quote:
Mannenquote:
Hoi meneertjequote:
Oh, dan pas ik er mooi tussen welquote:
Miniem zoekt jequote:
Gelukkig ben ik morgen vrijquote:Op woensdag 18 september 2013 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dan pas ik er mooi tussen wel
Hij heeft me gevondenquote:
De opleiding Kunst en Techniek, alles omtrent mediaquote:Op woensdag 18 september 2013 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
Wat doe je nu eigenlijk, Trev?
Alles alles?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
De opleiding Kunst en Techniek, alles omtrent media
Tuutuutuuquote:Op woensdag 18 september 2013 21:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
if youve got a problem, if no one else can help, and if you can find him, maybe you can hire KG
Oh nou ja dan niet tochquote:Op woensdag 18 september 2013 21:55 schreef Miniem het volgende:
[..]
Die kan me daarmee ook niet helpen hoor.
Moet toch alles alleen doen zoals altijd
zet m in je sigquote:Op woensdag 18 september 2013 22:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Tuutuutuu![]()
[..]
Oh nou ja dan niet toch![]()
* KapiteinGasthof stuurt Face en BA naar huis
Daar heb ik blijkbaar mijn wachtwoord voor nodigquote:
doen danquote:Op woensdag 18 september 2013 22:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daar heb ik blijkbaar mijn wachtwoord voor nodigMoet ik wachtwoord weer resetten
Dan moet ik overal mijn wachtwoord weer invoerenquote:Op woensdag 18 september 2013 22:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doen danheb niet voor niks de precieze quote zitten googelen
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Euh, iets in die richting, in ieder geval meer dan dat ik me bedacht had
dealquote:Op woensdag 18 september 2013 22:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Op woensdag 18 september 2013 21:47 schreef littledrummergirl het volgende:
if youve got a problem, if no one else can help, and if you can find him, maybe you can hire KG
Ik bewaar hem nu, deze week komt ie erin ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |