Andro, je bent mijn heldin. Anders had ik hem geopendquote:Op donderdag 19 september 2013 00:04 schreef Andromache het volgende:
eigenlijk hoor ik dit topic niet te openen omdat ik al een stoer, gaaf, leuk, lekker, lief vriendje heb dankzij dit topic, maar ik ben zooo benieuwd naar Eefjes date
nietquote:Op donderdag 19 september 2013 13:29 schreef blessed19 het volgende:
Tweede date, ik haal haar op van huis.
Wel of geen bloemen meenemen?
Absoluut geen.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:29 schreef blessed19 het volgende:
WTF is wrong with youquote:Op donderdag 19 september 2013 13:29 schreef blessed19 het volgende:
Eens met de rest. Als je thuis afspreekt kan een flesje wijn nog, verder géén cadeau'squote:Op donderdag 19 september 2013 13:29 schreef blessed19 het volgende:
geen berichten, belletjes, appjes meer voorafquote:Op donderdag 19 september 2013 13:29 schreef blessed19 het volgende:
Dat inderdaad. Iets wat te consumeren is wil nogal eens goed werken.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Eens met de rest. Als je thuis afspreekt kan een flesje wijn nog, verder géén cadeau's
Dit! En daarom laat ik ook bij voorkeur de ander kiezen, weet ik gelijk iets over zijn smaakquote:Op donderdag 19 september 2013 13:35 schreef BeamofLight het volgende:
kies een leuke tent uit/goede plek/knus hoekje
De beschrijving zegt al genoegquote:Op donderdag 19 september 2013 13:37 schreef Wolken het volgende:
een soort van glas met een soort van plantje
Het enige dat mi niet klopt is dat je moet stoppen met berichten. Dat riekt naar spelletjes spelen (drie dagen regel..etc)quote:Op donderdag 19 september 2013 13:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
geen berichten, belletjes, appjes meer vooraf
5 minuten te laat komen
zorg voor gespreksstof
kies een leuke tent uit/goede plek/knus hoekje
Dan zouden wij iets voor de man mee moeten nemenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:48 schreef Andromache het volgende:
misschien gevolg van de emancipatie
Zou goed kunnen. Al vind ik attent gedrag van een date verder best leukquote:Op donderdag 19 september 2013 13:48 schreef Andromache het volgende:
misschien gevolg van de emancipatie
Ik ook. Zelfs nog te vroeg soms.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:49 schreef SilentChaos het volgende:
Damn ik ben altijd precies op tijd op dates/afspraken
same here, maar plan ook bijna standaard een half uurtje extra in tov de opgegeven reistijd.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:53 schreef eefje801 het volgende:
Ligt ook aan je vervoermiddel. Je zou het niet zeggen maar juist door het OV ben ik meestal te vroeg
Dat mag niet, want ik lees net dat je niet mag smsen/whatsappen tot de date heeft plaatsgevondenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:58 schreef Cue_ het volgende:
Als ik met OV ga is het simpel "om zo en zo laat komt de trein aan"
En evt kan je degene ook op de hoogte houden he.
Hoor je niet vaakquote:Op donderdag 19 september 2013 13:53 schreef eefje801 het volgende:
Ligt ook aan je vervoermiddel. Je zou het niet zeggen maar juist door het OV ben ik meestal te vroeg
Bellenquote:Op donderdag 19 september 2013 14:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat mag niet, want ik lees net dat je niet mag smsen/whatsappen tot de date heeft plaatsgevonden
Mag ook nietquote:
Dan blijf ik gewoon thuisquote:Op donderdag 19 september 2013 14:04 schreef SilentChaos het volgende:
Mag ook niet
Facebooken, twitteren, twatteren etc. is ook allemaal verboden. Het moet lijken of je 3 dagen voor de date compleet van de aardbodem bent verdwenen!
Dat zijn ook vaak van die heerlijk betrouwbare en leuke dates, die dat doen idd.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mag ook niet
Facebooken, twitteren, twatteren etc. is ook allemaal verboden. Het moet lijken of je 3 dagen voor de date compleet van de aardbodem bent verdwenen!
Kokenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zouden wij iets voor de man mee moeten nemen![]()
Een cadeau gelijk al geven doet mij denken aan de man die denkt "dank je, dank je wel dat je met mij wil afspreken.. ik ben je zeer dankbaar"![]()
Kijk als ze voor je gaat koken ofzo dan kan je altijd een flesje wijn meenemen, maar dan is de setting al heel anders.
Toen ik 18 was had ik een vriendinnetje uit Belgiequote:Op donderdag 19 september 2013 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zouden wij iets voor de man mee moeten nemen![]()
Een cadeau gelijk al geven doet mij denken aan de man die denkt "dank je, dank je wel dat je met mij wil afspreken.. ik ben je zeer dankbaar"![]()
Kijk als ze voor je gaat koken ofzo dan kan je altijd een flesje wijn meenemen, maar dan is de setting al heel anders.
Maar dan ken je elkaar alquote:Op donderdag 19 september 2013 14:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toen ik 18 was had ik een vriendinnetje uit Belgie. Ik had haar op vakantie leren kennen in Spanje. Na 2 intensieve dagen/nachten in Spanje ging ik naar huis. Een week later kwam zij terug en kwam vrij snel naar het pittoreske Den Haag. Ze had toen wel een cadeau voor me meegenomen
Ik ook voor haar, een strippenkaart zodat we naar m'n huis konden
Ik voelde me toen wel lullig
ik heb gewoon gelijk!quote:Op donderdag 19 september 2013 14:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga jij eens terug naar je vriendin
Zoals Cue_ al zei, erg attent.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toen ik 18 was had ik een vriendinnetje uit Belgie. Ik had haar op vakantie leren kennen in Spanje. Na 2 intensieve dagen/nachten in Spanje ging ik naar huis. Een week later kwam zij terug en kwam vrij snel naar het pittoreske Den Haag. Ze had toen wel een cadeau voor me meegenomen
Ik ook voor haar, een strippenkaart zodat we naar m'n huis konden
Ik voelde me toen wel lullig
Je wilde haar gewoon dronken voerenquote:Op donderdag 19 september 2013 14:21 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Bloemen meenemen op date twee? Ze mogen al blij zijn dat ik de drank betaal op date één.![]()
Nee maar ff serieus, ik heb één keer een fles wijn meegenomen op de 2e date, maar zoals men hier al zei, toen bleef ik dus eten.
Aangeschoten/Tipsy vrouwenquote:Op donderdag 19 september 2013 14:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoals Cue_ al zei, erg attent.
[..]
Je wilde haar gewoon dronken voeren
Aan dronken mannen heb je dan weer niksquote:Op donderdag 19 september 2013 14:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Aangeschoten/Tipsy vrouwen![]()
Dronken is too much ja, maar lichtelijk aangeschoten verhoogt de bedprestaties aanzienlijkquote:Op donderdag 19 september 2013 14:40 schreef MissGump het volgende:
[..]
Aan dronken mannen heb je dan weer niks
In ieder geval de duurquote:Op donderdag 19 september 2013 14:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dronken is too much ja, maar lichtelijk aangeschoten verhoogt de bedprestaties aanzienlijk
Ben ik blij dat ik niet drinkquote:Op donderdag 19 september 2013 14:40 schreef MissGump het volgende:
[..]
Aan dronken mannen heb je dan weer niks
Waarom niet?quote:Op donderdag 19 september 2013 14:57 schreef Cue_ het volgende:
Een vent die niet drinkt moet ik dan ook weer niet hebben
Omdat ik dat niet leuk vindquote:
Ah daar gaat het mis, ik moet net doen alsof ik gin in mijn tonic heb.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet leuk vind
Ik drink zelf graag een wijntje en hou van de roes die daaraan vast hangt. Als ik dan altijd een nuchtere partner heb. Nee, dat brengt de sfeer niet altijd ten goede.
Gaat niet om het vermaken. Maar de sfeer is gewoon anders. Ik dronken en vriend(in) nuchter is altijd anders dan ik dronken en vriend(in) ook dronken. Simple as that.quote:Op donderdag 19 september 2013 15:03 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ah daar gaat het mis, ik moet net doen alsof ik gin in mijn tonic heb.
Zit dat niet in je eigen hoofd? Ik vermaak me altijd wel prima nuchter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |