quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
dat wou ik dus ook doenquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:09 schreef Koen66 het volgende:
zette ik hem zo mooi klaar voor Angel
Ja... Koen... zie je dat nouquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:09 schreef Koen66 het volgende:
zette ik hem zo mooi klaar voor Angel
quote:
Met kerst vroeg mijn ma om knuffels te doneren, maar de leukste en de grappigste heb ik gewoon gehoudenquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:07 schreef kloon25 het volgende:
Knuffels enzo van vroeger allemaal weg gegeven aan een goed doel paar jaar terug, op een of twee na die nog op men oude kamer bij men ouders thuis staan.
ja het wordt idd alweer frisserquote:Ik heb wel een dik dekbed die ik vanavond eens ga knuffelen, toch best fris zo hier.
zetten nog welquote:
kan je met een warm gevoel gaan slapenquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... Koen... zie je dat nou
Maar wel een naamtopic
Ik moest et toch een beetje goedmaken en je zit te ver weg voor een knuffelquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... Koen... zie je dat nou
Maar wel een naamtopic
quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan je met een warm gevoel gaan slapen
Thnx!quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:10 schreef kloon25 het volgende:
[..]
Ik moest et toch een beetje goedmaken en je zit te ver weg voor een knuffel
Tja ik had er vroeger een stuk of 50 denk ik.. die 6 die ik nog heb zijn ook de leukste.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
Met kerst vroeg mijn ma om knuffels te doneren, maar de leukste en de grappigste heb ik gewoon gehoudenik had zo van ja hee er zit gewoon een
[..]
ja het wordt idd alweer frisser
[..]
zetten nog wel
Koen.. hows lifequote:
beetje ziekjes, maar verder aardigquote:
Hey jijquote:
Awesome ik wil ook naar de saunaquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje ziekjes, maar verder aardig
bijna weekend
ennnnn
morgen vrij, dagje sauna
ga mee danquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:35 schreef Raene het volgende:
[..]
Awesome ik wil ook naar de sauna..
Dat zou een beetje gek zijnquote:
Slaap lekker Vinquote:
quote:
2013-1966quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:44 schreef RAARHEID het volgende:
Misschien is dit iets wat al 9001x voorbij gekomen is, maar hoe oud zijn jullie eigenlijk allemaal?
Ik ben 25.
Dat jaquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een eerste meet in de sauna bedoel je
Wel apart ja
74.quote:
het is dat het zo kort dag is, maar soms moet je gekke dingen gewoon doenquote:
Anders draai je de cijfers gewoon om en jank je niet.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:55 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Jij zit hopelijk nog op school met die berekening
Beetje plagen mag wel tochquote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:02 schreef Raene het volgende:
[..]
Anders draai je de cijfers gewoon om en jank je niet.
Volgende keer beter!quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is dat het zo kort dag is, maar soms moet je gekke dingen gewoon doen
ook dan nog net niet goed, ben van 20/11quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:02 schreef Raene het volgende:
[..]
Anders draai je de cijfers gewoon om en jank je niet.
Ik ben helaas vaak erg gemeen.quote:
Je had alleen jaartallen gezetquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook dan nog net niet goed, ben van 20/11
Ouwe bokquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:04 schreef Koen66 het volgende:
over 2 maanden alweer jarig
time flies
Als je op alleen jaartallen zou kijken had ik het goedquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
anders werd het een lastige berikening
Ouderdom komt met gebreken hequote:
kloptquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Als je op alleen jaartallen zou kijken had ik het goed.
ouwe krakkemikige vergeetachtige etc etc Koenquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:08 schreef Raene het volgende:
[..]
Ouderdom komt met gebreken he...
Oke nu stop ik ermee.kusje koen
Je vergeet lievequote:Op vrijdag 20 september 2013 01:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ouwe krakkemikige vergeetachtige etc etc Koen
Dat siert je.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah, dat zou ik van mezelf nooit zo gauw zeggen
Voor deze ene keer dan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:04 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben helaas vaak erg gemeen.
Kusje erop?
ik volgde het amper, geen ideequote:Op vrijdag 20 september 2013 08:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die discussie was zeker van gisteren.
Ooooohquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:12 schreef muhahaha het volgende:
Ow ik deed een spuitje 836493958362949
Wat heb je gisteren gedaan dan?quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boodschappen gedaan en overleg met mijn docent gehad.
Goede dag tot nu toe. Al was ik vanmorgen wel helemaal kapot. Veel te laat thuis gister.
Werk.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat heb je gisteren gedaan dan?
Eindelijk. 11 dagen te laat.quote:
Heerlijk he dat leven van een loonslaaf.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werk.
Overwerk
Eerder begonnen en later klaar.
Ik heb wel wat extra's gehad.quote:
Vuilakquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
A little bit of the old in-out, in-out? [ afbeelding ]
Jij weet.quote:
Wat kom je hier doen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij weet.
Blergh, moet straks naar Rotterdam. Heb geen zin om me aan te kleden.
Mja. Uitgenodigd. Hij draait ook elders, maar daar is hij te laat afgelopen en kan ik niet meer naar huisquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar kom je speciaal voor hierheen?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja. Uitgenodigd. Hij draait ook elders, maar daar is hij te laat afgelopen en kan ik niet meer naar huis
Ja, ze wilde eerst in Zoetermeer (maar dan kom ik niet meer thuis), daarna in Den Haag (maar dan kom ik niet meer thuis) en daarna nog ergens. Maarja, geen auto hebben zuigt wel.quote:
Wat ga je daar doen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij weet.
Blergh, moet straks naar Rotterdam. Heb geen zin om me aan te kleden.
Ow film haha, doe je dan je 'broek' aan?quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ze wilde eerst in Zoetermeer (maar dan kom ik niet meer thuis), daarna in Den Haag (maar dan kom ik niet meer thuis) en daarna nog ergens. Maarja, geen auto hebben zuigt wel.
Euh, wat?quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
A little bit of the old in-out, in-out? [ afbeelding ]
Meh, geen behoefte.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow film haha, doe je dan je 'broek' aan?
Ken je die uitdrukking niet?quote:
Ik heb een vermoeden, maar leg uit.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meh, geen behoefte.
[..]
Ken je die uitdrukking niet?
Seks.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden, maar leg uit.
Een vriendin.quote:
Ja dus. Dat verwacht ik niet van mijn werkgever, dat is namelijk een vrouw.quote:
You never knowquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja dus. Dat verwacht ik niet van mijn werkgever, dat is namelijk een vrouw.
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen projectjes lopen op dit moment?
Dat wordt moeilijk dan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja dus. Dat verwacht ik niet van mijn werkgever, dat is namelijk een vrouw.
Liever niet.quote:
Dat is toch leuk.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet dat ik weet.
Er was gister wel een schattig meisje dat naar me liep te lachen op werk.
Dat is alles
Wat moet he nou in rotjeknorquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Lees ik nou goed dat K'neel naar Roffa gaat?
Je moet zelf je bek houden anders hoek ik em effe dicht jaquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je moet je muil houden, mama
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Lees ik nou goed dat K'neel naar Roffa gaat?
Mja. Ach. Ik weet niet. Dingen en zo.quote:
Doe eens liefquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet zelf je bek houden anders hoek ik em effe dicht ja
Omdenken kaneel, niet het negatieve zien. Het is toch juist positief dat ze naar je lacht.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mja. Ach. Ik weet niet. Dingen en zo.
vruit danquote:
jarig zijnquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
Jullie nog leuke plannen van het weekend?
Vast wel. Maar gewoon geen behoefte aan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdenken kaneel, niet het negatieve zien. Het is toch juist positief dat ze naar je lacht.
Morgen vrij en nog geen idee.. Zondag de hele dag bezig met oudjes sjouwen..quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
Je weet wat de stap na lachen is he?quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast wel. Maar gewoon geen behoefte aan.
Huilen..quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je weet wat de stap na lachen is he?
Motorritje zondag met vinnieequote:Op vrijdag 20 september 2013 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
Vertel.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je weet wat de stap na lachen is he?
Al gedaan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
eenzaam fappen in een hoekje
Seksquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
Het word waarschijnlijk gta eten gta seks slapen seks gta eten gtaquote:
Gewoon komen kut, mooi weer alles.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:16 schreef Vinniiee het volgende:
He grapjas ik weet nog niet zeker of ik ga.Waarschijnlijk wel maar toch.
Morgen niks doen.
beter dan gta geen seksquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:17 schreef Raene het volgende:
[..]
Het word waarschijnlijk gta eten gta seks slapen seks gta eten gta..
Dat hoorde ik vandaag jaquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon komen kut, mooi weer alles.
Beter dan helemaal geen seksquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:17 schreef Raene het volgende:
[..]
Het word waarschijnlijk gta eten gta seks slapen seks gta eten gta..
Duurt dat nog lang?quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
Nu al trek... moet wachten tot J. Thuis is
Ik weet niet hoe laat ik ga eten, zo eerst afscheid van collegaquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
Nu al trek... moet wachten tot J. Thuis is
Oei..quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
minimaal een uur, denk kwart over 6 ongeveer
Oh, dan zal hij daarna ook wel honger hebben jaquote:Op vrijdag 20 september 2013 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij zit hier 5 minuten vandaan, hij gaat eerst sporten
Ik ga braaf 2x in de weekquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:03 schreef muhahaha het volgende:
Sporten
Gisteren overgeslagen oopsie
Euh, juist ja, mij ookquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:35 schreef LovelyLady het volgende:
vriendje van S, een jaar jonger. Woont hier achter en werd zojuist op zijn mobiel gebeld.
Wtf
Maar dat ding zat in zijn jas, terwijl hij boven met S aan het spelen was. Alsnog die moeder uiteindelijk hier aan de deur.
De functionaliteit er van ontgaat me een beetje
Wtfquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:35 schreef LovelyLady het volgende:
vriendje van S, een jaar jonger. Woont hier achter en werd zojuist op zijn mobiel gebeld.
Wtf
Maar dat ding zat in zijn jas, terwijl hij boven met S aan het spelen was. Alsnog die moeder uiteindelijk hier aan de deur.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter dan helemaal geen seks GTA
Dafuqquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:35 schreef LovelyLady het volgende:
Wtf
Handigquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze heeft blijkbaar niet mijn nummer
Zonder GTA kan ik best leven.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je leest het verkeerd schat![]()
Gta seks gta eten gta seks is beter dan helemaal geen seks
+1quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook, daarom heb ik het ook niet gekocht
Ook daarvoor?quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
Kutje. Moet ik nog naar de drogist
Gewoon ontkleed op schoot gaan zitten. Werkt altijd.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eerst seks eisen
Denk dat ik dat ook maar ga doen
Ik las het wel goedquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je leest het verkeerd schat![]()
Gta seks gta eten gta seks is beter dan helemaal geen seks
Als ik zin heb ga ik gewoon aan zn piemel frutten en dan legt hij vanzelf zijn controller wel neerquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eerst seks eisen
Denk dat ik dat ook maar ga doen
De directe aanpak werkt altijd bij mannenquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Als ik zin heb ga ik gewoon aan zn piemel frutten en dan legt hij vanzelf zijn controller wel neer
Ik zag er geen grap inquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:02 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik las het wel goedik maakte mijn zoveelste stomme grapje die niet pakt
![]()
Hell no, ik heb al dingen geregeldquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik het wel kopen om straks die 3 maanden te overbruggen
quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Als ik zin heb ga ik gewoon aan zn piemel frutten en dan legt hij vanzelf zijn controller wel neer
Oh, dat is beterquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hell no, ik heb al dingen geregeld
Ik ben een sukkelquote:
Ja tochquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:07 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
De directe aanpak werkt altijd bij mannen
Desnoods klop ik bij bekenden aan voor een x bedrag per dag wat werk verzettenquote:
Alles is beter dan niksquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Desnoods klop ik bij bekenden aan voor een x bedrag per dag wat werk verzetten
Het doel heiligt de middelen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
Geslaagd
Tiefus omrijden. Vet veul pliesie
Maar ik heb een potje vicks
Waarvoor was die politie?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
Geslaagd
Geen idee. J. Zag ze eerder ook alquote:
Waar stonden zequote:Op vrijdag 20 september 2013 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
Geslaagd
Koos alarm? Wie is Koos?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
Lees net op Twitter dat het koos alarm zou zijn... ja me holvind dat zo'n onzin
Misschien loopt er wel weer een gewapende gek rondquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee. J. Zag ze eerder ook al
2 auto's een motor en met kogelwerende vesten![]()
Ik zag net ook een burgerauto nog met 2 man er in
Oh diequote:
Geen touw is te goed voor die man.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat een knuppel is dat
Woei, 90's request op 3FM
Loos.quote:
Nou inderdaad.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen touw is te goed voor die man.
aah onze schattige lieve krullebol /zet gevaarlijk deuntje aan en raced achter een oma aan. NANANAN BAT MAN KIJK DIE GEVAARLIJKE TANG 5 KM TE HARD RIJDEN !!!! PAK HAARquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
Nou inderdaad.
Blijft dit mooi vinden trouwens
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bij LompeHork in de buurt
Bushalte net voor het spoor
quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
aah onze schattige lieve krullebol /zet gevaarlijk deuntje aan en raced achter een oma aan. NANANAN BAT MAN KIJK DIE GEVAARLIJKE TANG 5 KM TE HARD RIJDEN !!!! PAK HAAR
ik ging zoeken en kwam stefan tegenquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:43 schreef Raene het volgende:
[..]! Ik zie heul niks op twitter trouwens
..
Ik lag serieus krom om deze postquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
aah onze schattige lieve krullebol /zet gevaarlijk deuntje aan en raced achter een oma aan. NANANAN BAT MAN KIJK DIE GEVAARLIJKE TANG 5 KM TE HARD RIJDEN !!!! PAK HAAR
Ja ik zag het al idd.. KB gruwelijk fout geschrevenquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ging zoeken en kwam stefan tegen
Journalist van 112 west friesland
Ja en dat is journalistquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:47 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja ik zag het al idd.. KB gruwelijk fout geschreven
Hij heeft 7 volgers oid, ik denk dat het gewoon een kneus isquote:
Dat is meer dan wat ik heb.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:50 schreef Raene het volgende:
[..]
Hij heeft 7 volgers oid, ik denk dat het gewoon een kneus is.
Ik wil je wel volgen hoorquote:
6 want dat zag ik niet zo snel.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:50 schreef Raene het volgende:
[..]
Hij heeft 7 volgers oid, ik denk dat het gewoon een kneus is.
Sorry lola ik had verkeerd gekekenquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
6 want dat zag ik niet zo snel.
Dus ontvolgen maar weer
Och armequote:
Ja ik keek verkeerdquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
Oh die stefan die ik volgde heeft er wel 146![]()
Ja psiesquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Sorry lola ik had verkeerd gekeken... onderaan zie ik maar 6 volgers maar hij heeft er meer
Have funquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja psies
Ik ga gtst kijken
Laterwant J.gaat toch gta spelen en ik verveel me dan toch wel weer.
Dagquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja psies
Ik ga gtst kijken
Laterwant J.gaat toch gta spelen en ik verveel me dan toch wel weer.
Ze kan moeilijk gta spelen als J vastgeroest zitquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weet ik toch niet hoe dat werkt, ik denk gewoon hardop.
Ik heb zin om te knuffelenquote:
Sommige spellen kun je multiplayeren op 1 x-doos.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:01 schreef Raene het volgende:
[..]
Ze kan moeilijk gta spelen als J vastgeroest zit.... van mijn J heb ik vandaag nog niks gehoord die lul zal wel druk zijn met zn kut spel
!!
amputatie is een optiequote:
Ja dat zit tussen te orenquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nooit gehoord van fantoompijnen? Dat wordt lastig krabbelen.
Dit jaquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nooit gehoord van fantoompijnen? Dat wordt lastig krabbelen.
Neequote:Op vrijdag 20 september 2013 20:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga je jezelf daar krabbelen dan?
Okquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben er straks wel weer hoor skatjuh
Dat ziet er zo romantisch uitquote:
Neequote:
Hear hear!quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
Knuffelseks?
Keiharde neuqseks gvd![]()
Niet alweerquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
Knuffelseks?
Keiharde knuffelseks!quote:
Jij snapt hetquote:
Nom!quote:
Ik ben bekend met je frustraties.quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben bekend met je frustraties.
Oh yeahquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
Knuffelseks?
Miet.quote:
Geil manquote:
* Vinniiee doet broek uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee doet broek uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echtniequote:Op vrijdag 20 september 2013 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb het topic doodvermoord.
Doeeeiiiiii![]()
![]()
Laterquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb het topic doodvermoord.
Doeeeiiiiii![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee doet broek uitJe gaat echt teveel om met faxie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |