quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Ik denk dat ik mijn nachtding op de vakantie heb laten liggenquote:Op donderdag 19 september 2013 14:55 schreef Jofunu-kun het volgende: [..] Tussen t matras en de bedrand
Ik zeg ook maar wat
![]()
![]()
Niet echt.... 1x in de week hardlopen en verder sporadisch wat pushups/situps thuisquote:
Papzakquote:Op donderdag 19 september 2013 15:02 schreef muhahaha het volgende:
Ah je bent dus gezegend.
Deze papzak moet opletten wat ie snaait
Zak patat!quote:
Heb ik nooit hoeven doen gelukkigquote:Op donderdag 19 september 2013 15:02 schreef muhahaha het volgende:
Ah je bent dus gezegend.
Deze papzak moet opletten wat ie snaait
quote:
Hai, ik heb vakantie.quote:
Ik moet alleen vanavond nog wat bijles geven, dan zit het er opquote:
Biologie?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik moet alleen vanavond nog wat bijles geven, dan zit het er op
Ben nu al lekker thuis
Nee, vakantie is net een uur begonnen.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:10 schreef rival het volgende:
Gunnen wij je van harte!
Zit je in spanje?
nog 1 uur en dan is het inderdaad weekendquote:
in welke richting geef jij bijles?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik moet alleen vanavond nog wat bijles geven, dan zit het er op
Ben nu al lekker thuis
allesquote:Op donderdag 19 september 2013 15:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
in welke richting geef jij bijles?
dat kom goed uit, want ik heb bijles nodig in biologiequote:
dat is wel heel breedquote:
vooral sexuele voorlichting zekerquote:Op donderdag 19 september 2013 15:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat kom goed uit, want ik heb bijles nodig in biologie
Jaquote:
oow zo dat is wel handig want soms krijg je zoveel dat het overweldigend isquote:Op donderdag 19 september 2013 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja
ik geef geen uitleg, dat krijg je als het goed is al op school he
ik help je de stof verwerken en leren etc
ook jaquote:Op donderdag 19 september 2013 15:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
vooral sexuele voorlichting zeker
huh, wat doe je dan?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja
ik geef geen uitleg, dat krijg je als het goed is al op school he
ik help je de stof verwerken en leren etc
Dat krijgt zo'n lerares wel in bed, openlijk bekennen dat je van het onderwerp seks niet veel kaas hebt gegeten.quote:
voorspelbaar is voorspelbaarquote:
leren plannen, samenvatten, mindmappen, hoe je woordjes kunt stampen, begrijpend lezen etc etcquote:Op donderdag 19 september 2013 15:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ook ja
[..]
huh, wat doe je dan?
Zo kan ik ook wel bijles geven jaquote:Op donderdag 19 september 2013 15:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
leren plannen, samenvatten, mindmappen, hoe je woordjes kunt stampen, begrijpend lezen etc etc
Bellen voor gevonden voorwerpenquote:Op donderdag 19 september 2013 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik denk dat ik mijn nachtding op de vakantie heb laten liggen
Zonde
Ja ga ik doen. Fucking maand geleden. Dus gok van nietquote:Op donderdag 19 september 2013 15:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Bellen voor gevonden voorwerpen?
quote:Op donderdag 19 september 2013 15:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat kom goed uit, want ik heb bijles nodig in biologie
Vanwege al je ervaring met lesgeven en zo?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zo kan ik ook wel bijles geven ja
inderdaad jaquote:Op donderdag 19 september 2013 15:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vanwege al je ervaring met lesgeven en zo?
Ik heb geen boobiesquote:Op donderdag 19 september 2013 15:33 schreef muhahaha het volgende:
Kaneel afwijzen, notabene een biologieleraar
Ik maakte een garpjequote:Op donderdag 19 september 2013 15:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ga ik doen. Fucking maand geleden. Dus gok van niet
sorry manquote:
Relaxed!quote:Op donderdag 19 september 2013 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, vakantie is net een uur begonnen.Zaterdag vliegen, en idd naar Spanje. Onder meer familiebezoek en daarna een beetje rondtrekken daar.
Ik heb al een mail gestuurd vanmiddag.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan het altijd eens proberen, kleine moeite.. Niet geschoten is altijd mis....
ik zie dat niet.... komt denk ik door mijn layout (text only)quote:Op donderdag 19 september 2013 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
UI verander je bij profiel. Usericon manager oid?
60x60 pixels en niet groter dan zoveel mb
Mijn bmw sowieso nooit beu.... Maar wel als UIquote:Op donderdag 19 september 2013 16:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ben je je bmw beu? Dalijk herken ik je niet meer.
Hmm geen idee hoe dat er uit zietquote:Op donderdag 19 september 2013 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie dat niet.... komt denk ik door mijn layout (text only)
thuis maar ff kijken...
Wie weet is het plezieriger met een vibo in je anus? Kun je meteen je eigen vraag beantwoorden of het ongemakkelijk zit of niet.quote:
Goed plan, ik zal even aan de buurvrouw vragen of ik haar dildo mag lenen. Is eens wat anders dan een kopje suikerquote:Op donderdag 19 september 2013 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet is het plezieriger met een vibo in je anus? Kun je meteen je eigen vraag beantwoorden of het ongemakkelijk zit of niet.
Aan je eigen creativiteit zal het niet liggen in elk geval. Veel leerplezier.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:27 schreef Faxie het volgende:
Goed plan, ik zal even aan de buurvrouw vragen of ik haar dildo mag lenen. Is eens wat anders dan een kopje suiker
Een deobusje lijkt me niet zo'n goed plan, tenzij ik ergens een lege kan vinden....
Anders probeer je het met een longdrinkglas, en film je het!quote:Op donderdag 19 september 2013 18:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Goed plan, ik zal even aan de buurvrouw vragen of ik haar dildo mag lenen. Is eens wat anders dan een kopje suiker
Een deobusje lijkt me niet zo'n goed plan, tenzij ik ergens een lege kan vinden....
En dan maar hopen dat 'ie het glas in alle opwinding niet kapot knijpt met zijn kringspier.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anders probeer je het met een longdrinkglas, en film je het!
En hoi jij!quote:
Dát zou grappig zijn, dat wil ik wel eens zienquote:Op donderdag 19 september 2013 18:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat 'ie het glas in alle opwinding niet kapot knijpt met zijn kringspier.
Wat een morbide voorkeur heb jij zeg.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dát zou grappig zijn, dat wil ik wel eens zien
Ja, en dan op m'n rug liggen, beentjes omhoog, glas volschenken, en dan zo leegdrinkenquote:Op donderdag 19 september 2013 18:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Anders probeer je het met een longdrinkglas, en film je het!
quote:Op donderdag 19 september 2013 18:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat 'ie het glas in alle opwinding niet kapot knijpt met zijn kringspier.
quote:Op donderdag 19 september 2013 18:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dát zou grappig zijn, dat wil ik wel eens zien
Que?quote:Op donderdag 19 september 2013 18:34 schreef Fera het volgende:
Ik kreeg een WA berichtje van een konijn.
Vies manquote:Op donderdag 19 september 2013 18:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, en dan op m'n rug liggen, beentjes omhoog, glas volschenken, en dan zo leegdrinken
Een onbekend nummer met een konijnenfoto.quote:
Deze?quote:Op donderdag 19 september 2013 18:37 schreef Fera het volgende:
Een onbekend nummer met een konijnenfoto.
quote:Op donderdag 19 september 2013 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een morbide voorkeur heb jij zeg.
Iew.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, en dan op m'n rug liggen, beentjes omhoog, glas volschenken, en dan zo leegdrinken
Fuck. Frank scares the shit out of me.quote:
Stiekem deel ik je gevoel voor humor in deze.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Leedvermaak is het beste vermaak!
Je kent 't!quote:Op donderdag 19 september 2013 18:41 schreef Fera het volgende:
Fuck. Frank scares the shit out of me.
Serieus, ik heb nachtmerries gehad.
quote:Op donderdag 19 september 2013 18:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stiekem deel ik je gevoel voor humor in deze.
Donnie Darko.quote:
Absoluut, pracht van een film.quote:
Eens. Wat een mindfuck.quote:
Zekers, zou zo'n anoniem WA'je met een konijn de start zijn van een deel 2 met jou in de hoofdrol?quote:
Ik ga ook eten nuquote:Op donderdag 19 september 2013 18:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe is het hier?
Oh even tegelijk eten
Broodje donerquote:Op donderdag 19 september 2013 18:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga op een appel munchen.. Nog geen idee wat ik moet eten
Zodat je waar je m maar wilt kan gebruiken?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
Gevonden hoor!
Hij zit in mijn tas
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:04 schreef LovelyLady het volgende:
Gevonden hoor!
Hij zit in mijn tas
uhuhquote:Op donderdag 19 september 2013 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zodat je waar je m maar wilt kan gebruiken?
Je watte?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhuhdat is/was wel de bedoeling
Maar mijn nachthemd dingie niet
Was/ben je die ook kwijt?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhuhdat is/was wel de bedoeling
Maar mijn nachthemd dingie niet
Pannenkoeken met spek en stroopquote:Op donderdag 19 september 2013 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb eigenlijk trek in vers gebakken pannenkoeken..
Stomquote:Op donderdag 19 september 2013 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja al een tijdje maar op vakantie laten liggen
En kaas! Vergeet vooral de kaas niet!quote:Op donderdag 19 september 2013 19:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pannenkoeken met spek en stroop
Ik scrolde van beneden naar boven en las deze reactie. Ik wist gelijk dat jij het wasquote:Op donderdag 19 september 2013 19:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En kaas! Vergeet vooral de kaas niet!
En appeltjesquote:Op donderdag 19 september 2013 19:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En kaas! Vergeet vooral de kaas niet!
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik scrolde van beneden naar boven en las deze reactie. Ik wist gelijk dat jij het was
Nee ik sla liever de kaas overBehalve bij een tosti
Tostisquote:Op donderdag 19 september 2013 19:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik scrolde van beneden naar boven en las deze reactie. Ik wist gelijk dat jij het was
Nee ik sla liever de kaas overBehalve bij een tosti
Vrouwendieversgemaaktetostismaken.quote:
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar wel degene die niet ingevroren zijn
GMTAquote:
Met kaas, tomaat en pesto nog nooit gehad.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Met kaas en bacon!
Of kaas, tomaat en pesto!
Of kaas, ham, ananas!
Boooh
Achso! Ja, op een pannekoekquote:Op donderdag 19 september 2013 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pannenkoek. Bereik is hier bagger. Ik loop achter
En hoe.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
GMTA
[..]
Met kaas, tomaat en pesto nog nooit gehad.
Maar die andere wel
Ik heb volgens mij nog nooit pesto opquote:Op donderdag 19 september 2013 19:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Achso! Ja, op een pannekoek![]()
[..]
En hoe.
En moet je doen! Lekker!
Tenminste als je van tomaat, pesto en kaas houdt.
Hij was niet zo leuk maar ik heb 24+ niet geslapen ik ben een beetje dood van binnen nuquote:
Kusje op je oogjesquote:Op donderdag 19 september 2013 19:40 schreef Raene het volgende:
[..]
Hij was niet zo leuk maar ik heb 24+ niet geslapen ik ben een beetje dood van binnen nu..
Ik dacht dat ik las dat je vanmorgen geslapen had?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:40 schreef Raene het volgende:
[..]
Hij was niet zo leuk maar ik heb 24+ niet geslapen ik ben een beetje dood van binnen nu..
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:40 schreef Raene het volgende:
[..]
Ohja een paar uurtjes idd tot ik door mn stomme werk werd gebeldquote:Op donderdag 19 september 2013 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik las dat je vanmorgen geslapen had?Vroeg naar bed gaan vanavond
Vast wel, alleen wist je niet dat er pesto bij zat. Een beetje een italiaans smaakje. Lust je wel. Als je mijn spaghetti ook lekker vondquote:Op donderdag 19 september 2013 19:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit pesto opEn tomaat eet ik ook nog niet zo heel lang, maar is wel lekker op een broodje gezond
Hmm dat is wel vervelendquote:Op donderdag 19 september 2013 19:46 schreef Raene het volgende:
[..]
Ohja een paar uurtjes idd tot ik door mn stomme werk werd gebeld..
Het ligt er niet echt aan hoelaat ik naar bed ga. Als ik ga liggen als ik nog niet moe ben ga ik enorm piekeren..
Ik ben weer helemaal terug bij af
Dat werkte allemaal niet zo goedquote:Op donderdag 19 september 2013 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm dat is wel vervelendEn je kan niet jezelf op een of andere manier moe maken?
Hmm, dat zou goed kunnen. Jouw spaghetti was erg lekker jaquote:Op donderdag 19 september 2013 19:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vast wel, alleen wist je niet dat er pesto bij zat. Een beetje een italiaans smaakje. Lust je wel. Als je mijn spaghetti ook lekker vond
Ik hoop het voor jequote:Op donderdag 19 september 2013 19:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat werkte allemaal niet zo goed.. maar ik had gewoon een beetje pech met slapen.. vanavond komt het wel weer goed
.
Dan lust je wel pestoquote:Op donderdag 19 september 2013 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dat zou goed kunnen. Jouw spaghetti was erg lekker ja![]()
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik het lustte, dus het is nieuw voor me dat ik het wel lust
Ofzo.
Oke. Je moet het in ieder geval echt eens even proberenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik het lustte, dus het is nieuw voor me dat ik het wel lust
Ofzo.
Ga ik van het weekend even doenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Je moet het in ieder geval echt eens even proberenIk denk dat je het wel lekker vind
Laat me maar weten wat je ervan vondquote:Op donderdag 19 september 2013 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga ik van het weekend even doen
Ja zal ik doenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Laat me maar weten wat je ervan vond
En regenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
Gadverdamme, 20:15 en nu al donker
Jaquote:
gadverdamme. 20:26 en nu pas onderweg naar huisquote:Op donderdag 19 september 2013 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
Gadverdamme, 20:15 en nu al donker
Dat is ook klote jaquote:Op donderdag 19 september 2013 20:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gadverdamme. 20:26 en nu pas onderweg naar huis
Sterkte!quote:Op donderdag 19 september 2013 20:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gadverdamme. 20:26 en nu pas onderweg naar huis
vooral omdat ik al vanaf 9 aan het werk wasquote:
Ik moest door de polder. En het was ook mistig. En harde miezerige regen. Vet irritant.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja.
Elke keer als ik denk het wordt mooi weer en ga met de motor, dan gaat het regenen.
Andersom als ik denk het gaat regenen en ga met de auto dan schijnt de hele dag de zon
Ja dat wist ik. Dadelijk lekker luierenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vooral omdat ik al vanaf 9 aan het werk was
Oh dat is irritant ja, had ik laatst ook. Ruitenwisser op interval is net te traag eigenlijk (niet instelbaar), ruitenwisser op continu is eigenlijk te snelquote:Op donderdag 19 september 2013 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moest door de polder. En het was ook mistig. En harde miezerige regen. Vet irritant.
Maar ik ben thuis. Op de bank. Joggingbroek aan, sloffen aan en een pot thee.
Herfst
nee dat was dinsdag van 9 tot 21:30quote:Op donderdag 19 september 2013 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat wist ik. Dadelijk lekker luieren
Oh, nja bij hetzelfdequote:Op donderdag 19 september 2013 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee dat was dinsdag van 9 tot 21:30
Mja..eerstnog douchen enzo
Op interval kan ik hem instellen maar ik weet niet hoe. Hij heeft ook een auto stand maar das ook niet goed genoeg. Had hem dus wel op standje snel. Anders zag ik geen rukquote:Op donderdag 19 september 2013 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat is irritant ja, had ik laatst ook. Ruitenwisser op interval is net te traag eigenlijk (niet instelbaar), ruitenwisser op continu is eigenlijk te snel
Ik ga ook zo in relax-modus
Ik moest lachen, wat slechtquote:Op donderdag 19 september 2013 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op interval kan ik hem instellen maar ik weet niet hoe. Hij heeft ook een auto stand maar das ook niet goed genoeg. Had hem dus wel op standje snel. Anders zag ik geen ruk
Hihi ik zei standje, snel en ruk
ja ben over een kwartiertje thuis ongeveer, dan kijken of ik mijn zaterdagavond kan plannen en dan douchen dus dan zijn we al ruim anderhalf uur verder.. Ik ken mijn vriendinnen, die ratelen al een uur door de telefoon terwijl je aangeeft ff snel te willen bellenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, nja bij hetzelfde
Oh dat duurt nog wel even dan
Gheghe zo zijn alle vrouwen toch?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja ben over een kwartiertje thuis ongeveer, dan kijken of ik mijn zaterdagavond kan plannen en dan douchen dus dan zijn we al ruim anderhalf uur verder.. Ik ken mijn vriendinnen, die ratelen al een uur door de telefoon terwijl je aangeeft ff snel te willen bellen
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moest lachen, wat slecht
Waarschijnlijk zit er een schuifje bovenop de ruitenwisaanzethendel
Als je de huisgenoten mee rekent, ben ik niet alleenquote:Op maandag 16 september 2013 23:59 schreef kloon25 het volgende:
[..]
Maar nog steeds alleen, of probeer je me nou wat te vertellen
Ik gebruik mijn CC alleen op laaaaange ritten, anders dan gaat mijne teveel lopen kutten met toerental opvoeren enzo..quote:Op donderdag 19 september 2013 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]goede daad weer verricht
Ja cruise control kan ik nu ook vinden maar dat vind ik echt kut
Ik wil liever controle hebben over mijn gas
Zelfs dat doe ik nietquote:Op donderdag 19 september 2013 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn CC alleen op laaaaange ritten, anders dan gaat mijne teveel lopen kutten met toerental opvoeren enzo..
Nee. Ik haat bellen of Nouja.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe zo zijn alle vrouwen toch?
Hmm ik had wat dit weekend, ik weet niet meer wat
Hehequote:Op donderdag 19 september 2013 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]goede daad weer verricht
Ja cruise control kan ik nu ook vinden maar dat vind ik echt kut
Ik wil liever controle hebben over mijn gas
Late reactiequote:Op donderdag 19 september 2013 20:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je de huisgenoten mee rekent, ben ik niet alleen
Wat doet ie niet?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:48 schreef -Engel- het volgende:
En hoi!
Ik verklaar mijn tv kapot/stukgemaakt/maf ding en de storingzoektocht tot nu toe heeft nog niks opgeleverd
Je moet dat ook niet in de spits gebruikenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe
Ja we hebben cruise controll in de bedrijfswagen, maar dat vind ik ook niks. Werkt voor geen meter in de spits
FOK! Autist gespotquote:Op donderdag 19 september 2013 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee. Ik haat bellen of Nouja.
Ik rij alleen in de spitsquote:Op donderdag 19 september 2013 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet dat ook niet in de spits gebruiken
Omdat t kan!quote:
Hi VinniIeequote:En hoi![]()
Meestal krijg ik geen beeld, maar wel geluid en soms ook even beeldquote:
Alle stekkers goed erin? Kabel ligt nergens open?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Omdat t kan!
[..]
Hi VinniIee
[..]
Meestal krijg ik geen beeld, maar wel geluid en soms ook even beeld
Ik ook hoorquote:Op donderdag 19 september 2013 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en bedankt
Nee . Terecht wel.
stekkers al tig x gecheckt en opnieuw ingeplugd, kabel ff vervangen voor een andere, kortere kabel, uhm coax... is gewoon analoog (ik heb geen kastje). Ik heb de tv ook al op meerdere plaatsen in de kamer neergezet (want ik dacht misschien signaalverstoring).... afstandsbediening opnieuw ingesteldquote:Op donderdag 19 september 2013 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alle stekkers goed erin? Kabel ligt nergens open?
Coax of digitaal?
Ik heb er ook geen hekel aan. Als het moet.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook hoorAl vind ik het minder erg omdat ik het regelmatig voor mn werk deed/doe
Hmm aha. Ja als je al een andere kabel hebt geprobeerd dan denk ik dat je tv aan het sterven isquote:Op donderdag 19 september 2013 21:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
stekkers al tig x gecheckt en opnieuw ingeplugd, kabel ff vervangen voor een andere, kortere kabel, uhm coax... is gewoon analoog (ik heb geen kastje). Ik heb de tv ook al op meerdere plaatsen in de kamer neergezet (want ik dacht misschien signaalverstoring).... afstandsbediening opnieuw ingesteldHelemaal van het lichtnet af, zorgt bij het opnieuw aanzetten dat ie weer ff beeld en geluid doet.. maar dat duurt niet erg lang en dan heb ik weer alleen audio
Gheghe, dat hoor ik wel vaker jaquote:Op donderdag 19 september 2013 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen hekel aan. Als het moet.
Met mijn mama wel. Maar die lult echt standaard een uur MINIMAAL aan de foon.
Met van die omwegen.
En dan weet ze eigenlijk uiteindelijk niet meer wat ze wilde vertellen
![]()
![]()
![]()
![]()
kan... is geloof ik in 2005 gekochtquote:Op donderdag 19 september 2013 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm aha. Ja als je al een andere kabel hebt geprobeerd dan denk ik dat je tv aan het sterven is
Dan heeft ie het al aardig lang vol gehoudenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kan... is geloof ik in 2005 gekocht
oja?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heeft ie het al aardig lang vol gehouden
Geen ideequote:Op donderdag 19 september 2013 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gebruikelijke levensduur van die dingen is 5 jaar toch ofzo?
Ja dat zekerquote:Op donderdag 19 september 2013 21:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen idee
Garantie is in ieder geval verlopen
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:22 schreef WJMW het volgende:
Iemand hier enig idee hoe lang het duurt voordat je een reactie krijgt wanneer je een mailtje stuurt voor toegang tot het keldertje?
prima als ik er niet in mag, maar ik krijg gewoon geen reactie.quote:
Ik weet dat niet, maar Stbabylon kan dat vast vertellenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:22 schreef WJMW het volgende:
Iemand hier enig idee hoe lang het duurt voordat je een reactie krijgt wanneer je een mailtje stuurt voor toegang tot het keldertje?
hmmm that sucksquote:Op donderdag 19 september 2013 21:24 schreef WJMW het volgende:
[..]
prima als ik er niet in mag, maar ik krijg gewoon geen reactie.
haha nou danquote:Op donderdag 19 september 2013 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neuh, eigenlijk niet eens
KPD mag ik niet eens in
Ik was het helemaal niet kwijt.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Moet jij het maar niet kwijt raken
Hee Vir.... heb je al iets gevonden?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Moet jij het maar niet kwijt raken
Goede games kopen.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:42 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Het spel niet piratenHet stond al online vóór het uitkwam
Nee, gelukkig nietquote:Op donderdag 19 september 2013 21:41 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Heeft iemand jou dat aangedaan?
Uhuh, zou ik ook zeggen als ik jou wasquote:Op donderdag 19 september 2013 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was het helemaal niet kwijt.
Ik was mijn sjieke nachtponnetje kwijt
Nah, maar heb tijdelijk wat anders gevonden. Zwart betaald maar klaag niet zolang ik rekeningen kan betalen.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hee Vir.... heb je al iets gevonden?
Je harde schijf liep over je bed?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
Ik dacht dat er een mega spin over mijn bed liep... het was m'n harde schijf
Liep je harde schijf over je bed?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
jouw harde schijf loopt? wtfquote:Op donderdag 19 september 2013 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
ik heb heul geen humorquote:Op donderdag 19 september 2013 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee maar ik dacht ff grappig te doen
Dus die ligt nu in stukjes tegen de muur?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
Jongen je zou beter moeten weten dat 1 dildo kwijt zijn heul geen ramp is.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Uhuh, zou ik ook zeggen als ik jou was
[..]
Nah, maar heb tijdelijk wat anders gevonden. Zwart betaald maar klaag niet zolang ik rekeningen kan betalen.
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je harde schijf liep over je bed?
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:45 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Liep je harde schijf over je bed?
quote:
Gelukkig nietquote:Op donderdag 19 september 2013 21:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus die ligt nu in stukjes tegen de muur?
We zeggen het allemaal omdat we ik zijnquote:Op donderdag 19 september 2013 21:44 schreef Viro het volgende:
Uhuh, zou ik ook zeggen als ik jou was
Iets is beter dan niets iddquote:Nah, maar heb tijdelijk wat anders gevonden. Zwart betaald maar klaag niet zolang ik rekeningen kan betalen.
Zo goed is het verhaal niet. Kennis heeft spel vorige week vrijdag gedownload en was zondag avond al klaar. Hij was negatief over het spel terwijl hij een groot GTA fan is.quote:
Ik ook niet.....quote:Op donderdag 19 september 2013 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb heul geen humor
althans niet de gangbare
Hoezo valt ie ineens om?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
Nee mijn harde schijf die viel ineens om, dus hij bewoog
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet.....
[ afbeelding ]
valt mee dan...quote:
hihihiquote:Op donderdag 19 september 2013 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet.....
[ afbeelding ]
Waarom staat je disk los van de pc dan? Of is het zo een extern ding?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het waren geesten
Nee eigenlijk bewoog ik waardoor het ongemerkt gebeurde
Weet ik veel hoeveel jij er hebt...quote:Op donderdag 19 september 2013 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jongen je zou beter moeten weten dat 1 dildo kwijt zijn heul geen ramp is.
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
We zeggen het allemaal omdat we ik zijn
[..]
Iets is beter dan niets idd
Ik moet altijd om jou lachen ipv jouw grappenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet.....
[ afbeelding ]
Jup.quote:
Externe ja, maar dat vind ik altijd zo'n gedoe om ervoor te typenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom staat je disk los van de pc dan? Of is het zo een extern ding?
Ach je gaat je gang maar. Zet me maar voor lul. Lach me uit. I dont carequote:Op donderdag 19 september 2013 21:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Weet ik veel hoeveel jij er hebt...
[..]![]()
Inderdaad, en het verdient aardig
[..]
Ik moet altijd om jou lachen ipv jouw grappen![]()
* Viro verstopt zich
Dat maakt jou zo tofquote:Op donderdag 19 september 2013 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach je gaat je gang maar. Zet me maar voor lul. Lach me uit. I dont care
ff kieke heb al iets wtf-igsquote:Op donderdag 19 september 2013 21:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja eentje met troetelbeertjes of iets echt raaaaaaaaaars
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je homo-heid met deze ui is best hoog.
Nooit. Want jij bent beter gebekt dan mijquote:Op donderdag 19 september 2013 21:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat maakt jou zo tof![]()
En wanneer zet jij mij niet voor lul
die met I have dream... maar ik ben de titel en ook de artiest kwijtquote:Op donderdag 19 september 2013 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
Wie weet er nog leuke dance-achtige nummers?
538 dance smash hits?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
Wie weet er nog leuke dance-achtige nummers?
Icona Pop - I love it?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die met I have dream... maar ik ben de titel en ook de artiest kwijt
Hmm even kijkenquote:Op donderdag 19 september 2013 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
538 dance smash hits?
Al kan ik die ook niet meer aanhoren. Grijs gedraaid op mijn mp3 speler in de sportschool
Ja, en?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je homo-heid met deze ui is best hoog.
hij is tofquote:Op donderdag 19 september 2013 22:03 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Oké. Bedankt voor de informatie. Wat vind je van deze ui?
Beterquote:Op donderdag 19 september 2013 22:03 schreef RAARHEID het volgende:
[..]
Oké. Bedankt voor de informatie. Wat vind je van deze ui?
diep hoor.....quote:Op donderdag 19 september 2013 22:09 schreef RAARHEID het volgende:
En zo werd de kortstondige periode van onstuimigheid in deze slowchat weer teruggebracht naar een periode van rust en harmonie. Ofzoiets
tja het zijn pieken en dalen hierquote:Op donderdag 19 september 2013 22:09 schreef RAARHEID het volgende:
En zo werd de kortstondige periode van onstuimigheid in deze slowchat weer teruggebracht naar een periode van rust en harmonie. Ofzoiets
Nee hoorquote:Op donderdag 19 september 2013 22:09 schreef RAARHEID het volgende:
lol, ik net ookquote:Op donderdag 19 september 2013 22:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
diep hoor.....
maar ik ben ook YT's aan het kijken
ik zat eerder stukje van een SF film te kijken, en daarna ook wat muziekquote:Op donderdag 19 september 2013 22:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Welke jij?
Ik heb er net wat muziekjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |