Ja, ik ben opeens begonnen aan Doctor Whoquote:Op donderdag 19 september 2013 00:33 schreef GuitarJJ het volgende:
Heb weer eens vier afleveringen Jericho achter elkaar zitten kijken. En bedankt Netflix, dit gaat veel te simpel...![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 00:33 schreef GuitarJJ het volgende:
Heb weer eens vier afleveringen Jericho achter elkaar zitten kijken. En bedankt Netflix, dit gaat veel te simpel...![]()
Is dat een horrorserie?quote:Op donderdag 19 september 2013 00:33 schreef GuitarJJ het volgende:
Maar je moet je abo wel opzeggen na de free trial?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:10 schreef wolfrolf het volgende:
Een Netflix medewerker heeft mij net in een chat verteld dat die coupon die ik heb ingevoerd na mijn free trial automatisch ingaat
Jottem.
Heb ik niet gevraagdquote:Op donderdag 19 september 2013 04:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar je moet je abo wel opzeggen na de free trial?
laatste seizoenen zijn meh.quote:Op donderdag 19 september 2013 07:32 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Fantastische serie Prison Break, kan niet stoppen met kijken
Ah, je bent nog niet bij seizoen 4.quote:Op donderdag 19 september 2013 07:32 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Fantastische serie Prison Break, kan niet stoppen met kijken
Staat in de OPquote:Op donderdag 19 september 2013 07:54 schreef Funkel het volgende:
Is er ergens een lijst te vinden met wat er allemaal te zien is op netflix? Ben nog geen abonnee
quote:Op woensdag 18 september 2013 23:10 schreef wolfrolf het volgende:
Een Netflix medewerker heeft mij net in een chat verteld dat die coupon die ik heb ingevoerd na mijn free trial automatisch ingaat
Jottem.
feiten jwzquote:Op donderdag 19 september 2013 08:13 schreef wolfrolf het volgende:
Anders laten jullie Volksreplubliek een eigen mening vormen? Zeikerds.
Nee. Het gaat om het dorpje Jericho, liggend naast een stad waar een atoombom is ontploft. De serie laat zien hoe het dorpje probeert te overleven (zonder licht, zonder stroom, ruzies en straling)quote:
Bedankt voor de tip! Ga ik ook es checken!quote:Op donderdag 19 september 2013 10:28 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Nee. Het gaat om het dorpje Jericho, liggend naast een stad waar een atoombom is ontploft. De serie laat zien hoe het dorpje probeert te overleven (zonder licht, zonder stroom, ruzies en straling)
Dat heb ik ook. Ik ken zoveel niet, en er zitten vast juweeltjes tussen!quote:Op donderdag 19 september 2013 09:22 schreef Siempievk het volgende:
Mijn probleem met netflix is. Ik heb geen idee wat ik moet gaan kijken...
Voor de rest briljant.
The Hobbit gaat deze week erbij komen.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:58 schreef Odaiba het volgende:
Al een paar dagen geen nieuwe content toegevoegd. De dagen dat dit wel werd gedaan waren dit er maar 1 of 2 per dag. Als dit binnen deze gratis maand niet gaat veranderen dan ben ik er ook snel klaar mee.
En is gecancelled omdat het echt geen reet aan was.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:28 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Nee. Het gaat om het dorpje Jericho, liggend naast een stad waar een atoombom is ontploft. De serie laat zien hoe het dorpje probeert te overleven (zonder licht, zonder stroom, ruzies en straling)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |