een snoepje pikken valt in het niet, dat is natuurlijk te verwaarlozen. het heeft geen invloed op iets of iemand. steel je een auto, waar iemand hard voor gewerkt heeft, dat weegt al een stuk zwaarder.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:57 schreef SiGNe het volgende:
Dus in feite zeg je dat mensen die kanker hebben het aan zichzelf te danken hebben omdat ze bijv. mensen bedrogen hebben of vroeger een snoepje hebben gepikt?
of ze zijn slachtofferquote:Op donderdag 19 september 2013 00:57 schreef SiGNe het volgende:
mensen die kanker hebben het aan zichzelf te danken
Nah, even een paar uurtjes flink bidden en je bent weer beter..quote:Op donderdag 19 september 2013 01:03 schreef sturmpie het volgende:
[..]
een snoepje pikken valt in het niet, dat is natuurlijk te verwaarlozen. het heeft geen invloed op iets of iemand. steel je een auto, waar iemand hard voor gewerkt heeft, dat weegt al een stuk zwaarder.
Verkoop jij hypotheken, waarvan je weet, dat ze meer kwaad dan goed zullen doen, dan veroorzaak je kanker bij het slachtoffer en bij jezelf.
zolang het niet genetisch is is het bepaald door omgevingsfactorenquote:Op donderdag 19 september 2013 01:08 schreef SiGNe het volgende:
Hoe zit het trouwens met de mensen die een chronische ziekte hebben of kinderen met leukemie?
iedere vorm van religie is een waanstoornisquote:Op donderdag 19 september 2013 01:08 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nah, even een paar uurtjes flink bidden en je bent weer beter..
Hoe zit het trouwens met de mensen die een chronische ziekte hebben of kinderen met leukemie?
In de baarmoeder aan oplichting gedaan? geld witwassen? drugshandel?
je kan het ook als doorgeef-luik zienquote:Op donderdag 19 september 2013 01:11 schreef Dlocks het volgende:
Genoeg moordenaars, oplichters en ander soort tuig die geen kanker hebben gekregen tijdens hun leven.
Nee, is gewoon kansberekenen. Zoveel celdelingen per minuut. Zoveel keer een fout bij de DNA replicatie, Zoveel keer een fout herstelt.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:09 schreef sturmpie het volgende:
[..]
zolang het niet genetisch is is het bepaald door omgevingsfactoren
Ah, dus mijn chronische darmonsteking komt doordat mijn familie fout was?quote:Op donderdag 19 september 2013 01:10 schreef sturmpie het volgende:
en als het genetisch is heeft men in de "bloedlijn" al schade opgelopen, door het geven of krijgen van foute informatie
Maar is holisme niet ook een waanstoornis?quote:Op donderdag 19 september 2013 01:11 schreef sturmpie het volgende:
[..]
iedere vorm van religie is een waanstoornis
een waanstoornis is "een foute informatie"
foute stamcellen veroorzaken kankerquote:Op donderdag 19 september 2013 01:18 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Nee, is gewoon kansberekenen. Zoveel celdelingen per minuut. Zoveel keer een fout bij de DNA replicatie, Zoveel keer een fout herstelt.
Gelukkig zijn de laatste twee getallen zoveel mogelijk gelijk.
Dan zijn er nog factoren voor het aantal fouten en dat zijn gamma straling en carcinogene stoffen.
of slachtofferquote:Op donderdag 19 september 2013 01:20 schreef SiGNe het volgende:
Ah, dus mijn chronische darmonsteking komt doordat mijn familie fout was?
Holisme (Grieks: holon: het geheel) is het idee dat de eigenschappen van een systeem (fysiek, biologisch, technisch, chemisch, economisch, enz.) niet kunnen worden verklaard door de som van alleen zijn componenten te nemen. bron: wikipedia misschien is dit topic eerder een universele visie. wikipedia: Universaliteit betekent in de wiskunde en logica dat een eigenschap voor alle elementen van een verzameling geldt.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:20 schreef SiGNe het volgende:
Maar is holisme niet ook een waanstoornis?
je kan alles over een kam scherenquote:Op donderdag 19 september 2013 01:20 schreef SiGNe het volgende:
Is het zelf niet een vorm van kanker?
Als je gaat denken dat je met holisme bijv. kanker kan genezen dan is dat toch echt foute info.
Nope, foute stamcellen = kanker.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:21 schreef sturmpie het volgende:
[..]
foute stamcellen veroorzaken kanker
die stamcellen kunnen fout gaan door tal van oorzaken
huisarts !quote:Op donderdag 19 september 2013 01:26 schreef Rivalo het volgende:
En dat gebeurt nu terwijl je op fok zit enorm vaak
dat ligt aan de impactquote:Op donderdag 19 september 2013 01:31 schreef bas-beest het volgende:
TS, als ik nu zou zeggen dat ik je een achterlijke tiefus-troll vind, dan krijg ik later kanker?
Rest negeer je even compleet. Sowieso is die holische kijk van je op kanker ziek. Het is nergens op gebaseerd en je geeft hier men hoop dat je met goed leven, ook zo lekker zweverig: wat is goed?, kanker kunt genezen of voorkomen.quote:
Nee gewoon lesje Biologie op voortgezet onderwijs mee pakken. Misschien nog wat biochemie erbij. Dan snap je het wel.quote:
het is een visiequote:Op donderdag 19 september 2013 01:34 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Rest negeer je even compleet. Sowieso is die holische kijk van je op kanker ziek. Het is nergens op gebaseerd en je geeft hier men hoop dat je met goed leven, ook zo lekker zweverig: wat is goed?, kanker kunt genezen of voorkomen.
Nee, en sterf.
als men het zou snappenquote:
Nope, het is geen bacterie helaas.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:38 schreef sturmpie het volgende:
[..]
als men het zou snappen
dan zou kanker al te genezen zijn, met 1 simpele injectie.
en gelukkig ook meer dan jij doetquote:Op donderdag 19 september 2013 01:43 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Nope, het is geen bacterie helaas.
Maar men snapt er zeker meer van dan jij doet.
Zeker, ik ben dan ook geen biochemicus.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:43 schreef sturmpie het volgende:
[..]
en gelukkig ook meer dan jij doet
primaquote:Op donderdag 19 september 2013 01:46 schreef Rivalo het volgende:
Maar ik kom tenminste met wetenschappelijke bewijzen
Je bent dus gewoon aan het trollen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |