Een Golden Master, De definitieve maar niet officiële versie na alle beta's.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat is een GMIk zie bij mij niet staan! IPhone4s en IPad Retina
Ik heb toch allemaal nieuwe appsquote:Op woensdag 18 september 2013 23:04 schreef remlof het volgende:
Een Golden Master, De definitieve maar niet officiële versie na alle beta's.
Heb hem vreemd genoeg alleen op de iPad, op de iPhone is de update nog nergens te bekennen.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:07 schreef Adolecens het volgende:
Die nieuwe Facebook app is wel echt veel beter!
Bij mij is gewoon het zelfde gebleven facebookquote:Op woensdag 18 september 2013 23:07 schreef Adolecens het volgende:
Die nieuwe Facebook app is wel echt veel beter!
Vond het oude mooier.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:13 schreef Vlaggenroof het volgende:
[ afbeelding ]
verschil tussen iOS 6 en iOS 7
je moet even naar de app store gaan, daar kan je Twitter, skype, Facbook en wat meer apps al updaten die een redesign hebben gehad en geoptimaliseerd zijn ervoor.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bij mij is gewoon het zelfde gebleven facebook
Dankje welquote:Op woensdag 18 september 2013 23:15 schreef Vlaggenroof het volgende:
je moet even naar de app store gaan, daar kan je Twitter, skype, Facbook en wat meer apps al updaten die een redesign hebben gehad en geoptimaliseerd zijn ervoor.
waarschijnlijk morgen ( of vanacht zelfs..) veel meer apps.![]()
Omdat je dat al x jaar gewend bent ja.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:20 schreef blow... het volgende:
Ik vind ios 6 ook mooier op dat plaatje helaasch
idd, vernieuwing went wel.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat je dat al x jaar gewend bent ja.
Ja, echt hè. En een DFU herstel werkt ook nietquote:Op woensdag 18 september 2013 23:23 schreef blow... het volgende:
Fuck you apple. Servers not responding
Wacht dan ook gewoon een dagquote:Op woensdag 18 september 2013 23:23 schreef blow... het volgende:
Fuck you apple. Servers not responding
Hoezo dat? Als zij de update uitrollen zou je in principe probleemloos moeten kunnen updaten.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wacht dan ook gewoon een dag
Zou moeten ja, maar is nooit zo geweestquote:Op woensdag 18 september 2013 23:24 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hoezo dat? Als zij de update uitrollen zou je in principe probleemloos moeten kunnen updaten.
quote:Op woensdag 18 september 2013 23:24 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, echt hè. En een DFU herstel werkt ook niet
En nu gaat 'ie ook niet meer aan. PerfectGeeft echt een heel andere ervaring met Apple producten nu. iTunes werkt voor geen meter, net als de iPad. Allejezus, ik wil die dingen gewoon door het raam gooien nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |