Dus ik kan mijn abonnement gewoon cancellen?quote:Op woensdag 18 september 2013 10:30 schreef Siempievk het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op. Er staat nergens dat je de komende 3 maanden niet hoeft te betalen. Volgens netflix kan dit even duren.
Even afwachten dus
Ja, dan gaat hij de gratis maand + de 3 maanden door. Ik zou wel even wachten tot het op je netflix pagina staat.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dus ik kan mijn abonnement gewoon cancellen?
Dus ik zie pas wat verschijnen zodra mijn free trial is afgelopen?quote:Op woensdag 18 september 2013 10:32 schreef Siempievk het volgende:
[..]
Ja, dan gaat hij de gratis maand + de 3 maanden door. Ik zou wel even wachten tot het op je netflix pagina staat.
Nee, binnen een paar dagen. Aldus Netflixquote:Op woensdag 18 september 2013 11:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dus ik zie pas wat verschijnen zodra mijn free trial is afgelopen?
Okee, irritant.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:19 schreef Siempievk het volgende:
[..]
Nee, binnen een paar dagen. Aldus Netflix
Haten op iets wat in de opstartfase zitquote:Op woensdag 18 september 2013 16:52 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ben ook begonnen met een free trial en ik ben bang dat ik mijn abonnement niet verleng over 4 weken. Ik vind het aanbod namelijk erg mager. Qua films hebben ze echt heel weinig, en eigenlijk vooral de mindere films die meestal worden vergeven bij de aankoop van 2 zakken M&M's. Met de series is het niet veel beter gesteld (geen the shield, sopranos, the wire of it's always sunny in philadelphia) maar gelukkig wel Twin Peaks (wil ik al een tijdje zien) en Sons of Anarchy (wilde ik weer oppakken).
Ook snap ik niet dat LOTR 2 en 3 wel aanwezig zijn, maar niet het eerste deel?
neem dan us.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:52 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ben ook begonnen met een free trial en ik ben bang dat ik mijn abonnement niet verleng over 4 weken. Ik vind het aanbod namelijk erg mager. Qua films hebben ze echt heel weinig, en eigenlijk vooral de mindere films die meestal worden vergeven bij de aankoop van 2 zakken M&M's. Met de series is het niet veel beter gesteld (geen the shield, sopranos, the wire of it's always sunny in philadelphia) maar gelukkig wel Twin Peaks (wil ik al een tijdje zien) en Sons of Anarchy (wilde ik weer oppakken).
Ook snap ik niet dat LOTR 2 en 3 wel aanwezig zijn, maar niet het eerste deel?
Via een DNS server de amerikaanse library gebruiken is een grote aanrader!quote:Op woensdag 18 september 2013 17:21 schreef JimmyJames het volgende:
Slechts een constatering dat het aanbod voorlopig erg mager is. Mocht het aanbod binnen afzienbare tijd worden uitgebreid dan heb ik uiteraard niets gezegd.
Ik zie alleen seizoen 1 staan.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:17 schreef iBenny het volgende:
Zou iemand willen kijken hoeveel seizoenen New Girl er op Netflix staan (Nederland)
Ik denk dat het gewoon te druk is, mijn download wil ook niet vlotten, compleet met foutmelding. Zonder alternatieve instellingen.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:29 schreef Aventura het volgende:
Kan het zijn dat mijn nieuwe dns-instellingrn het downloaden van ios 7 op mijn ipad in de weg staan?
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:15 schreef Aventura het volgende:
Dat zal het wel zijn ja, het hele wereld land zit natuurlijk te updaten!
Neuh, ik heb dat alleen op mijn AppleTV gedaan en ik kom er ook niet doorheen op het momentquote:Op woensdag 18 september 2013 21:29 schreef Aventura het volgende:
Kan het zijn dat mijn nieuwe dns-instellingrn het downloaden van ios 7 op mijn ipad in de weg staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |