ctrl c, ctrl vquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:21 schreef MaJo het volgende:
Die TThopelijk valt het mee soemp
Ik had een heel verhaal getypt in het vorige topic, bleek die vol te zijnik zal zo een nieuwe poging doen
Dat kon niet meerquote:
Dat moet je niet willen weten neequote:Op vrijdag 20 september 2013 15:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Daarom bereken ik nooit wat mijn auto kost
en ben ik enorm blij met een auto van de zaak die ik prive mag rijden.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Daarom bereken ik nooit wat mijn auto kost
quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Best droevig. 23:46 en ik ben dronken
Wat moet je anders op vrijdagavond?quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Let wel goed op dat het bij een middag blijft.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Heeft er iemand krentenbaard? (nog niet teruggelezen ...)
Ik heb een spontane middag vrijbij gebrek aan werk op mijn werk.
Tot feb. zit ik goed, daarna weet ik het niet.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Let wel goed op dat het bij een middag blijft.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Al ben ik natuurlijk geniaal goed in m'n werk.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Thank god mijn bazen laten me vroeg vrij (17:00) en geven me morgen vrij zodat ik naar Galesburg/Peoria kan met de andere Studio Art graduates om Z. te bezoeken.
.Ben als derde bij Lark Whisky geweest. Niets mis mee maar ook niets biezondersquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat moet je anders op vrijdagavond?
Lark ken ik wel en die hoef ik niet in mij kast te hebben...quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
.Ben als derde bij Lark Whisky geweest. Niets mis mee maar ook niets biezonders
jaloersquote:
had ik laatst ook met B en soempquote:
geen ideequote:Op vrijdag 20 september 2013 18:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
had ik laatst ook met B en soempwanneer kom je weer eens naar nederland? Gaan we meeten!
Dat zou wel gezellig zijn!quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
geen ideedoel is wel voor de jaarwisseling
quote:
Samen met een maat van me gewonnen bij een biertapwedstrijdquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Hoe en waar had je die gewonnen dan? En leuke meevaller is dat
nicequote:Op vrijdag 20 september 2013 19:41 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Samen met een maat van me gewonnen bij een biertapwedstrijdWe wisten niet eens dat dat bij de overwinning hoorde
Toch 500 euro in the pocket
quote:
Nu hopen dat zij dat ook vondquote:
dat zal toch welquote:
Gelukkig maarquote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:41 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Samen met een maat van me gewonnen bij een biertapwedstrijdWe wisten niet eens dat dat bij de overwinning hoorde
Toch 500 euro in the pocket
Was leuk ja. Moest ook wel winnen want dat had ik het jaar ervoor, toen ik alleen ging kijken al aangekondigdquote:
*Snotboks*quote:Op zaterdag 21 september 2013 06:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Licht brakjes en snotverkouden vandaag
gadverquote:
Komt die weer op tv?quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
Iedereen is weggedoken voor de spetters?
Ah.quote:
ik ga zo maar eens kippensoep en gehaktballen maken.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
Iedereen is weggedoken voor de spetters?
Geef het nog een dag, dan doen ze ook mee.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Denk dat het hele hostel inmiddels wel weet dat ik verkouden ben
quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:49 schreef MaJo het volgende:
Voor wie het interessant vindt, mijn interview met The Strypes: http://majtiemedia.wordpr(...)terview-the-strypes/
Thanksquote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:27 schreef wyccie het volgende:
Ik snap de titel niet.
Welke, Etcie? Foto?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Soempie: Ik ben zo'n oen. M. had een vlekjesziekte (5e ziekte) en vervolgens kreeg hij ook vlekjes op z'n gezicht. Rond z'n mond ging het stuk. Ik dacht door wat gekrabbel en spuug. Heb ik er allemaal kusjes op zitten geven de afgelopen dagen, omdat hij kwam vertellen dat het pijn deed. Blijkt het krentenbaard (besmettelijk) te zijn.
Einde quote
Goed bedoelt![]()
ik wilde hem bijna uitleggen hier, maar dan is het zeker niet meer grappigquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:43 schreef wyccie het volgende:
Ik snap waar het vandaan komt, maar de zinsopbouw/woordgrap niet. Tenzij het gewoon een foutje is dat 'voor' mist.
Nee, dat vind ik niet en dat hoort ook niet zo.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:59 schreef MaJo het volgende:
Volgens mij snapt wyccie de grap wel maar vindt ze dat de zin "waar krenten voor zorgen baarden" moet zijn.
Waar moest het woord "voor" dan volgens jou in de zin? Nu snap ik jou weer nietquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet en dat hoort ook niet zo.
Ik richtte me vooral op de krenten.
Dat verklaart wel wat jaquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:06 schreef wyccie het volgende:
Wat ik dacht klopte ook niet, want dan stond baarden ook verkeerd, haha.
Net een dutje gedaan op de bank, hoop dat dat het verklaart.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bewust geen dutje gedaan
ja best welquote:
Sherlock.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:31 schreef Etcetera het volgende:
Het loopt in elk geval een stuk beter dan die goedkope meukschoentjes die ik had van Scapino
Klinkt goedquote:Op zaterdag 21 september 2013 18:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sherlock.![]()
Er staat groene koolsoep op, met zoete aardappel. Ik wist alleen niet dat die veel sneller gaar zijn dan gewone aardappels ... dus nu te zacht.
En vijgen met mozarella en honing erbij.
al geprobeerd. En het recept wil dat ik ze zonder gebruik.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:16 schreef wyccie het volgende:
Kan het niet gewoon met vel?
Kruisje maken en in kokend water zeker al geprobeerd?
Welke methode heb je al gebruikt?quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Heeft iemand een tip om tomaten te ontvellen die wel werkt?
Dan ligt het dus aan jou of je tomaten...quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
al geprobeerd. En het recept wil dat ik ze zonder gebruik.
Ontvelde tomaten uit een blikjequote:Op zaterdag 21 september 2013 19:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Vervelend recept.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:18 schreef TradeMarkie het volgende:
En het recept wil dat ik ze zonder gebruik.
als het resultaat maar smakelijk isquote:
Gewoon gepelde tomaten kopenquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Minuut of twee zou bij hardere tomaten genoeg moeten zijn, zit het dan nog vast dan zijn je tomaten nog lang niet rijp.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zal ze volgende keer wat langer in het kokende water laten badderen
quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:00 schreef wyccie het volgende:
Oh, nu ik snap hem! Stom dat ik daar niet aan dacht.
Ik vind 'm leuk.
Te expliciet, grap weg...quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:17 schreef wyccie het volgende:
Hmm, bij nader inzien ... het klopt wat ik dacht bij die titel. Als je gewoon 'voor' toevoegt: waar krenten zorgen voor baarden.
Nee, het is 1182JR, 1182JT en 1182JV.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:19 schreef wyccie het volgende:
Wat vreemd, je zou verwachten dat de hele straat dezelfde postcode heeft.
Het was me duidelijk dat je dacht dat je verkeerd dacht maar dat dat uiteindelijk niet het geval bleek.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:21 schreef wyccie het volgende:
Het was ook niet als grap bedoeld, maar ik dacht eerder dat ik verkeerd dacht en dat er woorden omgedraaid moesten worden. Hoeft dus niet, en het is ook geen leuke titel, maar dat is wat ik dacht dat er stond.
Doe ik altijdquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gewoon gepelde tomaten kopen
Edit: MaJo was me voor. Who cares, ik heb de 100ste post van het topic
Oef dat is wel heel zuurquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:16 schreef MadMaster het volgende:
Afgelopen week is de straatprijs van de Postcode loterij in de straat van mijn schoonmoeder gevallen. Zij blij met 4 loten.. .
Blijkt de straatprijs geen straatprijs te zijn, maar een straat-/postcodeprijs en is haar postcode 1 letter afwijkend van het deel van de straat dat wel dik in de prijzen viel.
Mijn schoonmoeder heeft dus niets gewonnen, 3 deuren verderop en daarna is het wel feest. Zij dus niet blij met d'r 4 loten...
quote:
Boys & their toys...quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:35 schreef MaJo het volgende:
G is zo blij als een kind met GTA![]()
Ik heb alleen niks aan hem dus ik ga zo lekker Grey's Anatomy kijken
Lange wandeling?quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Zit ook de hele avond maar wat te rammen op m'n tablet, aangezien mw. MM voor Pampus ligt na haar Dam tot Dam wandeltocht vandaag...
G is wel echt een jongetje jaquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Boys & their toys...
Zit ook de hele avond maar wat te rammen op m'n tablet, aangezien mw. MM voor Pampus ligt na haar Dam tot Dam wandeltocht vandaag...
18 Kilometer, haar eerste in een dergelijk verband.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Lange wandeling?![]()
Ik doe morgen ook de Dam tot Dam.
Ach, meestal staat ze voor mij klaar, vandaag was dat eens andersom.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
G is wel echt een jongetje jaSaaie partners hebben we dat ze ons in de steek laten op zaterdagavond
leuke schoenen. Heb wel eens wat van ze gepast maar ze zaten mij niet lekker.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:43 schreef wyccie het volgende:
Ik snap waar het vandaan komt, maar de zinsopbouw/woordgrap niet. Tenzij het gewoon een foutje is dat 'voor' mist.
Etcie, die zien er goed stevig uit. Als je inlegzolen hebt, kun je die er ook in doen.
Saucony heeft ook veel felle kleurtjes, dat vind ik wel leuk voor hardloopschoenen. Ook wel eens gepast, maar ik loop er niet stabiel op.
Wel heb ik deze aangeschaft, gewoon zomaar.
http://www.amazon.com/Mer(...)-Glide/dp/B007YH93GO
uit blikquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
al geprobeerd. En het recept wil dat ik ze zonder gebruik.
precies de reden waarom ik nóóit aan die loterij mee zal doenquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hier niet hoor.
Edit: lees nu de post van MM. Dat is wel zuur dan.![]()
Dan weet je tenminste zeker dat je nooit iets wintquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
precies de reden waarom ik nóóit aan die loterij mee zal doen
Heb ook dat merk loopschoenen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
leuke schoenen. Heb wel eens wat van ze gepast maar ze zaten mij niet lekker.
Goedemorgen
Ik kom niet in Zaandam aan, ik doe de verkorte versie.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben morgen waarschijnlijk ook weer in Zaandam.
Wat is je startnummer?
Ik heb brede voeten en deze zaten best lekker. Niet heel uitgebreid gepast, want ik ga er waarschijnlijk niet lange stukken op wandelen en ook niet trailrunnen, waar ze voor bedoeld zijn.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
leuke schoenen. Heb wel eens wat van ze gepast maar ze zaten mij niet lekker.
Waar eindigt die dan?quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kom niet in Zaandam aan, ik doe de verkorte versie.
Veel plezierquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:35 schreef wyccie het volgende:
Amsterdam.
Het is meer een In Damloop.
kan je mooi mee tekenfilms kijkenquote:Op zondag 22 september 2013 05:27 schreef iamredleader het volgende:
Jair is vroeg wakker, dus ik nu ook
Ik ook.quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben morgen waarschijnlijk ook weer in Zaandam.
quote:
Voor mij thee graag.quote:Op zondag 22 september 2013 07:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ff koffie zetten, ben nog niet wakker
Welke wilt uwe majesteit? Marrokaanse thee? Earl Grey? Darjeeling oid's?quote:
Ik zit de laatste thijd wat meer aan de groene thee.quote:Op zondag 22 september 2013 07:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Welke wilt uwe majesteit? Marrokaanse thee? Earl Grey? Darjeeling oid's?
Groene Ice tea kan ik me nog iets bij indenken..........quote:Op zondag 22 september 2013 07:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zit de laatste thijd wat meer aan de groende thee.
Groene Earl Grey van Twinings gaat er goed inquote:Op zondag 22 september 2013 07:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Groene Ice tea kan ik me nog iets bij indenken..........
hmmm, ken ik niet, nooit gehad.quote:Op zondag 22 september 2013 07:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Groene Earl Grey van Twinings gaat er goed in.
Zo goed als jaquote:
dat klinkt mij als vrij ernstig hoor! Wat was de oorzaak dan? En hoe is t nu met je dan?quote:Op zondag 22 september 2013 08:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zo goed als ja![]()
Eergisteren besloten toen ik na hartklachten werd opgenomen in het ziekenhuis (niks dramatisch, maar men vermoedde een hart infarct)
Ontstoken hartzakje waarschijnlijk volgens de cardiologen. Fietstest gedaan, ook daaruit geen hartfalen gebleken. Bloedafname was negatief (positief voor mij dusquote:Op zondag 22 september 2013 08:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat klinkt mij als vrij ernstig hoor! Wat was de oorzaak dan? En hoe is t nu met je dan?
Hier ook lekker lui en wat googlen.quote:Op zondag 22 september 2013 08:29 schreef TradeMarkie het volgende:
Prima hier, nu nog lui in bed, vanmiddag ff een potje voetballen.
Deze waarschijnlijk dus: Run2Day Ladies Damloopquote:Op zaterdag 21 september 2013 23:35 schreef wyccie het volgende:
Amsterdam.
Het is meer een In Damloop.
Ow...quote:Op zondag 22 september 2013 08:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zo goed als ja![]()
Eergisteren besloten toen ik na hartklachten werd opgenomen in het ziekenhuis (niks dramatisch, maar men vermoedde een hart infarct)
Mijn hart is goed hoorquote:
Uiteraardquote:
ik hoop het ook voor je.quote:Op zondag 22 september 2013 09:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uiteraard
Dinsdag met Lotusss een intake gesprek, kijken of opname echt nodig is. Ikzelf hoop van wel.
Opname is beter dan elke dag naar een kliniek te moeten gaan, dan is er nog geen "eenheid".quote:
Dat laatste moet geen probleem zijn...quote:Op zondag 22 september 2013 09:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Opname is beter dan elke dag naar een kliniek te moeten gaan, dan is er nog geen "eenheid.
Ik ga ook wel wat overdrijven hoor
hehehequote:Op zondag 22 september 2013 09:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste moet geen probleem zijn...
Ja hoor, prima.quote:Op zondag 22 september 2013 09:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehe
Maar met jou alles goed?
Doe eens niet zo eng jijquote:Op zondag 22 september 2013 08:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zo goed als ja![]()
Goed uitzicht.quote:Op zondag 22 september 2013 09:25 schreef ErwinRommel het volgende:
In Devon, I love Devonshire!!
[ afbeelding ]
het is hier maar grauw en grijs, weinig strandweer.quote:Op zondag 22 september 2013 09:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Goed uitzicht.
Tripje naar het strand lijkt me ook wel wat vandaag, alleen Vriend is hockeyen en met de trein is het ook weer zo'n end.
vergeet de schreeuwers nietquote:Op zondag 22 september 2013 10:27 schreef B.ertha het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ga vandaag naar het Rijks. Ben heel benieuwd!
Alle Dam renners en lopers veel succes
Dat moet je niet te vaak doen. Het beste!quote:Op zondag 22 september 2013 08:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zo goed als ja![]()
Ik ben er vorige week geweest. Het is mooi geworden.quote:Op zondag 22 september 2013 10:27 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga vandaag naar het Rijks. Ben heel benieuwd!
Was allemaal een storm in een glas water. Wat versterkt werd doordat ErwinRommel blijkbaar een "bijzondere" ECG produceert waardoor men meteen dacht dat hij een hartinfarct hadquote:Op zondag 22 september 2013 11:46 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Dat moet je niet te vaak doen. Het beste!
quote:
En is het wat?quote:Op zondag 22 september 2013 13:20 schreef Etcetera het volgende:
Schrijf mij maar af. Ik ben aan Netflix begonnen
Dat zien ze vast als bug en niet als feature ...quote:Op zondag 22 september 2013 13:26 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb Mediahint geinstalleerd bij Chrome, ik heb volgens mij álle content tot m'n beschikking
Heb je daardoor toegang tot de internationale Netflix?quote:Op zondag 22 september 2013 13:26 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb Mediahint geinstalleerd bij Chrome, ik heb volgens mij álle content tot m'n beschikking
Geen idee, het werkt wel out of the box dus ik vind het primaquote:Op zondag 22 september 2013 13:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat zien ze vast als bug en niet als feature ...
quote:Op zondag 22 september 2013 13:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je daardoor toegang tot de internationale Netflix?
Oh en ik las Meredith in plaats van Mediahint![]()
G denk dat als we Netflix verbinden aan de X-Box dat we dan ook toegang hebben tot de Amerikaanse content. Enig idee of dat zo is? En wat is Mediahint?quote:Op zondag 22 september 2013 13:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen idee, het werkt wel out of the box dus ik vind het prima
[..]![]()
Als ik het goed heb: toegang tot Amerikaanse contenten da's toch uitgebreider dan de Nederlandse content
Ik ben benieuwd! Moeten jullie nog veel aan de babykamer doen?quote:Op zondag 22 september 2013 13:32 schreef Soempie het volgende:
Volgens mij heb ik zo ongeveer de nieuwe kamer voor M. af.Nu is de rest van de bovenverdieping wel een bende en ik heb geen zin meer.
Babykamer moet ik alleen opruimen.quote:Op zondag 22 september 2013 13:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd! Moeten jullie nog veel aan de babykamer doen?
Otje moet dit najaar toch ook echt een eigen kamer gaan krijgen. Ik heb alleen een beetje geen zin in dat gedoe van het plaatsen van dakkapellen.
Dat zeg ik, Gammaquote:Op zondag 22 september 2013 13:36 schreef Soempie het volgende:
En ik moet nog een leuke oplossing bedenken om z'n (prenten)boeken op te bergen. In de babykamer hebben we van die fotolijstplankjes tegen de muur (kun je direct de voorkant van de boeken zien), maar in dit kamertje kan dat niet. Er kan niet in de muren geboord worden namelijk.
Iemand nog leuke/ goede ideeën? Zo'n boekenbak vind ik ook wel leuk: http://kiind.nl/articles/463/Eenboekenbaktimmerjezo.html
Geen idee, ik heb geen Xbox.quote:Op zondag 22 september 2013 13:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
G denk dat als we Netflix verbinden aan de X-Box dat we dan ook toegang hebben tot de Amerikaanse content. Enig idee of dat zo is? En wat is Mediahint?
quote:Op zondag 22 september 2013 13:38 schreef Soempie het volgende:
Wiegje moet van zolder gehaald en naast ons bed gezet en dan zijn we klaar.
Ja, daar dacht ik gisteravond ook aanquote:Op zondag 22 september 2013 13:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
Die bak is leuk ja. Of een oud houten keukentrapje misschien? (en de scharnieren blokkeren uiteraard)
Heb je al leuke ideetjes voor het kamertje van Otje? Bepaald thema misschien? Kleuren? Meubeltjes?quote:
Goeie tip, ik ga het installerenquote:Op zondag 22 september 2013 13:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen Xbox.
En Mediahint is een extension voor in je browser, geen idee hoe dat werkt verder maar het was installeren en *plop* meer content in Netflix. Het werkt dus ook alleen in je browser voor zover ik weet.
Bedacht ik me ook net. Is wel een ultiem klimitem. Glijbaan aan de andere kant?quote:Op zondag 22 september 2013 13:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik gisteravond ook aan, maar M. gaat dan zeker weten proberen te klimmen en zo de boel omver trekken.
Die is cutequote:Op zondag 22 september 2013 13:36 schreef Soempie het volgende:
En ik moet nog een leuke oplossing bedenken om z'n (prenten)boeken op te bergen. In de babykamer hebben we van die fotolijstplankjes tegen de muur (kun je direct de voorkant van de boeken zien), maar in dit kamertje kan dat niet. Er kan niet in de muren geboord worden namelijk.
Iemand nog leuke/ goede ideeën? Zo'n boekenbak vind ik ook wel leuk: http://kiind.nl/articles/463/Eenboekenbaktimmerjezo.html
Doe ik ookquote:Op zondag 22 september 2013 13:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goeie tip, ik ga het installerenIk neem wel even zo'n uitprobeerabonnement voor een maand en als het bevalt ga ik gewoon betalen
quote:Op zondag 22 september 2013 13:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bedacht ik me ook net. Is wel een ultiem klimitem. Glijbaan aan de andere kant?
Ik wil het plafond afgetimmerd met schrootjes, want jaren 30 zolderkamertje, maar Vriend niet. Rustige kleuren op de muur, kan gerust creme/ gebroken wit worden. Boekenhoekje zoals op M.'s huidige kamer. Paar mooie printjes aan de muur, misschien Belle & Boo maar misschien ook wel wat minder zoet. Verder Pin(terest) ik er lustig op los.quote:Op zondag 22 september 2013 13:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je al leuke ideetjes voor het kamertje van Otje? Bepaald thema misschien? Kleuren? Meubeltjes?
Ik ben ook wel voor betalen van legale contentquote:Op zondag 22 september 2013 13:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Doe ik ookmaar ik denk dat ik het wel hou. Legale tv-content streamen voor een prikkie. Dat móet ik wel ondersteunen
Oeh dat is echt al snel! Een winterkindjequote:Op zondag 22 september 2013 13:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
En ik elke keer maar weer die boeken opruimen.![]()
![]()
MaJo, 14 december uitgerekend. Sinds gister is het laatste trimester begonnen.![]()
De Ikea op zondagquote:Op zondag 22 september 2013 13:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Otje zei gisteren 'Gamma', onderweg naar Ikea dus bijna goed.
Ik ook trouwens!quote:Op zondag 22 september 2013 13:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ha, ik val op een goed moment binnen, ik wil ook een buikfoto van soemp!
Wat is daar nou weer mis meequote:
Een medestanderquote:Op zondag 22 september 2013 13:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ha, ik val op een goed moment binnen, ik wil ook een buikfoto van soemp!
En nog een! Nu kan ze er niet meer onderuitquote:
quote:Op zondag 22 september 2013 13:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
Volgens mij heb je bij de tweede geen tijd meer voor kwaaltjes.
Hier worden in elk geval de meeste kinderen in småland gedropt.quote:Op zondag 22 september 2013 13:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tering druk en vol met kinderen
Hier ookquote:Op zondag 22 september 2013 14:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier worden in elk geval de meeste kinderen in småland gedropt.
Laat Wiebel hem maken of gaat hij dat niet doen?quote:Op zondag 22 september 2013 14:23 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
Ik vind de boekenbak ook tof, maar ik heb geen zin om hem te maken.![]()
Misschien als ik het als tienjarenplan voorstel.quote:Op zondag 22 september 2013 14:26 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Laat Wiebel hem maken of gaat hij dat niet doen?
Ik ben ook wel eens een oude koffer op pootjes als boekenbak tegengekomen, pootjes onder een koffer en klaar.quote:Op zondag 22 september 2013 14:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien als ik het als tienjarenplan voorstel.![]()
Ik vond de plankjes in de boekenkast best ruw nog, nadat hij ze geschilderd had (en ingeruimd tijdens de vorige zwangerschap). Ik weet nog dat ik er iets van had gezegd, maar Wiebel vond het prima. Vorige week begreep ik opeens waarom: hij was niet verder gekomen dan de grondverf.![]()
Waar kan ik vinden wat ze allemaal aanbieden?quote:Op zondag 22 september 2013 13:20 schreef Etcetera het volgende:
Schrijf mij maar af. Ik ben aan Netflix begonnen
Nee, dan heb je alleen de Nederlandse versie...quote:Op zondag 22 september 2013 13:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
G denk dat als we Netflix verbinden aan de X-Box dat we dan ook toegang hebben tot de Amerikaanse content. Enig idee of dat zo is?
quote:Op zondag 22 september 2013 14:55 schreef Etcetera het volgende:
Er is wel een site die iets bijhoudt, volgens mij deze http://netflixnetherlandscompletelist.blogspot.nl/
Ik zit al veel te veel achter die apparaten...quote:Op zondag 22 september 2013 14:59 schreef Etcetera het volgende:
Voor mij is dat juist ideaal, omdat ik veel op m'n pc kijk en het ook op m'n tablet wil gaan kijken
Aanvulling op Tinu's deel van de red-dagquote:Op zondag 22 september 2013 14:19 schreef Tinuviel het volgende:
Hier echt een Red dagje: 2e waslading gedraaid, alle was opgehangen, gevouwen was van de kinderen opgeborgen, kleine boodschappenronde gedaan.
Ik heb al bijna 4 jaar Netflix en nooit spijtquote:Op zondag 22 september 2013 13:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen idee, het werkt wel out of the box dus ik vind het prima
[..]![]()
Als ik het goed heb: toegang tot Amerikaanse contenten da's toch uitgebreider dan de Nederlandse content
Ik zou Tinuviel zo langzamerhand om salaris gaan vragen.quote:Op zondag 22 september 2013 15:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Aanvulling op Tinu's deel van de red-dag
- grote boodschappenronde
- IKEA voor paar dingen
- zolder deels opgeruimd, TV te koop gezet (zie V&A topic)
- administratie weer eens bijwerken![]()
- volgende waslading draait
Vanavond strijken en op tijd tukken
Zoeken?quote:Op zondag 22 september 2013 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
En de politie in Brabant maar zoeken...![]()
Jaaa dat is ook zo gaaf!quote:Op zondag 22 september 2013 14:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens een oude koffer op pootjes als boekenbak tegengekomen, pootjes onder een koffer en klaar.
Wij zijn een rondje gaan fietsen, rondje park in de draagzak en wat boodschappen.quote:Op zondag 22 september 2013 16:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaa dat is ook zo gaaf!
Of een oud kastje, waarvan de laden een halve koffer zijn
Zo, ik ben weer een beetje terug op de aardeheb het kind in de buggy gezet en ben een kop koffie in de zon gaan drinken, daarna nog wat boodschapjes en nu zijn we allebei weer een stuk beter te genieten
Oh wacht, dat mocht weer eens niet begrijp ik?quote:Op zondag 22 september 2013 16:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoeken ja, naar stiekem toch naar Eindhoven afgereisde Ajacieden...
27-9 Greys Anatomyquote:Op zondag 22 september 2013 13:29 schreef MaJo het volgende:
Oh en ik las Meredith in plaats van Mediahint![]()
Juist, omdat de NS bij Best aan het spoor werkt en de Ajax-aanhang alleen maar per trein mocht aanreizen, wat dus niet kan...quote:Op zondag 22 september 2013 16:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oh wacht, dat mocht weer eens niet begrijp ik?
Ik heb niet zoveel met voetbal ...![]()
Road train een optie?quote:Op zondag 22 september 2013 17:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Juist, omdat de NS bij Best aan het spoor werkt en de Ajax-aanhang alleen maar per trein mocht aanreizen, wat dus niet kan...
Liefde. Ik doe het met liefde. Salaris wordt door de baas betaald. Tinu is niet mijn baasquote:Op zondag 22 september 2013 16:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik zou Tinuviel zo langzamerhand om salaris gaan vragen.
Als jij niet Jiddisch maar Christen zou zijn geweest, dan had je toch echt een probleem gehad met 'Zondag, Rustdag'...
quote:Op zondag 22 september 2013 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
En de politie in Brabant maar zoeken...![]()
Heeft wel wat geholpenquote:Op zondag 22 september 2013 13:51 schreef Soempie het volgende:
Hoop dat het rusten/ slapen wat helpt, MaJo.
Yup! Sinds gisteren weer bij dus ik kan zo weer doorquote:Op zondag 22 september 2013 17:01 schreef Bart het volgende:
[..]
27-9 Greys Anatomy. Dubbelaflevering
.
Zin inquote:Op zondag 22 september 2013 17:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yup! Sinds gisteren weer bij dus ik kan zo weer door
Ik ook! Voor die tijd Dexter bij kijken. We hebben nog een paar afleveringen te gaan en dan is het afgelopen, vanavond de laatste ooit. Ben benieuwd!quote:
Dexter volgen wij niet. Bij ons is het NCIS (25-9), Greys, Glee (ook 27-9) en Homeland (30-9) wat binnenkort weer startquote:Op zondag 22 september 2013 17:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ook! Voor die tijd Dexter bij kijken. We hebben nog een paar afleveringen te gaan en dan is het afgelopen, vanavond de laatste ooit. Ben benieuwd!
Ik kan er ook niks kiezen, wat een bagger allemaal...quote:Op zondag 22 september 2013 17:23 schreef Etcetera het volgende:
Netflix is een fucking candyshopik kan nauwelijks kiezen
Dat heb ik ook met het Nederlandse aanbodquote:Op zondag 22 september 2013 17:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks kiezen, wat een bagger allemaal...
Ik volg momenteel alleen actief Dexter, Grey's Anatomy en Game of Thrones. Heb wel zat series die ik nog op wil pakken of waarmee ik wil beginnen. Eens kijken wat ik precies ga doen, er is zoveel!quote:Op zondag 22 september 2013 17:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Dexter volgen wij niet. Bij ons is het NCIS (25-9), Greys, Glee (ook 27-9) en Homeland (30-9) wat binnenkort weer start.
NCIS LA ookquote:Op zondag 22 september 2013 17:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Dexter volgen wij niet. Bij ons is het NCIS (25-9), Greys, Glee (ook 27-9) en Homeland (30-9) wat binnenkort weer start.
Game of Thrones ook (uiteraardquote:Op zondag 22 september 2013 17:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met het Nederlandse aanbod
[..]
Ik volg momenteel alleen actief Dexter, Grey's Anatomy en Game of Thrones. Heb wel zat series die ik nog op wil pakken of waarmee ik wil beginnen. Eens kijken wat ik precies ga doen, er is zoveel!
Ohquote:En leuk een mannelijk Grey's Anatomy fan, dat hoor je niet vaak
Ja die zijn we ook aan het kijken maar nog niet bijquote:
Begint in februari pas weer geloof ik? In de tussentijd kun je de boeken lezen, ik heb ze ook allemaal gelezenquote:Op zondag 22 september 2013 17:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Game of Thrones ook (uiteraard) maar die begint voorlopig nog niet
. En we volgen Nikita ook nog, en ik zelf The Walking Dead (vindt MevrouwBart niet zo geweldig om te kijken
).
Vind ik tof van je! Het wordt vaak als een vrouwenserie gezien maar denk dat het voor mannen net zo interessant is. En dat Lexie er niet meer is is wel balen jaquote:Oh.
Nou ja, is gewoon een leuke serie. Vind het alleen nog steeds superstom dat Lexie niet meer is
.
Eens, maar al die Amerkaanse 13 in een dozijn series word ik ook doodmoe van.quote:Op zondag 22 september 2013 17:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met het Nederlandse aanbod
Oh dat is een goede! Ik was net door alle boeken van een bepaalde schrijver heen, morgen begin ik aan Inferno van Dan Brown, maar daarna is dat wel een goed idee. Vraag me alleen af of ik dan wil wachten met lezen van de boeken die nog verseried moeten worden...quote:Op zondag 22 september 2013 17:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Begint in februari pas weer geloof ik? In de tussentijd kun je de boeken lezen, ik heb ze ook allemaal gelezen![]()
Is ook meer een mannenserie denk ikquote:The Walking Dead trekt mij ook niet zo![]()
Je hebt toch vast wel eens tijd voor jezelf om een serie te kijken? Ik zeker wel, ben altijd vroeger thuis dus dan pik ik vaak nog even een aflevering tussendoorquote:Wel zou ik graag Homeland en Boradwalk Empire zien, maar die heeft G allemaal al gezien. Misschien moet ik die eens oppikken in mijn eentje
We keken ook Private Practice samen, maar dat vond ik toch minder moet ik zeggen. Dat vond ik wel meer een vrouwenserie dan Greys.quote:[..]
Vind ik tof van je! Het wordt vaak als een vrouwenserie gezien maar denk dat het voor mannen net zo interessant is.
En Sloan ook, wat een baas was datquote:En dat Lexie er niet meer is is wel balen ja
gaat prima zoquote:Op zondag 22 september 2013 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
.
En as we speak scoren die schijtluizen...
ik ook van jou hoor.quote:Op zondag 22 september 2013 18:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, jij bent ook zo'n figuur.
Vermeer aan de hoogste paal na vanavond...
Het is werkelijk om te janken als Ajacied.quote:Op zondag 22 september 2013 18:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik ook van jou hoor.
En ik zal vanavond eens kijken, heb het nu alleen deels via de radio gevolgd.
Ik heb na serie 1 alle 5 de boeken gelezen (I knowquote:Op zondag 22 september 2013 17:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh dat is een goede! Ik was net door alle boeken van een bepaalde schrijver heen, morgen begin ik aan Inferno van Dan Brown, maar daarna is dat wel een goed idee. Vraag me alleen af of ik dan wil wachten met lezen van de boeken die nog verseried moeten worden...
Vooral nu hij de hele dag GTA speeltquote:Je hebt toch vast wel eens tijd voor jezelf om een serie te kijken? Ik zeker wel, ben altijd vroeger thuis dus dan pik ik vaak nog even een aflevering tussendoor.
Heb de eerste 2 seizoenen gezien maar uiteindelijk gestopt. Zit nog te twijfelen of ik het weer op wil pakken maar op de een of andere manier houdt iets me tegen. Net als het laatste seizoen van LOST, moet ik ook nog steeds zien maar ik kan me er niet toe zettenquote:We keken ook Private Practice samen, maar dat vond ik toch minder moet ik zeggen. Dat vond ik wel meer een vrouwenserie dan Greys.
Absoluut! Doe mij Owen er maar uit, heb ik echt helemaal niks meequote:En Sloan ook, wat een baas was dat.
een vervolg in welke zin? Dat supporters verhaal gaan halen bij spelers?quote:Op zondag 22 september 2013 18:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is werkelijk om te janken als Ajacied.
Het is maar goed dat er geen Ajacieden in het stadion zijn, vocaal waren vrijwel alle spelers vermoord. Nu helemaal...
Dit gaat een vervolg krijgen, for sure...
Haha same herequote:Op zondag 22 september 2013 18:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ik mis echt het gen waardoor je je zo kan opwinden over iets... let it go MM![]()
Ja de boeken zijn uitgebreider. Als je dan eerst de boeken leest en dan de serie, weet je dus precies wat er gaat gebeuren. Maar als je eerst de serie kijkt, kom je toch weer nieuwe dingen in de boeken tegen, zo was mijn redenatiequote:Op zondag 22 september 2013 18:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb na serie 1 alle 5 de boeken gelezen (I know) en dus serie 2 en 3 gezien toen ik ze al gelezen had. Heb me daar nooit aan gestoord eigenlijk. In de boeken wordt het allemaal veel uitgebreider beschreven, dat is ook logisch want dat kan nou eenmaal niet in de serie. Maar je kunt ook eerst kijken en dan lezen uiteraard, maar ik heb het liever andersom
quote:[..]
Vooral nu hij de hele dag GTA speeltIk ben zelf echt een gezelschapsdier, vind het niet leuk om iets te zitten kijken als hij erbij is
Hij doet dat andersom wel gewoon
Had ik ook met Lost. En met The Mentalist ook recent. Denk niet dat ik die ooit nog eens af ga kijken hoor, genoeg series die beter zijnquote:[..]
Heb de eerste 2 seizoenen gezien maar uiteindelijk gestopt. Zit nog te twijfelen of ik het weer op wil pakken maar op de een of andere manier houdt iets me tegen. Net als het laatste seizoen van LOST, moet ik ook nog steeds zien maar ik kan me er niet toe zetten
Inderdaad, slappe zak is datquote:[..]
Absoluut! Doe mij Owen er maar uit, heb ik echt helemaal niks mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Bart op 22-09-2013 18:30:52 ]I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Absoluut...quote:Op zondag 22 september 2013 18:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
een vervolg in welke zin? Dat supporters verhaal gaan halen bij spelers?
Voor beiden is wel iets te zeggen en daarom maakt het waarschijnlijk ook niet echt uitquote:Op zondag 22 september 2013 18:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja de boeken zijn uitgebreider. Als je dan eerst de boeken leest en dan de serie, weet je dus precies wat er gaat gebeuren. Maar als je eerst de serie kijkt, kom je toch weer nieuwe dingen in de boeken tegen, zo was mijn redenatie. Maar goed, misschien toch maar lezen
.
Gek is dat he? Ik vond LOST echt fantastisch ooit maar nu kan het me opeens niet meer boeienquote:Had ik ook met Lost. En met The Mentalist ook recent. Denk niet dat ik die ooit nog eens af ga kijken hoor, genoeg series die beter zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit gedeelte maar even in een spoiler want volgens mij zijn de laatste afleveringen van seizoen 9 nog niet in Nederland uitgezonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
ik snap jouw punt MM, maar dat verhaal halen en de spelersbus opwachten vind ik altijd een beetje kansloos.quote:
Ja dan moet je weer vanaf het begin gaan kijken... Zou je dat nog een keer kunnen?quote:Op zondag 22 september 2013 18:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor beiden is wel iets te zeggen en daarom maakt het waarschijnlijk ook niet echt uit
[..]
Gek is dat he? Ik vond LOST echt fantastisch ooit maar nu kan het me opeens niet meer boeienToch wil ik het nog wel afkijken, ik wil weten hoe het nou allemaal zat. Maar weet niet of ik alles nog wel kan volgen, heb het 4 jaar niet meer gezien.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit gedeelte maar even in een spoiler want volgens mij zijn de laatste afleveringen van seizoen 9 nog niet in Nederland uitgezonden.Ook maar ff in een spoiler gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Ik heb op een gegeven moment seizoen 1 weer gezien omdat G het nooit gekeken had met het idee om dan samen verder te kijken. Maar daarna zijn we ook gestopt dus het schiet niet opquote:Op zondag 22 september 2013 18:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja dan moet je weer vanaf het begin gaan kijken... Zou je dat nog een keer kunnen?
[..]
Ook maar ff in een spoiler gezet.
Ik denk ook niet dat dat gebeurt...quote:Op zondag 22 september 2013 18:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik snap jouw punt MM, maar dat verhaal halen en de spelersbus opwachten vind ik altijd een beetje kansloos.
Wil je echt alles samen doen wanneer hij thuis is? Of ga je bijvoorbeeld wel eens los van hem zitten lezen?quote:Op zondag 22 september 2013 18:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vooral nu hij de hele dag GTA speeltIk ben zelf echt een gezelschapsdier, vind het niet leuk om iets te zitten kijken als hij erbij is
Hij doet dat andersom wel gewoon
Het is niet zo dat we alles samen doen, absoluut nietquote:Op zondag 22 september 2013 18:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wil je echt alles samen doen wanneer hij thuis is? Of ga je bijvoorbeeld wel eens los van hem zitten lezen?
Gelukkig maarquote:Op zondag 22 september 2013 18:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is niet zo dat we alles samen doen, absoluut nietAlleen voel ik me dan een beetje bezwaard om iets te kijken ofzo waar hij bij zit, terwijl hem dat helemaal niks boeit. Als hij dan iets anders doet is het voor mij weer makkelijker.
quote:Op zondag 22 september 2013 18:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Enne, als hij niets aan het kijken is en ook niet graag wil gaan doen, dan kan je toch best de tv claimen? 'Schat, ik ga Sapperdedosio kijken, kijk je mee?' -Nee 'Okay! Hou van je
' en klaar!
Zo werkt het ook bij onsquote:Op zondag 22 september 2013 18:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Enne, als hij niets aan het kijken is en ook niet graag wil gaan doen, dan kan je toch best de tv claimen? 'Schat, ik ga Sapperdedosio kijken, kijk je mee?' -Nee 'Okay! Hou van je
' en klaar!
Niet vaak en ook niet recent. Heb geen lief, dus de tv is altijd voor mijquote:Op zondag 22 september 2013 18:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Hoe vaak heb jij deze actie al eens uitgevoerd, HT?
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 22 september 2013 19:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet vaak en ook niet recent. Heb geen lief, dus de tv is altijd voor mij![]()
Snap ik, het is ook elke aflevering te veel van hetzelfde. Maarja, we zijn bij, dus af en toe een aflevering is dan wel leuk.quote:Op zondag 22 september 2013 19:40 schreef Bart het volgende:
Criminal minds zijn we mee gestopt, werd ons iets te veel van hetzelfde elke aflevering... Arrow, revolution, boardwalk empire, falling skies, ken ik niet.
Wij kijken altijd samen op vrijdag Law and Order en alle andere crimi's van die avond. Daarnaast Dexter en Game of Thrones. Ik heb net de eerste aflevering van Homeland gezien, tof! Ga ik even bijkijken zodat we die ook samen kunnen kijkenquote:Op zondag 22 september 2013 19:32 schreef Soempie het volgende:
Hier zijn de series wel echt om samen te kijken.![]()
Series die we momenteel volgen:
Dexter
Boardwalk Empire
Big Bang
Criminal Minds
Revolution
American Horror Story
Arrow
Sherlock Holmes
Game of Thrones
Falling Skies
En daar komt House of Cards bij.
Niet dat we verder ook alles samen kijken/ doen, maar het kijken van series is toch wel echt ons ding samen.
Ben ik pas mee begonnen Borgen, weer ff oppakkenquote:Op zondag 22 september 2013 19:56 schreef Soempie het volgende:
Ah, Homeland heb ik wel vaker van gehoord! En The Following ga ik zo ook even opzoeken.
Hier kijk ik trouwens wel series in m'n eentje, bedenk ik me nu. Borgen bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |