Via welk platform?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:07 schreef Peter het volgende:
50 euro in het Hoftrammm-restaurant gestoken, eens kijken hoe dat loopt.
Okee, crowdaboutnow kom ik nooit vanwege hoe die aflossing daar gaat.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:30 schreef Peter het volgende:
[..]
https://www.crowdaboutnow.nl/Tramrestaurant-Hoftrammm
1 keer aan het einde.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Okee, crowdaboutnow kom ik nooit vanwege hoe die aflossing daar gaat.
Fair enough!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:34 schreef Peter het volgende:
[..]
1 keer aan het einde.
Maar ik wil wel in leuke projecten investeren. Het gaat me maar deels om de winst, investeren in werkkapitaal voor een financieel bedrijf boeit me helemaal niets.
Waarom ga jij hem niet gebruiken?quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:48 schreef AQuila360 het volgende:
Er komt ook een GVE App aan, ik ga hem niet gebruiken maar veel mensen waren er op aan het wachten.
Totdat je dus laten we zeggen 80 keer 50 euro daar hebt uit staan. Dan wordt het opeens wel wat anders.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Fair enough!
Bij 50 euro is die aflossing aan het einde ook niet zo'n probleem.
Als je begint met elke maand 1 investering, dan krijg je na 36/48 maanden elke maand meer terug.. Als alles goed gaatquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:35 schreef Tikbalang het volgende:
[..]
Totdat je dus laten we zeggen 80 keer 50 euro daar hebt uit staan. Dan wordt het opeens wel wat anders.
Ja weet niet ik gebruik geen van die app's ook bankier app's enz. niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom ga jij hem niet gebruiken?
quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:18 schreef Lollertrolle het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat die Graydon ratings zijn?
quote:Graydon-rating
Naast de afgegeven risico classificaties hanteert Geldvoorelkaar ook nog een secundaire screening via Graydon om zo investeerders en gebruikers een goed inzicht te geven in de mogelijkheden, maar ook de risico's. De Graydon kredietbeoordelingen behoren tot de internationale top van externe ratings en voldoen aan ISO 10674 richtlijn voor rating -en scoringssystemen. Graydon hanteert voor de beoordeling een zogenaamde PD-rating. Ook deze rating wordt door Geldvoorelkaar gepubliceerd.
De PD-rating geeft de kans op wanbetaling van een onderneming weer, uitgedrukt in zowel een exacte PD schatting als in eenvoudig te interpreteren categorieën. Naast deze PD rating geeft Graydon ook een maximale individuele krediethoogte af alsmede een zogenaamde credit flag (Go / No go advies ten aanzien van het aangaan van een kredietrelatie). Voor meer informatie omtrent de werking van Graydon kunt u de website van Graydon bezoeken, de informatiebrochure opvragen of contact opnemen met Geldvoorelkaar.
Geldvoorelkaar publiceert slechts die aanvragen met een B score of beter. Zodra de afgegeven PD rating door Graydon CCC of lager is zullen wij de aanvraag niet publiceren.
De PD-rating bepaalt de initiële kans op wanbetaling naar verschillende kenmerken.
Algemene PD: kans op wanbetaling op basis van leeftijd, omvang en rechtsvorm.
Jaarrekening PD: kans op wanbetaling op basis van financiële ratio's uit de meest recente jaarrekening.
Betaalgedrag PD: kans op wanbetaling op basis van een analyse van actueel betaalgedrag
Verhoogd risico indicator: door mogelijke defaults bij gelieerde bedrijven
Toelichting Graydon rating (PD-Range geeft kans op wanbetaling in procenten aan)
Is ook zo moeilijk te vinden bij GvE hequote:Op zondag 27 oktober 2013 14:18 schreef Lollertrolle het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat die Graydon ratings zijn?
Heb je ook je alu hoedje op bij het posten op Fok!?quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja weet niet ik gebruik geen van die app's ook bankier app's enz. niet.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:05 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Heb je ook je alu hoedje op bij het posten op Fok!?
Zat er veel tijd tussen project vol en geld overmaken? Heb nu net weer project gedaan maar tijd daarvoor niet meer.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:43 schreef Dennis_enzo het volgende:
Yep, bij mij ook. Ik moest vanochtend geld overmaken naar geldvoorelkaar, de ING site deed het niet dus dan maar met de app
Vijf dagen deze keer. Maar het verschilt nog steeds heel erg per project.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zat er veel tijd tussen project vol en geld overmaken? Heb nu net weer project gedaan maar tijd daarvoor niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |