Laatste keer dat ik ook Azubu keek waren de kleuren helemaal kut, is dat nog steeds zo?quote:Op maandag 23 september 2013 19:54 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Youtube stotterde bij mij laatst heel veel terwijl Azubu.tv prima ging. Ik ben dus daarnaar overgestapt voor de streams van Worlds.
Was mij niet opgevallen. Maar als je een stream kijkt van een Koreaans toernooi is altijd alles fucked up. Dan is 720p ook ineens veranderd in 100p en kun je amper zien welk team er wint.quote:Op maandag 23 september 2013 19:55 schreef kensei het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik ook Azubu keek waren de kleuren helemaal kut, is dat nog steeds zo?
De helft keek nieteens naar het publiekquote:Op maandag 23 september 2013 21:33 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
Ik vind dat de meeste van die gasten er echt onnatuurlijk gespannen uitzien, ik hoop dat ze allemaal hun niveau kunnen halen.
En het introduceren van iedere individuele speler is weer eens ongelofelijk awkward.
Jaquote:Op maandag 23 september 2013 21:33 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
Ik vind dat de meeste van die gasten er echt onnatuurlijk gespannen uitzien, ik hoop dat ze allemaal hun niveau kunnen halen.
En het introduceren van iedere individuele speler is weer eens ongelofelijk awkward.
Nice. Support is saai he?quote:Op maandag 23 september 2013 22:50 schreef Djurres het volgende:
heb maar 19 kills gemist in de hele match,,
dit was een leuke support game, had echt een goeie ADC, goeie synergy samen, dan wil het vaak wel behoorlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |