quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
dat wou ik dus ook doenquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:09 schreef Koen66 het volgende:
zette ik hem zo mooi klaar voor Angel
Ja... Koen... zie je dat nouquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:09 schreef Koen66 het volgende:
zette ik hem zo mooi klaar voor Angel
quote:
Met kerst vroeg mijn ma om knuffels te doneren, maar de leukste en de grappigste heb ik gewoon gehoudenquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:07 schreef kloon25 het volgende:
Knuffels enzo van vroeger allemaal weg gegeven aan een goed doel paar jaar terug, op een of twee na die nog op men oude kamer bij men ouders thuis staan.
ja het wordt idd alweer frisserquote:Ik heb wel een dik dekbed die ik vanavond eens ga knuffelen, toch best fris zo hier.
zetten nog welquote:
kan je met een warm gevoel gaan slapenquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... Koen... zie je dat nou
Maar wel een naamtopic
Ik moest et toch een beetje goedmaken en je zit te ver weg voor een knuffelquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... Koen... zie je dat nou
Maar wel een naamtopic
quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan je met een warm gevoel gaan slapen
Thnx!quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:10 schreef kloon25 het volgende:
[..]
Ik moest et toch een beetje goedmaken en je zit te ver weg voor een knuffel
Tja ik had er vroeger een stuk of 50 denk ik.. die 6 die ik nog heb zijn ook de leukste.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
Met kerst vroeg mijn ma om knuffels te doneren, maar de leukste en de grappigste heb ik gewoon gehoudenik had zo van ja hee er zit gewoon een
[..]
ja het wordt idd alweer frisser
[..]
zetten nog wel
Koen.. hows lifequote:
beetje ziekjes, maar verder aardigquote:
Hey jijquote:
Awesome ik wil ook naar de saunaquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje ziekjes, maar verder aardig
bijna weekend
ennnnn
morgen vrij, dagje sauna
ga mee danquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:35 schreef Raene het volgende:
[..]
Awesome ik wil ook naar de sauna..
Dat zou een beetje gek zijnquote:
Slaap lekker Vinquote:
quote:
2013-1966quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:44 schreef RAARHEID het volgende:
Misschien is dit iets wat al 9001x voorbij gekomen is, maar hoe oud zijn jullie eigenlijk allemaal?
Ik ben 25.
Dat jaquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een eerste meet in de sauna bedoel je
Wel apart ja
74.quote:
het is dat het zo kort dag is, maar soms moet je gekke dingen gewoon doenquote:
Anders draai je de cijfers gewoon om en jank je niet.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:55 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Jij zit hopelijk nog op school met die berekening
Beetje plagen mag wel tochquote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:02 schreef Raene het volgende:
[..]
Anders draai je de cijfers gewoon om en jank je niet.
Volgende keer beter!quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is dat het zo kort dag is, maar soms moet je gekke dingen gewoon doen
ook dan nog net niet goed, ben van 20/11quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:02 schreef Raene het volgende:
[..]
Anders draai je de cijfers gewoon om en jank je niet.
Ik ben helaas vaak erg gemeen.quote:
Je had alleen jaartallen gezetquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook dan nog net niet goed, ben van 20/11
Ouwe bokquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:04 schreef Koen66 het volgende:
over 2 maanden alweer jarig
time flies
Als je op alleen jaartallen zou kijken had ik het goedquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
anders werd het een lastige berikening
Ouderdom komt met gebreken hequote:
kloptquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Als je op alleen jaartallen zou kijken had ik het goed.
ouwe krakkemikige vergeetachtige etc etc Koenquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:08 schreef Raene het volgende:
[..]
Ouderdom komt met gebreken he...
Oke nu stop ik ermee.kusje koen
Je vergeet lievequote:Op vrijdag 20 september 2013 01:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ouwe krakkemikige vergeetachtige etc etc Koen
Dat siert je.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah, dat zou ik van mezelf nooit zo gauw zeggen
Voor deze ene keer dan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:04 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben helaas vaak erg gemeen.
Kusje erop?
ik volgde het amper, geen ideequote:Op vrijdag 20 september 2013 08:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die discussie was zeker van gisteren.
Ooooohquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:12 schreef muhahaha het volgende:
Ow ik deed een spuitje 836493958362949
Wat heb je gisteren gedaan dan?quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boodschappen gedaan en overleg met mijn docent gehad.
Goede dag tot nu toe. Al was ik vanmorgen wel helemaal kapot. Veel te laat thuis gister.
Werk.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat heb je gisteren gedaan dan?
Eindelijk. 11 dagen te laat.quote:
Heerlijk he dat leven van een loonslaaf.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werk.
Overwerk
Eerder begonnen en later klaar.
Ik heb wel wat extra's gehad.quote:
Vuilakquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
A little bit of the old in-out, in-out? [ afbeelding ]
Jij weet.quote:
Wat kom je hier doen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij weet.
Blergh, moet straks naar Rotterdam. Heb geen zin om me aan te kleden.
Mja. Uitgenodigd. Hij draait ook elders, maar daar is hij te laat afgelopen en kan ik niet meer naar huisquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar kom je speciaal voor hierheen?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja. Uitgenodigd. Hij draait ook elders, maar daar is hij te laat afgelopen en kan ik niet meer naar huis
Ja, ze wilde eerst in Zoetermeer (maar dan kom ik niet meer thuis), daarna in Den Haag (maar dan kom ik niet meer thuis) en daarna nog ergens. Maarja, geen auto hebben zuigt wel.quote:
Wat ga je daar doen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij weet.
Blergh, moet straks naar Rotterdam. Heb geen zin om me aan te kleden.
Ow film haha, doe je dan je 'broek' aan?quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ze wilde eerst in Zoetermeer (maar dan kom ik niet meer thuis), daarna in Den Haag (maar dan kom ik niet meer thuis) en daarna nog ergens. Maarja, geen auto hebben zuigt wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |