van alle provincies werd Drente het zwaarst getroffen met een sterftecijfer van 59 tegen 26 per 1000 voor heel Nederland. In de rampmaand november steeg dit cijfer naar 77 per 1000.9,22 Hoewel elders het aantal griepgevallen was afgenomen, steeg het in Hoogeveen. Oververmoeide huisartsen waren dag en nacht in touw. Soms duurde het dagen voordat de huisarts bij ernstig zieken langs kon komen, zeker als deze veraf woonden. In Hollandscheveld, vlakbij Hoogeveen, ontstond een noodtoestand. Velen stierven zonder medische hulp en hele gezinnen waren ziek.37 Een menselijk drama: mensen die elkaar ontweken uit angst om besmet te worden.9Toen zelfs de eeuwenoude burenhulp door het hoge aantal zieken faalde, werden militaire artsen en verpleegsters ‘beschikbaar’ gesteld. Bij gemobiliseerde artsen met verlof gaf dit een golf van protest.9,38,39 Toch waren dit uitzonderingen: ‘Den midci (= medici) zij hier een woord van dank gebracht voor de wijze waarop zij zich in die voor de vele ingezetenen zoo zorgvolle dagen van hun veelomvattende en moeilijke taak gekweten hebben’, aldus de burgemeester van Emmen in 1919.9 De grote armoede, ondervoeding, zware arbeid en slechte behuizing van de veenarbeiders zouden de hoge sterftecijfers in Drente kunnen verklaren. Soms leefden 3 gezinnen in één kamer. Nog in het Interbellum waren in Emmen meer dan 2400 eenkamerwoningen: 30% van het totaal aantal woningen.9 Ook vóór de griep was de sterfte in de veengebieden extreem hoog. Een veenbrand in 1917 had de toestand nog verergerd.
Dat kan, maar dus niet wegens een matig werkend imuunsysteem, maar door een overreagerend imuunsysteem.quote:Op maandag 23 september 2013 20:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toch stierven hier in Drenthe vooral de ondervoede arme mensen die in tochtige bouwvallen woonden.
Hmm, dat geloof ik niet zo snel als mijn idee. Nl. dat die groep geen antistoffen had tegen dit soort griep.quote:Op maandag 23 september 2013 20:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat kan, maar dus niet wegens een matig werkend imuunsysteem, maar door een overreagerend imuunsysteem.
De artsen konden (en kunnen nog steeds) vrijwel niets tegen griep.quote:Op maandag 23 september 2013 20:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mensen stierven hier vooral aan de complicaties (longontstekingen) en de dokter had het zo druk dat je soms 3-4 dagen moest wachten tot hij tijd had om bij je langs te komen en dat was dan vaak al te laat. Het was hier echt extreem.
[..]
Nee, maar nu kunnen ze wel iets tegen longontsteking en andere complicaties.quote:Op maandag 23 september 2013 20:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De artsen konden (en kunnen nog steeds) vrijwel niets tegen griep.
Van de wikilink die ik net postequote:Op maandag 23 september 2013 20:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hmm, dat geloof ik niet zo snel als mijn idee. Nl. dat die groep geen antistoffen had tegen dit soort griep.
quote:Risicogroep
Het meest bevreemdend van de Spaanse griep was de groep mensen waarin de mortaliteit het hoogst was. De gangbare risicogroepen bij de jaarlijkse "gewone" griepgolven zijn ouderen en jonge kinderen. Van dezen vormt de groep ouderen verreweg de grootste risicogroep, waarbij het sterftecijfer als gevolg van de griep het hoogst is. Zuigelingen en peuters tot en met 4 jaar hebben over het algemeen nog antilichamen (immuniteit) overgedragen gekregen van de moeder, voornamelijk door borstvoeding. De Spaanse griep echter, had de hoogste mortaliteit in de leeftijdsgroep 14- tot 21-jarigen. Na het onderzoeken van de longen van personen die aan de Spaanse griep zijn gestorven en in Alaska zijn begraven is het virus nagemaakt. Hieruit bleek dat de griep vooral de mensen in de leeftijdsgroep 20 tot 40 jaar trof, die met het sterkste immuunsysteem. Het kan daarom zijn, dat de sterfte veroorzaakt wordt door een te sterke reactie van het immuunsysteem. Dit is overigens net zo bij de Mexicaanse griep.
Ja, je volpompen met cortisone steroide, had twee jaar geleden zo'n mysterie infectiequote:Op maandag 23 september 2013 20:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, maar nu kunnen ze wel iets tegen longontsteking en andere complicaties.
Ik ben het met je link eens dat het een groep is die normaal niet zoveel last heeft van de griep, dat is opvallend. Maar ik ben het niet eens met de conclusie.quote:Op maandag 23 september 2013 20:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Van de wikilink die ik net poste
[..]
Juist. En je bent er gelukkig nog!quote:Op maandag 23 september 2013 20:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, je volpompen met cortisone steroide, had twee jaar geleden zo'n mysterie infectie
Geen idee, heb helaas niet voor celbiologie gekozen, ben zo stom geweest wat anders te gaan studerenquote:Op maandag 23 september 2013 20:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben het met je link eens dat het een groep is die normaal niet zoveel last heeft van de griep, dat is opvallend. Maar ik ben het niet eens met de conclusie.
Wat nou, als die groep gewoon geen antistoffen kreeg, omdat dit type griep een poos niet voorkwam?
quote:Op maandag 23 september 2013 20:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Juist. En je bent er gelukkig nog!
Als het een vrouwelijke bakker is, heb ik geen problemen met een relatiequote:Op dinsdag 24 september 2013 06:58 schreef Isabeau het volgende:
ergo: niet met een bakker een relatie aan gaan, P
Goedemorgen
Ja. Ik zit bij DSW. Volgend jaar 7,50 minder dusquote:Op dinsdag 24 september 2013 08:16 schreef borisz het volgende:
Mogge
Het zorgverzekeringsspotjesseizoen is weer begonnen. En ook incluis de gratis reclame in journaals![]()
Ziek = Ziek, Beterschapquote:Op maandag 23 september 2013 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Vorige week bedacht ik me nog dat ik met mn nwe baan nog niet thuis ben gebleven (nu 7,5 maand). Maar werd 20u wakker met veel honger. Toen gegeten en tv gekeken en nu weer niet lekker in bed... Balen want zou pap helpen met bardienst morgenavond, anders is hij alleen
Tsja dat ligt eraan denk ik, je kan nog altijd beter zelfgebakken taart eten dan fabrieksrommel; zo lang het af en toe is. Ik ben 25 kilo afgevallen en niet door al het zoet af te wijzen, gewoon door het minder vaak te eten. Dus als P er verantwoord mee ook kan gaan lijkt het me geen probleemquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:51 schreef Duderinnetje het volgende:
P, dat ziet er waanzinnig uit.![]()
Ik vraag me wel af, serieus, of het slim is om dat soort dingen te bakken als je wilt afvallen.
Een vriendin van mij is ook te zwaar, maar heeft wel een bak-hobby. Ik begrijp dat dan niet zo goed. Dat is toch de kat op het spek binden? Zij doorstaat telkens weer enorme verleidingen als haar taarten in de koelkast staan. Dat vind ik zo sneu voor haar. Ik zou gewoon even een tijd niet meer bakken, denk ik.
Makkelijk praten, want ik geef niets om zoet.
Dat gaat natuurlijk niet altijd zo op. Taart uit de supermarkt vind ik doorgaans niet te vreten dus daar blijf ik gemakkelijk vanaf, maar als ik zelf iets bak is dat zó lekker dat ik het veel lastiger kan weerstaan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:57 schreef Selestha het volgende:
..je kan nog altijd beter zelfgebakken taart eten dan fabrieksrommel
Nou. Als ik bak, dan bak ik voor kantoor en meestal proef ik een klein stukje en geef de rest wegquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vraag me wel af, serieus, of het slim is om dat soort dingen te bakken als je wilt afvallen.
Een vriendin van mij is ook te zwaar, maar heeft wel een bak-hobby. Ik begrijp dat dan niet zo goed. Dat is toch de kat op het spek binden? Zij doorstaat telkens weer enorme verleidingen als haar taarten in de koelkast staan. Dat vind ik zo sneu voor haar. Ik zou gewoon even een tijd niet meer bakken, denk ik.
Diequote:
Appel is gezond tochquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Kloptquote:
Heb ik even geluk dat ik niet van taarten houquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ooit van mijn eigen appeltaart uitgerekend hoeveel kcal dat per punt was en het was zo'n 550 kcalZonder slagroom
Ik hoefde prompt niet meer.
Zo, thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plots op de vrijdagmiddag was hij nog beschikbaar want het moest snel worden ingezongen dus deed hij het maar.
En overigens het originele nummer(Tony Ronald - Help) is mede geschreven voor Daniel Vangarde. Hij is weer één van de twee leden van Daft Punk.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:43 schreef borisz het volgende:
Er komt volgende maand een boek uit over 25jaar Dancemuziek in NL. Daarin staan ook leuke feitjes.
Wonderful Days van CHarly Lownoise & Mental Theo is ingezongen door....Dat is toch een meisjesstem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plots op de vrijdagmiddag was hij nog beschikbaar want het moest snel worden ingezongen dus deed hij het maar.
En overigens het originele nummer(Tony Ronald - Help) is mede geschreven voor Daniel Vangarde. Hij is weer één van de twee leden van Daft Punk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Mwjah. Soms moet je dat gewoon niet doenquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ooit van mijn eigen appeltaart uitgerekend hoeveel kcal dat per punt was en het was zo'n 550 kcalZonder slagroom
Ik hoefde prompt niet meer.
Zo, thuis
Banoffee pie doet het ook erg goed qua kcalquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:56 schreef PdeHoog het volgende:
Mwjah. Soms moet je dat gewoon niet doenIk heb ooit eens uitgerekend wat een puntje van een Sacher-torte aan kcals "kost". Mijn collega's namen me dat niet in dank af
![]()
iets van 800 of zo
Da's toch wel heel bijzonderquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:09 schreef Bluezz het volgende:
Net de ring die mijn zus me eergisteren gaf opgehaald bij de juwelier. Past perfect is mooi opgepoetst, nu is ze voor altijd een beetje bij me
Ja he, we waren zondagmiddag haar spulletjes aan het opruimen en uitzoeken voordat ze naar het hospice zou gaan.quote:
Precies!! Vonden wij ook!quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:34 schreef Isabeau het volgende:
En ik vind het vooral ook zo mooi dat ze het nu aan je heeft gegeven. Zelf heeft gegeven. En niet dat je na overlijden te horen krijgt 'dit is voor jou, ze wilde graag dat jij dit kreeg' (ook heel mooi natuurlijk, maar toch anders).
quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Mooi B.Adem in, adem uit en een knuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even alles van je af laten glijden, Sun.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |