Volleybalquote:Op woensdag 18 september 2013 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ga dan Volleybal kijken
Jeetjequote:Op woensdag 18 september 2013 21:23 schreef dieselnoi het volgende:
Als ik naar dit Barcelona kijk dan zou het Ajax van vorig seizoen hier makkelijk met 2-0 kunnen winnen. Barcelona zou dan ongeveer gelijkwaardig zijn aan Twente, PSV
Wat? Het is toch genant om te zien welke noodgrepen Ajax moet maken?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een enorme treurwilg ben je toch.
is omdat dit het slechtste wedstrijd van Barcelona in jaren is, eigenlijk is het achteraf een schande dat Ajax dit niet wintquote:Op woensdag 18 september 2013 21:20 schreef FL_Freak het volgende:
Nog 'maar 1-0' na 35 min. Best knap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het slechtste wedstrijd?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:23 schreef Adames het volgende:
[..]
is omdat dit het slechtste wedstrijd van Barcelona in jaren is, eigenlijk is het achteraf een schande dat Ajax dit niet wint
quote:Op woensdag 18 september 2013 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar kloppt niets vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 18 september 2013 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Moet je niet Ajax kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het erge is dat Ajax al meer kansen heeft gehad dan Barca,quote:Op woensdag 18 september 2013 21:23 schreef Adames het volgende:
[..]
is omdat dit het slechtste wedstrijd van Barcelona in jaren is, eigenlijk is het achteraf een schande dat Ajax dit niet wint
Zekerquote:Op woensdag 18 september 2013 21:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Op wat individuele kwaliteit na speelt Ajax een prima pot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |