Eruit ermeequote:Op woensdag 18 september 2013 20:51 schreef handboek het volgende:
van Rijn nu al 2x gemakkelijk voorbij...
De ervaren routinier die als een angstig jochie speelt...quote:
Dit dusquote:Op woensdag 18 september 2013 20:55 schreef MrStock het volgende:
[..]
De ervaren routinier die als een angstig jochie speelt...
nos.nlquote:Op woensdag 18 september 2013 21:05 schreef Poolbal het volgende:
Iemand een URL naar een Livestream? Thanks!
http://nos.nl/sport/livestream/stream/49/quote:Op woensdag 18 september 2013 21:05 schreef Poolbal het volgende:
Iemand een URL naar een Livestream? Thanks!
Ja wat dacht je ? dat die pech had ?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:11 schreef Gruisman het volgende:
Tering die Siggy heeft gewoon elke bal ingeleverd..
Ik dacht eerder dat die gewoon heel slecht wasquote:Op woensdag 18 september 2013 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja wat dacht je ? dat die pech had ?
quote:Op woensdag 18 september 2013 21:18 schreef Poolbal het volgende:
Achterin moet Ajax alert zijn. Barcelona is er duidelijk op uit om te scoren. Voorin moet Ajax scherp zijn, proberen de bal over te spelen tot er een scoringskans komt.
No shit sherlock...quote:Op woensdag 18 september 2013 21:18 schreef Poolbal het volgende:
Achterin moet Ajax alert zijn. Barcelona is er duidelijk op uit om te scoren. Voorin moet Ajax scherp zijn, proberen de bal over te spelen tot er een scoringskans komt.
Sterker nog, ik zou zelfs durven beweren dat ze moeten schieten om te scoren.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:18 schreef Poolbal het volgende:
Valt me inderdaad zeker niet tegen, ondanks dat die bal van Duarte er wel in had gemogen.quote:
Eigenlijk jammer dat Duarte niet even een bal in de kruising poeiert en dat Messi zo'n perfecte vrije trap neemt.quote:
Jup, uit statistieken bij wedkantoren blijkt dat 95% van de mensen op een overwinning met minstens 2 doelpunten verschil gokken. Dus de spelers krijgen dik geld als ze slechts met 1 doelpunt verschil winnen.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:33 schreef badboynova het volgende:
Ik vermoed dat Barca aan matchfixing doet, ze gaan niet eens voluit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denswil grijpt goed in, gaat naar voren met de bal en door paniek maar een bal over de zijlijn spelen inderdaadquote:Op woensdag 18 september 2013 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Duarte had die bal beter moeten inschieten. Maar ik zie echt kansen voor Ajax, maar door de spanning verspelen ze dan de meest simpele ballen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |