Klopt, maar zo presteren ze niet altijd. Dit toernooi hebben ze het redelijk gedaan, maar ze hebben nooit hun lane gestompt oid. Wildturtle was wel de meest constante speler van TSM dit toernooi. Xpecial was in lane goed maar in teamfights minder (dem crescendo's op gebakken lucht). Oddone was een beetje wisselvallig en Dyrus en Regi waren gewoon slecht.quote:Op maandag 23 september 2013 10:28 schreef Snorrenbaard het volgende:
Botlane bij TSM redelijk? Wildturtle en Xpecial zijn wereldklasse
Hoeveel punten per win kreeg je? Ik wil dat ook.quote:Op maandag 23 september 2013 00:10 schreef Nystiq het volgende:
Lol ben van plat 5 naar plat 3 gegaan
Volgens mij krijg je dat alleen als je een hele league uitspeelt zonder losesquote:Op maandag 23 september 2013 14:05 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Hoeveel punten per win kreeg je? Ik wil dat ook.
Bij je devisie hoort een bepaald elo(mmr). Als je elo te laag is voor je devisie verlies je meer punten bij een loss dan je krijgt per win.quote:Op maandag 23 september 2013 15:03 schreef Renn het volgende:
Wat houd MMR precies in?
Het wordt iig aanzienelijk lager door verliezen, niet?
Ik heb van mijn afgelopen ranked potjes het overgrote deel verloren. Ik kom nu bijna niet meer terug omhoog. 11 punten voor een win, 20 verliezen voor een loss.
Nais, msschien ga je van 3 naar 1,quote:Op maandag 23 september 2013 14:33 schreef kensei het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je dat alleen als je een hele league uitspeelt zonder loses
Mijn MMR is nu ook wel lekker, net in gold 3 en 24 lp voor mn eerste win
Ik schets een heel simpel voorbeeld hoor en de punten komen niet overeen maar het systeem wel.quote:Op maandag 23 september 2013 15:03 schreef Renn het volgende:
Wat houd MMR precies in?
Het wordt iig aanzienelijk lager door verliezen, niet?
Ik heb van mijn afgelopen ranked potjes het overgrote deel verloren. Ik kom nu bijna niet meer terug omhoog. 11 punten voor een win, 20 verliezen voor een loss.
Cool, maar waar vind je dit?quote:Op maandag 23 september 2013 14:40 schreef kensei het volgende:
[..]
Nice, je bent nu #5952 van EUW
-Edit
Toch niet dat zijn nog je D3 stats :S
http://www.lolsummoners.com/search?name=YOLOswag4Jesusquote:Op maandag 23 september 2013 15:11 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
[..]
Cool, maar waar vind je dit?
Elke devisie v is gewoon spuuglelijk. FF eentje omhoog gaan.quote:Op maandag 23 september 2013 15:48 schreef kensei het volgende:
[..]
Zeker de helft daarvan hoor in bronze, net als bij gold V in silver horen
Als je Silver IV met 0 punten ben je ongeveer van gemiddeld niveau, daaronder ben je dus een prutserquote:Op maandag 23 september 2013 15:53 schreef dustbrain het volgende:
Wel grappig, echt 80% is zilver of bronze. Als je dat bent ben je eigenlijk normaal.
Als je dat zo ziet is het werkelijke niveau in LOL dus gewoon "laag" als je brons 3-5 ziet als het "normale niveau"quote:Op maandag 23 september 2013 15:53 schreef dustbrain het volgende:
Wel grappig, echt 80% is zilver of bronze. Als je dat bent ben je eigenlijk normaal.
Gemiddeld is gewoon gemiddeld. Het normale niveau is eerder silver. Maar er is meer bronze dan gold.quote:Op maandag 23 september 2013 16:00 schreef Liandri het volgende:
[..]
Als je dat zo ziet is het werkelijke niveau in LOL dus gewoon "laag" als je brons 3-5 ziet als het "normale niveau"
Waarom zou je bronze 3-5 als normaal niveau zien?quote:Op maandag 23 september 2013 16:00 schreef Liandri het volgende:
[..]
Als je dat zo ziet is het werkelijke niveau in LOL dus gewoon "laag" als je brons 3-5 ziet als het "normale niveau"
Over 5 weken begint het nieuwe seizoen. Je level wordt nooit gereset, en alles op je account blijft gewoon hetzelfde. Alleen de ranked spelers krijgen te maken met een softreset van de ranked resultaten.quote:Op maandag 23 september 2013 16:17 schreef Reljem het volgende:
Noobvraag
Start iedereen weer op level 0 bij het nieuwe seizoen? Nu zijn toch de finales van 3? Wanneer begint 4?
najah ik dacht dat je dat leterlijk bedoelde omdat je zei dat mensen die dan in brons of silver zitten dan eigenlijk normaal bent.quote:Op maandag 23 september 2013 16:12 schreef kensei het volgende:
[..]
Waarom zou je bronze 3-5 als normaal niveau zien?
Aah ok, thanks. Iedereen blijft dus gewoon in dezelfde divisie? Ben nu level 14 ofzo, doe het vaak met 4 matties, wel unranked dus maar mooi. Vaak adc met Twitch, Blitz als support.quote:Op maandag 23 september 2013 16:25 schreef kensei het volgende:
[..]
Over 5 weken begint het nieuwe seizoen. Je level wordt nooit gereset, en alles op je account blijft gewoon hetzelfde. Alleen de ranked spelers krijgen te maken met een softreset van de ranked resultaten.
Je kan pas ranked spelen op level 30 dus er gaat voor jouw niks veranderenquote:Op maandag 23 september 2013 16:35 schreef Reljem het volgende:
[..]
Aah ok, thanks. Iedereen blijft dus gewoon in dezelfde divisie? Ben nu level 14 ofzo, doe het vaak met 4 matties, wel unranked dus maar mooi. Vaak adc met Twitch, Blitz als support.
Geef es een toplane tierlistjequote:Op zondag 22 september 2013 23:06 schreef dustbrain het volgende:
[..]
ik vind darius eigenlijk best wel slecht. Riven shield, GA + lifesteal en crowd control en mobility is 10x beter om mee te carrien dan darius. Darius is nu feitelijk underpowered.
Singed, elise, riven, renek, vlad, kennen, jayce, zac, kayle & shen zijn beste picks nu imoquote:Op maandag 23 september 2013 17:53 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Geef es een toplane tierlistje![]()
![]()
De meta countered choquote:Op maandag 23 september 2013 18:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik mis Cho en sion in dat lijstje
Dank!quote:Op maandag 23 september 2013 18:04 schreef kensei het volgende:
[..]
Singed, elise, riven, renek, vlad, kennen, jayce, zac, kayle & shen zijn beste picks nu imo
Sinds wanneer is sion weer popi jopi? AD of AP?quote:Op maandag 23 september 2013 18:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik mis Cho en sion in dat lijstje
Hydra sion OPquote:Op maandag 23 september 2013 18:34 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Sinds wanneer is sion weer popi jopi? AD of AP?
Omfg, AD sion zullen ze vast niet verwachten. Alhoewel je wel de eerste 10-12 minuten volop moet farmen voordat je damage doet.quote:
Ik heb in gold IV een keer een 5v4 verloren omdat de tegenstander een fed ad sion had, die maakte ons hele team kapot in elke teamfightquote:Op maandag 23 september 2013 18:52 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Omfg, AD sion zullen ze vast niet verwachten. Alhoewel je wel de eerste 10-12 minuten volop moet farmen voordat je damage doet.
Neemt dan gewoon ff pauze.quote:Op maandag 23 september 2013 19:16 schreef Snorrenbaard het volgende:
AFKers in ranked, zo simpel wordt je ervan..
Was je wel lief tegen degene die afk ging?quote:Op maandag 23 september 2013 19:16 schreef Snorrenbaard het volgende:
AFKers in ranked, zo simpel wordt je ervan..
Youtube werkt altijd en heeft niet zo'n irritante interfacequote:Op maandag 23 september 2013 19:52 schreef Bienelientjee het volgende:
Denk dat twitch goed gaat laggen vanavond!
Youtube stotterde bij mij laatst heel veel terwijl Azubu.tv prima ging. Ik ben dus daarnaar overgestapt voor de streams van Worlds.quote:Op maandag 23 september 2013 19:53 schreef kensei het volgende:
[..]
Youtube werkt altijd en heeft niet zo'n irritante hud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |