Ja wat dacht je ? dat die pech had ?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:11 schreef Gruisman het volgende:
Tering die Siggy heeft gewoon elke bal ingeleverd..
Ik dacht eerder dat die gewoon heel slecht wasquote:Op woensdag 18 september 2013 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja wat dacht je ? dat die pech had ?
quote:Op woensdag 18 september 2013 21:18 schreef Poolbal het volgende:
Achterin moet Ajax alert zijn. Barcelona is er duidelijk op uit om te scoren. Voorin moet Ajax scherp zijn, proberen de bal over te spelen tot er een scoringskans komt.
No shit sherlock...quote:Op woensdag 18 september 2013 21:18 schreef Poolbal het volgende:
Achterin moet Ajax alert zijn. Barcelona is er duidelijk op uit om te scoren. Voorin moet Ajax scherp zijn, proberen de bal over te spelen tot er een scoringskans komt.
Sterker nog, ik zou zelfs durven beweren dat ze moeten schieten om te scoren.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:18 schreef Poolbal het volgende:
Valt me inderdaad zeker niet tegen, ondanks dat die bal van Duarte er wel in had gemogen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |