quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Hehe, yeah. Morgen nog wel werken dus, maar dat is ander werk. Het erge is dat ik niet eens zo gesloopt ben nu.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Goede lange dag idd.. Ik wil ook al weekend
Beide zijn afschuwelijk.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:28 schreef Raene het volgende:
Goeie TT, helaas geen werkdagen voor mij, wel een slaaf van de maatschappij.
Morgen wel. Alhoewel dat mij echt pas dodelijk was toen ik de dag ervoor van 7-23 had gewerkt en de volgende dag weer om 7 moest beginnenquote:Op woensdag 18 september 2013 23:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe, yeah. Morgen nog wel werken dus, maar dat is ander werk. Het erge is dat ik niet eens zo gesloopt ben nu.
I know, en aan beiden valt helaas zo weinig te doenquote:
Ik heb er voor gezorgd dat dat niet ging. Zij wilde het wel, maar ik zei ja dat kan echt niet hoor. Dit is al verboden ( want ik ben stagiaire).quote:Op woensdag 18 september 2013 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Morgen wel. Alhoewel dat mij echt pas dodelijk was toen ik de dag ervoor van 7-23 had gewerkt en de volgende dag weer om 7 moest beginnen
Meh weet niet of er wat aan te doen valt. Je kan ook rondreizen maarja dan heb je zo weinig houvast.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:31 schreef Raene het volgende:
[..]
I know, en aan beiden valt helaas zo weinig te doen.
Nouja die lange werkdagen valt nog wel wat aan te doen als je een geweldig betaalde baan hebt dat je er genoeg aan hebt om halve dagen te makenquote:Op woensdag 18 september 2013 23:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Meh weet niet of er wat aan te doen valt. Je kan ook rondreizen maarja dan heb je zo weinig houvast.
Gewoon astronaut worden. Of je eigen hoerenbedrijf maken.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:34 schreef Raene het volgende:
[..]
Nouja die lange werkdagen valt nog wel wat aan te doen als je een geweldig betaalde baan hebt dat je er genoeg aan hebt om halve dagen te maken.. Slaaf van de maatschappij ben je voor het leven
..
nja, ik heb weken gedraaid van 5 dagen/60 uur, en dan lichamelijk redelijk belastend werk.. Maar dat werkt gewoon niet.. Je hebt op den duur echt je rust nodig..quote:Op woensdag 18 september 2013 23:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb er voor gezorgd dat dat niet ging. Zij wilde het wel, maar ik zei ja dat kan echt niet hoor. Dit is al verboden ( want ik ben stagiaire).
Ja je mag tegenwoordig blij zijn als je werk hebt. Goddomme, dat is toch achterlijk eigenlijk. Evenals dat je blij moet zijn om een dak boven je hoofd te hebben.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, ik heb weken gedraaid van 5 dagen/60 uur, en dan lichamelijk redelijk belastend werk.. Maar dat werkt gewoon niet.. Je hebt op den duur echt je rust nodig..
En voor stage had ik dat zeker niet gedaan. Maar in deze rottijd kan je het je niet veroorloven om nee te zeggen tegen werk. Ben nu wel blij dat ik nu nog maar zelden dagen van 10 of meer uur werk
ja.. Wat dat betreft gaat nederland echt achteruit.. Hoeveel medicatie je trouwens tegenwoordig ook zelf moet betalen naast je torenhoge ziekenfonds..quote:Op woensdag 18 september 2013 23:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja je mag tegenwoordig blij zijn als je werk hebt. Goddomme, dat is toch achterlijk eigenlijk. Evenals dat je blij moet zijn om een dak boven je hoofd te hebben.
Het lijkt me wel wat om mijn eigen bordeel te runnenquote:Op woensdag 18 september 2013 23:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gewoon astronaut worden. Of je eigen hoerenbedrijf maken.
Ja ik vind het wel jammer dat ik nu op zo'n jonge leeftijd een crisis meemaak. Hij is al 5 jaar bezig zeiden ze op het nieuws. Dus dat is vanaf mijn 16e.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja.. Wat dat betreft gaat nederland echt achteruit.. Hoeveel medicatie je trouwens tegenwoordig ook zelf moet betalen naast je torenhoge ziekenfonds..
Ja lijkt mij ook wel tof. Beetje slaan, beetje dreigen.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Het lijkt me wel wat om mijn eigen bordeel te runnen.
Helleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuwquote:
Madame Tamashiiquote:Op woensdag 18 september 2013 23:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook wel tof. Beetje slaan, beetje dreigen.
Hee youquote:
Wie goed doet, goed ontmoetquote:
quote:
Dat weet ik, maar ik sta er om bekend om gezegdes en uitspraken verkeerd te zeggen.. dat is mijn ding. dat maakt mij schattig en een beetje dom.quote:
Oke neuken?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:48 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik sta er om bekend om gezegdes en uitspraken verkeerd te zeggen.. dat is mijn ding. dat maakt mij schattig en een beetje dom.
FYL indeedquote:Op woensdag 18 september 2013 23:47 schreef FL_Freak het volgende:
En mocht ik die baan krijgen waarvoor ik solliciteer mag de wekker om 4.55. FML
Kom bij mij werken dan. (Zie je die PI, hier begint het al he!)quote:
Ik ook niet meer, zo film kijken, wijn drinken en naar bed.quote:
Nee bedankt, ik spaar mijn libido op voor aankomend weekendquote:
Ja mevrouwquote:Op woensdag 18 september 2013 23:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kom bij mij werken dan. (Zie je die PI, hier begint het al he!)
Hebben die oudjes toch gelijk gekregen met hun 'vroeger was alles beter 'quote:Op woensdag 18 september 2013 23:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel jammer dat ik nu op zo'n jonge leeftijd een crisis meemaak. Hij is al 5 jaar bezig zeiden ze op het nieuws. Dus dat is vanaf mijn 16e.
Mooi. En anders weet ik je familie te vinden.quote:
Dat kunnen ze wel zeggen nu ja, hun inkomsten worden ook enigszins verdund komende tijd.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hebben die oudjes toch gelijk gekregen met hun 'vroeger was alles beter '
Je mag beginnnen bij mijn oudste zus Kquote:Op woensdag 18 september 2013 23:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mooi. En anders weet ik je familie te vinden.
waar ze jarenlang zelf voor betaald hebbenquote:Op woensdag 18 september 2013 23:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel zeggen nu ja, hun inkomsten worden ook enigszins verdund komende tijd.
Je gaat mij niet vertellen wat ik moet doen OKAY?! Ik zet een emmer op je buik en verhit hem en dan met zo'n rat erin en die gaat dan een gat graven door de emmer ofzo.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:50 schreef Raene het volgende:
[..]
Je mag beginnnen bij mijn oudste zus K?
De rat graaft een gat door je buik heen uit angst... Enge shitquote:Op woensdag 18 september 2013 23:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen wat ik moet doen OKAY?! Ik zet een emmer op je buik en verhit hem en dan met zo'n rat erin en die gaat dan een gat graven door de emmer ofzo.Wat een rare techniek ook. Toch niet effectief. En zonde van de emmer. En de muis. En de buik.
effectief wel. Die rat graaft en vreet zich door je heen om zijn eigen leven te reddenquote:Op woensdag 18 september 2013 23:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen wat ik moet doen OKAY?! Ik zet een emmer op je buik en verhit hem en dan met zo'n rat erin en die gaat dan een gat graven door de emmer ofzo.Wat een rare techniek ook. Toch niet effectief. En zonde van de emmer. En de muis. En de buik.
Ja begrijp ik wel, maar dat is toch gek. Een rare techniek?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:53 schreef Raene het volgende:
[..]
De rat graaft een gat door je buik heen uit angst... Enge shit
quote:Op woensdag 18 september 2013 23:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
effectief wel. Die rat graaft en vreet zich door je heen om zijn eigen leven te redden
best wrede manier.. Vooral voor die ratquote:
Je kunt ook iemand vastbinden op een stoel en steeds met een paar seconden er tussen een druppel water op het voorhoofd laten vallen... Chinese watermartelingquote:Op woensdag 18 september 2013 23:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja begrijp ik wel, maar dat is toch gek. Een rare techniek?Kan je beter wat anders doen.
Hoiquote:
Jeejquote:
Pas mal et toiquote:
Chez une petit pain au fromage et jambonquote:Op donderdag 19 september 2013 00:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
naturalement, ca va super!
omelette du fromage!quote:Op donderdag 19 september 2013 00:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Chez une petit pain au fromage et jambon.
Voulez vous couchez avec moi?
Het is au fromage piemelkaasquote:Op donderdag 19 september 2013 00:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omelette du fromage!
et oui
Ik zei dat ik een klein broodje ham & kaas was...quote:
Ik wil altijd met jou neukenquote:Op donderdag 19 september 2013 00:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik zei dat ik een klein broodje ham & kaas was...
daarna vroeg ik of aldo met me wilde neuken.
Geiligquote:Op donderdag 19 september 2013 00:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wil altijd met jou neuken
ik zou je erop doenquote:Op donderdag 19 september 2013 00:25 schreef Raene het volgende:
Kan die foto in mn fobo ermee door of beter weghalen?
Geilquote:
Best zaadvragendquote:Op donderdag 19 september 2013 00:25 schreef Raene het volgende:
Kan die foto in mn fobo ermee door of beter weghalen?
toch wel?quote:Op donderdag 19 september 2013 00:28 schreef Raene het volgende:
Oke het niveau is weer aardig op peil zo.
Geef me je zaad of ik schietquote:
Niet heul recent, niet heul oudquote:Op donderdag 19 september 2013 00:30 schreef AldoTheApache het volgende:
Is dat btw een recente picca?
Er is toch geen zaad op die foto? Nou danquote:Op donderdag 19 september 2013 00:30 schreef AldoTheApache het volgende:
Is dat btw een recente picca?
stuur eens een recente picca danquote:Op donderdag 19 september 2013 00:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Niet heul recent, niet heul oud...
godverquote:Op donderdag 19 september 2013 00:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is toch geen zaad op die foto? Nou dan
Jongeee die zal ik dan moeten maken als het weer licht isquote:Op donderdag 19 september 2013 00:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
stuur eens een recente picca dan
ja of je plukt er gewoon 1 van je FBquote:Op donderdag 19 september 2013 00:34 schreef Raene het volgende:
[..]
Jongeee die zal ik dan moeten maken als het weer licht is.
Deze komt al van mijn FBquote:Op donderdag 19 september 2013 00:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja of je plukt er gewoon 1 van je FB
quote:Op [url=http:// :% /topic/2021786/4/25#131337210]donderdag 19 september 2013 00:36[/url] schreef Raene het volgende:
[..]
Deze komt al van mijn FB!
Wat is er allemaal aan de hand joh?quote:
Hij verwaarloost mequote:Op donderdag 19 september 2013 00:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat is er allemaal aan de hand joh?
Is je vriend niet goed genoeg voor je?
Ik ook! Jeejjjquote:
Fotoboek van Raenequote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 19 september 2013 00:55 schreef AldoTheApache het volgende:
en nu ga ik slapen
trusten skatjes
Trustequote:Op donderdag 19 september 2013 00:55 schreef AldoTheApache het volgende:
en nu ga ik slapen
trusten skatjes
Hij blijft leuk tochquote:
Niet?quote:
Ik haal em wel weer wegquote:
Of anders.quote:
En dan jonge.quote:Op donderdag 19 september 2013 01:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan boei ik je vast aan mijn bed.
Ohquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 19 september 2013 01:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ga je verlaten en slapen. X kusje
Iemand heeft Fast & Furious gezienquote:Op woensdag 18 september 2013 23:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
dat is wel een goed begin van de dagquote:Op donderdag 19 september 2013 08:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Leuke damesch kijken terwijl ik op m'n passagiers wacht![]()
morguhquote:
Uhuh, daar wordt je best vrolijk van op de vroege morgenquote:Op donderdag 19 september 2013 08:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is wel een goed begin van de dag
Neee is van Maria nog wat; echte mannen eten geen kaas. Boek, geen film :pquote:Op donderdag 19 september 2013 07:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iemand heeft Fast & Furious gezien
In Fast & Furious 2 zit precies zo'n scenequote:Op donderdag 19 september 2013 10:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neee is van Maria nog wat; echte mannen eten geen kaas. Boek, geen film :p
Ohquote:Op donderdag 19 september 2013 11:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In Fast & Furious 2 zit precies zo'n scene
Dat wist ik dan weer nietquote:Op donderdag 19 september 2013 11:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohwist ik echt niet hoor. Er was zo'n meisje in Nl gegrepen door loverboys en daar heeft ze een boek over geschreven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op donderdag 19 september 2013 11:50 schreef AldoTheApache het volgende:
goedemorgen
oew white rabbit fijn liedje welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
zekersquote:Op donderdag 19 september 2013 11:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew white rabbit fijn liedje wel
Nou later bleek zelfs dat die gast bij dwdd zat en zei dat het allemaal niet waar was.quote:
deze bedoel je dus?quote:Op donderdag 19 september 2013 11:58 schreef Dqod het volgende:
White Rabbit
1 van de weinige waar ik de "remake" ook tof van vind
Vet lekker ja, ik eet bijna elke kaas die er isquote:
Nou je weet het, eigenlijk ben je dus een vrouwquote:
Zaterdag is het pas herfstquote:Op donderdag 19 september 2013 12:02 schreef Tamashii het volgende:
Echt herfst is het, overal liggen bladeren en je ruikt kastanjes ofzo
Leuk!quote:Op donderdag 19 september 2013 12:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, ik geef er een zomers tintje aan
Joh ga jij lekker in je zwembroek buiten liggenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zaterdag is het pas herfstnu is het nog zomer
mooiquote:
quote:Op donderdag 19 september 2013 12:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Joh ga jij lekker in je zwembroek buiten liggenhet is al te koud zonder jas
Ik wist wel dat je een lekker ding was maar dit, wat een sexyness!!!!quote:
Ik zit op school, maar het gaat goed!quote:Op donderdag 19 september 2013 12:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mooi![]()
ja goed hoorredelijk druk, maar ik ben vandaag vrij
en bij jou?
rawr, Tammii vindt mij een lekker dingquote:Op donderdag 19 september 2013 12:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je een lekker ding was maar dit, wat een sexyness!!!!
Iewl beestjes en nattigheid en ranzig en nee doe mij maar naakt zwemmen dan.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:04 schreef sararaats het volgende:
herfstvallende bladeren en wat een pret om daar in te duikelen
Nice, baantje bij de mac opgezegd?quote:Op donderdag 19 september 2013 12:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit op school, maar het gaat goed!
Ik kan me nog een tc herinnerenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
rawr, Tammii vindt mij een lekker ding![]()
Zo rol ik gewoon
en toen?quote:Op donderdag 19 september 2013 12:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik kan me nog een tc herinneren
droge bladeren wel te verstaan. ik ben 2 jaar geleden naar de Kalmthoutse Heide geweest en thank god het was droogquote:Op donderdag 19 september 2013 12:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Iewl beestjes en nattigheid en ranzig en nee doe mij maar naakt zwemmen dan.
Ben je gek ofzo?!quote:Op donderdag 19 september 2013 12:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nice, baantje bij de mac opgezegd?
Nee dat moeten we vergeten allemaalquote:
Nou, redelijk, en jij?quote:
Wat hebben we toen gedaan?quote:Op donderdag 19 september 2013 12:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee dat moeten we vergeten allemaal
Ach de geur vind ik wel lekker, de rust ook, kastanjes zijn ook mooi en binnen is het lekker warm met roodtinten en kaneelgeuren.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
droge bladeren wel te verstaan. ik ben 2 jaar geleden naar de Kalmthoutse Heide geweest en thank god het was droog
Het ging toch wat verder dan normaal, naast de geniale gesprekken ook de beeldenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou, redelijk, en jij?
[..]
Wat hebben we toen gedaan?
Nee, alleen van Jefferson Airplane en Emiliana Torrini.. Rest v.d "remakes" die ik heb gehoord so far halen t niet imoquote:
Dit schreeuwt natuurlijk om herhalingquote:Op donderdag 19 september 2013 12:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het ging toch wat verder dan normaal, naast de geniale gesprekken ook de beelden
Ja, maar niet zo gek om in deze tijd mijn vaste contract op te zeggen. Waar zou ik dan ingodsnaam mijn huis, school en levensonderhoud van moeten betalen?quote:Op donderdag 19 september 2013 12:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou, redelijk, en jij?
[..]
Wat hebben we toen gedaan?
Die van George Benson is mooiquote:Op donderdag 19 september 2013 12:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, alleen van Jefferson Airplane en Emiliana Torrini.. Rest v.d "remakes" die ik heb gehoord so far halen t niet imo
owquote:Op donderdag 19 september 2013 12:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo gek om in deze tijd mijn vaste contract op te zeggen. Waar zou ik dan ingodsnaam mijn huis, school en levensonderhoud van moeten betalen?
Dikke doei.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dit schreeuwt natuurlijk om herhaling
Hij is wel ok, maar hij doet minder met me dan bovengenoemdequote:Op donderdag 19 september 2013 12:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die van George Benson is mooi
Rijk studentje dit hoorquote:Op donderdag 19 september 2013 12:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
owDaar zit ook wel weer wat in inderdaad
quote:Op donderdag 19 september 2013 12:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
owDaar zit ook wel weer wat in inderdaad
Nou, ik ben een tof dingquote:Op donderdag 19 september 2013 12:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dikke doei.
Bovendien is mijn leven zwaar in onbalans nu, te veel werk, te weinig toffe dingen, althans dat komt er wel weer aan en nu ga ik naar den haag dus jah
quote:Op donderdag 19 september 2013 12:11 schreef Raene het volgende:
Godver.. niet kunnen slapen door eeuwig piekeren omdat je je baan kwijt bent.. Word je 's morgens gebeld door je ex-baas of je vandaag de sleutel kan komen inleveren.. ik sliep pas om 8:30.. Nu kan ik weer niet slapen en ik ben zo niet klaar voor de confrontatie met mijn ex collega's
.. Het zo totaal niet erg zijn als er nu nu nu een komeet zich op mijn huis zou storten
.
quote:Op donderdag 19 september 2013 12:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij is wel ok, maar hij doet minder met me dan bovengenoemde
Ja ik zag hetquote:Op donderdag 19 september 2013 12:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Rijk studentje dit hoor
Tho, ben zo onmeuig blij dat ik mezelf weer/alsnog/nog steeds student kan noemen.
quote:
Hahahaha, ben je ook in DH dan? Tegenwoordig zijn zoveel mensen in den haag, ook die ik van vroeger ken, komen opeens daar. Maar ik baal niet dat ik er niet meer woon, stomme randstadquote:Op donderdag 19 september 2013 12:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou, ik ben een tof ding![]()
oh dan ben je in de buurt straks
Neequote:Op donderdag 19 september 2013 12:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahaha, ben je ook in DH dan? Tegenwoordig zijn zoveel mensen in den haag, ook die ik van vroeger ken, komen opeens daar. Maar ik baal niet dat ik er niet meer woon, stomme randstad
Ja mn status op fb of nie? Ik werd helemaal gek jongen. Zo'n intens geluk moment net als een klein kindquote:Op donderdag 19 september 2013 12:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ja ik zag hetfeli met je toets
[..]
ja die jaquote:Op donderdag 19 september 2013 12:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja mn status op fb of nie? Ik werd helemaal gek jongen. Zo'n intens geluk moment net als een klein kind
Gaat fietsen met je dubbelepuntP kutsmileyquote:Op donderdag 19 september 2013 12:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ja ik zag hetfeli met je toets
[..]
quote:Op donderdag 19 september 2013 12:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gaat fietsen met je dubbelepuntP kutsmiley
Oh niet gezien :$ zoveel mensen waren blij en likede en berichte me. Ook van mensen waar je het totaal niet van verwacht.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja die jadie had ik ook nog gelikt
Haterquote:Op donderdag 19 september 2013 12:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gaat fietsen met je dubbelepuntP kutsmiley
1 middelvinger voor jou op een plek waar de zon niet schijntquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat me.. Laat me.. Laat me m'n eigen gang maar gaanquote:
Ok, ff eten
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op donderdag 19 september 2013 12:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
1 middelvinger voor jou op een plek waar de zon niet schijntIk zit al in de diepste cirkel van de hel dus dat maakt me helemaal niets meer uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Laat me.. Laat me.. Laat me m'n eigen gang maar gaan
Ok, ff eten
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Haten is slecht voor je.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:17 schreef Dqod het volgende:
Laat me.. Laat me.. Laat me m'n eigen gang maar gaan
Ok, ff eten
*kijkt naar beneden*quote:Op donderdag 19 september 2013 12:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou je weet het, eigenlijk ben je dus een vrouw
Dat zegt elke man op die manier ja, dat kloptquote:
Met mij erg goed, helemaal relaxed nog vanwege de vakantie!quote:Op donderdag 19 september 2013 12:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hee jij! Hoe is het met je?
Welke gewoonte is dat?quote:Op donderdag 19 september 2013 12:21 schreef rival het volgende:
[..]
Met mij erg goed, helemaal relaxed nog vanwege de vakantie!
En ben na jaren van mijn slechtste gewoonte af
Met jou dan?
Stiekem voelde ik eerst aan mijn borst en toen dacht ik, zo'n vrouw wil ik niet zijnquote:Op donderdag 19 september 2013 12:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat zegt elke man op die manier ja, dat klopt
Oow doe je netjesquote:Op donderdag 19 september 2013 12:23 schreef rival het volgende:
[..]
Blowen Muha, ik vond het na 18 jaar weleens welletjes
quote:Op donderdag 19 september 2013 12:21 schreef rival het volgende:
[..]
Stiekem voelde ik eerst aan mijn borst en toen dacht ik, zo'n vrouw wil ik niet zijn
Gewoon zo ineens? Knapquote:Op donderdag 19 september 2013 12:23 schreef rival het volgende:
[..]
tietloze vrouwen ook niet?quote:Op donderdag 19 september 2013 12:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]ik weet niet goed hoe ik hier op moet reageren. Vrouwen zouden nooit zulke opmerkingen maken
Dankjequote:Op donderdag 19 september 2013 12:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow doe je netjes
Het stoppen dan he.
Normaal ga ik zelfs op vakantie ernaar op zoek, of nog erger dan smokkel ik het meequote:Op donderdag 19 september 2013 12:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gewoon zo ineens? Knapwauw.
Ik wil minderen met roken, ik doe het al veel minder ivm stage maar in het weekend dan toch nog wel veel.
Cold-turkey stoppen werkt vaak toch het beste.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:35 schreef rival het volgende:
[..]
Normaal ga ik zelfs op vakantie ernaar op zoek, of nog erger dan smokkel ik het mee
Nu wilde ik al een tijdje stoppen en heb dus bewust in de vakantie niks gezocht oid...
Ben nu een week thuis en ik was bang dat ik meteen weer naar de shop zou gaan maar ik voel me nu beter en mis het niet eens
Minderen werkte bij mij niet.... Maar dat je doordeweeks al een stuk minder rookt is wel prettig toch
quote:
Ervaring mee?quote:Op donderdag 19 september 2013 12:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Cold-turkey stoppen werkt vaak toch het beste.
Zo ben ik ook met roken gestopt idd... toen werkte minderen ook nietquote:Op donderdag 19 september 2013 12:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Cold-turkey stoppen werkt vaak toch het beste.
ik zit nu op de 10 jaar met blowenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:23 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 september 2013 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Beetje relaxen na gisteren
Tis evengoed best druk met de kinderen. Maar ach heb verder toch rustig qua huishouden.
Ik hoef niet eens te koken
Dat deed ik ook weleens en voor ik het wist rookte ik dan weer dagelijks....quote:Op donderdag 19 september 2013 12:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zit nu op de 10 jaar met blowen
doe het wel veel minder dan eerst maar zo af en toe mag ik er graag nog wel eentje opsteken
quote:
quote:Op donderdag 19 september 2013 12:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zit al in de diepste cirkel van de hel dus dat maakt me helemaal niets meer uit
Oh echt?quote:Op donderdag 19 september 2013 12:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Even lief doen voor Lola jongens!
Het is de dag van de Gastouder..
Is inderdaad geheel persoonlijk.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
Dat deed ik ook weleens en voor ik het wist rookte ik dan weer dagelijks....
Maar als jij dat zo kan, lekker toch
mja inddquote:Op donderdag 19 september 2013 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
Dat deed ik ook weleens en voor ik het wist rookte ik dan weer dagelijks....
Maar als jij dat zo kan, lekker toch
nee het is praat als een piraat dagquote:Op donderdag 19 september 2013 12:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Even lief doen voor Lola jongens!
Het is de dag van de Gastouder..
Hahahaha ik zag het jaquote:Op donderdag 19 september 2013 12:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee het is praat als een piraat dag
Kennis van me postte het op fb, ik wist het ook niet hoorquote:
en draag een ooglapje om et compleet te makenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahaha ik zag het ja![]()
Ik ga overal arrrrr op zeggen
Dat lijkt me niet zo slim, ik ga zo een vergadering inquote:Op donderdag 19 september 2013 12:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
en draag een ooglapje om et compleet te maken
Internationaal ja, maar nationaal dus dag van de Gastouder/Leidster..quote:Op donderdag 19 september 2013 12:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
Zullen ze leuk vinden op werk.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
Mijn baas zou me meteen langs een psychiatrisch ziekenhuis sturenquote:Op donderdag 19 september 2013 12:59 schreef Giertje het volgende:
moet ik eens doen hier praten als een piraat
mijn chef vraagt dan direct of ik wel helemaal goed ben in mijn kop
whehehehe ik zie het voor mequote:Op donderdag 19 september 2013 13:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn baas zou me meteen langs een psychiatrisch ziekenhuis sturen
Moet je gelijk aan iedereen uit gaan leggen dat het praat-als-een-piraat-dag is vandaag.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:59 schreef Giertje het volgende:
moet ik eens doen hier praten als een piraat
mijn chef vraagt dan direct of ik wel helemaal goed ben in mijn kop
Ik vind dwangbuizen niet zo opwindend en kinkyquote:
geen idee ik heb het niet bedacht in ieder geval zag wat vrienden van me op facebook in piratentaal posten en ik lees net op de frontpage dat dat dus vandaag isquote:Op donderdag 19 september 2013 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je gelijk aan iedereen uit gaan leggen dat het praat-als-een-piraat-dag is vandaag.
Is er ook een praat als een viking dag?
ik heb er een thuis liggenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind dwangbuizen niet zo opwindend en kinky
En ze hebben mijn kleur niet
Dan moet iedereen Noors leren, doe normaalquote:Op donderdag 19 september 2013 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je gelijk aan iedereen uit gaan leggen dat het praat-als-een-piraat-dag is vandaag.
Is er ook een praat als een viking dag?
Ik wist het ook nietquote:Op donderdag 19 september 2013 12:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kennis van me postte het op fb, ik wist het ook niet hoor
Van horen zeggen. Ik leef heel saai.quote:
Merk het met cola drinken. Ik kan daar niet mee stoppen of minderen.quote:Op donderdag 19 september 2013 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
Zo ben ik ook met roken gestopt idd... toen werkte minderen ook niet
Kinky hoor.quote:
En een baard groeien.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan moet iedereen Noors leren, doe normaal
Dat lukt me beter dan Noors leren..quote:Op donderdag 19 september 2013 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kinky hoor.
[..]
En een baard groeien.
is leuk voor eventueel halloweenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kinky hoor.
[..]
En een baard groeien.
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, bij deze dan:
Goed bezig chick
Hoe wou je dan je snoep ontvangen en dragen?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
is leuk voor eventueel halloween
gewoon een zakje om mijn nek heen hangenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe wou je dan je snoep ontvangen en dragen?
Speciale zak of bakje eraan maken?
quote:
Noors lezen is niet eens zo moeilijk. De woorden zijn redelijk gelijk aan andere Germaanse woorden.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat lukt me beter dan Noors leren..
Viert er iemand Halloween hier dan?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
is leuk voor eventueel halloween
bij ons in de kroeg wordt dat wel gevierdquote:Op donderdag 19 september 2013 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Noors lezen is niet eens zo moeilijk. De woorden zijn redelijk gelijk aan andere Germaanse woorden.
[..]
Viert er iemand Halloween hier dan?
Iedereen krijgt wat als hij 5/7,5/10/12,5 jaar werkt.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kreeg in maart 2011 eens een oorkonde van NL doet/Oranjefonds, vanwege de leuke dag die ik gehandicapte kinderen had bezorgd met de bus, elke keer als ik m zie hangen ben ik toch weer trots op mezelf
Ik zou m volgooien met bierrrquote:Op donderdag 19 september 2013 13:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
gewoon een zakje om mijn nek heen hangen
Ahhhquote:Op donderdag 19 september 2013 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iedereen krijgt wat als hij 5/7,5/10/12,5 jaar werkt.
Ik heb er al 6 op zitten. Geen bloemetje
Waardering is wel ruk hoor.
Anderszijds geef ik geen neuk om bloemen
dat mag ookquote:
wat gun je mij wel nietquote:Op donderdag 19 september 2013 13:16 schreef Evie het volgende:
[..]Nu is de lol er af... wespennest dan
Dat is wel naar dan jaquote:Op donderdag 19 september 2013 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iedereen krijgt wat als hij 5/7,5/10/12,5 jaar werkt.
Ik heb er al 6 op zitten. Geen bloemetje
Waardering is wel ruk hoor.
Anderszijds geef ik geen neuk om bloemen
Is leuk he?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kreeg in maart 2011 eens een oorkonde van NL doet/Oranjefonds, vanwege de leuke dag die ik gehandicapte kinderen had bezorgd met de bus, elke keer als ik m zie hangen ben ik toch weer trots op mezelf
Ok water danquote:Op donderdag 19 september 2013 13:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat gun je mij wel niet![]()
als er een ding is waar ik panisch voor ben zijn het wel wespen
Dat is wel beter jaquote:
woahhh ik wist niet dat jij zo lievig was.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is leuk he?
Wij krijgen regelmatig brieven en mailtjes van gasten, meestal de wat ouderen en/of gehandicapten, dat ze zo'n enorm fijne dag hebben gehad en dat ze zo goed zijn verzorgd en ontvangen.
Er komen ook wel eens van die wensambulances. Toch mooi als je zulke mensen een leuke dag kunt bezorgen.
Metroseksuele swiffer in je oor.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:24 schreef Dqod het volgende:
Dance like ye got haggis in yer pants, ye filthy landlubbers..
Bailing with the booty now, bye me hearties, arrrr
Ik ben keilief voor degenen die het verdienen of kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:24 schreef Evie het volgende:
[..]
woahhh ik wist niet dat jij zo lievig was.
Je krijgt een koetjiewoetjiestatus als je niet oppast
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Metroseksuele swiffer in je oor.
[..]
Ik ben keilief voor degenen die het verdienen of kunnen gebruiken.
ik zag het al die vent is sowieso briljantquote:Op donderdag 19 september 2013 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moest lachen.... meer op de manier waarop het verteld wordt
Ahhhh koetjiewoetjiequote:Op donderdag 19 september 2013 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Metroseksuele swiffer in je oor.
[..]
Ik ben keilief voor degenen die het verdienen of kunnen gebruiken.
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]!!!
Ok, nu echt weg, kusjekroel enzulks voor jullie allemaal![]()
Het geeft me wel een goed gevoel altijd wel ja, werken met zulke mensen sowieso wel in het algemeen..quote:Op donderdag 19 september 2013 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is leuk he?
Wij krijgen regelmatig brieven en mailtjes van gasten, meestal de wat ouderen en/of gehandicapten, dat ze zo'n enorm fijne dag hebben gehad en dat ze zo goed zijn verzorgd en ontvangen.
Er komen ook wel eens van die wensambulances. Toch mooi als je zulke mensen een leuke dag kunt bezorgen.
Dat wil ik niet, dat doe ik niet, ik denk er niet eens overquote:Op donderdag 19 september 2013 13:06 schreef muhahaha het volgende:
Merk het met cola drinken. Ik kan daar niet mee stoppen of minderen.
Het is waar.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhhh koetjiewoetjie![]()
![]()
[..]toedels
Geen probleem.. cola is vies behalve in ijsvariantquote:Op donderdag 19 september 2013 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dat wil ik niet, dat doe ik niet, ik denk er niet eens over
Ahhhhhhhhhquote:
Jij snapt er niks van.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Geen probleem.. cola is vies behalve in ijsvariant![]()
Fles/glas even laten staan, weg koolzuurquote:Op donderdag 19 september 2013 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
De smaak vind ik lekker. Maar de enorm hoeveelheid koolzuur. Hou ik sowieso niet zo van
Ik merk dat mijn buik zo blijft daardoor.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dat wil ik niet, dat doe ik niet, ik denk er niet eens over
Oh echtquote:Op donderdag 19 september 2013 14:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fles/glas even laten staan, weg koolzuur
is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor je is goed voor jequote:Op donderdag 19 september 2013 14:16 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
bovendien te veel suiker..
Maardoeidoei mensen
Fles wel zonder dop neerzetten even, al dat koolzuur gaat er dan uit, laat bij wijze van test maar eens een glaasje cola een uur of langer staan..quote:
Wat is het?quote:Op donderdag 19 september 2013 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ok en nu grgr ik ben iets kwijt en ik heb echt geen flauw idee
En ook al echt een paar weken en nu vind ik het irritant worden. Ik wil het terug
quote:Op donderdag 19 september 2013 14:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fles wel zonder dop neerzetten even, al dat koolzuur gaat er dan uit, laat bij wijze van test maar eens een glaasje cola een uur of langer staan..
Of Kindercola kopen, zit ook geen koolzuur inquote:
Komt niet door de cola, dat bewijs ik met mijn strakke buikquote:Op donderdag 19 september 2013 14:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik merk dat mijn buik zo blijft daardoor.
Ik heb je telefoonquote:Op donderdag 19 september 2013 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ok en nu grgr ik ben iets kwijt en ik heb echt geen flauw idee
En ook al echt een paar weken en nu vind ik het irritant worden. Ik wil het terug
quote:Op donderdag 19 september 2013 14:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fles wel zonder dop neerzetten even, al dat koolzuur gaat er dan uit, laat bij wijze van test maar eens een glaasje cola een uur of langer staan..
quote:Op donderdag 19 september 2013 14:53 schreef rahul1001 het volgende:
slaaf vd maatschappij ben je toch wel.
liever heb ik een persoonlijke vrouwelijke slaafje
die ik zo nu en dan ff flink aanpak!
quote:Op donderdag 19 september 2013 14:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja wat, Lola wilt geen/minder koolzuur, en dit werkt
Tussen t matras en de bedrandquote:Op donderdag 19 september 2013 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik maar dat ben ik niet kwijt
Ja iedereen weet toch dat de koolzuur eruit gaat als je het open laat staanquote:Op donderdag 19 september 2013 14:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja wat, Lola wilt geen/minder koolzuur, en dit werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |