Die meneer lijkt op mijn opaquote:Op woensdag 18 september 2013 22:32 schreef littledrummergirl het volgende:
Mag ik naar bed met de stem van david attenborough? kthnxbye
leuke man is hetquote:Op woensdag 18 september 2013 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die meneer lijkt op mijn opa
Het komt hier op neer:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het komt hier op neer:Wat is dat? Hoe heet die opleiding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Ja! Heel!quote:Op woensdag 18 september 2013 22:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
leuke man is heten zon fijne stem
![]()
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het komt hier op neer:Ik word al moe van alles proberen te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dat is dus zo'n beetje wat ik allemaal dus kan gaan worden met Kunst en Techniekquote:Op woensdag 18 september 2013 22:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat is dat? Hoe heet die opleiding?
Dat snap ik, wil het ook niet allemaal wordenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik word al moe van alles proberen te lezen![]()
Maar dat is een MBO opleiding? Wat voor kwalificatie haal je ermee?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is dus zo'n beetje wat ik allemaal dus kan gaan worden met Kunst en Techniek
[..]
Dat snap ik, wil het ook niet allemaal worden
Te lui om terug te lezen ook?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat is dat? Hoe heet die opleiding?
Nope, HBO opleiding, mbo heb ik al opzak en heb ik nu geen zak aan voor werk.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Maar dat is een MBO opleiding? Wat voor kwalificatie haal je ermee?
Er overheen gelezen denk ik danquote:Op woensdag 18 september 2013 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Te lui om terug te lezen ook?
Gelukkig vertelt Trev graag alles nog een keerquote:Op woensdag 18 september 2013 22:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Er overheen gelezen denk ik dan
Ben er ook trots op dat ik ben toegelaten tot deze opleiding en het nu doequote:Op woensdag 18 september 2013 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig vertelt Trev graag alles nog een keer
Ah je bent er al mee bezig? Succesquote:Op woensdag 18 september 2013 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben er ook trots op dat ik ben toegelaten tot deze opleiding en het nu doe
Hebben ze nog eisen ook?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben er ook trots op dat ik ben toegelaten tot deze opleiding en het nu doe
Al wel een paar weken en dank jequote:Op woensdag 18 september 2013 22:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah je bent er al mee bezig? Succes
Uhuquote:Op woensdag 18 september 2013 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hebben ze nog eisen ook?
Met ALLES dat je kunt worden?
Man!
Nee, leuk voor je joh
Oh, dat eerste heb ik ook net gedaanquote:Op woensdag 18 september 2013 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Uhu, moest eerst een motivatie brief schrijven en toen nog een intake door lopen.
Ook voor een opleiding/cursus of wat anders?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dat eerste heb ik ook net gedaan
werkquote:Op woensdag 18 september 2013 22:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook voor een opleiding/cursus of wat anders?
Hey gozer. Hoe is het met je en hoe is het op school?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |