Ik duim voor jequote:
Hier nu moe, gelukkig morgen vrij. Druk en genoeg te doen dus morgen een volle vrije dagquote:Op woensdag 18 september 2013 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey gozer. Hoe is het met je en hoe is het op school?
Lekker dat je morgen vrij bent manquote:Op woensdag 18 september 2013 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik duim voor je
[..]
Hier nu moe, gelukkig morgen vrij. Druk en genoeg te doen dus morgen een volle vrije dag
Ik doe mijn best maar eerst toch maar gaan uitslapenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker dat je morgen vrij bent man
Nou, ondanks dat je druk bent, probeer er wat van te maken
Heerlijkquote:Op woensdag 18 september 2013 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik doe mijn best maar eerst toch maar gaan uitslapen
Ik moet even wachten tot zaterdag, maar heerlijk inderdaadquote:
Lieve schat, ik heb er eentje op school zitten die daar niet zelf heen loopt en de ander heeft ook wel weer eens honger zo 's ochtends vroegquote:Op woensdag 18 september 2013 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lukt dat daar ook al weer een beetje of is er 1 van de 2 die je wakker maakt?
Ik moet ook niet zeuren, ik mocht afgelopen zondag nogquote:Op woensdag 18 september 2013 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet even wachten tot zaterdag, maar heerlijk inderdaad![]()
Daarom vroeg ik het ookquote:Op woensdag 18 september 2013 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb er eentje op school zitten die daar niet zelf heen loopt en de ander heeft ook wel weer eens honger zo 's ochtends vroeg![]()
En dat ritme vergeten ze niet in het weekend![]()
Jij zal dat nog meer als luxe ervaren dan ikquote:Op woensdag 18 september 2013 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moet ook niet zeuren, ik mocht afgelopen zondag nog
Ik mag wel een keer per week een poging wagen, maar dan staat nummer 1 nog steeds met zijn kussentje naast mijn kant van het bed om uiterlijk 7 uurquote:Op woensdag 18 september 2013 22:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook, zou het al knap vinden als het mogelijk was
Oh man, echt hoor.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij zal dat nog meer als luxe ervaren dan ik
Gewoon naast je trekken en weer verder gaanquote:Op woensdag 18 september 2013 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik mag wel een keer per week een poging wagen, maar dan staat nummer 1 nog steeds met zijn kussentje naast mijn kant van het bed om uiterlijk 7 uur![]()
[..]
Oh man, echt hoor.
Zeker als de nacht dan ook nog helemaal stil was
Dat zal best ja. Kan er niet over meepraten maar me er wel een voorstelling bij makenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik mag wel een keer per week een poging wagen, maar dan staat nummer 1 nog steeds met zijn kussentje naast mijn kant van het bed om uiterlijk 7 uur![]()
[..]
Oh man, echt hoor.
Zeker als de nacht dan ook nog helemaal stil was
Ja, alleen..nou ja...hij praaaaaat zo veelquote:Op woensdag 18 september 2013 22:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon naast je trekken en weer verder gaan![]()
En als ik wel om 7 uur beneden zit met mijn mannetjes in pyjama, dan maakt het ook allemaal niet meer uit hoorquote:Op woensdag 18 september 2013 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zal best ja. Kan er niet over meepraten maar me er wel een voorstelling bij maken
Klinkt ook wel gezellig eigenlijkquote:Op woensdag 18 september 2013 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, alleen..nou ja...hij praaaaaat zo veel
[..]
En als ik wel om 7 uur beneden zit met mijn mannetjes in pyjama, dan maakt het ook allemaal niet meer uit hoor
Is zo'n kwebbelaar?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, alleen..nou ja...hij praaaaaat zo veel
[..]
En als ik wel om 7 uur beneden zit met mijn mannetjes in pyjama, dan maakt het ook allemaal niet meer uit hoor
Is het ookquote:Op woensdag 18 september 2013 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt ook wel gezellig eigenlijk
Ja. Geen ideeeeee van wie hij dat heeftquote:
Hoezo, z'n ma heeft het zelf nog?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Geen ideeeeee van wie hij dat heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |