Eén of andere lul uit een soapquote:Op woensdag 18 september 2013 23:58 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Wie is Jan Kooijemans?
Louis kan 'm wel terecht stellen? Dan zetten ook zijn mondhoek op.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan Johan Derksen deze man eens terecht wijzen?
Du hast recht.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Johannes , ik denk dat ik een vleugje FC Bayern gewoon mis in deze uitzending.
Ik hoopte er ook op. Deze notoire domoren die hun vak niet mogen uitoefenen moet je weren van de Nederlandse televisie. Publieke omroep nog wel. Dat is echt not dun.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan Johan Derksen deze man eens terecht wijzen?
Ik ken de echte Jan Kooijemans niet. Altijd gaat hij schuil achter dat gladde sjelkapsel.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:58 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Wie is Jan Kooijemans?
quote:Op donderdag 19 september 2013 00:00 schreef marcodej het volgende:
Als je je broek laat zakken komen ze ook wel naar je toe hoor. Dat heeft niks met dat getetter te maken.
quote:Op donderdag 19 september 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Dat paard hoopte gewoon op vreten. Maar laat hem maar in de waan.
Ze bijten hem er zo af. Als zal het bij jou nog wel moeilijk worden, zo'n kleintje en dan nog een bierpens erover.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:00 schreef marcodej het volgende:
Als je je broek laat zakken komen ze ook wel naar je toe hoor. Dat heeft niks met dat getetter te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |