In de UK krijgen ze anders bv. Breaking Bad 1 of 2 uur na de uitzending in Amerika.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:37 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nogmaals, dit is ook hoe Netflix ´werkt´ en is ook verteld door de CEO. Netflix zal altijd een seizoen achter lopen (in het beste geval) vwb externe series.
Breaking bad op Netflix zou echt briljant zijn. Helaas maar kleine kansquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:43 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
In de UK krijgen ze anders bv. Breaking Bad 1 of 2 uur na de uitzending in Amerika.
Daarom de Britse Netflix kijken, heb je hem direct erop. HBO heeft overigens niks met Breaking Bad te maken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:46 schreef Siempievk het volgende:
[..]
Breaking bad op Netflix zou echt briljant zijn. Helaas maar kleine kans met dank aan HBO
Nee, in de UK wordt de serie niet uitgezonden op tv. In NL wel, volgens mij op Film1quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:57 schreef Siempievk het volgende:
Als het in UK kan, kan het ook in Nederland.
Inderdaad, maar het is wel zo dat in Nederland Film1 de serie uitzendt, dus nieuwe afleveringen komen eerst daar voordat ze elders verschijnen. Het is voor ons dus de concurrent van HBO die ervoor zorgt dat het niet op bijvoorbeeld Netflix te zien is.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:47 schreef CaptainCookie het volgende:
HBO heeft overigens niks met Breaking Bad te maken.
Inderdaad! Het is AMC. Net als The walking dead, die dan weer op FOX komt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:47 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Daarom de Britse Netflix kijken, heb je hem direct erop. HBO heeft overigens niks met Breaking Bad te maken.
RTL kan heel sterk worden in NL content, maar kan nooit winnen van Netflix mbt UK en US films/series.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:08 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Tevens is RTL ook een probleem gezien die een eigen dienst gaan beginnen waardoor ze series en films kopen
Dat weet ikquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij is sowieso beschikbaar op de Amerikaanse netflix
Gisterenavond werkte tunlr niet.quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat tunlr eruit heeft gelegen en dat whitelist gebeuren zegt me al helemaal niets.
Die standaard tunlr DNS werkt hier vanaf t begin al prima iig op de 360.
Ik heb gisteravond nog een aflevering van Bob's Burgers gekeken zonder problemen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gisterenavond werkte tunlr niet.
vergis je je geen dag?quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond nog een aflevering van Bob's Burgers gekeken zonder problemen?
Neequote:
Zo tien over half 12 was hij weer beschikbaar inderdaad.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee
Maar het was wel al laat, uurtje of half 12 geloof ik, misschien dat ie het toen net weer deed?
Dan heb ik net geluk gehad blijkbaar.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zo tien over half 12 was hij weer beschikbaar inderdaad.
Pretty little liars staat op 4 seizoenen en ik geloof dat ze in die echt bij zijn met Amerikaquote:Op vrijdag 20 september 2013 08:25 schreef Siempievk het volgende:
[..]
En TV:
Sep 18
Pretty Little Liars - Season 3 (2010-2013)
Robin Hood - Season 3 (2006-2009)
Maar niet de episode van de Amerikaanse serie die ik verder wilde kijken!quote:Op donderdag 19 september 2013 22:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Netflix was gewoon beschikbaar.
Logisch ook, anders zou het heel wat meer kosten dan ¤8 p/mndquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:37 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nogmaals, dit is ook hoe Netflix ´werkt´ en is ook verteld door de CEO. Netflix zal altijd een seizoen achter lopen (in het beste geval) vwb externe series.
En wat CC met Californication doet is me een compleet raadselquote:Op vrijdag 20 september 2013 17:07 schreef Kremers het volgende:
[..]
Logisch ook, anders zou het heel wat meer kosten dan ¤8 p/mndZelf heb ik daar vrede mee, hoewel ze in NL wel erg achter lopen.
New Girl is door RTL5 een half seizoen uitgezonden, toen nooit meer wat van gehoord... Zelfde geldt voor Raising Hope. Helaas is deze serie in NL nog niet te zien.
Neeeeee House of Cards moet je echt even twee drie afleveringen kijken. Ik kan echt niet wachten tot het nieuwe seizoen komt. Orange is the new black was ik ook veel te snel doorheen. Luther ben ik wel bij de eerste episode afgehaakt.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:06 schreef Cee het volgende:
Nog 1 aflevering en ik ben door m'n Orange is the new Black heen.Dan ga ik aan Luther beginnen.
Heb 1 aflevering van House of Cards gekeken maar ik was niet echt enthousiast. Eigenlijk is Borgen het enige politiek drama dat me heeft kunnen boeien.
Ik heb de laatste paar dagen wel vaker dat de kwaliteit van het beeld achteruit gaat, duurt een halve minuut ongeveer.
Verder nog niet van plan om op te zeggen na deze proefmaand.
Is dat echt zo leuk? Ik heb er echt een beetje een raar beeld bij. Een paar high school meiden met een geheimpje, klinkt niet zo denderend.quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Pretty little liars staat op 4 seizoenen en ik geloof dat ze in die echt bij zijn met Amerika![]()
![]()
Ik hoorde zoveel goeds over de serie terwijl die eerst nergens beschikbaar was en met netflix ben ik eraan begonnen. Series over moorden , en chanteerders waar je in een soort puzzel zit zijn niet goed voor me
Ik heb een beetje moeite met dat Britse denk ik. Daar knap ik een beetje op af in series, het is toch altijd anders gefilmd en "gedaan" enzo.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:06 schreef Copycat het volgende:
Ook Luther moet je wat meer tijd gunnen. Sowieso ... Idris Elba.
Ja, is leuk! Gaat wel iets verder dan een 'geheimpje'.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:05 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Is dat echt zo leuk? Ik heb er echt een beetje een raar beeld bij. Een paar high school meiden met een geheimpje, klinkt niet zo denderend.
Klopt ja dankjewel, op de computer doet die dat prima, echter was ik niet helemaal volledig in mijn post. Het gaat om het aanpassen van de DNS gegevens voor de Wii.quote:
Unblock usquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:34 schreef HuubTuub het volgende:
Ik zoek via Google of er ook zoiets is als een Tunlr voor UK? Iemand een idee?
Zodat ik de DNS op de Wii kan aanpassen
combineer unblock-us met 8 euro ebay coupons ! Is de strategie die ik ga toepassenquote:
Ja is heel leuk , het word namelijk steeds duisterder en je gaat ook puzzelen zelfquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:05 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Is dat echt zo leuk? Ik heb er echt een beetje een raar beeld bij. Een paar high school meiden met een geheimpje, klinkt niet zo denderend.
Komt wat langzaam op gaan maar zeker het laatste gedeelte van het eerste seizoen is ijzersterk. De hele serie staat net iets onder Sherlock qua kwaliteit wat mij betrefd.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:08 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik heb een beetje moeite met dat Britse denk ik. Daar knap ik een beetje op af in series, het is toch altijd anders gefilmd en "gedaan" enzo.
Sherlock heb ik eigenlijk nog nooit gezien. Misschien probeer ik Luther nog wel, maar ik vind het nooit zo boeiend als een serie je niet binnen maximaal drie afleveringen helemaal in de ban heeft. Zo heb ik me ook 12 afleveringen van "The Wire" laten aanpraten en ik vind dat gewoon echt niks, terwijl ik mega Sopranos fan ben en het volgens "het internet" dan ook echt geweldig zou moeten vinden maar niets is minder waarquote:Op zaterdag 21 september 2013 00:01 schreef Tweek het volgende:
[..]
Komt wat langzaam op gaan maar zeker het laatste gedeelte van het eerste seizoen is ijzersterk. De hele serie staat net iets onder Sherlock qua kwaliteit wat mij betrefd.
Er staat nog niet veel op qua series, maar de aanraders zijn House of Cards, Orange is the New Black, Misfits (eerste paar seizoenen), Homeland, The Killing (derde seizoen is voornamelijk erg goed) en Sons of Anarchy.
Vooral Sons of Anarchy, het is één van de weinige series die er voor zorgde dat ik schrok van de klok. Voor je het weet is het 5 uur sochtends omdat je zegt nog één aflevering. Net als Breaking Bad wordt de serie beter per seizoen. Iedere seizoen heeft ze eigen verhaallijn die afgerond wordt. Goede acteurs en memorable karakters. Voor The Shield kijkers, het speelt zich af in het zelfde universum. En tegenwoordig heel belangrijk niemand is veilig.
Motorbende niet je ding? Was het voor mij ook niet, tot een vriend er lyrisch over was, toch maar gekeken en ik was in een maand door de eerste vier seizoenen heen.
Breaking Bad > Sons of Anarchy > Justified > Dexter. Van goed tot slechter.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja is heel leuk , het word namelijk steeds duisterder en je gaat ook puzzelen zelf
Oke dan ga ik dat eens proberenquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, is leuk! Gaat wel iets verder dan een 'geheimpje'.
Oke, dat klinkt wel goed. Ik hou niet van die zombie en vampierenzooi, ik dacht dat het zoiets was. Dat mensen dan na die ramp in rare wezens veranderen oid.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:28 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Nee. Het gaat om het dorpje Jericho, liggend naast een stad waar een atoombom is ontploft. De serie laat zien hoe het dorpje probeert te overleven (zonder licht, zonder stroom, ruzies en straling)
Je noemt Nip//Tuck. American Horror Story is van dezelfde maker. The Sopranos ben ik overigens nooit voorbij het tweede seizoen gekomen, ondnaks dat ik alles op dvd heb. Banshee is Justified maar dan met minder sex, de volgende stap is Sons of Anarchy. Als je 12 aflevering the Wire kijkt dan ben je al door Luther heen, zijn er maar 14 in totaal geloof ik.quote:Op zaterdag 21 september 2013 01:51 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Sherlock heb ik eigenlijk nog nooit gezien. Misschien probeer ik Luther nog wel, maar ik vind het nooit zo boeiend als een serie je niet binnen maximaal drie afleveringen helemaal in de ban heeft. Zo heb ik me ook 12 afleveringen van "The Wire" laten aanpraten en ik vind dat gewoon echt niks, terwijl ik mega Sopranos fan ben en het volgens "het internet" dan ook echt geweldig zou moeten vinden maar niets is minder waar.
House of Cards is inderdaad geniaal, White Collar,Homeland, Orange is the new black, vind ik ook leuk en Lost ook. Comedy kijk ik niet echt maar Modern Family is toch wel een mooie uitzonderingSeries die niet op Netflix te zien zijn: The Sopranos, Boston Legal, 24, Suits, Nip Tuck, Banshee, The Mob Doctor, Arrow
[..]
[..]
Oke dan ga ik dat eens proberen
[..]
Oke, dat klinkt wel goed. Ik hou niet van die zombie en vampierenzooi, ik dacht dat het zoiets was. Dat mensen dan na die ramp in rare wezens veranderen oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |