nou ja, 9 tot 5 mentaliteit en dan ook klaar zijn. zijn inderdaad niet allemaal college'squote:Op woensdag 18 september 2013 22:09 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik ken dus echt niemand die dat heeftSommige studies hebben wel meer uren natuurlijk. (Geneeskunde bijv)
De Cil had hem gehadquote:Op woensdag 18 september 2013 22:11 schreef TheGeneral het volgende:
Wat doet Vermeer daar in godsnaam
Als je niet van 9 tot 5 op de uni hoeft te zijn is het niet meteen een pretstudie hoor.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:11 schreef Adames het volgende:
[..]
nou ja, 9 tot 5 mentaliteit en dan ook klaar zijn. zijn inderdaad niet allemaal college's
waar slaat dit opquote:Op woensdag 18 september 2013 22:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
valt wel mee, leverkussen kreeg er 7 om de oren
4 uur college per week en de tijd hebben om 3 dagen werkelijk alleen maar te gamen welquote:Op woensdag 18 september 2013 22:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als je niet van 9 tot 5 op de uni hoeft te zijn is het niet meteen een pretstudie hoor.
er zijn wel meer clubs die er 3 of meer om de oren krijgenquote:
Of überhaupt een goal...quote:Op woensdag 18 september 2013 22:12 schreef dieselnoi het volgende:
Lijkt mij niet dat Ajax nog 4 goals in 20 minuten scoort
Ja goed. Is ook beter om het op die manier te doen. Alleen ik leer wel vrij makkelijk, dus hoef het niet zo bij te houden om m'n tentamens te halen. (Maar ik haal dan ook geen negens of zo natuurlijkquote:Op woensdag 18 september 2013 22:11 schreef Adames het volgende:
[..]
nou ja, 9 tot 5 mentaliteit en dan ook klaar zijn. zijn inderdaad niet allemaal college's
Evert is het ergste, daarna Snoeks.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Snoeks met co-commentaar van Grueter
sjaviquote:
zoals wel meer mensen op de uni leer je wel makkelijk, welke studie is het eigenlijk, misschien dat ik me vergisquote:Op woensdag 18 september 2013 22:13 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja goed. Is ook beter om het op die manier te doen. Alleen ik leer wel vrij makkelijk, dus hoef het niet zo bij te houden om m'n tentamens te halen. (Maar ik haal dan ook geen negens of zo natuurlijk)
Ligt eraan of je je eigen tijd goed invult met zelfstudiequote:Op woensdag 18 september 2013 22:12 schreef Adames het volgende:
[..]
4 uur college per week en de tijd hebben om 3 dagen werkelijk alleen maar te gamen wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |