Andro, je bent mijn heldin. Anders had ik hem geopendquote:Op donderdag 19 september 2013 00:04 schreef Andromache het volgende:
eigenlijk hoor ik dit topic niet te openen omdat ik al een stoer, gaaf, leuk, lekker, lief vriendje heb dankzij dit topic, maar ik ben zooo benieuwd naar Eefjes date
nietquote:Op donderdag 19 september 2013 13:29 schreef blessed19 het volgende:
Tweede date, ik haal haar op van huis.
Wel of geen bloemen meenemen?
Absoluut geen.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:29 schreef blessed19 het volgende:
WTF is wrong with youquote:Op donderdag 19 september 2013 13:29 schreef blessed19 het volgende:
Eens met de rest. Als je thuis afspreekt kan een flesje wijn nog, verder géén cadeau'squote:Op donderdag 19 september 2013 13:29 schreef blessed19 het volgende:
geen berichten, belletjes, appjes meer voorafquote:Op donderdag 19 september 2013 13:29 schreef blessed19 het volgende:
Dat inderdaad. Iets wat te consumeren is wil nogal eens goed werken.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eens met de rest. Als je thuis afspreekt kan een flesje wijn nog, verder géén cadeau's
Dit! En daarom laat ik ook bij voorkeur de ander kiezen, weet ik gelijk iets over zijn smaakquote:Op donderdag 19 september 2013 13:35 schreef BeamofLight het volgende:
kies een leuke tent uit/goede plek/knus hoekje
De beschrijving zegt al genoegquote:Op donderdag 19 september 2013 13:37 schreef Wolken het volgende:
een soort van glas met een soort van plantje
Het enige dat mi niet klopt is dat je moet stoppen met berichten. Dat riekt naar spelletjes spelen (drie dagen regel..etc)quote:Op donderdag 19 september 2013 13:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
geen berichten, belletjes, appjes meer vooraf
5 minuten te laat komen
zorg voor gespreksstof
kies een leuke tent uit/goede plek/knus hoekje
Dan zouden wij iets voor de man mee moeten nemenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:48 schreef Andromache het volgende:
misschien gevolg van de emancipatie
Zou goed kunnen. Al vind ik attent gedrag van een date verder best leukquote:Op donderdag 19 september 2013 13:48 schreef Andromache het volgende:
misschien gevolg van de emancipatie
Ik ook. Zelfs nog te vroeg soms.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:49 schreef SilentChaos het volgende:
Damn ik ben altijd precies op tijd op dates/afspraken
same here, maar plan ook bijna standaard een half uurtje extra in tov de opgegeven reistijd.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:53 schreef eefje801 het volgende:
Ligt ook aan je vervoermiddel. Je zou het niet zeggen maar juist door het OV ben ik meestal te vroeg
Dat mag niet, want ik lees net dat je niet mag smsen/whatsappen tot de date heeft plaatsgevondenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:58 schreef Cue_ het volgende:
Als ik met OV ga is het simpel "om zo en zo laat komt de trein aan"
En evt kan je degene ook op de hoogte houden he.
Hoor je niet vaakquote:Op donderdag 19 september 2013 13:53 schreef eefje801 het volgende:
Ligt ook aan je vervoermiddel. Je zou het niet zeggen maar juist door het OV ben ik meestal te vroeg
Bellenquote:Op donderdag 19 september 2013 14:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat mag niet, want ik lees net dat je niet mag smsen/whatsappen tot de date heeft plaatsgevonden
Mag ook nietquote:
Dan blijf ik gewoon thuisquote:Op donderdag 19 september 2013 14:04 schreef SilentChaos het volgende:
Mag ook niet
Facebooken, twitteren, twatteren etc. is ook allemaal verboden. Het moet lijken of je 3 dagen voor de date compleet van de aardbodem bent verdwenen!
Dat zijn ook vaak van die heerlijk betrouwbare en leuke dates, die dat doen idd.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mag ook niet
Facebooken, twitteren, twatteren etc. is ook allemaal verboden. Het moet lijken of je 3 dagen voor de date compleet van de aardbodem bent verdwenen!
Kokenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zouden wij iets voor de man mee moeten nemen![]()
Een cadeau gelijk al geven doet mij denken aan de man die denkt "dank je, dank je wel dat je met mij wil afspreken.. ik ben je zeer dankbaar"![]()
Kijk als ze voor je gaat koken ofzo dan kan je altijd een flesje wijn meenemen, maar dan is de setting al heel anders.
Toen ik 18 was had ik een vriendinnetje uit Belgiequote:Op donderdag 19 september 2013 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zouden wij iets voor de man mee moeten nemen![]()
Een cadeau gelijk al geven doet mij denken aan de man die denkt "dank je, dank je wel dat je met mij wil afspreken.. ik ben je zeer dankbaar"![]()
Kijk als ze voor je gaat koken ofzo dan kan je altijd een flesje wijn meenemen, maar dan is de setting al heel anders.
Maar dan ken je elkaar alquote:Op donderdag 19 september 2013 14:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toen ik 18 was had ik een vriendinnetje uit Belgie. Ik had haar op vakantie leren kennen in Spanje. Na 2 intensieve dagen/nachten in Spanje ging ik naar huis. Een week later kwam zij terug en kwam vrij snel naar het pittoreske Den Haag. Ze had toen wel een cadeau voor me meegenomen
Ik ook voor haar, een strippenkaart zodat we naar m'n huis konden
Ik voelde me toen wel lullig
ik heb gewoon gelijk!quote:Op donderdag 19 september 2013 14:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga jij eens terug naar je vriendin
Zoals Cue_ al zei, erg attent.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toen ik 18 was had ik een vriendinnetje uit Belgie. Ik had haar op vakantie leren kennen in Spanje. Na 2 intensieve dagen/nachten in Spanje ging ik naar huis. Een week later kwam zij terug en kwam vrij snel naar het pittoreske Den Haag. Ze had toen wel een cadeau voor me meegenomen
Ik ook voor haar, een strippenkaart zodat we naar m'n huis konden
Ik voelde me toen wel lullig
Je wilde haar gewoon dronken voerenquote:Op donderdag 19 september 2013 14:21 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Bloemen meenemen op date twee? Ze mogen al blij zijn dat ik de drank betaal op date één.![]()
Nee maar ff serieus, ik heb één keer een fles wijn meegenomen op de 2e date, maar zoals men hier al zei, toen bleef ik dus eten.
Aangeschoten/Tipsy vrouwenquote:Op donderdag 19 september 2013 14:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoals Cue_ al zei, erg attent.
[..]
Je wilde haar gewoon dronken voeren
Aan dronken mannen heb je dan weer niksquote:Op donderdag 19 september 2013 14:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Aangeschoten/Tipsy vrouwen![]()
Dronken is too much ja, maar lichtelijk aangeschoten verhoogt de bedprestaties aanzienlijkquote:Op donderdag 19 september 2013 14:40 schreef MissGump het volgende:
[..]
Aan dronken mannen heb je dan weer niks
In ieder geval de duurquote:Op donderdag 19 september 2013 14:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dronken is too much ja, maar lichtelijk aangeschoten verhoogt de bedprestaties aanzienlijk
Ben ik blij dat ik niet drinkquote:Op donderdag 19 september 2013 14:40 schreef MissGump het volgende:
[..]
Aan dronken mannen heb je dan weer niks
Waarom niet?quote:Op donderdag 19 september 2013 14:57 schreef Cue_ het volgende:
Een vent die niet drinkt moet ik dan ook weer niet hebben
Omdat ik dat niet leuk vindquote:
Ah daar gaat het mis, ik moet net doen alsof ik gin in mijn tonic heb.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet leuk vind
Ik drink zelf graag een wijntje en hou van de roes die daaraan vast hangt. Als ik dan altijd een nuchtere partner heb. Nee, dat brengt de sfeer niet altijd ten goede.
Gaat niet om het vermaken. Maar de sfeer is gewoon anders. Ik dronken en vriend(in) nuchter is altijd anders dan ik dronken en vriend(in) ook dronken. Simple as that.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:03 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ah daar gaat het mis, ik moet net doen alsof ik gin in mijn tonic heb.
Zit dat niet in je eigen hoofd? Ik vermaak me altijd wel prima nuchter.
Ik begrijp precies wat je bedoeltquote:Op donderdag 19 september 2013 15:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet leuk vind
Ik drink zelf graag een wijntje en hou van de roes die daaraan vast hangt. Als ik dan altijd een nuchtere partner heb. Nee, dat brengt de sfeer niet altijd ten goede.
Kijk.. met jou kan ik pratenquote:Op donderdag 19 september 2013 15:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik begrijp precies wat je bedoelt
Samen in die roes
Ik mocht toen wel blijven slapen jaquote:Op donderdag 19 september 2013 14:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoals Cue_ al zei, erg attent.
[..]
Je wilde haar gewoon dronken voeren
Nouja het loopt wel wat soepeler inderdaadquote:Op donderdag 19 september 2013 15:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gaat niet om het vermaken. Maar de sfeer is gewoon anders. Ik dronken en vriend(in) nuchter is altijd anders dan ik dronken en vriend(in) ook dronken. Simple as that.
En ik wil beide situaties hebben
Helaas...quote:Op donderdag 19 september 2013 15:09 schreef b4kl4p het volgende:
Nouja het loopt wel wat soepeler inderdaad
kak ik ben verdoemd.
Dat moet ik nog ontdekken. Wel eens een date gehad met eentje die zelf een drankorgel was, dat klikte niet zo goed.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Helaas...
Genoeg meiden die het vast geen probleem vinden.
Misschien op dezelfde plekken als jij komt? Of hoor jij eig door je niet drinkgedrag ook thuis op de bingoavond?quote:Op donderdag 19 september 2013 15:20 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Dat moet ik nog ontdekken. Wel eens een date gehad met eentje die zelf een drankorgel was, dat klikte niet zo goed.
Enig idee waar ik die mensen vind dan? Ben niet zo van de damclub of de bingo ofzo
Nouja op de plekken waar ik momenteel kom wil het niet zo vlottenquote:Op donderdag 19 september 2013 15:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien op dezelfde plekken als jij komt? Of hoor jij eig door je niet drinkgedrag ook thuis op de bingoavond?
Bijzonder vreemd niet, mijn eerste wijntje was pas toen ik 20 was.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:26 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nouja op de plekken waar ik momenteel kom wil het niet zo vlotten
Misschien toch maar eens de bingo bezoekenhehe nee. Maar ik krijg een beetje het idee hier dat het bijzonder vreemd is om niet te drinken.
vooral stigmatiserend dus. duidelijkquote:Op donderdag 19 september 2013 15:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bijzonder vreemd niet, mijn eerste wijntje was pas toen ik 20 was.
Op een 1 of andere manier zegt t iets over mensen. Meesten willen de controle niet kwijt raken of ze zeggen dat ze het niet lekker vinden of ze snappen de drinkers niet.
Tja dat had ik vroeger ook. Maar ben blij dat ik daar vanaf ben
natuurlijkquote:Op donderdag 19 september 2013 15:33 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
vooral stigmatiserend dus. duidelijk
gelukkig mag een mens zich bewijzen.
Genoeg vrouwen die niet drinken hoorquote:Op donderdag 19 september 2013 15:20 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Dat moet ik nog ontdekken. Wel eens een date gehad met eentje die zelf een drankorgel was, dat klikte niet zo goed.
Enig idee waar ik die mensen vind dan? Ben niet zo van de damclub of de bingo ofzo
Even op RP gekeken, dames tussen 18 - 30 jaar (voor het gemak ook maar even niet rokers)quote:Op donderdag 19 september 2013 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die niet drinken hoor
Damn, 408 keuzes dus maarquote:Op donderdag 19 september 2013 15:56 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Even op RP gekeken, dames tussen 18 - 30 jaar (voor het gemak ook maar even niet rokers)
Alcohol: nee -> 2041 hits
Alcohol: soms -> 9709 hits
Alcohol: 1+ per dag -> 408 hits
Gewoon wat terugsturen. Het werk kan wel even wachtenquote:Op donderdag 19 september 2013 15:37 schreef El_Thijs het volgende:
Ah, het is altijd leuk om te zien als het initiatief niet van 1 kant hoeft te komen. Ze stuurde net een berichtje al was ik helaas hard aan het werk
Al gedaan natuurlijkquote:Op donderdag 19 september 2013 16:03 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Gewoon wat terugsturen. Het werk kan wel even wachten
Ze bestaanquote:Op donderdag 19 september 2013 15:56 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Even op RP gekeken, dames tussen 18 - 30 jaar (voor het gemak ook maar even niet rokers)
Ik vond die vraag op RP hopeloos! Bijvoorbeeld, ik drink niet elke dag, maar 'soms' vind ik ook raar om in te vullen aangezien ik meestal wel meerdere keren per week iets alcoholisch drink. En wat moet je dan invullen als je bijvoorbeeld 2 avonden per week 4 biertjes of wijntjes drinkt? Gemiddeld zit je dan op meer dan 1 per dag, maar 1+ per dag impliceert weer dat je elke dag drinkt.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:56 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Ja die zijn vreselijk. Maar het boeit mij geen klap dat ze wel of niet drinkt, het gaat erom dat ik het niet doe. Maargoed wat heb ik iemand die daar een probleem van maakt.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:41 schreef Seikcid het volgende:
Geheelonthouders die daar een missie van gemaakt hebben zijn vreselijk. Vergelijkbaar met gezondheidsfreaks die voorheen stevig hun longen aan het asfalteren waren.
Moet iedereen lekker zelf weten inderdaad. Met mijn vriendin is het contrast ook groot, ik drink en rook en zij beide niet.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:46 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja die zijn vreselijk. Maar het boeit mij geen klap dat ze wel of niet drinkt, het gaat erom dat ik het niet doe. Maargoed wat heb ik iemand die daar een probleem van maakt.
Je drinkt niet genoeg!
Hoewel ooit een meisje wel eens tegen me heeft gezegd: je moet meer drinken.
Dat was ook de laatste keer trouwens.
Dat heb ik dus ook. Persoonlijk is het voor mij al een afknapper als ze rookt.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:03 schreef Fascination het volgende:
Ik vond mensen die roken eerst nooit een probleem, maar nu me opvalt dat rokers vaak een smerig gebit krijgen/hebben, moet ik niets meer van rokers weten.
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
WTF is wrong with you
Oh wacht, je avatar verklaart een hoop![]()
![]()
Ik ook... Daarom zijn we nog vrijgezelquote:Op donderdag 19 september 2013 13:49 schreef SilentChaos het volgende:
Damn ik ben altijd precies op tijd op dates/afspraken
mannenmeet organiseren, kunnen we bij elkaar klagen en uithuilen, zonder dat er vrouwen zijn. daarna met z'n allen een biertje nemen en de kroeg/discotheek onveilig maken.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ook... Daarom zijn we nog vrijgezel
Je weet dat die dingen nooit uitkomen?quote:Op donderdag 19 september 2013 17:39 schreef RVDBRDM het volgende:
Ik zie straks m'n date / gids / weetikhetwat in Vilnius. Als reactie op de discussie iets eerder: ik heb een tulpenbol in een hip blikje voor haar meegenomen, verpakt in Delft's blauw papier. Water erbij en hoppa, een tulp.
Vond dat in dit geval wel kunnen
Oh lord wat zou ik daar van walgenquote:Op donderdag 19 september 2013 17:39 schreef RVDBRDM het volgende:
Ik zie straks m'n date / gids / weetikhetwat in Vilnius. Als reactie op de discussie iets eerder: ik heb een tulpenbol in een hip blikje voor haar meegenomen, verpakt in Delft's blauw papier. Water erbij en hoppa, een tulp.
Vond dat in dit geval wel kunnen
Je had het niet verwacht?quote:Op donderdag 19 september 2013 17:57 schreef Gatenkaas het volgende:
Begin een beetje vlinders in m'n buik te krijgen van een van de dames met wie ik date. Dit begint eng te worden.
Ik krijg niet zo heel snel verliefde gevoelens voor iemand, vrij zeldzaam.quote:
ik denk dat jij het verhaal hierachter niet kent (?)quote:Op donderdag 19 september 2013 17:56 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Oh lord wat zou ik daar van walgen
Het is voor iemand in een ander land (als ik het goed volg), dus dat je dan wat mee neemt voor iemand vanuit je eigen land, niet zo gek. Je kan het niet zo bijzonder vinden of leuk, maar in zo'n situatie zal bijna niemand er van walgen denk ik.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:55 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zeg toch dat ik daar van walg kan een ander het prachtig of toepasselijk vinden of leuk of whatver.
Ik vind gewoon dat je dat soort dingen niet moet doen
Attent gedrag staat niet gelijk aan aantrekkingskracht.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Al vind ik attent gedrag van een date verder best leuk
Eh nee, niet aangeleerd gedrag maar gewoon goed opgevoed. Dat verschil merk ik wel.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Attent gedrag staat niet gelijk aan aantrekkingskracht.
Een zwart gat waar een hoop mannen in vallen"Laat ik extra lief doen, dan zal ze vast voor me vallen
".
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eh nee, niet aangeleerd gedrag maar gewoon goed opgevoed. Dat verschil merk ik wel.
Zegt nog steeds niets over aantrekkingskrachtquote:Op donderdag 19 september 2013 21:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eh nee, niet aangeleerd gedrag maar gewoon goed opgevoed. Dat verschil merk ik wel.
Klopt, daar had ik het dan ook niet over.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zegt nog steeds niets over aantrekkingskracht
Okquote:Op donderdag 19 september 2013 21:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klopt, daar had ik het dan ook niet over.
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:29 schreef Rickario het volgende:
[..]
Was het trouwens droog gebleven op de date? Of toch last van nattigheid
Haha wtfquote:Op donderdag 19 september 2013 21:45 schreef El_Thijs het volgende:
Mijn God.
Ik kreeg net nog een app van de meid uit Breda waar ik eerder mee gedate heb en waar ik (blijkbaar, ik hoorde het net ook voor het eerst!) een relatie mee had. Ze vertelde me dat ze na lang nadenken (me dunkt, dik 2 maanden zijn er overheen gegaan), ze er toch geen heil in zat om de relatie door te zetten. En of ik begrip had voor haar besluit en haar gevoel. Ze vond het super in het begin maar nu niet meer.
Om heel eerlijk te zijn was ik haar na 1 maand al vergeten omdat ik al wist dat dit op niets zou uitlopen, en verwachtte ik ook wel dat ze het zou laten doodbloeden. Daarom respecteer ik haar wel dat ze toch de moeite neemt om dit te sturen.
Ik heb haar alle succes gewenst in haar verdere leven, en kort gezegd was het dat dan.
Tja, ik roep zo vaak dat ik het respectloos vind als je niks meer van je laat horen. Of dit nu enkel na berichten is geweest of een paar dates is hetzelfde. Al was ik er al klaar mee vind ik het wel netjes dat ze het stuurde.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:48 schreef Rickario het volgende:
[..]
Haha wtf
Ik had het dik gedrukte achterwege gelaten
quote:Op donderdag 19 september 2013 21:52 schreef eefje801 het volgende:
Ha ha eerst de broer van een oud klasgenoot bij het foto's beoordelen en nu Hungry Joe, het is me het avondje wel
Hoe herken je hem? Hij heeft toch geen foto in z'n fobo?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:52 schreef eefje801 het volgende:
Ha ha eerst de broer van een oud klasgenoot bij het foto's beoordelen en nu Hungry Joe, het is me het avondje wel
Een aantal van ons kent elkaar in het echt uit dit topic. Maar nog nooit een bekende tegengekomen; vóór vanavond dan.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:55 schreef Rickario het volgende:
[..]
Hoe herken je hem? Hij heeft toch geen foto in z'n fobo?
Ooit wel een scharrel op een site tegengekomen.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Een aantal van ons kent elkaar in het echt uit dit topic. Maar nog nooit een bekende tegengekomen; vóór vanavond dan.
Ja uiteindelijk wel. Ik ben er ook niet rouwig om. Waar ik nu contact mee heb is veel leuker en interessanterquote:
Ik heb Yuki eens gespotquote:Op donderdag 19 september 2013 21:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Een aantal van ons kent elkaar in het echt uit dit topic. Maar nog nooit een bekende tegengekomen; vóór vanavond dan.
Ja die komt bij mij dan weer niet voorbijquote:
Ik heb ooit wel eens een oud-klasgenoot op paiq gehad. Ik mocht haar toen al niet, en daar was niets aan veranderd. Blok.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:17 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben alleen op Lexa een aantal bekenden tegengekomenoud klasgenoten/schoolgenoten, meestal heb ik die ook nog wel op Facebook
Mits interessant stuur ik dan gewoon op die manier een berichtje
Kinderachtig. Zou ze beide dumpenquote:Op donderdag 19 september 2013 22:33 schreef 1410 het volgende:
Oooh ik ging net voor de 2de keer ofzo battlespeeddate doen op Paiq en die jongens gingen elkaar helemaal zwart maken en elkaars foto's afzeiken.
Wat ze al niet doen om bij iemand in het broekje te komenquote:Op donderdag 19 september 2013 22:33 schreef 1410 het volgende:
Oooh ik ging net voor de 2de keer ofzo battlespeeddate doen op Paiq en die jongens gingen elkaar helemaal zwart maken en elkaars foto's afzeiken.
En dat dus.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kinderachtig. Zou ze beide dumpen
Heb ik ook gedaanquote:Op donderdag 19 september 2013 22:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kinderachtig. Zou ze beide dumpen
Nog een oneliner gestuurd? Ik ben al in dagen niet meer op Paiq geweest joh!quote:Op donderdag 19 september 2013 21:52 schreef eefje801 het volgende:
Dat nog niet. Je scoorde wel goed in het fotorondjequote:Op donderdag 19 september 2013 22:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nog een oneliner gestuurd? Ik ben al in dagen niet meer op Paiq geweest joh!
Dm ze.quote:
Klinkt tof! Veel plezier! Sowieso krullenquote:Op donderdag 19 september 2013 22:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
Anyway, date via RP gepland voor aankomende maandag bij me thuis trouwens. Ze is behoorlijk enthousiast te noemen en ik moet bekennen dat dat bij mij ook steeds meer het geval aan het worden is. Een erg vrolijke tante, maar wel op een gigantisch aanstekelijke manier. Compenseert mooi voor mijn véél te grumpy karakter van de laatste tijd....
En dan die krullen. Ik heb daar wel een zwak voor....
Thanks, en ja, op haar hoofd dan he?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klinkt tof! Veel plezier! Sowieso krullen
Die van mij scheert ze helaas afquote:Op donderdag 19 september 2013 22:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Thanks, en ja, op haar hoofd dan he?
Je hebt haar toch wel bovenaan gezetquote:Op donderdag 19 september 2013 22:55 schreef Rickario het volgende:
[..]
Een hele tijd geleden op Paiq tijdens foto's beoordelen
Tijd voor dat lichtpuntje moet je maar denkenquote:Op donderdag 19 september 2013 22:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
Anyway, date via RP gepland voor aankomende maandag bij me thuis trouwens. Ze is behoorlijk enthousiast te noemen en ik moet bekennen dat dat bij mij ook steeds meer het geval aan het worden is. Een erg vrolijke tante, maar wel op een gigantisch aanstekelijke manier. Compenseert mooi voor mijn véél te grumpy karakter van de laatste tijd....
En dan die krullen. Ik heb daar wel een zwak voor....
Netjes eef!quote:Op donderdag 19 september 2013 22:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Die van mij scheert ze helaas afOp zijn hoofd dan hé..
Trouwens: Hier zondag tweede date
Dinsdag 29... en rond 25 vind ik klinken als 23-27, dus neequote:Op donderdag 19 september 2013 22:56 schreef Mlein0 het volgende:
Zijn hier ook nog hoogopgeleide jongens van rond de 25?
Toch besloten er een vervolg aan te geven? Ben wel benieuwd hoe dat gaat uitpakken voor je.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Die van mij scheert ze helaas afOp zijn hoofd dan hé..
Trouwens: Hier zondag tweede date
JA MAAR HEB GEEN ONELINER ONTVANGENquote:Op donderdag 19 september 2013 22:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je hebt haar toch wel bovenaan gezet?
Ik sta 3-1 voor, hoorquote:Op donderdag 19 september 2013 17:06 schreef -Splash- het volgende:
Vanavond een date. Poolen gok ik... maar zo eerst voor haar koken.
Oh... en ik drink amper en rook niet.
25 en hallo!quote:Op donderdag 19 september 2013 22:56 schreef Mlein0 het volgende:
Ja, ik. Hoezo?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:56 schreef Mlein0 het volgende:
quote:
Geen fotoboek --> Niet aantrekkelijkquote:
Weet ikquote:Op donderdag 19 september 2013 22:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen fotoboek --> Niet aantrekkelijk
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 19 september 2013 22:56 schreef Mlein0 het volgende:
Net als de catagorie: "Alleen foto's van boven de schouders"...quote:Op donderdag 19 september 2013 22:58 schreef Rickario het volgende:
[..]
Weet ik
Geldt overigens alleen voor vrouwen
Het is laat, sommigen van ons hebben wat op... tja dan gaan we over op de oermodus he... voortplantenquote:
Maak het nog actiever door je eigen datingsite ervaringen te delenquote:
Haha Thijs een relatie?quote:Op donderdag 19 september 2013 21:45 schreef El_Thijs het volgende:
Mijn God.
Ik kreeg net nog een app van de meid uit Breda waar ik eerder mee gedate heb en waar ik (blijkbaar, ik hoorde het net ook voor het eerst!) een relatie mee had. Ze vertelde me dat ze na lang nadenken (me dunkt, dik 2 maanden zijn er overheen gegaan), ze er toch geen heil in zat om de relatie door te zetten. En of ik begrip had voor haar besluit en haar gevoel. Ze vond het super in het begin maar nu niet meer.
Om heel eerlijk te zijn was ik haar na 1 maand al vergeten omdat ik al wist dat dit op niets zou uitlopen, en verwachtte ik ook wel dat ze het zou laten doodbloeden. Daarom respecteer ik haar wel dat ze toch de moeite neemt om dit te sturen.
Ik heb haar alle succes gewenst in haar verdere leven, en kort gezegd was het dat dan.
Ik zou zeggen, vertel het eens... Misschien kan ik er van lerenquote:Op donderdag 19 september 2013 22:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Net als de catagorie: "Alleen foto's van boven de schouders"...
Dan weet je genoeg
Helemaal nietquote:Op donderdag 19 september 2013 22:57 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik sta 3-1 voor, hoorVoor de rest
Klopt. Ik ookquote:Op donderdag 19 september 2013 22:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Toch besloten er een vervolg aan te geven? Ben wel benieuwd hoe dat gaat uitpakken voor je.
Wat is hoog opgeleid? HBO, Universiteit?quote:Op donderdag 19 september 2013 22:56 schreef Mlein0 het volgende:
Maak nooit foto's van alleen je hoofd voor een datingsite... dat geeft de indruk dat je iets te verbergen hebt eronder (vet).quote:Op donderdag 19 september 2013 23:00 schreef Mlein0 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, vertel het eens... Misschien kan ik er van leren
Daarom, ik hoorde het ook voor het eerst dat ik een relatie hadquote:Op donderdag 19 september 2013 23:00 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Haha Thijs een relatie?Na die paar dates? Ze heeft 2 maanden niks laten horen, hoe kun je dan spreken van een relatie
Het is dit topic ja. En dat topic. En voor al die wannabe negers is het deze topic. En mogen dus preventief geruimd worden.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Totaal off topic, maar het is toch ''dit'' topic? In plaats van ''deze'' topic? Ik lees dat steeds vaker, maar heb dan altijd het idee dat Ali B hier een account heeft.
Dus ze heeft het nu officieel "uitgemaakt"?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, ik hoorde het ook voor het eerst dat ik een relatie had
Klopt, zie het ook al jarenquote:Op donderdag 19 september 2013 23:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Totaal off topic, maar het is toch ''dit'' topic? In plaats van ''deze'' topic? Ik lees dat steeds vaker, maar heb dan altijd het idee dat Ali B hier een account heeft.
Of Maxima, moest meteen aan Brainpower denkenquote:Op donderdag 19 september 2013 23:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
het is "de" topicquote:Op donderdag 19 september 2013 23:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Heb je je FB status wel aangepastquote:Op donderdag 19 september 2013 23:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik was het allang vergeten.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:04 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Dus ze heeft het nu officieel "uitgemaakt"?
Hmm oke, ik zal het onthouden.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maak nooit foto's van alleen je hoofd voor een datingsite... dat geeft de indruk dat je iets te verbergen hebt eronder (vet).
Niet dat daar iets mis mee is... als je wat volslanker/dikker/extra pondjes bent/hebt, wees dan zeker genoeg van jezelf om ze te showen
Hah! Het stond nooit op FB dus het was ook nooit officieel! Kom ik daar goed mee weg!quote:Op donderdag 19 september 2013 23:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb je je FB status wel aangepast?
Schijnbaar kan het allebei, heb ik ergens gelezen, maar "deze topic" klinkt wel retarded, ja.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
En met de korte keu?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:00 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Helemaal nietpotverdikkeme!!
Ze is wel goed met ballen.
Iemand die zijn naam zo schrijft zie ik al niet helemaal voor vol aan. Sorry.quote:
Kijk op e-matching.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:05 schreef Mlein0 het volgende:
[..]
Hmm oke, ik zal het onthouden.
Met hoog opgeleid bedoel ik: universiteit.
Ik heb een tijdje op paiq gezeten, maar geen succes. Het totaalpakket is toch belangrijk, dus ook een naar mijn idee aantrekkelijk uiterlijk. Om dan al die foto's af te struinen of die battledates etc (en dan wachten op foto's) gaat ook vervelen.
Jij heet in het echt ook H. Joe?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Iemand die zijn naam zo schrijft zie ik al niet helemaal voor vol aan. Sorry.
Volgens de gangbare norm is alles boven MBO hoogopgeleid, dus ook HBO.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:05 schreef Mlein0 het volgende:
[..]
Hmm oke, ik zal het onthouden.
Met hoog opgeleid bedoel ik: universiteit.
Ik heb een tijdje op paiq gezeten, maar geen succes. Het totaalpakket is toch belangrijk, dus ook een naar mijn idee aantrekkelijk uiterlijk. Om dan al die foto's af te struinen of die battledates etc (en dan wachten op foto's) gaat ook vervelen.
je bent toch niet vreemdgegaan he?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:06 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Jij heet in het echt ook H. Joe?
Zijn echte naam is in nevelen gehuld. Zelfs de mensen die hem kennen weten niet wat zijn echte naam is.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:06 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Jij heet in het echt ook H. Joe?
quote:Op donderdag 19 september 2013 23:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is laat, ik heb wat op... tja dan ga ik over op de oermodus he... voortplanten
Nee.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:06 schreef Mlein0 het volgende:
[..]
je bent toch niet vreemdgegaan he?
Jij quoteverkloterquote:
het leven is hard :pquote:Op donderdag 19 september 2013 23:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Volgens de gangbare norm is alles boven MBO hoogopgeleid, dus ook HBO.
Ik voel me enigszins beledigdIk heb gvd wel VWO gedaan maar heb bewust HBO gekozen
Er is nog wel meer hardquote:
Pleased to meet you. Hope you guess my name.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zijn echte naam is in nevelen gehuld. Zelfs de mensen die hem kennen weten niet wat zijn echte naam is.
e-darling, e-matching en nog een van de reclamequote:Op donderdag 19 september 2013 23:09 schreef El_Thijs het volgende:
Er is een datingsite voor hoogopgeleiden. Al ben ik vergeten hoe deze heet.
ach, wie weet is er ook nog op die manier hoop voor mij :p. Een jongen van de basisschool ofzo die nog steeds denkt dat we verkering hebben. Dit biedt nieuwe perspectievenquote:Op donderdag 19 september 2013 23:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee.
En het was niet eens een relatie al zag zij dat blijkbaar wel. Voor mij was het dus vrij nieuw om dat te horen.
Die dus.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
e-darling, e-matching en nog een van de reclame
Yup. Ze gaat verder met haar leven en wilde me dat dus laten weten. Allemaal leuk en aardig maar ik was daar allang mee bezig.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:10 schreef Mlein0 het volgende:
[..]
ach, wie weet is er ook nog op die manier hoop voor mij :p. Een jongen van de basisschool ofzo die nog steeds denkt dat we verkering hebben. Dit biedt nieuwe perspectieven
Ik wil liever geen buitenlandse man van 40quote:Op donderdag 19 september 2013 23:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
e-darling, e-matching en nog een van de reclame
Ah, dus zo wordt de nieuwe Paus geborenquote:Op donderdag 19 september 2013 23:10 schreef Mlein0 het volgende:
[..]
ach, wie weet is er ook nog op die manier hoop voor mij :p. Een jongen van de basisschool ofzo die nog steeds denkt dat we verkering hebben. Dit biedt nieuwe perspectieven
meisjes zijn ook veel te lief.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup. Ze gaat verder met haar leven en wilde me dat dus laten weten. Allemaal leuk en aardig maar ik was daar allang mee bezig.
Je hebt je anders al aardig aangepast met "deze" topicquote:Op donderdag 19 september 2013 23:11 schreef Mlein0 het volgende:
[..]
Ik wil liever geen buitenlandse man van 40
Nee. Het zijn net zo goed een stel arrogante sekreten die denken dat ze alles zijnquote:
True. Ik zie dan zo'n wiggerende debiel voor me met spastische vingers.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:11 schreef Rickario het volgende:
Iemand die een hoogopgeleide date zoekt en zelf over "deze topic" spreekt, valt bij voorbaat al buiten mijn selectiecriteria
lief dat je aan mij denkt (l)quote:Op donderdag 19 september 2013 23:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
True. Ik zie dan zo'n wiggerende debiel voor me met spastische vingers.
Ja ik dagt even wat is dezen. Me computer deet effe helemaal raarquote:Op donderdag 19 september 2013 23:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
True. Ik zie dan zo'n wiggerende debiel voor me met spastische vingers.
En geen hoofdletters gebruikt.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:11 schreef Rickario het volgende:
Iemand die een hoogopgeleide date zoekt en zelf over "deze topic" spreekt, valt bij voorbaat al buiten mijn selectiecriteria
heeft iemand de handleiding 'taalgebruik, hoofdlettergebruik en interpunctiegebruik op internet'?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En geen hoofdletters gebruikt.
Diegene kan je helpen met je calculus opgaven.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:20 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Waarom per sé op zoek naar iemand met minimaal universiteit opleiding? Wat heeft dat voor toegevoegde waarde?
Sommige mensen vinden intelligentie belangrijk.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:20 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Waarom per sé op zoek naar iemand met minimaal universiteit opleiding? Wat heeft dat voor toegevoegde waarde?
Dat is relatief IMO. Er zijn mensen die MBO hebben gedaan en een stuk intelligenter zijn dan mensen die universitair zijn opgeleid.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:23 schreef 1410 het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden intelligentie belangrijk.
En de opleiding is daarbij een juiste graadmeter?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:23 schreef 1410 het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden intelligentie belangrijk.
truequote:Op donderdag 19 september 2013 23:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is relatief IMO. Er zijn mensen die MBO hebben gedaan en een stuk intelligenter zijn dan mensen die universitair zijn opgeleid.
Nou voor sommige blijkbaar wel, mijn huisgenoot gaat daar ook op af.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:25 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
En de opleiding is daarbij een juiste graadmeter?
Ik ook.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:25 schreef 1410 het volgende:
[..]
Nou voor sommige blijkbaar wel, mijn huisgenoot gaat daar ook op af.
Klopt. Ik haak overigens wel af als de max. opleiding "Mavo" of "Havo" is.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is relatief IMO. Er zijn mensen die MBO hebben gedaan en een stuk intelligenter zijn dan mensen die universitair zijn opgeleid.
Oh lordy.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:27 schreef b4kl4p het volgende:
Moet zeggen dat ik veel WO opgeleiden juist bekrompener vind dan mensen die dat niet hebben gedaanVaak erg weinig levenservaring behalve het corporale wereldje, naja mijn wereldje dan vroegah.
Maargoed ik vind het ook wel belangrijk met een vrouw af te spreken die niet alleen met met een krat bier voor de groene beeldbuis hangt.
Er zijn honderdduizenden WO-opgeleiden, hoeveel daarvan zitten bij het corps? Denk nog geen 5%.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:27 schreef b4kl4p het volgende:
Moet zeggen dat ik veel WO opgeleiden juist bekrompener vind dan mensen die dat niet hebben gedaanVaak erg weinig levenservaring behalve het corporale wereldje, naja mijn wereldje dan vroegah.
Dat lijkt mij echt helemaal niets. Kan een vooroordeel zijn maar er moet ten minste gewoon op een redelijk niveau gepraat kunnen worden.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:30 schreef Mlein0 het volgende:
Een hoge opleiding maakt iemand niet beter en niet per definitie 'wijzer'. De ene bijv. masterstudent is de andere niet (net als alle mbo'ers etc), maar ik heb nog nooit echt een klik op liefdesgebied gehad met iemand die echt veel lager is opgeleid. Wie weet ooit
Slaat echt compleet nergens op wat je zegt.quote:
Nou maak er dan vereniging van, dat is al een tikkeltje meer. De rest gaat met de trein.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Er zijn honderdduizenden WO-opgeleiden, hoeveel daarvan zitten bij het corps? Denk nog geen 5%.
Jahoorquote:Op donderdag 19 september 2013 23:32 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nou maak er dan vereniging van, dat is al een tikkeltje meer. De rest gaat met de trein.
Gooi je mening erin!quote:Op donderdag 19 september 2013 23:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
Jammer dat ik te dom ben voor deze discussie, anders had ik graag mijn steentje bijgedragen. Maar je kunt niet alles hebben uiteraard.
En waarom slaat dat nergens op.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Slaat echt compleet nergens op wat je zegt.
Totale bullshitquote:Op donderdag 19 september 2013 23:34 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
En waarom slaat dat nergens op.
Ik vind het vaak zo dat een hoger opgeleide denkt de waarheid in pacht te hebben omdat hij/zij hoog opgeleid is. Veelal wordt dit gebruikt als argument: ik ben MSc en jij niet dus ik heb gelijk.
Dat slaat compleet nergens op en maakt iemand bekrompen.
negerquote:Op donderdag 19 september 2013 23:35 schreef Rickario het volgende:
[..]
Totale bullshit
En ik kan dat zeggen omdat ik MSc ben.
Echt, zulke types zijn mijn tijd niet eens waard. Arrogante kut dellenquote:Op donderdag 19 september 2013 23:34 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
En waarom slaat dat nergens op.
Ik vind het vaak zo dat een hoger opgeleide denkt de waarheid in pacht te hebben omdat hij/zij hoog opgeleid is. Veelal wordt dit gebruikt als argument: ik ben MSc en jij niet dus ik heb gelijk.
Dat slaat compleet nergens op en maakt iemand bekrompen.
Omdat iemand hier zijn dates uitkoos naar opleidingsniveau.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:37 schreef Mlein0 het volgende:
Waarom meteen al die vooroordelen als het woord 'universiteit' valt?
Heerlijk dit. Volgensmij was ik degene die alleen vroeg of hier hoogopgeleide jongens van rond de 25 zijnquote:Op donderdag 19 september 2013 23:37 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Omdat iemand hier zijn dates uitkoos naar opleidingsniveau.
Ik heb geen enkel probleem met mensen die universitair zijn opgeleid. Ik heb echter wel een probleem met mensen die zich door welke opleiding dan ook beter voelen dan mensen die een lagere opleiding hebben genoten. En ik zeg niet dat jij daar bij hoort want dat weet ik (nog) niet.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:37 schreef Mlein0 het volgende:
Waarom meteen al die vooroordelen als het woord 'universiteit' valt?
Daar heb je gelijk in, maar dat geldt wat mij betreft voor iedereen die beter denkt te zijn dan een ander (om wat voor reden dan ook).quote:Op donderdag 19 september 2013 23:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel probleem met mensen die universitair zijn opgeleid. Ik heb echter wel een probleem met mensen die zich door welke opleiding dan ook beter voelen dan mensen die een lagere opleiding hebben genoten. En ik zeg niet dat jij daar bij hoort want dat weet ik (nog) niet.
quote:Op woensdag 18 september 2013 13:40 schreef Joanne35 het volgende:
Bijna een miljoen vrouwen hoger opgeleid dan hun man
quote:Van 24 procent van deze paren had de vrouw een hogere opleiding dan de man. Deze situatie komt steeds vaker voor.
...
Toch hebben nog steeds meer mannen een hoger opleidingsniveau dan hun vrouwelijke partner. Vorig jaar was dat bij 37 procent van de paren het geval.
...
De meest voorkomende situatie is echter dat beide partners even hoog zijn opgeleid. Dat is zo bij vier op de tien paren.
En daarvan had 80% van de mannen een hoger salaris dan de vrouw! GRAPJE!quote:Op donderdag 19 september 2013 23:42 schreef japiedevlugge het volgende:
"Correlation does not imply causation"
Je wil iemand die een beetje op je eigen denkniveau zit. Grote kans dat zo'n iemand een opleiding gedaan heeft van eenzelfde niveau.
Er zijn natuurlijk genoeg uitzonderingen, maar het hangt er verder ook vanaf wat je precies zoekt. Iemand kan wel op niveau meedenken, maar heeft misschien andere ervaringen opgedaan in het leven (studententijd) waardoor je alsnog niet lekker klikt.
Uit vorig topic:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 19 september 2013 23:42 schreef japiedevlugge het volgende:
"Correlation does not imply causation"
Je wil iemand die een beetje op je eigen denkniveau zit. Grote kans dat zo'n iemand een opleiding gedaan heeft van eenzelfde niveau.
Er zijn natuurlijk genoeg uitzonderingen, maar het hangt er verder ook vanaf wat je precies zoekt. Iemand kan wel op niveau meedenken, maar heeft misschien andere ervaringen opgedaan in het leven (studententijd) waardoor je alsnog niet lekker klikt.
Uit vorig topic:
[..]
[..]
Ik voel mezelf beter dan een serieverkrachter. Sue me.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:41 schreef Mlein0 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar dat geldt wat mij betreft voor iedereen die beter denkt te zijn dan een ander (om wat voor reden dan ook).
Dat sowieso. Ik heb met meiden gedate die lager opgeleid waren dan ik en bij sommige zag je het heel duidelijk en bij anderen weer niet. Het verschilt nogal, maar dat is bekend.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:41 schreef Mlein0 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar dat geldt wat mij betreft voor iedereen die beter denkt te zijn dan een ander (om wat voor reden dan ook).
ik ben hooggeleid Gquote:Op donderdag 19 september 2013 23:39 schreef Mlein0 het volgende:
[..]
Heerlijk dit. Volgensmij was ik degene die alleen vroeg of hier hoogopgeleide jongens van rond de 25 zijn.
Zeker wanneer iemand in een richting studeert die je compleet niet past. MBO dierenverzorgingsmeisjes (die hier veel in de buurt zitten) krijgen meteen een blockquote:Op donderdag 19 september 2013 23:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik heb met meiden gedate die lager opgeleid waren dan ik en bij sommige zag je het heel duidelijk en bij anderen weer niet. Het verschilt nogal, maar dat is bekend.
Ik ben bereid het altijd een kans te geven, maar zo ben ik ingesteld. Tenzij ik gewoon zie dat het niveau zo laag zit dat er niks mee aan te vangen is, want dan bedank ik ze ook vriendelijk.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:47 schreef Rickario het volgende:
[..]
Zeker wanneer iemand in een richting studeert die je compleet niet past. MBO dierenverzorgingsmeisjes (die hier veel in de buurt zitten) krijgen meteen een block
Ik weet gewoon dat dit niks wordt
Ik moet bekennen dat ik het - tijdens bijvoorbeeld een chat op Paiq - wel leuk vind om iemand die dat als graadmeter hanteert verbaal de duimschroeven aan te draaien. Dat heeft tot nu toe ook altijd wel verrassend uitgepakt voor me.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel probleem met mensen die universitair zijn opgeleid. Ik heb echter wel een probleem met mensen die zich door welke opleiding dan ook beter voelen dan mensen die een lagere opleiding hebben genoten. En ik zeg niet dat jij daar bij hoort want dat weet ik (nog) niet.
Badoo is dus een vuilniszak+plumeau-jassen site? Kijk hier steek ik dus toch nog wat van op.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik het - tijdens bijvoorbeeld een chat op Paiq - wel leuk vind om iemand die dat als graadmeter hanteert verbaal de duimschroeven aan te draaien. Dat heeft tot nu toe ook altijd wel verrassend uitgepakt voor me.
Mensen zijn al snel geneigd om bij een lager opgeleid individu een type mongool met petje voor zich te zien die op een vorkheftruck rijdt en wijven nafluit. Badoo-types, om dan zelf ook maar een stereotypering te gebruiken.
Zo vis je wel de meest arrogante types eruit. Goede zaak!quote:Op donderdag 19 september 2013 23:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik het - tijdens bijvoorbeeld een chat op Paiq - wel leuk vind om iemand die dat als graadmeter hanteert verbaal de duimschroeven aan te draaien. Dat heeft tot nu toe ook altijd wel verrassend uitgepakt voor me.
Mensen zijn al snel geneigd om bij een lager opgeleid individu een type mongool met petje voor zich te zien die op een vorkheftruck rijdt en wijven nafluit. Badoo-types, om dan zelf ook maar een stereotypering te gebruiken.
Nee, ik ram er verbaal een universitair gebit uit. In digitale zin. En daarna de plooien uit dat mantelpakje. Irl.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo vis je wel de meest arrogante types eruit. Goede zaak!
quote:Op donderdag 19 september 2013 23:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, ik ram er verbaal een universitair gebit uit. In digitale zin. En daarna de plooien uit dat mantelpakje. Irl.
Ben je arrogant als je niet met iemand wilt daten, omdat hij/zij een lagere opleiding doet/heeft?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo vis je wel de meest arrogante types eruit. Goede zaak!
Ja heel ergquote:Op donderdag 19 september 2013 23:55 schreef Mlein0 het volgende:
[..]
Ben je arrogant als je niet met iemand wilt daten, omdat hij/zij een lagere opleiding doet/heeft?
Alleen als je die ander met de lagere opleiding gaat liggen kleineren.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:55 schreef Mlein0 het volgende:
[..]
Ben je arrogant als je niet met iemand wilt daten, omdat hij/zij een lagere opleiding doet/heeft?
Puur en alleen vanwege dat feit, leun ik toch wel naar: Ja.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:55 schreef Mlein0 het volgende:
[..]
weet ik dat ook weerquote:
Nee lijkt mij onzin. Wat is er mis met een paar criteria hebben? Ik zoek gewoon een intelligente ambitieuze meidquote:Op donderdag 19 september 2013 23:55 schreef Mlein0 het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar arrogantie bestaat eigenlijk niet, dat is in the eye of the beholder. Ik date ook niet met mbo'ers, en als die daar een probleem mee hebben (of mij daarom arrogant vinden) lig ik daar natuurlijk niet wakker van.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:55 schreef Mlein0 het volgende:
[..]
Ahhquote:Op donderdag 19 september 2013 22:57 schreef Rickario het volgende:
[..]
JA MAAR HEB GEEN ONELINER ONTVANGEN
Met criteria hebben is niets mis, die heb ik zelf ook en iedereen hier. Maar iemand erop afbranden dat hij/zij lager opgeleid is en denken dat diegene te min is, is wel arrogant.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:59 schreef Rickario het volgende:
[..]
Nee lijkt mij onzin. Wat is er mis met een paar criteria hebben? Ik zoek gewoon een intelligente ambitieuze meid
Dat wil zij ook niet zeggen volgens mij..quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met criteria hebben is niets mis, die heb ik zelf ook en iedereen hier. Maar iemand erop afbranden dat hij/zij lager opgeleid is en denken dat diegene te min is, is wel arrogant.
Die zocht ik ook en heb er genoeg gedate. Maar ook daar mankeert soms wel het een en ander aan heb ik al ervarenquote:Op donderdag 19 september 2013 23:59 schreef Rickario het volgende:
[..]
Nee lijkt mij onzin. Wat is er mis met een paar criteria hebben? Ik zoek gewoon een intelligente ambitieuze meid
Tsja dan neem ik HBO maar als ondergrens. Ik sluit er misschien een paar mee uit. Maar tsja bij online daten is de poel zo groot dat er genoeg over blijft.
Was ook meer een reactie op jouw postquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:03 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dat wil zij ook niet zeggen volgens mij..
Dan had heel je PM-inbox vol gezeten.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:11 schreef Mlein0 het volgende:
Ach, ik vraag mij nu af wat voor posts hier hadden gekomen als ik had gevraagd naar een +- 25-jarige mbo'er.
Maar hoe dan ook: ieder zijn ding. De een selecteert meer op haarkleur en de ander op opleidingsniveau.
idd, ieder zijn ding natuurlijk. Moet zeggen dat ik stiekem ook wel redelijk kieskeurig ben als ik zo terugkijk wie ik allemaal geskipt heb puur om foto's.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:11 schreef Mlein0 het volgende:
Ach, ik vraag mij af wat voor posts hier zouden worden geplaatst als ik vraag of er hier +- 25-jarige mbo'ers zijn.
Maar hoe dan ook: ieder zijn ding. De een selecteert meer op haarkleur en de ander op opleidingsniveau.
Beetje arrogant om hier van die moeilijke woorden te gebruiken, er zitten ook mbo'ers in dit topic.quote:
Ik ben 13, wat is dit?quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:58 schreef MissGump het volgende:
Iedereen heeft zo zijn inclusie en exclusie criteria, logisch ook want je kunt moeilijk met iedereen die je tegenkomt gaan daten.
En dat is allemaal helemaal prima, zolang alle leuke, lange mannen met een goede kop en zwarte humor mij maar niet excluderen
Nee maar opleiding is niet per definitie een goede graadmeter.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:55 schreef Mlein0 het volgende:
[..]
Opleiding is net zo'n goede graadmeter als "blond", "woont binnen 50 km" of "is langer dan ikzelf".quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:37 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nee maar opleiding is niet per definitie een goede graadmeter.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:10 schreef -Splash- het volgende:
Exclusief daten?Ik wil alleen maar als ze ook wil daten hoor... als het daten wordt uitgesloten hoeft het voor mij niet.
Okee punt gemaakt, ik ga wel weer terug in het nerd-kringetje waar mijn verstoorde wereldbeeld iets minder opvalt. Sorry, ik dacht echt dat dit gewoon normale woorden waren.quote:
Wansmaak is ook smaak. En je bent wel arrogant als je je eigen 'smaak' neer zet als een feit.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:11 schreef Mystikvm het volgende:
Ik date ook niet met mensen die Adèle leuk vinden. Dan ben ik ook niet arrogant, maar heb ik gewoon smaak.
Een selectiecriterium is nog geen belediging. Iemand leren kennen, leuk vinden en hem dan dumpen omwille van gebrek aan opleiding, dat is arrogant. De rest is fair game, wat mij betreft.
Uggs vind ik nog tot daar aan toe.quote:
Juistem.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:32 schreef freshy98 het volgende:
Haha Crocs zijn ook wel een zwaar minpunt idd.
mij ook niet. Heb basisschool en HBO. Ik neuk alles.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:50 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Mij maakt het in principe ook helemaal niks uit. Ik kan overigens wel op bepaalde beroepen afknappen.
Ik ben nu wel benieuwd op welke beroepen dan....quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:50 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Mij maakt het in principe ook helemaal niks uit. Ik kan overigens wel op bepaalde beroepen afknappen.
Prostituee.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:51 schreef Wolken het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd op welke beroepen dan....
quote:
Wat is daar mis mee dan?quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:53 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Nee maar eigenlijk kom ik er maar eentje tegen op lexa die ik standaard skip en dat is "ober/serveerster"
Ligt eraan in welke context denk ik.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:55 schreef -Splash- het volgende:
Als mijn date veel penissen zou zien zou ik daar geen moeite mee hebben hoor....
Dat snap ik ook niet. Kunnen verschillende redenen voor zijn dat je dat als beroept kiest.quote:
Ja misschien is het ook wel een combi hoor.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:58 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Kunnen verschillende redenen voor zijn dat je dat als beroept kiest.
Maar dan heeft het dus te maken met intelligentie, en niet met het beroep. Dat het nou toevallig zo is dat jij profielen tegenkomt van niet al te intelligente mensen, die dat beroep hebben.. tja..quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:01 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ja misschien is het ook wel een combi hoor.
Elke keer als ik een profiel van iemand zie en de tekst lees die dat bij haar beroep heeft staan, spat de intelligentie er nou niet bepaald vanaf. Wellicht gewoon toeval hoor. En je hebt gelijk daar kunnen bepaalde redenen voor zijn.
Klopt is ook zo. Zal ook wel puur toeval zijn dan. Tja, het probleem is dat ik de afgelopen tijd gewoon knappe en succesvolle vrouwen heb gedate. De lat is bij mij nu automatisch wat hoger, maar misschien moet ik die weer eens wat bijstellen en niet zo kritisch meer kijken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:04 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Maar dan heeft het dus te maken met intelligentie, en niet met het beroep. Dat het nou toevallig zo is dat jij profielen tegenkomt van niet al te intelligente mensen, die dat beroep hebben.. tja..
Dat klinkt als een heel goed plan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:07 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Klopt is ook zo. Zal ook wel puur toeval zijn dan. Tja, het probleem is dat ik de afgelopen tijd gewoon knappe en succesvolle vrouwen heb gedate. De lat is bij mij nu automatisch wat hoger, maar misschien moet ik die weer eens wat bijstellen en niet zo kritisch meer kijken.
True.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke context denk ik.
Awesome!quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:33 schreef Vinno het volgende:
Woeiiii, gister 2e date gehad met mijn Paiq meisje.
Super gezellig, eerst zaten we als laatste nog in het restaurant te kletsen en toen we wegkeken werden maar verhuisd naar een cafetje. Toen we daar om 00.45 ofzo ook weg gekeken werden omdat er niemand meer was maar richting haar fiets gelopen.
Daar nog 45 minuten 'afscheid' van elkaar staan nemen
Echt een heel leuk meisje, zondag gaan we waarschijnlijk overdag iets doen, stuk lopen ofzo
En waar zie je die dan allemaal?quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:07 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Klopt is ook zo. Zal ook wel puur toeval zijn dan. Tja, het probleem is dat ik de afgelopen tijd gewoon knappe en succesvolle vrouwen heb gedate. De lat is bij mij nu automatisch wat hoger, maar misschien moet ik die weer eens wat bijstellen en niet zo kritisch meer kijken.
Hoezo dan? (En waarom zouden de meeste mannen van 23-26 uit die regio dan niet kansloos zijn?)quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:52 schreef JAOC het volgende:
En veruit de meeste vrouwen van de 19-22 zijn echt heel erg kansloos.
Opzich is er keuze genoeg, alleen niet te vinden via online.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hoezo dan? (En waarom zouden de meeste mannen van 23-26 uit die regio dan niet kansloos zijn?)
Je hebt daar gewoon een hele kleine vijver. Ik ben opgegroeid in jouw huidige habitat () en daar is inderdaad weinig fatsoenlijks te vinden. Sowieso wonen er weinig mensen, en is het een vergrijsde regio. Iedereen boven de 20 die een beetje spannend wil leven blijft natuurlijk niet bij papa en mama in Meijel of Helmond wonen.
Kortom: verhuizen of accepteren dat je gewoon weinig keus hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |