Je ziet maar 3 seconden na de crash, dat lijkt mij een beetje kort door de bocht om te zeggen 'iedereen stond erbij en keek erna' terwijl ze amper hun verbazing te boven zijn gekomen, vooral omdat het ding in het water terecht kwam en dat de boel weer een stukje complexer maaktquote:Op zondag 22 september 2013 17:22 schreef densmee het volgende:
vreemd dat hij totaal niet stuurt, moet toch ergens iets in de bocht daarvoor in de ophanging fout zijn gegaan. En die mensen op de kant die gewoon staan blijven kijken en filmen is ook wel vreemd.
Ik denk dat het wel handig is als je daar direct naar toegaat, goed mogelijk dat de inzittenden een black out hebben door de klap
Valt mee, gebeurt wel vakerquote:Op zondag 22 september 2013 22:22 schreef .Neovo. het volgende:
Dat zal voor hem een beste boete worden, denk ik
Als die vangrail elementen niet verbonden zijn doen ze helemaal niksquote:
Zou kunnen, maar dat zegt alsnog nietsquote:Op zondag 22 september 2013 22:30 schreef Paladijn het volgende:
En Dingest: er zijn nog wat andere filmpjes waarin een paar lui slap staan te ouwehoeren en filmen terwijl die auto nog op zijn kant ligt met mensen erin.
Heb t tot nu toe nooit nodig gehad? En voor de lol halen is best duur op zich.quote:Op zondag 22 september 2013 10:11 schreef blup het volgende:
[..]
Ik vind 't raar dat je er geen hebt. Zelfs SD heeft 'm.. Zelfs IK heb 'm....
Jaquote:
Fixedquote:Op zondag 22 september 2013 23:33 schreef Paladijn het volgende:
De beelden bekijkende is dat hier ook gewoon van toepassing...
Als klein kind vond ik dat zo'n mooie winkel. Zoveel gadgets en leuk spulquote:
jepquote:Op maandag 23 september 2013 20:23 schreef Paladijn het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de ANWB, slepen die je af naar een garage naar keuze @ woonplaats/lokatie als ze de auto niet rijdbaar krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |