Tuurlijk Peter. Daar zal de beste man ook echt naar gaan kijken.quote:
Zou hij hier aangifte van kunnen doen of valt dit ook onder de heilige vrijheid van meningsuiting?quote:Op donderdag 26 september 2013 16:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tuurlijk Peter. Daar zal de beste man ook echt naar gaan kijken.
Tegenwoordig is er niets meer heiligquote:Op donderdag 26 september 2013 16:43 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Zou hij hier aangifte van kunnen doen of valt dit ook onder de heilige vrijheid van meningsuiting?
Ladies and gentlemen: we have a winnerquote:Op donderdag 26 september 2013 15:15 schreef EDMAN- het volgende:
Werkt dus ook niet ('net als al die kkbuitelanders')
[ afbeelding ]
duur parket en designtafeltje met dito knuffel.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:08 schreef Jerkmaine het volgende:
*** MiJn KiNd(eReN) iS hEt MoOiStE WaT mIj OoIt Is OvErKoMeN ***
Neuh, maar volgens mij heeft Wilders dat er zelf ook een beetje van gemaakt, dat Pechtold dat zei.quote:Op vrijdag 27 september 2013 02:40 schreef Captainp00face het volgende:
Hoe komen mensen er sowieso op dat Pechtold, pvv aanhangers voor nazis heeft uitgemaakt? Dan heb je echt niet goed geluisterd.
Niet door kunnen hebben dat dit een 'actrice' isquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:00 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Dit is me toch ook een parel die alleen staat op grote hoogte:
quote:Op donderdag 26 september 2013 09:16 schreef DroogDok het volgende:
[..]
De webcare kan weer aan de slag.....
Haha je Facebook staat op piratentaalquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:27 schreef kalinhos het volgende:
In die Kabinet WIlders Pagina de discussie over netjes reageren etc.
Ik kan 't ff niet photoshoppen dus kopieer het ff. Iemand zegt ineens:
M.A. Mijn iq is ver bovengemiddeld aangezien ik 2 universitaire titels heb, dus daar ligt het niet aan!
'bout 7 turn o' yer hourglass ago via mobile · 1
Kijk ik op zijn pagina, 2 universitaire titels dus je verwacht het een en ander....istie machinist
Ja niet alleen Facebook, maar elk nieuwsbericht. Ze denken dat ze er allemaal iets van snappen, maar ondertussen...quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Sowieso low class tokkies wat heel fb volkankeren met hoe slecht alles is. Kijk verdomme eens naar wat je wel hebt.
Dat was al een tijdje.quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:00 schreef Paul het volgende:
Facebook heeft een nieuwe functie
Je kan nu zeggen hoe je je voelt enzo bij je status . Druk maar op de smilie.
Als nou gewoon 'iederen' (met eind n ) politucus 1000 euro inlevert, dan is ons tekort bijna opgelost jonguhquote:Op vrijdag 27 september 2013 09:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja niet alleen Facebook, maar elk nieuwsbericht. Ze denken dat ze er allemaal iets van snappen, maar ondertussen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |