quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Hehe, yeah. Morgen nog wel werken dus, maar dat is ander werk. Het erge is dat ik niet eens zo gesloopt ben nu.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Goede lange dag idd.. Ik wil ook al weekend
Beide zijn afschuwelijk.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:28 schreef Raene het volgende:
Goeie TT, helaas geen werkdagen voor mij, wel een slaaf van de maatschappij.
Morgen wel. Alhoewel dat mij echt pas dodelijk was toen ik de dag ervoor van 7-23 had gewerkt en de volgende dag weer om 7 moest beginnenquote:Op woensdag 18 september 2013 23:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe, yeah. Morgen nog wel werken dus, maar dat is ander werk. Het erge is dat ik niet eens zo gesloopt ben nu.
I know, en aan beiden valt helaas zo weinig te doenquote:
Ik heb er voor gezorgd dat dat niet ging. Zij wilde het wel, maar ik zei ja dat kan echt niet hoor. Dit is al verboden ( want ik ben stagiaire).quote:Op woensdag 18 september 2013 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Morgen wel. Alhoewel dat mij echt pas dodelijk was toen ik de dag ervoor van 7-23 had gewerkt en de volgende dag weer om 7 moest beginnen
Meh weet niet of er wat aan te doen valt. Je kan ook rondreizen maarja dan heb je zo weinig houvast.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:31 schreef Raene het volgende:
[..]
I know, en aan beiden valt helaas zo weinig te doen.
Nouja die lange werkdagen valt nog wel wat aan te doen als je een geweldig betaalde baan hebt dat je er genoeg aan hebt om halve dagen te makenquote:Op woensdag 18 september 2013 23:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Meh weet niet of er wat aan te doen valt. Je kan ook rondreizen maarja dan heb je zo weinig houvast.
Gewoon astronaut worden. Of je eigen hoerenbedrijf maken.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:34 schreef Raene het volgende:
[..]
Nouja die lange werkdagen valt nog wel wat aan te doen als je een geweldig betaalde baan hebt dat je er genoeg aan hebt om halve dagen te maken.. Slaaf van de maatschappij ben je voor het leven
..
nja, ik heb weken gedraaid van 5 dagen/60 uur, en dan lichamelijk redelijk belastend werk.. Maar dat werkt gewoon niet.. Je hebt op den duur echt je rust nodig..quote:Op woensdag 18 september 2013 23:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb er voor gezorgd dat dat niet ging. Zij wilde het wel, maar ik zei ja dat kan echt niet hoor. Dit is al verboden ( want ik ben stagiaire).
Ja je mag tegenwoordig blij zijn als je werk hebt. Goddomme, dat is toch achterlijk eigenlijk. Evenals dat je blij moet zijn om een dak boven je hoofd te hebben.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, ik heb weken gedraaid van 5 dagen/60 uur, en dan lichamelijk redelijk belastend werk.. Maar dat werkt gewoon niet.. Je hebt op den duur echt je rust nodig..
En voor stage had ik dat zeker niet gedaan. Maar in deze rottijd kan je het je niet veroorloven om nee te zeggen tegen werk. Ben nu wel blij dat ik nu nog maar zelden dagen van 10 of meer uur werk
ja.. Wat dat betreft gaat nederland echt achteruit.. Hoeveel medicatie je trouwens tegenwoordig ook zelf moet betalen naast je torenhoge ziekenfonds..quote:Op woensdag 18 september 2013 23:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja je mag tegenwoordig blij zijn als je werk hebt. Goddomme, dat is toch achterlijk eigenlijk. Evenals dat je blij moet zijn om een dak boven je hoofd te hebben.
Het lijkt me wel wat om mijn eigen bordeel te runnenquote:Op woensdag 18 september 2013 23:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gewoon astronaut worden. Of je eigen hoerenbedrijf maken.
Ja ik vind het wel jammer dat ik nu op zo'n jonge leeftijd een crisis meemaak. Hij is al 5 jaar bezig zeiden ze op het nieuws. Dus dat is vanaf mijn 16e.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja.. Wat dat betreft gaat nederland echt achteruit.. Hoeveel medicatie je trouwens tegenwoordig ook zelf moet betalen naast je torenhoge ziekenfonds..
Ja lijkt mij ook wel tof. Beetje slaan, beetje dreigen.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:43 schreef Raene het volgende:
[..]
Het lijkt me wel wat om mijn eigen bordeel te runnen.
Helleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuwquote:
Madame Tamashiiquote:Op woensdag 18 september 2013 23:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook wel tof. Beetje slaan, beetje dreigen.
Hee youquote:
Wie goed doet, goed ontmoetquote:
quote:
Dat weet ik, maar ik sta er om bekend om gezegdes en uitspraken verkeerd te zeggen.. dat is mijn ding. dat maakt mij schattig en een beetje dom.quote:
Oke neuken?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:48 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik sta er om bekend om gezegdes en uitspraken verkeerd te zeggen.. dat is mijn ding. dat maakt mij schattig en een beetje dom.
FYL indeedquote:Op woensdag 18 september 2013 23:47 schreef FL_Freak het volgende:
En mocht ik die baan krijgen waarvoor ik solliciteer mag de wekker om 4.55. FML
Kom bij mij werken dan. (Zie je die PI, hier begint het al he!)quote:
Ik ook niet meer, zo film kijken, wijn drinken en naar bed.quote:
Nee bedankt, ik spaar mijn libido op voor aankomend weekendquote:
Ja mevrouwquote:Op woensdag 18 september 2013 23:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kom bij mij werken dan. (Zie je die PI, hier begint het al he!)
Hebben die oudjes toch gelijk gekregen met hun 'vroeger was alles beter 'quote:Op woensdag 18 september 2013 23:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel jammer dat ik nu op zo'n jonge leeftijd een crisis meemaak. Hij is al 5 jaar bezig zeiden ze op het nieuws. Dus dat is vanaf mijn 16e.
Mooi. En anders weet ik je familie te vinden.quote:
Dat kunnen ze wel zeggen nu ja, hun inkomsten worden ook enigszins verdund komende tijd.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hebben die oudjes toch gelijk gekregen met hun 'vroeger was alles beter '
Je mag beginnnen bij mijn oudste zus Kquote:Op woensdag 18 september 2013 23:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mooi. En anders weet ik je familie te vinden.
waar ze jarenlang zelf voor betaald hebbenquote:Op woensdag 18 september 2013 23:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel zeggen nu ja, hun inkomsten worden ook enigszins verdund komende tijd.
Je gaat mij niet vertellen wat ik moet doen OKAY?! Ik zet een emmer op je buik en verhit hem en dan met zo'n rat erin en die gaat dan een gat graven door de emmer ofzo.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:50 schreef Raene het volgende:
[..]
Je mag beginnnen bij mijn oudste zus K?
De rat graaft een gat door je buik heen uit angst... Enge shitquote:Op woensdag 18 september 2013 23:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen wat ik moet doen OKAY?! Ik zet een emmer op je buik en verhit hem en dan met zo'n rat erin en die gaat dan een gat graven door de emmer ofzo.Wat een rare techniek ook. Toch niet effectief. En zonde van de emmer. En de muis. En de buik.
effectief wel. Die rat graaft en vreet zich door je heen om zijn eigen leven te reddenquote:Op woensdag 18 september 2013 23:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen wat ik moet doen OKAY?! Ik zet een emmer op je buik en verhit hem en dan met zo'n rat erin en die gaat dan een gat graven door de emmer ofzo.Wat een rare techniek ook. Toch niet effectief. En zonde van de emmer. En de muis. En de buik.
Ja begrijp ik wel, maar dat is toch gek. Een rare techniek?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:53 schreef Raene het volgende:
[..]
De rat graaft een gat door je buik heen uit angst... Enge shit
quote:Op woensdag 18 september 2013 23:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
effectief wel. Die rat graaft en vreet zich door je heen om zijn eigen leven te redden
best wrede manier.. Vooral voor die ratquote:
Je kunt ook iemand vastbinden op een stoel en steeds met een paar seconden er tussen een druppel water op het voorhoofd laten vallen... Chinese watermartelingquote:Op woensdag 18 september 2013 23:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja begrijp ik wel, maar dat is toch gek. Een rare techniek?Kan je beter wat anders doen.
Hoiquote:
Jeejquote:
Pas mal et toiquote:
Chez une petit pain au fromage et jambonquote:Op donderdag 19 september 2013 00:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
naturalement, ca va super!
omelette du fromage!quote:Op donderdag 19 september 2013 00:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Chez une petit pain au fromage et jambon.
Voulez vous couchez avec moi?
Het is au fromage piemelkaasquote:Op donderdag 19 september 2013 00:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omelette du fromage!
et oui
Ik zei dat ik een klein broodje ham & kaas was...quote:
Ik wil altijd met jou neukenquote:Op donderdag 19 september 2013 00:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik zei dat ik een klein broodje ham & kaas was...
daarna vroeg ik of aldo met me wilde neuken.
Geiligquote:Op donderdag 19 september 2013 00:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wil altijd met jou neuken
ik zou je erop doenquote:Op donderdag 19 september 2013 00:25 schreef Raene het volgende:
Kan die foto in mn fobo ermee door of beter weghalen?
Geilquote:
Best zaadvragendquote:Op donderdag 19 september 2013 00:25 schreef Raene het volgende:
Kan die foto in mn fobo ermee door of beter weghalen?
toch wel?quote:Op donderdag 19 september 2013 00:28 schreef Raene het volgende:
Oke het niveau is weer aardig op peil zo.
Geef me je zaad of ik schietquote:
Niet heul recent, niet heul oudquote:Op donderdag 19 september 2013 00:30 schreef AldoTheApache het volgende:
Is dat btw een recente picca?
Er is toch geen zaad op die foto? Nou danquote:Op donderdag 19 september 2013 00:30 schreef AldoTheApache het volgende:
Is dat btw een recente picca?
stuur eens een recente picca danquote:Op donderdag 19 september 2013 00:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Niet heul recent, niet heul oud...
godverquote:Op donderdag 19 september 2013 00:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is toch geen zaad op die foto? Nou dan
Jongeee die zal ik dan moeten maken als het weer licht isquote:Op donderdag 19 september 2013 00:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
stuur eens een recente picca dan
ja of je plukt er gewoon 1 van je FBquote:Op donderdag 19 september 2013 00:34 schreef Raene het volgende:
[..]
Jongeee die zal ik dan moeten maken als het weer licht is.
Deze komt al van mijn FBquote:Op donderdag 19 september 2013 00:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja of je plukt er gewoon 1 van je FB
quote:Op [url=http:// :% /topic/2021786/4/25#131337210]donderdag 19 september 2013 00:36[/url] schreef Raene het volgende:
[..]
Deze komt al van mijn FB!
Wat is er allemaal aan de hand joh?quote:
Hij verwaarloost mequote:Op donderdag 19 september 2013 00:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat is er allemaal aan de hand joh?
Is je vriend niet goed genoeg voor je?
Ik ook! Jeejjjquote:
Fotoboek van Raenequote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 19 september 2013 00:55 schreef AldoTheApache het volgende:
en nu ga ik slapen
trusten skatjes
Trustequote:Op donderdag 19 september 2013 00:55 schreef AldoTheApache het volgende:
en nu ga ik slapen
trusten skatjes
Hij blijft leuk tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |