quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Ik denk dat ik mijn nachtding op de vakantie heb laten liggenquote:Op donderdag 19 september 2013 14:55 schreef Jofunu-kun het volgende: [..] Tussen t matras en de bedrand
Ik zeg ook maar wat
![]()
![]()
Niet echt.... 1x in de week hardlopen en verder sporadisch wat pushups/situps thuisquote:
Papzakquote:Op donderdag 19 september 2013 15:02 schreef muhahaha het volgende:
Ah je bent dus gezegend.
Deze papzak moet opletten wat ie snaait
Zak patat!quote:
Heb ik nooit hoeven doen gelukkigquote:Op donderdag 19 september 2013 15:02 schreef muhahaha het volgende:
Ah je bent dus gezegend.
Deze papzak moet opletten wat ie snaait
quote:
Hai, ik heb vakantie.quote:
Ik moet alleen vanavond nog wat bijles geven, dan zit het er opquote:
Biologie?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik moet alleen vanavond nog wat bijles geven, dan zit het er op
Ben nu al lekker thuis
Nee, vakantie is net een uur begonnen.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:10 schreef rival het volgende:
Gunnen wij je van harte!
Zit je in spanje?
nog 1 uur en dan is het inderdaad weekendquote:
in welke richting geef jij bijles?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik moet alleen vanavond nog wat bijles geven, dan zit het er op
Ben nu al lekker thuis
allesquote:Op donderdag 19 september 2013 15:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
in welke richting geef jij bijles?
dat kom goed uit, want ik heb bijles nodig in biologiequote:
dat is wel heel breedquote:
vooral sexuele voorlichting zekerquote:Op donderdag 19 september 2013 15:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat kom goed uit, want ik heb bijles nodig in biologie
Jaquote:
oow zo dat is wel handig want soms krijg je zoveel dat het overweldigend isquote:Op donderdag 19 september 2013 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja
ik geef geen uitleg, dat krijg je als het goed is al op school he
ik help je de stof verwerken en leren etc
ook jaquote:Op donderdag 19 september 2013 15:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
vooral sexuele voorlichting zeker
huh, wat doe je dan?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja
ik geef geen uitleg, dat krijg je als het goed is al op school he
ik help je de stof verwerken en leren etc
Dat krijgt zo'n lerares wel in bed, openlijk bekennen dat je van het onderwerp seks niet veel kaas hebt gegeten.quote:
voorspelbaar is voorspelbaarquote:
leren plannen, samenvatten, mindmappen, hoe je woordjes kunt stampen, begrijpend lezen etc etcquote:Op donderdag 19 september 2013 15:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ook ja
[..]
huh, wat doe je dan?
Zo kan ik ook wel bijles geven jaquote:Op donderdag 19 september 2013 15:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
leren plannen, samenvatten, mindmappen, hoe je woordjes kunt stampen, begrijpend lezen etc etc
Bellen voor gevonden voorwerpenquote:Op donderdag 19 september 2013 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik denk dat ik mijn nachtding op de vakantie heb laten liggen
Zonde
Ja ga ik doen. Fucking maand geleden. Dus gok van nietquote:Op donderdag 19 september 2013 15:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Bellen voor gevonden voorwerpen?
quote:Op donderdag 19 september 2013 15:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat kom goed uit, want ik heb bijles nodig in biologie
Vanwege al je ervaring met lesgeven en zo?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zo kan ik ook wel bijles geven ja
inderdaad jaquote:Op donderdag 19 september 2013 15:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vanwege al je ervaring met lesgeven en zo?
Ik heb geen boobiesquote:Op donderdag 19 september 2013 15:33 schreef muhahaha het volgende:
Kaneel afwijzen, notabene een biologieleraar
Ik maakte een garpjequote:Op donderdag 19 september 2013 15:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ga ik doen. Fucking maand geleden. Dus gok van niet
sorry manquote:
Relaxed!quote:Op donderdag 19 september 2013 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, vakantie is net een uur begonnen.Zaterdag vliegen, en idd naar Spanje. Onder meer familiebezoek en daarna een beetje rondtrekken daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |