Ja waar is die eigenlijk? Onmisbaar deze avond, me dunkt.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:38 schreef OProg het volgende:
[..]
Een echte goede vriend ben je dan volgens Jeroen Krabbé.
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:41 schreef Specularium het volgende:
Ik was bezig met dezelfde TT.
Topshow.
Op zijn derde toverde Jeroen al een doorbakken escargot in witte wijn saus op tafel.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:41 schreef alors het volgende:
[..]
Ja waar is die eigenlijk? Onmisbaar deze avond, me dunkt.
Niet bepaald.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:41 schreef Stickertje het volgende:
Dus aan de tafel zitten allemaal faal koks
Van de bingokaart.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar komen die blokjes vandaan?
Onze Ambro-bingo. Binnenkort kan iedereen hem spelen.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
@AmbroBingo.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is er ergens een linkje van?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Onze Ambro-bingo. Binnenkort kan iedereen hem spelen.
Hij is dit jaar nog geweest ivm paardenvlees-gate.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Van Dam heeft nooit bij DWDD langs mogen komen, dan moet je wel een nobuddie zijn.
Valse bingo is liedje zingen. Maar niet in SPT.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Onze Ambro-bingo. Binnenkort kan iedereen hem spelen.
Dan krijgen we competitievervalsing. Ambro mag zelf niet meespelen.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is er ergens een linkje van?
Jazeker, komt dit weekend wellicht.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is er ergens een linkje van?
Dat ding is nu de vuilbak in.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Matthijs gaat tijdens de Jakhalzen die kroket naar binnen werken.
is al lang koud johquote:Op donderdag 19 september 2013 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Matthijs gaat tijdens de Jakhalzen die kroket naar binnen werken.
Neef van Simbaquote:Op donderdag 19 september 2013 19:48 schreef marcodej het volgende:
Is dit de vader van Rick trouwens? Want dat is wel een held.
Inderdaad, hij is 3 keer geweest zo te zien:quote:Op donderdag 19 september 2013 19:43 schreef Martinello het volgende:
[..]
Hij is dit jaar nog geweest ivm paardenvlees-gate.
Beter dan Jayden.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:48 schreef TUFKAL het volgende:
Ouders die hun kind Reinbert noemen
Ja, hij hoeft alleen nog maar te gaan liggen.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:48 schreef OProg het volgende:
Deze ziet eruit alsof hij al zo ongeveer is begonnen met ontbinden.
Beter dan Adolf.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:48 schreef TUFKAL het volgende:
Ouders die hun kind Reinbert noemen
Mijn opa vond het ook niet klinken inderdaad. Heeft toen een artiestennaam aangenomen.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Adolfdej, lijkt me ook niks.
Wij zijn maar eenvoudige schoenenlappers.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:54 schreef OProg het volgende:
Iets waar ik nog nooit wat van mee heb gekregen zette de muziek op zijn kop en veranderde de wereld.
Ik ben een barbaar.
Ach nee, je hebt gewoon een andere interesse, dat kan best. Maar de SacredP is inderdaad revolutionair en wereldberoemd.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:54 schreef OProg het volgende:
Iets waar ik nog nooit wat van mee heb gekregen zette de muziek op zijn kop en veranderde de wereld.
Ik ben een barbaar.
Le Sacre du Printemps niet kennen.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:54 schreef OProg het volgende:
Ik ben een barbaar.
Met je PTT-pensioentje.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wij zijn maar eenvoudige schoenenlappers.
Ach de grootste vaderlander ging met Marokkaantjes naar bed en bezocht de homo-darkroom.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:53 schreef marcodej het volgende:
Op sommige momenten verlang je gewoon naar De Denker des Vaderlands.
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
Le Sacre du Printemps niet kennen.
Heet je Kivon ?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mijn opa vond het ook niet klinken inderdaad. Heeft toen een artiestennaam aangenomen.
Ja en? Diskwalificeert dat iets?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach de grootste vaderlander ging met Marokkaantjes naar bed en bezocht de homo-darkroom.
Hij is in Duitsland geweest.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:55 schreef marcodej het volgende:
Heeft Prem al wat gezegd trouwens?
Hij is bijna dood dus een held volgens Tong.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:55 schreef tong80 het volgende:
Reinbert de Leeuw
Volgens mij leven samen met hem alleen Cees Nooteboom en Marcel van Dam nog van de kookclub.
Zo wil hij ook gezien worden.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij is bijna dood dus een held volgens Tong.
Van naam en Thats it.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
Le Sacre du Printemps niet kennen.
De chansonbelg heeft het voor elkaar in ieder geval.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:59 schreef marcodej het volgende:
Iedereen moet elke maand terug komen van Mathijs. Is dat ooit weleens gebeurd?
Sylvana zou nu grinnekenquote:
Corrie heeft een snorfiets.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:01 schreef Specularium het volgende:
Straks komt Corrie voorbij racen met d'r bakfiets.
Met twee gestolen baby's.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:01 schreef Specularium het volgende:
Straks komt Corrie voorbij racen met d'r bakfiets.
Ik heb ook jonge helden.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij is bijna dood dus een held volgens Tong.
En wat was er met die Pingu?quote:
Tom Lanoye is wel een held.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ook jonge helden.
Zoek op FOK! naar eerste topic over Messi.
Mijn briljante topic over Tom lanoy had 0 reacties.
Gespot nadat hij benoemd was tot beste speler van het jeugd WK in Nederland. Niemand anders had hem dat toernooi gezien en opeens was hij daar.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ook jonge helden.
Zoek op FOK! naar eerste topic over Messi.
Mijn briljante topic over Tom lanoy had 0 reacties.
Ik was er al na de eerste wedstrijd.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gespot nadat hij benoemd was tot beste speler van het jeugd WK in Nederland. Niemand anders had hem dat toernooi gezien en opeens was hij daar.
Die indruk werkt de OP totaal niet.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was er al na de eerste wedstrijd.
Ok, iets later danquote:Op donderdag 19 september 2013 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die indruk werkt de OP totaal niet.
VBL / Messi, de nieuwe wereldster.
De mindere dan lijkt me, in ieder geval de saaiere.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:05 schreef Rickario het volgende:
Eefje het niet gestoorde zusje van Roosbeef
twitter:3voor12 twitterde op donderdag 19-09-2013 om 15:54:29Word @vpro-lid en win een huiskameroptreden van @EefjedeVisserMaak 45 mensen lid en haal Eefje in huishttp://t.co/XD6dvPOYo3 reageer retweet
Iets dat de zon schijnt.quote:
Rene Froger? Iemand anders had daar toch allemaal filmpjes van?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
De vorige keer werd het klassiek om zeep geholpen door René Froger.
Doet u mij een patatje oorlog zonder ketchup en uien.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:07 schreef Rickario het volgende:
De muziek is prima, maar de zang mag achterwege blijven
Ja allemaal tralalalatopshows.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Rene Froger? Iemand anders had daar toch allemaal filmpjes van?
Die wil geen publiciteit meer.quote:
quote:
Je reactie vroeg er om.quote:
Dit.quote:
Peter van der Pood.quote:
Maar dat is jaren 0 toch?quote:
Daarom is de tv tegenwoordig kud.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:10 schreef NoCigar het volgende:
Creatief met kurk, net even heel veel te platvloers.
Of op die ene van Linda Roos en Jessicaquote:Op donderdag 19 september 2013 20:11 schreef Specularium het volgende:
Als je nu nog op Sylvia Millecam gaat fappen, ben je dan necrofiel?
Uh, ja.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:11 schreef Rickario het volgende:
[..]
Pokémon![]()
Zeker een jaren 90 kind____________!
Marcodejquote:
Geweldige schaker en schaak analist. Stopte met studeren om Spaski tegen Fischer te zijn schaken op Ijsland.quote:
Lekker rustig wel.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:15 schreef marcodej het volgende:
Vroeger had je nog geen twitter, toen wist je nog helemaal niet wat er gebeurde.
Ook weer een prima reactie.quote:
quote:
quote:
Balou de beerquote:Op donderdag 19 september 2013 20:16 schreef tong80 het volgende:
Coen Flink :
'Ik heb niks met m'n familie, vrienden zoek je zelf uit.'
En Barend eigenlijk ook nietquote:Op donderdag 19 september 2013 20:19 schreef NoCigar het volgende:
Van Dorp, die kon eigenlijk ook helemaal niks hé.
Zou graag zo'n topjournalist zijn geweest.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:19 schreef NoCigar het volgende:
Van Dorp, die kon eigenlijk ook helemaal niks hé.
Vond ik eigenlijk ook wel ja.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:20 schreef BlueMage het volgende:
Dat jaren '90 onderdeel is leuk, nostalgie.
Heldhaftige strijders voor het vrije woord, zelfs oog in oog met woedende Hells Angels.quote:
Dat weet ik niet zo goed, maar Van Dorp hing er een beetje bij. Erg stuck up ook.quote:
Daarvoor in de Vrij Nederland en Nieuwe Revu topjournalisten.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:22 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Heldhaftige strijders voor het vrije woord, zelfs oog in oog met woedende Hells Angels.
Ik denk alleen dat ze hun nieuwe single doen, die is wel wat minder dan deze.quote:
Je verwacht het niet.quote:
En zo ruig als de deurmat.quote:
Ja maar hij is uniek hilarisch.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:33 schreef Tem het volgende:
Spreek het gewoon één keer goed uit, dikke tyfuszeug.
Dat is het talent wat je ziet.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar hij is uniek hilarisch.
Kun je nagaan wat mannen moeten doorstaan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
Het is veel te nat. Ziet er vies uit.
hehequote:Op vrijdag 20 september 2013 19:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat mannen moeten doorstaan.
Je MOET niks hoor.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat mannen moeten doorstaan.
Alsof jij niet gewoon een abbo op de Playgirl hebt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
Wacht, stonden er ook blote mannen in?
We zagen hem heel groot
Uiteraardquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en jij ziet er wel uit als een gespierd fotomodel?
Bestaat die nog? En ik kijk wel elders als ik blote mannen wil zien hoor.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Alsof jij niet gewoon een abbo op de Playgirl hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |