Laatste keer dat ik ook Azubu keek waren de kleuren helemaal kut, is dat nog steeds zo?quote:Op maandag 23 september 2013 19:54 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Youtube stotterde bij mij laatst heel veel terwijl Azubu.tv prima ging. Ik ben dus daarnaar overgestapt voor de streams van Worlds.
Was mij niet opgevallen. Maar als je een stream kijkt van een Koreaans toernooi is altijd alles fucked up. Dan is 720p ook ineens veranderd in 100p en kun je amper zien welk team er wint.quote:Op maandag 23 september 2013 19:55 schreef kensei het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik ook Azubu keek waren de kleuren helemaal kut, is dat nog steeds zo?
De helft keek nieteens naar het publiekquote:Op maandag 23 september 2013 21:33 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
Ik vind dat de meeste van die gasten er echt onnatuurlijk gespannen uitzien, ik hoop dat ze allemaal hun niveau kunnen halen.
En het introduceren van iedere individuele speler is weer eens ongelofelijk awkward.
Jaquote:Op maandag 23 september 2013 21:33 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
Ik vind dat de meeste van die gasten er echt onnatuurlijk gespannen uitzien, ik hoop dat ze allemaal hun niveau kunnen halen.
En het introduceren van iedere individuele speler is weer eens ongelofelijk awkward.
Nice. Support is saai he?quote:Op maandag 23 september 2013 22:50 schreef Djurres het volgende:
heb maar 19 kills gemist in de hele match,,
dit was een leuke support game, had echt een goeie ADC, goeie synergy samen, dan wil het vaak wel behoorlijk.quote:
Stunhealen?quote:Op maandag 23 september 2013 22:55 schreef Djurres het volgende:
[..]
dit was een leuke support game, had echt een goeie ADC, goeie synergy samen, dan wil het vaak wel behoorlijk.
Kon early echt enorm denyen op de enemy ADC, we pakten FB en gingen al snel 3/0. Toen kwam kassa bot campen, daarna echt nog wel wat mooie saves gemaakt, ook just before end.
Ze kwamen 1 voor 1 up, ongeveer 4 seconden ertussen iedere keer, gewoon met ADC een quadra gemaakt. Combinatie van ulten, E, locket en stunhealen
echt een leuke game!
Yup. Dom van Sexpeke om TF into fizz te picken en balls rumble laten spelen.quote:Op maandag 23 september 2013 23:06 schreef Djurres het volgende:
c9 wint de trades behoorlijk dacht ik zo..
Stunnen, en healen, moest een komma/spatie tussen.quote:Op maandag 23 september 2013 23:09 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Stunhealen?
Nja, kassadin is wel een pain in the ass lategame. Hij kan letterlijk iedereen one shotten late. Ook tanks gaan snel naar 50% hp
idd, die balls speelt echt goed rumble, die ults <3quote:Op maandag 23 september 2013 23:11 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Yup. Dom van Sexpeke om TF into fizz te picken en balls rumble laten spelen.
Moet toch maar even terug gaan naar vlad, rumble en kennen toplane.quote:Op maandag 23 september 2013 23:11 schreef Djurres het volgende:
[..]
idd, die balls speelt echt goed rumble, die ults <3
Hij wil ook niet TF tegen Fizz spelen.quote:Op maandag 23 september 2013 23:11 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Yup. Dom van Sexpeke om TF into fizz te picken en balls rumble laten spelen.
Maar TF is ook niet ideaal vs nocturne. Want zodra TF erin ult zet Noct zijn spellshield aan en dan heeft hij al flink wat damage en zijn fear gedaan voordat hij eindelijk gestund kan worden. Bovendien heeft Noct veel health in de build van Meteos en krijg je hem dus ook lastig snel neergeburst. En ja, hij wil dan misschien niet TF vs Fizz spelen, maar hij moet toch echt die laning overleven.quote:Op maandag 23 september 2013 23:27 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
[..]
Hij wil ook niet TF tegen Fizz spelen.
Die C9 jungler rushed level 6 op Nocturne. Ze wilden een counter hebben op de all-in ult van nocturne. Normaal blijken ze teleport te runnen voor dit soort gevallen, maar ik denk dat alle assassins van xPeke gebanned waren waarop hij normaal teleport runned.
Overigens was de build op TF een groter probleem dan de TF pick opzich, echt een dramatische build.
Eens. Daarom vond ik zijn build ook dramatisch, hij had om deze reden een Zhonyas moeten hebben. Ook zijn MS/MR build met tenacity boots werkt gewoon niet tegen een all-in assassin fizz + nocturne.quote:Op maandag 23 september 2013 23:29 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Maar TF is ook niet ideaal vs nocturne. Want zodra TF erin ult zet Noct zijn spellshield aan en dan heeft hij al flink wat damage en zijn fear gedaan voordat hij eindelijk gestund kan worden. Bovendien heeft Noct veel health in de build van Meteos en krijg je hem dus ook lastig snel neergeburst. En ja, hij wil dan misschien niet TF vs Fizz spelen, maar hij moet toch echt die laning overleven.
Inderdaad... qua picks gaf ik C9 het voordeel maar na deze start verandert er wel een hoop.quote:
Die balls is geen vladimir waardig.quote:Op maandag 23 september 2013 23:47 schreef nyny83 het volgende:
Lemonnation wordt er wel vaak uitgepikt... dit moet Fnatic wel af weten te maken.
Jep. Een team als TSM blijft hangen in het farmen en rustig toewerken naar een 50 minuten game. Vroeg agressief spelen, druk zetten en objectives pakken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:01 schreef nyny83 het volgende:
FNATIC
Die gasten zijn zo goed als het er ECHT om gaat. Veel teams gaan dan op safe spelen, maar zij geven geen fucks en gaan gewoon all-out aggressive in belangrijke games. Dat is denk ik de hoofdreden dat ze zoveel winnen.
Ga anders eens gewoon naar bed joh.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:50 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
Heerlijke picks van Najin Black Sword; ik ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |