SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 62% gewijzigd door Olf op 19-09-2013 21:37:56 ]
en hoe stom het ook is, nu voel ik me weer schuldig dat ik dat dus wel heb gedaan.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:24 schreef L-E het volgende:
Nog even over bijvoeden: hoewel ik er echt naar uitkijk moet ik me nog wel een maand of 2 ofzo inhouden. Door zijn vroeggeboorte zijn L. zijn darmen al eerder dan de bedoeling was belast, ik kan niet met goed fatsoen daar nu al andere dingen dan moedermelk in stoppen. Het liefst wacht ik tot hij zelf kan zitten, dat lijkt me handig. Maar dat is geen must. Hoe dan ook, Opperdepop ligt al klaar hier
Los van of het nu wel of niet genoeg is, bijvoeden met de fles zou het laatste redmiddel moeten zijn en ik vind dat dus een enorm borstvoedingondermijnend advies.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:46 schreef Cwen het volgende:
Olf, wat een heerlijke foto's!
Kyara, volgens mij doe je het super! Ik zou je zo als mama willen in elk geval.
(Hoewel de mijne echt super is)
Hmmm... Leuk dat krampjes bij 'vroege' darmen optreden, maar Ellie was een goede 42 weken! Dat zegt blijkbaar ook niets. Ach ja, de Infacol lijkt weer wat te helpen, dus dat is fijn voor ons allebei.
En vandaag de eerste aanvaring op het cb gehad. Bij het wegen bleek dat mevrouw maar 80 gram is aangekomen deze week, dus nu 4740 gram. Natuurlijk werd er meteen begonnen over bijvoeden met de fles... Gaan we niet doen, maar ik ben al moe dus het hakt er wel in. Maar ja, ze komt om de 2-3 uur 's nachts wat langer ertussen), drinkt krachtig maar kort (10-15 min) en valt daarna met een verzadigd koppie in slaap. Luiers zijn goed en wakker = alert. Kortom, er is niets aan de hand.
Weet iemand of zware babies trouwens 'gewoon' wat minder hard aankomen?
Maar toch hè, de onzekerheid...
Ja, die heb ik. Ze begon op +1 en zakt nu een heel klein beetje, maar houdt de lijn van de afgelopen weken. We zien het volgende week wel weer.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:49 schreef Omentielvo het volgende:
Heb je al een curve op borstvoedings.nl ingevuld. Ik denk dat ze gewoon netjes groeit hoor. En ik zou me inderdaad niet zorgen maken.
En hoe gaat het daarmee? Merk je al verschil? Hoe lang zijn je blokken?quote:Op donderdag 19 september 2013 17:01 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ja, die heb ik. Ze begon op +1 en zakt nu een heel klein beetje, maar houdt de lijn van de afgelopen weken. We zien het volgende week wel weer.
Morretje, ja dat ben ik idd. Ik doe nog steeds blokvoeden en 1 borst per keer, omdat zowel zij als ik heel sterk reageert op extra vraag en aanbod.
Je curve vind ik lastig te interpreteren, daar is wupwup bv beter in. Ik zou denk ik volgende week de meting afwachten, en als ze dan in de curve nog niet een lijntje lijkt te 'pakken' wat dingen anders gaan doen, en voor nu doen wat je al doet.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:08 schreef Cwen het volgende:
Blokken zijn 3 uur, laat al een deel weglopen idd.
Curve, nu 3 weken oud:
[ afbeelding ]
Oh jee, dat was zo enorm niet de bedoeling!quote:Op donderdag 19 september 2013 16:19 schreef Kyara het volgende:
[..]
en hoe stom het ook is, nu voel ik me weer schuldig dat ik dat dus wel heb gedaan.![]()
nou ja, ze zijn nu in elk geval gecorrigeerd ook ruim 6 maanden dus nu "mag" het sowieso.
Oh nee, ik bedoelde het ook niet specifiek naar jou toe hoor. Begrijp je volkomen hoor. Ik bedoelde meer dat ik het stom van mezelf vind. Op een of andere manier trek ik me de afgelopen dat alles persoonlijk aan. Ook zo'n opmerking hierboven over bijvoeden met de fles enzo. En dat slaat helemaal nergens op dat ik me daardoor zo voel. Sorry, had ik er meteen bij moeten zetten toen ik je post quotequote:Op donderdag 19 september 2013 17:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh jee, dat was zo enorm niet de bedoeling!Wilde gewoon uitleggen waarom ik een bepaalde keus heb gemaakt, zonder een oordeel te vellen over de keus die een ander maakt of heeft gemaakt.
+1quote:Kyara ik zag nog net je berichtje op de vorige pagina, niet zo'n sterke dag dus vandaag
Ik denk dat iedereen hier diep onder de indruk is van het feit dat je je tweeling borstvoeding geeft met een stuiterende dreumes op de achtergrond en dat ze er natuurlijk gewoon vroeg waren en je nog met een harnas hebt moeten worstelen, nog hebt gewerkt, je hebt blijkbaar zoveel energie om in je kinderen te steken, ik kan daar soms gewoon niet bij! Dus ook al ligt het aan de dag, ik zeg toch nog even dat je je echt niet rot moet voelen over een flesje erbij of over een hapje te vroeg aanbieden (daarbij ben je er toen inderdaad meteen weer mee gestopt).
he, niet zo hard voor jezelf! Jij hebt er twee tegelijk gevoed, onder heel andere omstandigheden!quote:Op donderdag 19 september 2013 17:31 schreef Kyara het volgende:
[..]
Oh nee, ik bedoelde het ook niet specifiek naar jou toe hoor. Begrijp je volkomen hoor. Ik bedoelde meer dat ik het stom van mezelf vind. Op een of andere manier trek ik me de afgelopen dat alles persoonlijk aan. Ook zo'n opmerking hierboven over bijvoeden met de fles enzo. En dat slaat helemaal nergens op dat ik me daardoor zo voel. Sorry, had ik er meteen bij moeten zetten toen ik je post quote
Ook een beetje labiel of zo deze week
Klopt, maar ik moest wel lachen om Suikers wijkvpk en jullie hebben natuurlijk beiden 'vroege' babies (edoch niet te vergelijken). Die van mij is 5 en meer weken later geboren gewoonquote:Op donderdag 19 september 2013 18:51 schreef L-E het volgende:
Oh, en Cwen.. er werd niet gesteld dat krampjes uitsluitend voorkomen bij vroege kindjes he
Ja gek eigenlijk he, dat er zo'n enorm lange periode is waarbinnen babietjes geboren kunnen/mogen worden. Moeder Natuur had het heus makkelijker kunnen maken en iedereen met exact 40 weken laten bevallen. Makkelijker plannen ook.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:07 schreef Cwen het volgende:
[..]
Klopt, maar ik moest wel lachen om Suikers wijkvpk en jullie hebben natuurlijk beiden 'vroege' babies (edoch niet te vergelijken). Die van mij is 5 en meer weken later geboren gewoon. Ik realiseerde me even het verschl.
Ze doelde erop dat het een reden zou kunnen zijn dat hij met 4,5 maand nog steeds krampjes had. Bij de meeste baby's zijn de ergste krampen dan voorbij.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:07 schreef Cwen het volgende:
[..]
Klopt, maar ik moest wel lachen om Suikers wijkvpk en jullie hebben natuurlijk beiden 'vroege' babies (edoch niet te vergelijken). Die van mij is 5 en meer weken later geboren gewoon. Ik realiseerde me even het verschl.
Ahhh the memoriesquote:Op donderdag 19 september 2013 19:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, bizar he. Suiker was bijvoorbeeld 5 weken na mij uitgerekend en is maar 1 dág later bevallen![]()
Ahh Spirit, dat klinkt echt sneuHopelijk voelt ze zich snel weer beter!
Nee, is niet nodig meer want ik ben thuis. Dat was echt voor de dagen dat ik werkte en mijn moeder dus alleen was met de kinderen.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:58 schreef Fieder het volgende:
Oh jee Kyara dat hoop ik niet. geen vriendin oid die toevallig thuis is en even kan helpen?
Heeft je moeder die hulp via die organisatie nog trouwens ? Moet ik nu opeens aan denken
Oh ja tuurlijk, dat had ik zelf ook kunnen bedenkenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:01 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nee, is niet nodig meer want ik ben thuis. Dat was echt voor de dagen dat ik werkte en mijn moeder dus alleen was met de kinderen.
Vangnet is helaas niet zo groot, meesten hebben zelf kinderen of werken fulltime. Mijn moeder heeft morgen ook een dagje uit dus die wil ik niet vragen. Als het echt niet lukt dan komt man eerder naar huis. We zullen zien.....
en ik heb nog maar 1 pcm.......
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:05 schreef L-E het volgende:
Waar blijven de fotos van de liefde tussen Olfbaby en F?
Kyara, hebben jullie geen 24-uurs apotheek? (Hier zit die in het zkhs)
belle, Stickertje ligt ook al vanaf 19:30 te slapen. In zijn bed! WTF! Ze worden groot he *zwijmel*
Huh, die krijgen ze pas met 14 maanden toch? E krijgt m morgen! Met 11 maanden is t toch nog DKTP?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:08 schreef Mineola het volgende:
Even een vraag tussendoor: meneer krijgt de BMR prik morgen, hoeveel last hadden de kindjes die hem al gehad hebben daarvan? Wat kan ik verwachten
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:12 schreef L-E het volgende:
Ik weet nooit wat ze wanneer krijgen. Ik sta altijd vol verbazing te kijken als mensen dat zo op kunnen dreunen.
Ik weet nooit wat ze wanneer krijgen. Ik sta altijd vol verbazing te kijken als mensen dat zo op kunnen dreunen.
Zuchtquote:Op donderdag 19 september 2013 20:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had vanmiddag trouwens ook een epic voorbeeld van bemoeizucht van een oude vrouw
Vrouw: oh hoe oud is die?
Ik: 5 maanden
Vrouw: is het een jongetje of meisje?
Ik: een meisje
Vrouw: Goh wat is die mager zegde onze waren wel twee keer zo dik!
(bovenstaande nog 3 keer)
Vrouw: Kan ie al lopen?
Ik: neeeezelf zitten gaat ook nog niet echt hoor!
Vrouw: ja dat komt natuurlijk omdat ie zo mager is!
Schiet mij maar lek
Haha, dat klopt hier wel aardig!quote:Op donderdag 19 september 2013 20:20 schreef Spirit82 het volgende:
Hifi, ik lees net dat ouders gemiddeld maar 5,1 uur per nacht slapen in het eerste jaar van hun eerste kindDas heul niet veel!!
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:20 schreef Spirit82 het volgende:
Hifi, ik lees net dat ouders gemiddeld maar 5,1 uur per nacht slapen in het eerste jaar van hun eerste kindDas heul niet veel!!
Dat kan al bij al wel kloppen ja. Zeker omdat ik dan vaak niet meteen weer kan slapen en fok ga bijlezen of zo.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:20 schreef Spirit82 het volgende:
gewoon 11 maanden prik. Is minder fijn dan de eerdere prikken omdat ze het nu wat bewuster meemaken. En je moet je kind ook een beetje vastklemmen op schoot. Maar M heeft er niet zoveel last van gehad gelukkig.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:12 schreef Mineola het volgende:
Oh ben ik gewoon van het padje?!![]()
DKTP heeft hij nu drie keer gehad dacht ik, dat was toch met 2,3,4 maanden of zo? Gut, ik ben weer lekker op de hoogte zeg... (en het boekje ligt op z'n kamer dus daar kan ik niet bij).
Ja, maar die is aan de andere kant van Arnhem. Maar ik hoop dat het verder niet nodig zal zijn.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:05 schreef L-E het volgende:
Kyara, hebben jullie geen 24-uurs apotheek? (Hier zit die in het zkhs)
Oeh oeh oeh, vandaag vijf maanden geleden werd ik weer opgenomen in het ziekenhuis. Voor de laatste keer dan. The memories!
Ik was verwend door M. Die sliep al vrij snel door (na 3 maanden of zo). Mijn man maakte hem wakker voor de laatste fles en dan sliep hij tot een uurtje of 8.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:28 schreef L-E het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd, hoe veel/weinig slapen jullie per nacht? Ik denk hier ongeveer 6 a 7 uur, met een aantal onderbrekingen. Boven het gemiddelde dus toch
Gemiddeld van 22:00 tot kwart over 6/half 7, dat is dus toch wel altijd een uur of 8.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:28 schreef L-E het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd, hoe veel/weinig slapen jullie per nacht? Ik denk hier ongeveer 6 a 7 uur, met een aantal onderbrekingen. Boven het gemiddelde dus toch
Sinds een tijdje slaap ik ongeveer van ca 23:30 tot 7, dus da's best langquote:Op donderdag 19 september 2013 20:28 schreef L-E het volgende:
Ik denk dat het zonder Riley meegerekend nog minder zou zijnquote:Op donderdag 19 september 2013 20:20 schreef Spirit82 het volgende:
Ohh echt? Ik was juist erg blij met de afgelopen zomer, lekker vaak heeeeel warm weerquote:Op donderdag 19 september 2013 20:31 schreef Suikertante het volgende:
Spirit wat sneu
LB zucht.. waarom ook echt? Ik snap dat nooit!
belle ik vind het juist heel fijn weer! Zon, regen, beetje woest. Weer om met baby in bad te gaan of samen onder een dekentje te kruipen. Ik snap wel dat dat met drie kinderen iets minder romantisch kan zijn trouwens
LEmaar je pakketje is gepost!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
Haha, ik zag je facebookfoto van Nin vanmiddag en ik dacht al, tshirtje en maillotje (ofzo), dat dat kind het niet koud heeft! Nu snap ik waaromquote:Op donderdag 19 september 2013 21:21 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ohh echt? Ik was juist erg blij met de afgelopen zomer, lekker vaak heeeeel warm weerDe verwarming staat hier nu alweer op 24 graden en ik zit nog te koukleumen
![]()
Ik sliep eerst meestal van 3 tot 11 ongeveer, zo'n 7,5 a 8 uur per nacht. En nu slaap ik van 11/half 12 (ik probeer 10!) tot 8 met onderbrekingen. Ik denk dat ik sec ook wel aan de 7,5 a 8 uur kom, maar ik trek het met die onderbrekingen een stuk slechter![]()
Mineola, ik had eerst dat ik moeilijk in slaap kon komen na de voeding 's nachts, maar inmiddels ben ik zo moe dat het nu best goed gaat
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:15 schreef Shandaly het volgende:
Ik had vanmiddag trouwens zo'n -momentje... stond met de receptioniste te praten (kolfruimte afzeggen voor komende week ivm vakantie) en ze stelde van die vragen of die baby waar ik voor kolfde de enige was etc etc. En ik was trots aan het vertellen van "nee, ik heb ook nog een zoontje van bijna drie-en-een-half, en we gaan morgen op vakantie en ze zijn allebei zo leuk en etc.." en toen ik daarna naar mijn auto liep, had ik echt zo'n besefmoment van "Jee, ik ben ECHT mama van TWEE prachtige kindjes.. IK!" (en nu ik het opschrijf schiet ik bijna weer vol.. muts)
Ik ben ook benieuwd! Wij mogen woensdag/quote:Op donderdag 19 september 2013 21:39 schreef Omentielvo het volgende:
Morgen dus naar het CB. Geen prikjes. Alleen maar haar stats (en ontwikkeling ?)
Ik ben zo benieuwd naar haar stats.
Ja, tof he? Ik kwam er later pas achter dat dat dit jaar toevallig gelijk viel. (Dag vdPm altijd 3e donderdag van september en Pirate Day altijd 19 september) Lars heeft de hele dag in z'n 'Piet Piraat' pakje gelopenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:58 schreef Suikertante het volgende:
Ja het is wel heel fijn om weer eens naar het CB te gaan zonder vaccinatiesHalf oktober ergens geloof ik.
Succes voor de prikkenkrijgers
Shan, toffe foto's!Het is ook echt international talk like a pirate day!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door Olf op 20-09-2013 11:09:31 ]
Hoax!quote:Op donderdag 19 september 2013 20:20 schreef Spirit82 het volgende:
Oh sneu ...quote:Op donderdag 19 september 2013 23:22 schreef .Sparkling. het volgende:
E. zit de hele dag al te persen. Heel hard en er komt bijna niets. Vanmiddag 1 keer een klein beetje hele harde plakkerige ontlasting
Tandjes?quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:47 schreef Olf het volgende:
Hier de ergste nacht in maanden gehad, we snapten er niets van, elk half uur overstuur. Gelukkig hoef ik maar van 9 tot 19 te werken en daarna sociaal doen.
Waar heb je die informatie gekregen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:17 schreef Spirit82 het volgende:
Beterschap Fieder. Ziek zijn zuigt
Wij vergeten regelmatig de vit. D, of we geven het dubbelSchijnt niet erg te zijn, want een overdosis vit. D bestaat eigenlijk niet.
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had vanmiddag trouwens ook een epic voorbeeld van bemoeizucht van een oude vrouw
Vrouw: oh hoe oud is die?
Ik: 5 maanden
Vrouw: is het een jongetje of meisje?
Ik: een meisje
Vrouw: Goh wat is die mager zegde onze waren wel twee keer zo dik!
(bovenstaande nog 3 keer)
Vrouw: Kan ie al lopen?
Ik: neeeezelf zitten gaat ook nog niet echt hoor!
Vrouw: ja dat komt natuurlijk omdat ie zo mager is!
Schiet mij maar lek
Maar L-Etje...Je weet tochquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:41 schreef L-E het volgende:
Olf, wat een horrornacht! En wat een gezellige foto'sIk vind het zo jammer dat er niemand van hier echt in mijn buurt woont, misschien moet ik maar eens verhuizen ofzo
Vitamine D wordt hier ook wel eens een dagje vergeten. Kind doet het nog gelukkig.
Spees, HOEZO sla je mij over in je post?!
Hier is zitten ook nog echt een vervanonzebedshow. Net als omrollen. Of uberhaupt iets anders doen dan augurk zeggen en hard lachen. Maar toch he, hij is mijnes!
quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:41 schreef L-E het volgende:
Olf, wat een horrornacht! En wat een gezellige foto'sIk vind het zo jammer dat er niemand van hier echt in mijn buurt woont, misschien moet ik maar eens verhuizen ofzo
quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ohja, haha!![]()
(Kan ik dit op mijn geheugen gooien ja?
)
Nou vooruit, omdat jij het bentquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ohja, haha!![]()
(Kan ik dit op mijn geheugen gooien ja?
)
Fieder die dacht dat Mineola koala ipv Gulara typte terwijl Mineola dat typte ipv Kyaraquote:
Ik wou dezelfde grap maken. Moet ik nu weer een testje doen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Fieder die dacht dat Mineola koala ipv Gulara typte terwijl Mineola dat typte ipv Kyara![]()
Die 'grap' is echt te flauwMag ik het op zwangerschapshormonen gooien? Vast wel he?
Hahahaquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:04 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik wou dezelfde grap maken. Moet ik nu weer een testje doen?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Het had wel beter gepast bij Gulara. Locatietechnisch gezien idd
Of hebben ze daar geen koala's? Jawel. Toch? Ik ga twijfelen. En ik zou het natuurlijk gewoon even kunnen googelen maar daar heb ik geen zin in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:59 schreef Spirit82 het volgende:
OMNOMNOMNOM-geluid en is nu nog een fles aan het wegtikken
Ok dat magquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Fieder die dacht dat Mineola koala ipv Gulara typte terwijl Mineola dat typte ipv Kyara![]()
Die 'grap' is echt te flauwMag ik het op zwangerschapshormonen gooien? Vast wel he?
Echt? Waar kan ik dat vinden?quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:30 schreef Spirit82 het volgende:
Alcohol verdampt niet volledig als je het verhit. Heb het uitgezocht toen ik zwanger was
Fijn dat je het al hebt gevonden, want ik had geen idee meer waar ik het heb gelezenquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:53 schreef Enfermera het volgende:
Oh, ik vind het idd ook al op internet. Vaag, ik heb idd altijd geleerd dat het allemaal verdampt... niet dus! Thanks
Ja, vaag he? Ik wist dat echt niet joh.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Fijn dat je het al hebt gevonden, want ik had geen idee meer waar ik het heb gelezenIk was toen ook erg verbaasd. Ik kookte vaak met wijn, maar dat heb ik toen ook maar achterwege gelaten.
Riley is precies even groot en zwaar als die van jouquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
voor alle slechte nachten en Kyara, je doet het echt zo goed!!
En stom CB. Het liep hartstikke uit en de afspraak was 3,5 uur na de laatste voeding, maar ivm wegen niet vlak van tevoren voeden bla bla bla. Maar dat werd dus al snel 4,5 uur en Noor ging dus in standje luchtalarm. Ze was tov 9 dagen geleden niet zoveel gegroeid, maar ook ziekjes geweest dus tja. Over week of 2-3 nog maar eens wegen. Ze trekt qua gewicht wat meer naar de middellijn, maar dat was normaal rond 4 maand zei ze. Ok dan.
En verder vroeg ze of ik nog op 5 flessen zat. Ja. Nou ik mocht wel naar 4. Ik zou niet weten waarom eigenlijk. "Hoort" dat ofzo?
En de krampen die ze nu heeft na elke voeding wijt ze aan naweeën van het virusje. Ik weet het niet. Morgen toch maar ff weer infacol halen. Ze heeft maanden zonder gedaan, maar ik vind dit gewoon zo sneu.
6325 en 63,5 cm. Maar wel compleet leeg gewogen, want ze had ook nog gepoept vanochtend.
En nu ligt ze weer zo te steunen en kreunen in de box. Meh. Ik vind het zo sneu!!
Uuhm, dames, jullie wonen allemaal bij elkaar in de buurt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:41 schreef L-E het volgende:
Whaha ja dat gaat me ook weer te ver dan. Das gewoon koolzuurhoudend drankjequote:Op vrijdag 20 september 2013 14:04 schreef Spirit82 het volgende:
Anders neem je toch gewoon alcoholvrij bier? Of denk ik nu te makkelijk?
Ik ben echt zo hard m'n baby aan het wakkerlachen!quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Het had wel beter gepast bij Gulara. Locatietechnisch gezien idd
Of hebben ze daar geen koala's? Jawel. Toch? Ik ga twijfelen. En ik zou het natuurlijk gewoon even kunnen googelen maar daar heb ik geen zin in
[ Bericht 39% gewijzigd door Mineola op 20-09-2013 14:55:11 ]
quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:18 schreef Suikertante het volgende:
Je moet haar ook niet eerst dat biertje geven Enf
quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:04 schreef Spees_Eend het volgende:
Ligt ze nu te lallen in haar bed Enf?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:24 schreef Mineola het volgende:
Enf, dat is gewoon omdat ze niet hetzelfde mocht als jullie!
En bedanktquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:33 schreef -mandy- het volgende:
al een flink karaktertje Enf!
Wat voor exemplaar ik op de wereld heb gezet, weet ik niet. Had hem net op de bank op schoot op zijn buik. Zit hij pogingen te doen om zich met zijn armen voort te bewegen. Hij legt zijn armen een stukje verder neer op de bank en probeertzijn benen druk bij te trekken. Byzondere zoon!
SPOILER: lang stoomafblaasverhaal burenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koning!quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:18 schreef becky27 het volgende:
ik ben aan het pinteresten voor carnaval, kijk nou een baby harry potter
[ afbeelding ]
Oh die wil ik!quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:18 schreef becky27 het volgende:
ik ben aan het pinteresten voor carnaval, kijk nou een baby harry potter
[ afbeelding ]
Haha, daar verheug ik me stiekem wel een beetje opquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:21 schreef Kyara het volgende:
J schuift achteruit. Ze zat vanavond klem onder de bank
Haha leuk (Hopelijk duurt die fase minder lang dan hier. Anderhalve maand!)quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:21 schreef Kyara het volgende:
J schuift achteruit. Ze zat vanavond klem onder de bank
Thxquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:22 schreef Gulara het volgende:
Spees echt te belachelijk voor woorden inderdaad.
Hoog tijd dat jullie deze ellende achter je kunnen laten.
Yup, van de 14equote:Op vrijdag 20 september 2013 21:26 schreef -mandy- het volgende:
ladyblack jouw meisje is toch ook van april?
Pagina 5 pas!quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:28 schreef Mineola het volgende:
Ik vond net zo'n leuke foto van mijn kind maar jullie posten te hard om nog in dit topic te plaatsen
dan is het zo gek niet dat D ook probeert zich voor te trekken. Ik las net dat E dat ook al doet.quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:37 schreef becky27 het volgende:
ik val weer even in hoor, maar ik vind het veel te snel gaan met mijn meisje![]()
We zijn ook spullen aan het wegdoen, en dat vind ik toch best wel lastig, over minder dan drie maanden heb ik nooit een baby meer.
Oh, ik zie dit toevallig. Lief dat je t vraagt. Gaat goed! Plekken zijn helemaal niet meer te zien.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:20 schreef Mineola het volgende:
Ik keek net even mijn grafiekjes terug en mijn kind heeft dus juist een 4maanden spurt ipv een 4 maanden dip![]()
Soesa, dat is best heftig, zo'n reactie. Hoort niet in dit topic eigenlijk, maar hoe is het nu met E?
Eigenlijk niet minder egoïstisch dan het krijgen van kinderen, toch? Egoïstisch, oftewel voor jezelf kiezen/kiezen voor iets dat je zelf graag wil, vind ik absoluut niet iets dat per definitie fout is.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:46 schreef becky27 het volgende:
Is ook confronterend heur. Het is ook goed zo. Twee prachtige dames maar zulke heftige eerste periodes. Ik zou best nog een derde willen hoor, over een jaar of 3 maar dan ben ik voor mijn gevoel te oud.
En heel egoistisch maar ik ga de aankomende jaren zo hard aan mijn carrière knallen, ik krijg er zo veel kansen voor op dit moment dat ik die echt niet moet laten schieten.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Eigenlijk niet minder egoïstisch dan het krijgen van kinderen, toch? Egoïstisch, oftewel voor jezelf kiezen/kiezen voor iets dat je zelf graag wil, vind ik absoluut niet iets dat per definitie fout is.
Ik kan me die keuze wel voorstellen. Zeker als je gezin voor nu toch even klaar is. En daarbij, je kunt nog altijd afwijken van t pad zoals je dat nu uitgestippeld hebt
En werd er dan geroddeld door vrouwen of ook door mannen? Dat vind ik vaak ook wel een interessant verschil.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:14 schreef Spees_Eend het volgende:
En als vrouw moet je je daar toch altijd net wat meer voor verantwoorden dan als man. Heb ooit ergens gewerkt waar een supertoffe, fulltime werkende vrouwelijke salesmanager werkte. Moeder van 1 kind. Echt een heel leuk mens dat haar werk heel goed deed. Achter haar rug om werd echt veel geroddeld, in de categorie slechte moeder, dat ze eigenlijk geen kind zou moeten hebben aangezien ze zoveel werkte. No way dat dat werd gezegd over haar mannelijke equivalenten.
Oh jeetjequote:Op vrijdag 20 september 2013 22:20 schreef -mandy- het volgende:
ik kreeg laatst ook van een fok!ker te horen dat het raar was dat ik, als we alleen D hadden gehad, ik was blijven werken. vond hij onvoorstelbaar, dat je als moeder gaat werken.
Ben er maar niet verder op in gegaan.
Nou de eerste maanden of het hele eerste jaar zeker niet!quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:23 schreef Kyara het volgende:
Vind ik ook wel een vraag voor de Daily Olf (zonder toestemming trouwens)
Als geld geen probleem was, zou je dan blijven werken?
Jup en net zo veel als ik nu werk. Als geld geen probleem was zou mijn vent wel een stuk minder werken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:23 schreef Kyara het volgende:
wat klinkt dat enorm gaaf Kwisted!quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:24 schreef Kwisted het volgende:
Emo moment!!
Vanmorgen heeft F.leur haar verjaardag gevierd op t kdv. Ik had mijn filmcamera meegegeven, en dat was t beste idee ooit! Ze hebben zooo leuk gefilmd! Ze had een kroon op en ze zat in een cirkel met andere kindjes en ze kreeg een feestneus opgeschilderd en een instrument om mee te spelen tijdens t 'lang zal ze leven' enze bliezen bellen. Elk kindje kwam een handjeeen handje geven en daarna had ze de versierde soepstengels getrakteerd.
En nu moet ik al bij huilen dat mijn kindje al bijna 1 jaar wordt. Zondag is t zover. Morgen al versieren etc.![]()
Goeie vraag.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:23 schreef Kyara het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind de dagen thuis soms wel lang en hetzelfde, dat zou ik niet 7 dagen per week willen. Ik zou ook echt het contact met andere volwassenen missen en gewoon om aan iets anders te denken dan de afwas en stapelbakjes.
Daar loop ik nu dus ook tegen aan. Gelukkig is er fokquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:28 schreef Spees_Eend het volgende:
ik vind de dagen thuis soms wel lang en hetzelfde, dat zou ik niet 7 dagen per week willen. Ik zou ook echt het contact met andere volwassenen missen en gewoon om aan iets anders te denken dan de afwas en stapelbakjes.
Ik had tamelijk veel studiegenoten waarvan de kinderen al het huis uit waren, en die geld genoeg hadden om 'zomaar' een studie te doenquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:31 schreef Kyara het volgende:
En oh ja, een studie volgen. Zo een die iedereen afraad wegens geen werk. Culturele antropologie bijvoorbeeldof kunstgeschiedenis, sorry lb
Ja, dat zou ik ook graag doen. Al is het maar om mijn man te pesten.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:33 schreef becky27 het volgende:
Ik zou na mijn Black Belt heel graag nog rechten studeren.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Mijn tekenleraar van de middelbare school vond bij kunstgeschiedenis altijd alles erotisch. En dat was het. Het Gotische kastje (bestaat dat?) had erotische poten. De stand van de zonnebloemen van Van Gogh had een erotische inslag. Enzo.
Ik zal wel weer supertoffe banners krijgen nu.
Hahaha, daar zou ik mijn vriend ook echt mee kwijt zijnquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:41 schreef Kyara het volgende:
Hier doet de pc met racespelletje, jaja, racesimulatie het weer dus het waren 10 gezellige maanden maar nu zit manlief weer gezellig op zolder.
Showbizzologie klinkt ook erg leuk
Kan ik iedereen aanraden (in het algemeen, niet zozeer na je black belt). Alleen al voor je algemene kennis.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:33 schreef becky27 het volgende:
Ik zou na mijn Black Belt heel graag nog rechten studeren.
Ik hoop vooral dat t meevalt... ik heb zo een die echt enorm kan gaan zwelgen in een keelpijntjequote:Op vrijdag 20 september 2013 22:43 schreef Kyara het volgende:
Dat deden we vroeger wel, nu gelukkig niet meer.....
Hopelijk is je vriend snel weer beter!
Oh, daar kan ik ook niet tegen. Sterkte....quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat t meevalt... ik heb zo een die echt enorm kan gaan zwelgen in een keelpijntje![]()
Als ie echt ziek is dan is dat hartstikke vervelend en dan vertroetel ik hem, maar ik heb een hekel aan een chagrijnige vent omdat ie niet helemaal tiptop is.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:59 schreef Spirit82 het volgende:
Schreef ik gisteren nog dat Isa doordat ze niet lekker was niet zo goed at? Mijn dochter heeft net 3/4 peer met een halve verkruimelde babyliga naar binnen geschoven met zwaaiende armpjes en onder luidkeels OMNOMNOMNOM-geluid en is nu nog een fles aan het wegtikken
Ik vind het juist heel knap dat je dat erbij gaat doet. Respect hoor met drukke baan, man, kids, huishouden en sociaal level (zowel fok als in het echt)quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:00 schreef becky27 het volgende:
Ik merk dat er in mijn omgeving toch wel raar wordt gereageerd dat ik een best zware opleiding ga volgen met een baby en peuter thuis en met een man die veel s avonds weg is. Maar we hebben een goede oppas (van pas 16 maar ze is fantastisch) die mijn sporadische afwezigheid kan opvangen.
Elf uur is nog wel vroegquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:57 schreef Kyara het volgende:
damn, ik wilde vanavond vroeg naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |