Heb ook paar keer gehad dat het helemaal niet in de winkel kwamquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:34 schreef athlonkmf het volgende:
vanaf wanneer zijn de "100 nieuwe producten" aanwezig bij de action? ben al naar 2 actions gegaan en beiden kennen/hebben het product nog niet
die zakjes knopen bijvoorbeeld. die hebben hier echt nooit gelegenquote:Op zondag 22 september 2013 15:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ook paar keer gehad dat het helemaal niet in de winkel kwam
Ik kan me ook bijna niet voorstellen dat het de Action lukt om telkens maar voldoende voorraden op te kopen om dit in alle winkels te gaan verkopen.quote:Op zondag 22 september 2013 15:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ook paar keer gehad dat het helemaal niet in de winkel kwam
het lijken mij meer opgekochte restpartijen.quote:Op zondag 22 september 2013 19:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik kan me ook bijna niet voorstellen dat het de Action lukt om telkens maar voldoende voorraden op te kopen om dit in alle winkels te gaan verkopen.
Daarom staat er ook "op te kopen"quote:Op zondag 22 september 2013 19:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het lijken mij meer opgekochte restpartijen.
Heb ik inderdaad ook nooit gezien, blijkbaar kleine restvoorraad.quote:Op zondag 22 september 2013 18:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die zakjes knopen bijvoorbeeld. die hebben hier echt nooit gelegen
Die zakjes knopen heb ik hier allemaal liggen, had ze niet echt nodig maar omdat ze zo goedkoop waren heb ik ze maar allemaal meegenomen en nu kan ik mijn woonkamer niet meer inquote:Op zondag 22 september 2013 20:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad ook nooit gezien, blijkbaar kleine restvoorraad.
hij welquote:Op maandag 23 september 2013 00:00 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Die zakjes knopen heb ik hier allemaal liggen, had ze niet echt nodig maar omdat ze zo goedkoop waren heb ik ze maar allemaal meegenomen en nu kan ik mijn woonkamer niet meer in
Crea middag @ Kloonsquote:Op maandag 23 september 2013 00:00 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Die zakjes knopen heb ik hier allemaal liggen, had ze niet echt nodig maar omdat ze zo goedkoop waren heb ik ze maar allemaal meegenomen en nu kan ik mijn woonkamer niet meer in
Een voorraadje tassen?quote:Op maandag 23 september 2013 11:49 schreef PureEvil het volgende:
[ afbeelding ]
Van de week maar ff voorraadje halen, zijn nu 20 cent
Ja zekersquote:
Dan maar op Pinterest projectjes met knopen zoeken.quote:Op maandag 23 september 2013 00:00 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
wat voor spul zoek je? Ik ga straks langs want moet toch nog o.a. die weegschaal voor Sjaan halenquote:Op maandag 23 september 2013 13:25 schreef Mirjam het volgende:
hmm, ze hadden geen gewoon decolint (meer) bij de action, jammer.
straks ff de wibra checken of zij mooi lint hebben
gewoon cremekleurig of wit lint, van dat satijnachtige weet je wel? ongeveer duimbreedquote:Op maandag 23 september 2013 13:41 schreef Molo het volgende:
[..]
wat voor spul zoek je? Ik ga straks langs want moet toch nog o.a. die weegschaal voor Sjaan halen
zit dat op een rolletje? Is dat plakspul of om mee te naaien?quote:Op maandag 23 september 2013 14:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
gewoon cremekleurig of wit lint, van dat satijnachtige weet je wel? ongeveer duimbreed
ja ik denk op een rol, gewoon normaal lint zeg maar. om ergens omheen te doen en te strikkenquote:Op maandag 23 september 2013 14:15 schreef Molo het volgende:
[..]
zit dat op een rolletje? Is dat plakspul of om mee te naaien?
ik ga wel even kijken en als ik iets vind neem ik het wel mee. Jij komt maandag ook toch?quote:Op maandag 23 september 2013 14:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja ik denk op een rol, gewoon normaal lint zeg maar. om ergens omheen te doen en te strikken
Maar anders kijk ik van de week nog wel ff joh
In principe welquote:Op maandag 23 september 2013 14:32 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ga wel even kijken en als ik iets vind neem ik het wel mee. Jij komt maandag ook toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |