en gelukkig ook meer dan jij doetquote:Op donderdag 19 september 2013 01:43 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Nope, het is geen bacterie helaas.
Maar men snapt er zeker meer van dan jij doet.
Zeker, ik ben dan ook geen biochemicus.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:43 schreef sturmpie het volgende:
[..]
en gelukkig ook meer dan jij doet
primaquote:Op donderdag 19 september 2013 01:46 schreef Rivalo het volgende:
Maar ik kom tenminste met wetenschappelijke bewijzen
Je bent dus gewoon aan het trollen.quote:
Heb je zelf al door dat je jezelf steeds belachelijker maakt?quote:Op donderdag 19 september 2013 01:54 schreef sturmpie het volgende:
[..]
antiobiotica heb je gewoon in poedervorm
quote:Op donderdag 19 september 2013 01:57 schreef Seam het volgende:
Dus dankzij dit topic heb ik kanker gekregen?
quote:Op donderdag 19 september 2013 01:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Heb je zelf al door dat je jezelf steeds belachelijker maakt?
Hier ga je al de mist in. Een gemiddelde eerste jaar mavo patient met biologie in zijn pakket kan je vertellen dat je een mongool bent als je dit denkt.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:34 schreef sturmpie het volgende:
Kanker is een foute celdeling. Er word verkeerde informatie doorgegeven, waardoor de cellen niet overeenkomen met de rest van het lichaam. Oftewel, een vreemde in je huis.
Oké en hoe verklaar je dan kanker bij (soms zelfs zéééér jonge) baby's?quote:Op donderdag 19 september 2013 00:34 schreef sturmpie het volgende:
Zo een theorie, zou betekenen, dat als je iemand foute informatie geeft, je kanker geeft.
Ik ben helemaal niks, kanker is een keuze!quote:Op donderdag 19 september 2013 08:43 schreef SpecialK het volgende:
Ik geef mijn kanker door aan kittens hierboven. Tikkie, jij bent 'm
simpel is hier het keywordquote:Op donderdag 19 september 2013 01:38 schreef sturmpie het volgende:
[..]
als men het zou snappen
dan zou kanker al te genezen zijn, met 1 simpele injectie.
quote:Op donderdag 19 september 2013 00:34 schreef sturmpie het volgende:
Kanker is een foute celdeling. Er word verkeerde informatie doorgegeven, waardoor de cellen niet overeenkomen met de rest van het lichaam. Oftewel, een vreemde in je huis.
Krijg je de vreemde eruit, dan genees je. Lukt het niet, dan is je leven voorbij.
De "key" is de verkeerde informatie. We kennen de holistische visie: "zo binnen, zo buiten", of andersom: "zo buiten, zo binnen". Ben je van binnen schoon, dan ben je voor de buitenwereld schoon, en creer je schoon. Is de buitenwereld schoon, en ben jij van binnen vies, dan zal de buitenwereld jouw schoonmaken, of jij maakt de buitenwereld vies.
Betrek dit op de sleutel in kanker: "verkeerde informatie". Dan kan het zijn, dat de buitenwereld jou verkeerde informatie geeft, waardoor jij van binnen verkeerde informatie aanmaakt, in de vorm van kanker. Of jij geeft de buitenwereld verkeerde informatie, waardoor de buitenwereld ziek word.
Die verkeerde informatie, kan je zien, als de list en bedrog, die aanwezig is op de wereld. Leugens die de mensen ziek maken. Diefstal, oplichting, geweld, criminaliteit, onkunde, wanbeleid.
Mensen een poot uitdraaien, om er zelf beter van te worden, de egoisme en zelfverrijking, over de ruggen van anderen. Goedkoop en slecht.
Milieuvervuiling = lichaamsvervuiling.
Zo een theorie, zou betekenen, dat als je iemand foute informatie geeft, je kanker geeft.
http://www.wetenschap-ein(...)anker_inleiding.htmlquote:Op donderdag 19 september 2013 00:34 schreef sturmpie het volgende:
Kanker is een foute celdeling. Er word verkeerde informatie doorgegeven, waardoor de cellen niet overeenkomen met de rest van het lichaam. Oftewel, een vreemde in je huis.Krijg je de vreemde eruit, dan genees je. Lukt het niet, dan is je leven voorbij.De "key" is de verkeerde informatie. We kennen de holistische visie: "zo binnen, zo buiten", of andersom: "zo buiten, zo binnen". Ben je van binnen schoon, dan ben je voor de buitenwereld schoon, en creer je schoon. Is de buitenwereld schoon, en ben jij van binnen vies, dan zal de buitenwereld jouw schoonmaken, of jij maakt de buitenwereld vies.Betrek dit op de sleutel in kanker: "verkeerde informatie". Dan kan het zijn, dat de buitenwereld jou verkeerde informatie geeft, waardoor jij van binnen verkeerde informatie aanmaakt, in de vorm van kanker. Of jij geeft de buitenwereld verkeerde informatie, waardoor de buitenwereld ziek word.Die verkeerde informatie, kan je zien, als de list en bedrog, die aanwezig is op de wereld. Leugens die de mensen ziek maken. Diefstal, oplichting, geweld, criminaliteit, onkunde, wanbeleid.Mensen een poot uitdraaien, om er zelf beter van te worden, de egoisme en zelfverrijking, over de ruggen van anderen. Goedkoop en slecht.Milieuvervuiling = lichaamsvervuiling.Zo een theorie, zou betekenen, dat als je iemand foute informatie geeft, je kanker geeft.
Ik dacht dat dit topic niet erger kon. Maar ik heb je onderschat.quote:
haha.. ik vrees dat jij het wel 20 x moet doorlezen alvorens je begrijpt wat er staat... maar geen vrees, je bent niet de enige.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:28 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit topic niet erger kon. Maar ik heb je onderschat.
Touche.
Nee, die zijn 'slachtoffer'.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dus volgens TS zijn mensen met kanker dader of slachtoffer van slecht gedrag. Ergo: goede mensen krijgen geen kanker.
Ik vind dit een erg dubieus topic. Als mensen zich erdoor beledigd voelen, gooi ik hem dicht.
Há! Ik voel me beledigd door de meeste van de aperte onzin in TRU en BNW.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik vind dit een erg dubieus topic. Als mensen zich erdoor beledigd voelen, gooi ik hem dicht.
Jij kent mij niet, vriendje stokvis.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:43 schreef PvdHeijden het volgende:
[..]
haha.. ik vrees dat jij het wel 20 x moet doorlezen alvorens je begrijpt wat er staat... maar geen vrees, je bent niet de enige.
Waarom dan?quote:Op donderdag 19 september 2013 12:06 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Há! Ik voel me beledigd door de meeste van de aperte onzin in TRU en BNW.
Het was maar een grapje, sorry. Ik ben van oorsprong een onzinner. Dat terzijde, ik moet wel zeggen dat ik regelmatig een topic lees waarvan ik een beetje wanhopig word. Ik de zin dat ik teleurgesteld raak als ik zie hoe sommigen zichzelf dingen wijs (laten) maken. Maar goed, dat zijn keuzes die ik niemand wil afnemen.quote:
Komt wel vaker voor bij stukken geschreven door mensen die het zelf niet begrijpen.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:43 schreef PvdHeijden het volgende:
haha.. ik vrees dat jij het wel 20 x moet doorlezen alvorens je begrijpt wat er staat... maar geen vrees, je bent niet de enige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |