Hier ook nietquote:Op zondag 22 september 2013 18:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die zakjes knopen bijvoorbeeld. die hebben hier echt nooit gelegen
Hier één zakje en gelijk maar meegenomen en aan mijn moeder gegeven. Kan ze weer eens een knoop aan mijn broek zetten, kan ik zelf niet....quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier ook nieten die kaartjes met die 9 knopen ook niet
Waardeloos.
Tot je kat bedenkt dat hij ergens anders wil liggenquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:36 schreef AnnaStesia het volgende:
Ik ben fan van de vensterbankdekens voor de kat,geweldige uitvinding,ze liggen nooit meer op de bank(de katten dus)
Ja dat is waar,maar als straks mijn verwarming aan is dan weet ik zeker dat ze er blijven liggen,lekker warmquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tot je kat bedenkt dat hij ergens anders wil liggen
Meneer hier ligt weken op een bepaalde stoel. Ik leg daar een plaid over. Hij blijft rustig liggen. En dan opeens is een andere stoel aan de beurtKatten
![]()
Die van mij ging toen de verwarming aan was vorig winter op het koudere laminaat liggenquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:05 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ja dat is waar,maar als straks mijn verwarming aan is dan weet ik zeker dat ze er blijven liggen,lekker warm
die heb ik ook gehaald. (zo'n groot bakje dan) ze was er niet weg vanquote:Op woensdag 25 september 2013 15:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
Whiskasbakje kattensnacks (van die paarse bakjes) nu in de aanbieding.Heb gelijk flink wat bakjes gehaald voor de ploeg hier.
Geef haar eens ongelijk?quote:Op woensdag 25 september 2013 17:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die heb ik ook gehaald. (zo'n groot bakje dan) ze was er niet weg van
ze heeft liever biefstuk
Ik lees het al, we moeten een FHF actie gaan opstarten om genoeg elke-dag-biefstuk-centen binnen te halen zodat je kat de rest van haar leven biefstuk kan krijgen. Ik zeg doen!quote:Op woensdag 25 september 2013 17:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb geen elke-dag-biefstuk-centen
ze doet het er maar mee
echt nietquote:Op woensdag 25 september 2013 17:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik lees het al, we moeten een FHF actie gaan opstarten om genoeg elke-dag-biefstuk-centen binnen te halen zodat je kat de rest van haar leven biefstuk kan krijgen. Ik zeg doen!
1,49quote:Op woensdag 25 september 2013 20:07 schreef Molo het volgende:
Wat kost zo'n kattentunnel? Is misschien ook wel leuk voor mijn konijnen
Nou, mijn cavia's hebben dat ding helemaal ondergezeken en kapot geknaagd. En dat belletje dat eraan hing was duivels, dus die moest er meteen af anders zaten ze tegen het plafondquote:Op woensdag 25 september 2013 20:07 schreef Molo het volgende:
Mijn konijn vind t heerlijkquote:Op woensdag 25 september 2013 20:07 schreef Molo het volgende:
Ik weet niet hoor maar dat is Ria niet..quote:Op donderdag 26 september 2013 11:40 schreef kvd het volgende:
Goh, je zou toch bijna gaan denken dat Ria een Actionshirt aanheeft...
[ afbeelding ]
wel volgens haar eigen verhaaltje erbij...haar geverfd denk ikquote:Op donderdag 26 september 2013 11:48 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar dat is Ria niet..
[ afbeelding ]
Onderin, dat is Ria.
Instellingen even omzetten van Topverslagen naar Meest Recent. Staat onder dat vakje waar staat "wat ben je aan het doen? etc"quote:Op donderdag 26 september 2013 12:55 schreef Pisces29 het volgende:
Gek, ik zie de berichten helemaal niet meer, FB rommelt ook alles lekker door elkaar. Krijg je na een dag ineens de berichten van vorige week ipv de net geplaatste
Dank je!quote:Op donderdag 26 september 2013 13:00 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Instellingen even omzetten van Topverslagen naar Meest Recent. Staat onder dat vakje waar staat "wat ben je aan het doen? etc"
Dank je!quote:Op donderdag 26 september 2013 13:00 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Instellingen even omzetten van Topverslagen naar Meest Recent. Staat onder dat vakje waar staat "wat ben je aan het doen? etc"
Zijn wel goed alleen het elastiek schuurde bij mij altijd (zat geen stof overheen). Maar misschien hebben ze het wel verbeterd hoor, heb ze al zeker 3 jaar geleden gekocht.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:30 schreef mapima het volgende:
Iemand die die fleece deken uit de aanbieding heeft en ervaring met die vijf euro dames rokjes?
haha i know. Maae zo te lezen is het vergelijkbaar met hm.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:43 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Zijn wel goed alleen het elastiek schuurde bij mij altijd (zat geen stof overheen). Maar misschien hebben ze het wel verbeterd hoor, heb ze al zeker 3 jaar geleden gekocht.
Ohja en na veel dragen gaan ze wel wat lubberen maar dat is logisch.
FB rommelt sowieso heel erg, ook als je het op recent hebt staan. De berichten waar iets onder gereageerd wordt floepen weer omhoog in de tijdlijnquote:Op donderdag 26 september 2013 12:55 schreef Pisces29 het volgende:
Gek, ik zie de berichten helemaal niet meer, FB rommelt ook alles lekker door elkaar. Krijg je na een dag ineens de berichten van vorige week ipv de net geplaatste
heb ik ook en ik word er doodmoe van.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:13 schreef moussy het volgende:
[..]
FB rommelt sowieso heel erg, ook als je het op recent hebt staan. De berichten waar iets onder gereageerd wordt floepen weer omhoog in de tijdlijn
Bedankt voor de tip! Ik ben gek op Kenzo maar draag niet zo vaak luchtjes dus krijg zo'n dure fles nooit op.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb de nep Kenzo parfum gekocht genaamd La Fleur. Ruikt naar mijn idee precies hetzelfde. Bevalt tot nu toe goed
weet niet, schijtirritant is het.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heb ik ook en ik word er doodmoe van.
hoe krijg ik dat weg?
ze hebben m wel gehad, maar dat is al een hele tijd geledenquote:Op donderdag 26 september 2013 14:40 schreef Negentiendertig het volgende:
Hoi,
Weet iemand of ze dit soort taartvormen verkopen bij de Action?
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, mijn cavia's hebben dat ding helemaal ondergezeken en kapot geknaagd. En dat belletje dat eraan hing was duivels, dus die moest er meteen af anders zaten ze tegen het plafond
Thanks allemaal! Voor die anderhalve euro maar eens proberen. vreten ze 'm kapot, haal ik wel een nieuwequote:
gezicht en bril zijn hetzelfde, ander haar maakt wel een flink verschil bij haar zegquote:Op donderdag 26 september 2013 12:03 schreef kvd het volgende:
[..]
wel volgens haar eigen verhaaltje erbij...haar geverfd denk ik
Albert Heijn heeft ze momenteel in tijdelijk assortiment zitten voor 2,99. Met uitneembare bodem, dat is erg handigquote:Op donderdag 26 september 2013 14:40 schreef Negentiendertig het volgende:
Hoi,
Weet iemand of ze dit soort taartvormen verkopen bij de Action?
[ afbeelding ]
Twee dezelfde dekens uit de aanbieding gekocht; heerlijk zacht en enorm groot met hun 1m50 x 2m.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:30 schreef mapima het volgende:
Iemand die die fleece deken uit de aanbieding heeft en ervaring met die vijf euro dames rokjes?
Ze zijn dus een stukje langer dan de standaard dekens, handig...even kijken vrijdag of zaterdag.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:10 schreef Scriptascripta het volgende:
[..]
Twee dezelfde dekens uit de aanbieding gekocht; heerlijk zacht en enorm groot met hun 1m50 x 2m.
gewoon de action FB in de gaten houden, ze meldt vanzelf wel of ze het wel of niet isquote:Op donderdag 26 september 2013 19:38 schreef Molo het volgende:
[..]
gezicht en bril zijn hetzelfde, ander haar maakt wel een flink verschil bij haar zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |