ik zou kijken naar een jack wat zowel wind als waterdicht is., deze zijn over het algemeen niet goedkoop maar zeker hu ngeld waard, en als je dan toch in de toekomst wilt investeren, kijk dan uit naar een jack met een capuchonquote:Op donderdag 19 september 2013 14:51 schreef AtseBenjamin het volgende:
Het koude en herfstachtige weer komt er weer aan. Ik ben op zoek naar een hardloopjackje.
Hebben jullie nog tips of advies waarop ik moet letten als ik zoiets aanschaf? Misschien een voorbeeld waarin jullie lopen.
ieuw, andere mensenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh ja... euhm![]()
Voor de Bruna maar doen? Ik kan me even niet meer herinneren of er zo'n meetingpoint-paal is, en als ie er is staan er vast al andere mensen bij
Daar heb ik ook over nagedacht, maar voor dat geld wil ik gewoon voorlopig klaar zijn en er wel ook een bijpassende broek bij.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Anders doe je die nette broek met het oh zo mooie jasje van NAN...?
Oh en BB-cream die bij je huid past en een knappe mascara
Ja, dalijk loop je met de verkeerde mensen meequote:Op donderdag 19 september 2013 20:45 schreef Guard het volgende:
[..]
ieuw, andere mensen
Bruna is prima
Daar zou ik de GWK van maken. Die zit op de plek waar de Bruna vroeger zat.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:45 schreef Guard het volgende:
[..]
ieuw, andere mensen
Bruna is prima
Is dat handiger ja? Dan moeten we dat doen! Heb ik toch niet goed opgelet de laatste keer dat ik op CS wasquote:Op donderdag 19 september 2013 20:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar zou ik de GWK van maken. Die zit op de plek waar de Bruna vroeger zat.De Bruna zelf zit nu om een hoekje, dat is niet zo handig meeten. De hal zelf is best een puinhoop. Maar voor de GWK is wel goed te doen.
Getinte dagcrčme doet ongeveer hetzelfde overigens.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Daar heb ik ook over nagedacht, maar voor dat geld wil ik gewoon voorlopig klaar zijn en er wel ook een bijpassende broek bij.
En over welke kleur BB-cream bij m'n huid past ga ik me dan dus eventjes laten adviseren. Ik ben echt verschrikkelijk met dat soort dingen, en het is echt geen porum als het niet bij je huid pastik heb nog een bon voor Douglas die ik anders toch niet gebruik.
Trein/tram allesch is prima.
Ik heb misschien geen fotografisch geheugen, maar ik herken nog wel wat mensen waar ik niet nog niet zo heel lang geleden gezellig een middagje langs een atletiekbaan heb doorgebrachtquote:Op donderdag 19 september 2013 20:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, dalijk loop je met de verkeerde mensen meeik zie het al helemaal gebeuren!
GWK it isquote:Op donderdag 19 september 2013 20:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb misschien geen fotografisch geheugen, maar ik herken nog wel wat mensen waar ik niet nog niet zo heel lang geleden gezellig een middagje langs een atletiekbaan heb doorgebracht
GWK ook goed...
U is jarig?quote:
bij mij wel!!quote:
Dus, morgenmiddag pre-meeten bij de Etos in de Mare? Of ergens anders. Dan ma jij me adviserenquote:Op donderdag 19 september 2013 20:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Getinte dagcrčme doet ongeveer hetzelfde overigens.
Prima.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:57 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dus, morgenmiddag pre-meeten bij de Etos in de Mare? Of ergens anders. Dan ma jij me adviserenIk heb toch allemaal geen verstand van al dat vrouwengedoe.
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:58 schreef hatsaflats het volgende:
Gefeliciteerd RD! Heb je al iets moois hardloopgerelateerds van je vrouw gehad?
Dat is een mooi cadeau!quote:Op donderdag 19 september 2013 21:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]ik heb haar verteld dat, toen ik er afgelopen woensdag mee thuis kwam, een paar nieuwe Brooks Pure Flow gegeven heeft
Goed cadeau.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]ik heb haar verteld dat, toen ik er afgelopen woensdag mee thuis kwam, een paar nieuwe Brooks Pure Flow gegeven heeft
Ik ben Rango aan het kijken ipv GTA V spelenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zit lekker te Fok!ken, terwijl Mr. Guppy GTA V aan het spelen is. The life
Morgen weer werkenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:08 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ben Rango aan het kijken ipv GTA V spelenmorgen maar.
Ik moet ook eerst werken hoorquote:Op donderdag 19 september 2013 21:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Morgen weer werkengeen zin! Magoed, is voor een goed doel, zullen we maar denken.
Gta is al ook al heel oud, hoor!quote:Op donderdag 19 september 2013 21:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
niet het feit dat ik een jaartje ouder ben geworden maar het feit dat ik moest googlen wat GTA V is makes me feel old
ik denk dat ik na pacman nooit meer gegamed heb Hatsie.... het doet echt niets voor me., erg mooi hoe ze die nieuwe spellen maken maar enjoyment for mequote:Op donderdag 19 september 2013 21:12 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Gta is al ook al heel oud, hoor!
we schrijven veel maar zeggen weinig....quote:
Gefeliciteerd!quote:
Haha, het was maar een grapjequote:Op donderdag 19 september 2013 21:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat ik na pacman nooit meer gegamed heb Hatsie.... het doet echt niets voor me., erg mooi hoe ze die nieuwe spellen maken maar enjoyment for me
Met al die foto's die altijd geplaatst worden heb je ze toch in ieder geval wel eens gezien!quote:Op donderdag 19 september 2013 20:35 schreef Mascleta het volgende:
Ik doe niet mee met de meet. Ik kom met mijn zusje en een vriend van me en die hebben helemaal niks met Fok! en andere forae n vinden het al helemaal raar als ik ook nog eens met die mensen ga meeten ("Dus die mensen heb je nog helemaal nooit gezien??").
Ik zal hun er niet mee lastig gaan vallen, want we zouden hem met ons 3'en gaan lopen. Maar als jullie me zien lopen (Oranje Nike shirt. LAURENS met startnr: 2209). Zeg eventjes gedag
Soms zijn hoogtemeters beter dan een werkende internetverbindingquote:Op donderdag 19 september 2013 21:20 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Rest van de verhalen komen later wel.. K** internet hier.. Bah.. Maar wel hoogtemeters!
Hier nog één, mijn vader vroeg zich ook al af of er toch niet teveel cafés op route vredesloop zaten, want anders zou ik nooit binnen tijdslimiet finishen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enfin, nu op naar zaterdag. Zin in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
from the summer of '69quote:Op donderdag 19 september 2013 22:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Gefeliciteerd RD! En hoe oud ben je nu geworden...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |