DWDD is bejaarden TV. Alleen ras mongolen met stamboom kijken daar naar.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
DWDD van gisteren gemist zeker?
Met Karl?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zonder noten.
Ik denk dat je in de war bent met omroep MAX.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
DWDD is bejaarden TV. Alleen ras mongolen met stamboom kijken daar naar.
En Jeroen Krabbé de Grote.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
DWDD is bejaarden TV. Alleen ras mongolen met stamboom kijken daar naar.
Haten op programma's als "Groeten van MAX" en "We zijn er bijna!"quote:Op woensdag 18 september 2013 23:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met omroep MAX.
DWDD is gewoon kut. Paar jaar geleden was er nog een onderzoek naar de leeftijd van kijker. Allemaal fitte bejaarden.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met omroep MAX.
quote:Op woensdag 18 september 2013 23:56 schreef tralalala het volgende:
Misschien kan Jan Kooijemans er een dans bij verzinnen.
Dat heet Goedemorgen Nederland.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
DWDD is gewoon kut. Paar jaar geleden was er nog een onderzoek naar de leeftijd van kijker. Allemaal fitte bejaarden.
Wat jij nu doet; heet ontkenning.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat heet Goedemorgen Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |