abonnement Unibet Coolblue
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 18 september 2013 @ 15:39:53 #1
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_131315639


Lees de OP voordat je een vraag stelt, deze is er niet voor niets!

Wat is piercen?

Piercing betekent doorboring. Met een (steriele) naald wordt de huid doorboord waarna naar wens een sieraad in de vorm van een ringetje of een staafje wordt aangebracht. Piercings worden op verschillende delen van het lichaam aangebracht en blijven niet alleen beperkt tot de huid, maar gaan soms ook door kraakbeen.

Ik wil een piercing! Wat nu?

Als je interesse hebt in stretchen, ga naar onderaan deze OP en klik op de tweede spoiler!

Ten eerste; hoe oud ben je? De meeste piercingsshops hanteren een minimale leeftijd van 16 jaar voor een navel- of gezichts- of oorpiercing. Voor genitale piercings is dit meestal 18 jaar. In sommige gemeenten, zoals Amsterdam, is vastgesteld dat je minimaal 18 jaar moet zijn voor een tatoeage of een piercing.

Ben je er van overtuigd dat een bepaalde piercing bij jou past, wees er dan zeker van dat je je piercing laat zetten bij een betrouwbare zaak die hygiënisch werkt. Zie de laatste spoiler in deze OP voor shops waar onze users goede ervaringen mee hebben. Ga nooit alleen maar naar een goedkopere zaak omdat het een tientje in de kosten scheelt & ga ook nooit naar een juwelier. Verder, laat nooit een gaatje in je bovenoor 'schieten' als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter bij het 'schieten' van piercings omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan je gaatje nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn. Bekijk van tevoren hoe de shop te werk gaat en vergaar zelf informatie. Schat ook alvast in hoe jouw omgeving op je nieuwe piercing gaat reageren, dit is nl. niet altijd positief.

Hoeveel kost het?

De prijzen per piercingsshop willen nog wel eens verschillen. De prijzen bedragen gemiddeld tussen de 25 euro (bijv. oorlel) en 70 euro (bijv. intiem). Deze prijzen kunnen dus best lager of hoger liggen in de zaak waar jij heen gaat. Loop gewoon even een shop binnen.

Doet het zeer?

Iedereen is anders, dus iedereen ervaart het anders. Het spreekt voor zich dat je het altijd zult voelen. Let op! Een piercingsshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.

Hoe moet ik mijn piercing verzorgen?

Een pas aangebrachte piercing is te vergelijken met een diepe vleeswond in je huid. Het is heel belangrijk dat je je piercing goed verzorgt. Je krijgt van je piercer mondelinge en schriftelijke instructie mee hoe je dat moet doen. In de instructie moet o.a. staan hoe de piercing verzorgd moet worden en dat je bij klachten (hevige roodheid, zwellen, pussen, wondvocht) contact moet opnemen met je huisarts. De tijd dat een piercing nodig heeft om te helen of om dicht te groeien is verschillend per persoon. Gebruik nooit producten met alcohol om je piercing tijdens het helen schoon te maken (tenzij aanbevolen door de piercer of arts). Maak je sieraden regelmatig schoon.

Wat mag ik wel en wat mag ik niet?

De wond die door het piercen is ontstaan heeft tijd en zorg nodig om te genezen. Het helen van een piercingswond duurt soms lang (van 4 weken tot 1 jaar). Gedurende de genezingstijd wordt aangeraden om niet te zwemmen in zwembaden, bubbelbaden en natuurlijk open zeewater. Vermijd ook stoombaden gedurende de genezing. Bij sommige mensen ontstaat als gevolg van het aanbrengen van een piercing littekenweefsel. Bovendien kan het gebeuren dat de piercingswond lelijk geneest als het ontstoken is geweest.

Mijn piercing is ontstoken!

Bij (het aanbrengen van) een piercing kunnen complicaties ontstaan, zoals ontstekingen, allergische reacties, abcessen en vormen van littekenweefsel. Als je piercing ontstoken is, schroom dan niet terug te gaan naar de winkel waar je gepierced bent of ga naar je huisarts. Haal je piercing er niet uit! Laat het zitten totdat iemand die er meer verstand van heeft er naar gekeken heeft.



Allerlei verschillende piercings incl. naam onder de spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Info nodig over stretchen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onder deze spoiler enkele links naar shops waar je piercingsieraden kan bestellen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shops per provincie waar users goede ervaringen mee hebben. Let op! Dit blijft natuurlijk subjectief.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door op de topictitel (TT) te klikken, kun je alle voorgaande delen vinden! *O* De OP - belangrijke veranderingen aan de OP moeten ook in de OP op de fok!wiki aangepast worden. De OP is het makkelijkst van de fok!wikipagina te kopiëren als je op de betreffende pagina even op 'bewerken' (links bovenaan) klikt.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 18 september 2013 @ 15:40:26 #2
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_131315654
Even uit het vorige topic mijn dilemma :+ .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 18 september 2013 @ 15:40:53 #3
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_131315667
Mijn septum eindelijk verwisseld van een retainer naar een segmentringetje. Hij is 10 mm, maar had liever 8 mm gehad alleen mijn piercer zei dat mijn neus eigenlijk 9 mm nodig had en dat is er niet.
Ik hoop dat als de zwelling nog wat afneemt, ik wel naar 8 mm kan. Eigenlijk vind ik hem nu iets te groot, zo in your face zegmaar. Sterker nog, eigenlijk wil ik z.s.m. die 8 mm haha. Mijn moeder is maandag jarig en dan wil ik hem liever wat kleiner en a.s. zaterdag kom ik ook nog op tv dus eigenlijk dan ook al.

Zal wel niet kunnen ;(. Hij voelt nu een beetje strak (moet wennen) en had bij het wisselen een minibeetje gebloed.

Je kan op de 2e foto ook zien dat 'ie aan een kant gezwollen is en aan andere kant nauwelijks :').

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_131315786
Zolang 'ie nog duidelijk opgezwollen is, zou ik 'm toch echt nog even met rust laten ipv een kleinere erin stoppen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 18 september 2013 @ 15:46:04 #5
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_131315837
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Zolang 'ie nog duidelijk opgezwollen is, zou ik 'm toch echt nog even met rust laten ipv een kleinere erin stoppen.
Mjaaaa, moet eigenlijk wel. Maar de verleiding is erg groot! Heb nooit echt last met piercings (dit is de 11e ofzo die ik heb laten zetten? Heb er nu nog maar 2 hoor :+) dus vandaar.

Ik voel me alleen een beetje opgelaten in het openbaar met zo'n grote :D dusja..
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 18 september 2013 @ 16:44:46 #6
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_131317793
Ik mis in de OP Paradigm Bodyart in Arnhem. Geweldige shop, met hele kundige piercers! Misschien niet de allergoedkoopste, maar wel een van de beteren van Nederland (met keuze voor hoge kwaliteit sieraden ipv standaard)

quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 14:39 schreef Noriega het volgende:
Hoe pijnlijk is dat punchen eigenlijk?
Dat viel me 100% mee. Het was meer alsof mijn oor eigenlijk heel erg warm werd en ik voelde de druk, maar pijnlijk, nee, niet echt.
Ik moet wel zeggen dat dat kennelijk heel erg afhangt van de manier van punchen. Ik weet van anderen dan Sharon van CI&M in Amsterdam bijvoorbeeld echt de punch er door heen drukt, terwijl Jeff (van bovengenoemd) de punch draait
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 18 september 2013 @ 18:18:33 #7
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_131320628
Hmm.. ;( toch teruggeweest en retainer terug laten zetten. Voelde me niet echt op m'n gemak zo.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_131321067
quote:
9s.gif Op woensdag 18 september 2013 18:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Hmm.. ;( toch teruggeweest en retainer terug laten zetten. Voelde me niet echt op m'n gemak zo.
Is beter denk ik, ik vond dit een beetje te. Vooral ook als je jezelf er niet fijn bij voelt.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 18 september 2013 @ 18:45:11 #9
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_131321387
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2013 18:32 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Is beter denk ik, ik vond dit een beetje te. Vooral ook als je jezelf er niet fijn bij voelt.
Ja nouja, met name dat laatste natuurlijk. Wat een ander vindt, kan ik weinig mee natuurlijk :+. Als ik hem zelf zo groot leuk had gevonden, was het geen probleem. Maar inderdaad, als je jezelf er niet fijn bij voelt.. dan houdt het snel op! ;)
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_131321479
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 16:44 schreef GimmeGore het volgende:

Ik moet wel zeggen dat dat kennelijk heel erg afhangt van de manier van punchen. Ik weet van anderen dan Sharon van CI&M in Amsterdam bijvoorbeeld echt de punch er door heen drukt, terwijl Jeff (van bovengenoemd) de punch draait
En wat is dan gevoeliger?
Of is dat ook weer individueel afhankelijk?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_131322312
quote:
11s.gif Op woensdag 18 september 2013 18:45 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ja nouja, met name dat laatste natuurlijk. Wat een ander vindt, kan ik weinig mee natuurlijk :+. Als ik hem zelf zo groot leuk had gevonden, was het geen probleem. Maar inderdaad, als je jezelf er niet fijn bij voelt.. dan houdt het snel op! ;)
Ik had t andersom moeten zetten, het kwam er een beetje mongolisch uit! Hopelijk kun je over een tijdje een kleiner ringetje of een cbb met bolletjes eraan? :o
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 18 september 2013 @ 19:31:26 #12
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_131322921
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2013 19:15 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik had t andersom moeten zetten, het kwam er een beetje mongolisch uit! Hopelijk kun je over een tijdje een kleiner ringetje of een cbb met bolletjes eraan? :o
Hahah geen probleem, hoor! w/
Ja ik hoop het wel -O-. En anders maar een cbb inderdaad. Het liefst echter een segmentringetje.

Hier vind ik hem stiekem nog wel weer leuk, :@ :').

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 28% gewijzigd door ChipsZak. op 18-09-2013 19:36:29 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 18 september 2013 @ 19:42:16 #13
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_131323362
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

En wat is dan gevoeliger?
Of is dat ook weer individueel afhankelijk?
Er doorheen drukken. Mensen die bij Sharon geweest zijn hadden het ook over dat ze voelden hoe de punch door het kraakbeen drong. Dat heb ik niet gevoeld. En op youtube staan filmpjes van zowel punches door Jeff als door Sharon, dan vind ik Jeff methode wat eeeeehm vriendelijker :P
pi_131324786
is er ook bij alloverpiercings en crazy-factory geen 9mm te vinden? Die hebben ook vaak tussenmaten.
  woensdag 18 september 2013 @ 20:27:02 #15
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_131325187
Of juist in amerika, bij bodyartforms ofzo, in 3/8". Dat zou ongeveer 9mm moeten zijn
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 18 september 2013 @ 21:27:27 #16
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_131328442
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 20:18 schreef Take2 het volgende:
is er ook bij alloverpiercings en crazy-factory geen 9mm te vinden? Die hebben ook vaak tussenmaten.
Daar in ieder geval niet (AOP). CF nog niet gekeken. BAF ook nog niet, zal eens doen!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_131336541
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 15:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn septum eindelijk verwisseld van een retainer naar een segmentringetje. Hij is 10 mm, maar had liever 8 mm gehad alleen mijn piercer zei dat mijn neus eigenlijk 9 mm nodig had en dat is er niet.
Ik hoop dat als de zwelling nog wat afneemt, ik wel naar 8 mm kan. Eigenlijk vind ik hem nu iets te groot, zo in your face zegmaar. Sterker nog, eigenlijk wil ik z.s.m. die 8 mm haha. Mijn moeder is maandag jarig en dan wil ik hem liever wat kleiner en a.s. zaterdag kom ik ook nog op tv dus eigenlijk dan ook al.

Zal wel niet kunnen ;(. Hij voelt nu een beetje strak (moet wennen) en had bij het wisselen een minibeetje gebloed.

Je kan op de 2e foto ook zien dat 'ie aan een kant gezwollen is en aan andere kant nauwelijks :').

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
complimenten, staat je heel leuk
pi_131338312
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2013 19:31 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hahah geen probleem, hoor! w/
Ja ik hoop het wel -O-. En anders maar een cbb inderdaad. Het liefst echter een segmentringetje.

Hier vind ik hem stiekem nog wel weer leuk, :@ :').

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar is hij ook tof! Maar ik denk dat dat ook kan komen doordat je haar er deels voor zit en hij daardoor wat minder in your face is.
Hoe ziet het er nu uit trouwens?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 19 september 2013 @ 08:46:11 #19
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_131339316
quote:
14s.gif Op donderdag 19 september 2013 03:55 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Daar is hij ook tof! Maar ik denk dat dat ook kan komen doordat je haar er deels voor zit en hij daardoor wat minder in your face is.
Hoe ziet het er nu uit trouwens?
Hahah ja. Ja, het is nu wel prima. Alleen ik baal wel dat ik er nu geen klein ringetje in kan, ;(. Heb hem nu al 2,5 maand :'( .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_131340693
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 19:42 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Er doorheen drukken. Mensen die bij Sharon geweest zijn hadden het ook over dat ze voelden hoe de punch door het kraakbeen drong. Dat heb ik niet gevoeld. En op youtube staan filmpjes van zowel punches door Jeff als door Sharon, dan vind ik Jeff methode wat eeeeehm vriendelijker :P
Draaien lijkt me niet echt wat nee. :P
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_131356584
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 08:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Hahah ja. Ja, het is nu wel prima. Alleen ik baal wel dat ik er nu geen klein ringetje in kan, ;(. Heb hem nu al 2,5 maand :'( .
Vind dat ook raar dat het niet kan hoor, heb mijne gewisseld na twee weken, maar zoek anders even snel naar een D-ring. Das een staafje met een rond boogje eronder. Met dat staafje heeft je zwelling wel de ruimte, want een 8 mm rond is krapper dan een 8 mm staafje. Aan dat staafje hangt dan een halve ring. Zet 'm wel aan beide kanten vast met mini O-ringetjes, zodat ie niet kan gaan kantelen!! (ook lullig op tv heh, haha. Waar kunnen we je zien, of is dat geheim?)

PS edit: Ik heb zelf ook 8 mm, en ondanks dat je een smal gezicht hebt en ik denk ik ook een 8 mm bij jou mooier zal vinden, heb je wel genoeg ruimte tussen de onderkant van de ring en de bovenkant van je lip. Dus het kan prima zo! (echt geen gezicht namelijk als de rand van de ring op je bovenlip hangt zeg maar. Jij hebt ruimte genoeg) Maar misschien dan 10 mm als je op stap gaat enzo, niet voor tv of moeders verjaardag ;) Maar je kan het hebben vind ik!! Gecombineerd met die grote oorring ook super gaaf)

[ Bericht 10% gewijzigd door Luna3 op 19-09-2013 19:12:00 ]
  donderdag 19 september 2013 @ 19:40:08 #22
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_131357795
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Draaien lijkt me niet echt wat nee. :P
Draaien is juist
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Draaien lijkt me niet echt wat nee. :P
Draaien is juist wel relaxt. Merkte ik bijna niks van. Werd heel warm en ik voelde wat druk op mijn oor, maar het was niet dat er iemand met volle kracht op mijn oor stond te drukken
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 19 september 2013 @ 19:58:23 #23
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_131358524
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:06 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Vind dat ook raar dat het niet kan hoor, heb mijne gewisseld na twee weken, maar zoek anders even snel naar een D-ring. Das een staafje met een rond boogje eronder. Met dat staafje heeft je zwelling wel de ruimte, want een 8 mm rond is krapper dan een 8 mm staafje. Aan dat staafje hangt dan een halve ring. Zet 'm wel aan beide kanten vast met mini O-ringetjes, zodat ie niet kan gaan kantelen!! (ook lullig op tv heh, haha. Waar kunnen we je zien, of is dat geheim?)

PS edit: Ik heb zelf ook 8 mm, en ondanks dat je een smal gezicht hebt en ik denk ik ook een 8 mm bij jou mooier zal vinden, heb je wel genoeg ruimte tussen de onderkant van de ring en de bovenkant van je lip. Dus het kan prima zo! (echt geen gezicht namelijk als de rand van de ring op je bovenlip hangt zeg maar. Jij hebt ruimte genoeg) Maar misschien dan 10 mm als je op stap gaat enzo, niet voor tv of moeders verjaardag ;) Maar je kan het hebben vind ik!! Gecombineerd met die grote oorring ook super gaaf)
Dankje! Vind het zelf ook leuk met die oorbellen!

Ik had echt gehoopt dat het nu wel zou kunnen maat helaas.. Misschien duurt deze gewoon wat langer, normaal heb ik echt geen problemen van piercings namelijk.
Ik zal zo'n D-ring in de gaten houden. Nu laat ik hem even rusten want er is nu zoveel aan gesjord geweest. Gekke is dat ik het gevoel heb dat het nu beter gaat dan ervoor (minder gevoelig) terwijl ik moest bloeden toen het segmentringetje eruit gehaald werd weer.
Vreemd.

Haha ik kom op de lokale televisie! Ik presenteer daar ;).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_131358717
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:58 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dankje! Vind het zelf ook leuk met die oorbellen!

Ik had echt gehoopt dat het nu wel zou kunnen maat helaas.. Misschien duurt deze gewoon wat langer, normaal heb ik echt geen problemen van piercings namelijk.
Ik zal zo'n D-ring in de gaten houden. Nu laat ik hem even rusten want er is nu zoveel aan gesjord geweest. Gekke is dat ik het gevoel heb dat het nu beter gaat dan ervoor (minder gevoelig) terwijl ik moest bloeden toen het segmentringetje eruit gehaald werd weer.
Vreemd.

Haha ik kom op de lokale televisie! Ik presenteer daar ;).
Misschien is het nu pas echt aan 't helen bij je dan. Leuk dat je voor local tv werkt!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 19 september 2013 @ 20:33:35 #25
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_131360225
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 20:02 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Misschien is het nu pas echt aan 't helen bij je dan. Leuk dat je voor local tv werkt!
Mja, misschien! Het was al wel een stuk beter hoor, dan toen het net gepierced was. Maar daar mag je ook wel van uitgaan natuurlijk.

Ja, :D Is erg leuk! *O*
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_131365551
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:40 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Draaien is juist

[..]

Draaien is juist wel relaxt. Merkte ik bijna niks van. Werd heel warm en ik voelde wat druk op mijn oor, maar het was niet dat er iemand met volle kracht op mijn oor stond te drukken
Oh ik las het verkeerd :@

Nou ja ... hoe je het beschrijft lijkt me dat er in een keer doorheen rammen ook niet alles.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_131475207
Ik heb trouwens een septum in de planning staat. Alleen nog even geld hebben.
  maandag 23 september 2013 @ 13:10:49 #28
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_131475690
ik heb een dubbele ashley in de planning staan, maar ik wacht tot na mijn stage, dan kan ik lekker thuis zitten met een zulu lip tijdens de eerste paar dagen :')
pi_131486117
Moet.ik me zorgen maken als er na twee weken nog wondvocht/bloed en af en.toe een beetje pus uit m'n neuspiercing komt?

Na het schoonmaken ziet hij er keurig uit maar er hoopt zich toch steeds weer een klein beetje bloed en wondvocht op.

Hij doet verder geen pijn en het te grote ringetje zit er ook nog steeds in.
  maandag 23 september 2013 @ 20:20:22 #30
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131490931
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 18:00 schreef Take2 het volgende:
Moet.ik me zorgen maken als er na twee weken nog wondvocht/bloed en af en.toe een beetje pus uit m'n neuspiercing komt?

Na het schoonmaken ziet hij er keurig uit maar er hoopt zich toch steeds weer een klein beetje bloed en wondvocht op.

Hij doet verder geen pijn en het te grote ringetje zit er ook nog steeds in.
Neuh. Hij doet er gemiddeld 6 weken over om te genezen, geef hem even wat tijd ;)

Mijn daith blijkt tot nu toe de meest ontstekende piercing. Wéér zo'n fijne bult bij het bovenste, moeilijk te bereiken gat. Na openprikken en schoonmaken weer afwachten.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_131496176
oké thx :s)
  maandag 23 september 2013 @ 22:19:29 #32
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_131496745
6 weken? Je neusvleugel bevat kraakbeen ga maar rustig uit van het dubbele. En dat is zonder vochtbultjesproblematiek
  maandag 23 september 2013 @ 22:26:15 #33
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131497093
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_131499180
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 22:19 schreef GimmeGore het volgende:
6 weken? Je neusvleugel bevat kraakbeen ga maar rustig uit van het dubbele. En dat is zonder vochtbultjesproblematiek
Neusvleugel en kraakbeen? doh.
  dinsdag 24 september 2013 @ 07:18:19 #35
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
  dinsdag 24 september 2013 @ 09:15:52 #36
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131504106
quote:
Ik zie nergens dat-ie bij haar zo hoog zit? De meeste neuspiercings worden lager gezet, wat jij hier laat zien is een piercing in de neusvleugel.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_131505077
De mijne zit idd wel een stuk lager, t maakt me ook niet heel erg uit hoe lang het gaat duren hoor maar ik vroeg me af of ik me zorgen moest maken.

Maar blijkbaar hoort dat er gewoon bij :P
  dinsdag 24 september 2013 @ 12:12:48 #38
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_131508634
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 10:03 schreef Take2 het volgende:
De mijne zit idd wel een stuk lager, t maakt me ook niet heel erg uit hoe lang het gaat duren hoor maar ik vroeg me af of ik me zorgen moest maken.

Maar blijkbaar hoort dat er gewoon bij :P
Heeft je piercer geen indicatie gegeven?

Ik ben aan het overwegen mn tepelpiercing opnieuw te laten zetten. Had hem 6 jaar en hij is er nu een jaartje uit. Vind het best eng maar mis hem toch ook wel. Iemand ervaring?
an urge to help mankind overcomes me
pi_131509773
ja die zei ook een week of 6.
pi_131538253
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 september 2013 09:15 schreef SEMTEX het volgende:
dat-ie bij haar zo hoog zit?
Nee precies, en zo hoog zetten ze 'm toch nooit?

bron over neuskraakbeen:
http://www.medicinfo.nl/%(...)9b92-d072aeeefdec%7D

Het neuskraakbeen kan worden verdeeld in een aantal onderdelen:

cartilago nasis lateralis (twee kraakbeenplaten links en rechts op de neusrug);
cartilago alaris major (het grote neusvleugelkraakbeen, een haakvormig stuk kraakbeen dat de neusgaten omsluit en het puntje van de neus vormt);
cartilagines alares minor (een aantal kleinere stukjes neusvleugelkraakbeen).


edit: Oh, het zit nog best laag ja, wist ik niet!!
http://slovno.com.ua/phot(...)telnaya_sistema1.jpg
pi_132063281
Sinds gisteren heb ik een septum. Krijg alleen maar positieve reacties. 8-)
pi_132064621
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 11:35 schreef Noriega het volgende:
Sinds gisteren heb ik een septum. Krijg alleen maar positieve reacties. 8-)
Pics!
pi_132073742
Weet iemand waar ik zo'n soort neuspiercing/labret kan vinden met een open hartje?

  zaterdag 26 oktober 2013 @ 18:20:26 #44
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_132587631
Dinsdag een inner conch laten prikken. Zit nu nog een staafje in, moet een ringetje worden. Gaat wel een bitch worden met genezen geloof ik, hij voelt aardig beurs. Geen ontsteking overigens verder.

Even een vraagje: Ik vind een schuine labret echt het einde, maar hoe zit dat met werk? Mensen die er echt veel gezeik mee hebben gehad? Ik heb een bijbaan in een verpleeghuis waar ook mensen met neuspiercings en tattoos rondlopen, gewoon zichtbaar. Dus verwacht niet al teveel gedoe maar toch.
Ik ben daarnaast 29 (jaja, niet iedereen is met 22 klaar met piercen :P ) en vraag me af of ik er niet een beetje te oud voor ben. Oorpiercings okee, tepelpiercings heb ik ook maar die ziet niemand, maar zo'n prominente schuine labret? En dan wil ik ook nog eens een ringetje :D
L'Enfer, c'est les autres.
pi_132587797
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 18:20 schreef Maria2.0 het volgende:
Dinsdag een inner conch laten prikken. Zit nu nog een staafje in, moet een ringetje worden. Gaat wel een bitch worden met genezen geloof ik, hij voelt aardig beurs. Geen ontsteking overigens verder.

Even een vraagje: Ik vind een schuine labret echt het einde, maar hoe zit dat met werk? Mensen die er echt veel gezeik mee hebben gehad? Ik heb een bijbaan in een verpleeghuis waar ook mensen met neuspiercings en tattoos rondlopen, gewoon zichtbaar. Dus verwacht niet al teveel gedoe maar toch.
Ik ben daarnaast 29 (jaja, niet iedereen is met 22 klaar met piercen :P ) en vraag me af of ik er niet een beetje te oud voor ben. Oorpiercings okee, tepelpiercings heb ik ook maar die ziet niemand, maar zo'n prominente schuine labret? En dan wil ik ook nog eens een ringetje :D
Als je het leuk vind moet je het gewoon doen. Ik vind 29 niet zo oud voor piercings en stel dat je uiteindelijk denkt dat het niet kan is hij er zo weer uit toch? Ik ben zelf bijna 29 en ben ook nog steeds piercings aan het laten zetten, ik vind ook wel dat onze leeftijd wel een verschil is met 40+. Uiteindelijk moet iedereen lekker zelf doen wat ze willen maar ik zou geen moeder willen met een navelpiercing of tongpiercing bijvoorbeeld :@

Maar ik heb 4 jaar geleden vanwege ziekenhuis zooi mijn tongpiercing eruit moeten halen, soms denk ik nog wel eens meh ik zou hem wel weer willen maar ik denk niet dat ik hem nog ga laten zetten want boven de 30 hoeft ie van mij niet meer zo _O- ik hou het nu wel ff bij oren :9
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 18:28:27 #46
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_132587864
Ik wil geen kinderen, dat scheelt alvast :D
Tongpiercing heb ik er ook uit ja, ik kan hem zo weer doorprikken (bij mij groeit niks dicht) maar dat doe ik inderdaad niet, dat vind ik dan toch weer iets minder geslaagd voor een bijna dertiger ;)
Ik speel al zo'n 12 jaar met het idee dus misschien moest ik het maar eens doen ja. En daarnaast mijn oortjes laten piercen, daar kunnen er gelukkig nog wel heel wat bij naast de conch en tragus en mijn stretchwerkjes!
L'Enfer, c'est les autres.
pi_132587973
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 18:28 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik wil geen kinderen, dat scheelt alvast :D
Tongpiercing heb ik er ook uit ja, ik kan hem zo weer doorprikken (bij mij groeit niks dicht) maar dat doe ik inderdaad niet, dat vind ik dan toch weer iets minder geslaagd voor een bijna dertiger ;)
Ik speel al zo'n 12 jaar met het idee dus misschien moest ik het maar eens doen ja. En daarnaast mijn oortjes laten piercen, daar kunnen er gelukkig nog wel heel wat bij naast de conch en tragus en mijn stretchwerkjes!
Als je er al 12 jaar over nadenkt gewoon doen, beter dat dan er nog 12 jaar over nadenken, je dan echt te oud vinden en het alsnog nooit gedaan hebben.

Ik heb dus heel lang geen piercings laten zetten ivm ziekenhuis, toen het uitgesloten was dat ik enige problemen kon krijgen van piercings heb ik geen tongpiercing meer gedaan maar wel een tragus laten zetten die ik ook al heel lang wou. Ik heb toen wel nog meer als jaar gewacht eerst, en toen hij erin zat had ik gelijk zoiets van WAAROM HEB K DIT NIET EERDER GEDAAN! Ik heb redelijk snel nadat die genezen was een anti helix laten zetten en als die genezen is neem k weer een andere erbij, maar ik hou t voorlopig wel ff bij mijn oor idd :9
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 18:35:28 #48
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_132588028
Tof! Ik wil in mijn ene oor nog iets, links heb ik nu tragus, conch en straks 3 mm stretch oorlel. Dus nog even iets erbij. En dan andere kant een anti tragus, helix en rook of daith en dan ben ik wel weer even zoet want kraakbeenpiercings zijn bitches. Hoewel mijn tragus echt supersnel ging.
Ik ga het eens neergooien bij mijn partner, die gaat gillen denk ik _O-
L'Enfer, c'est les autres.
pi_132588089
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 18:35 schreef Maria2.0 het volgende:
Tof! Ik wil in mijn ene oor nog iets, links heb ik nu tragus, conch en straks 3 mm stretch oorlel. Dus nog even iets erbij. En dan andere kant een anti tragus, helix en rook of daith en dan ben ik wel weer even zoet want kraakbeenpiercings zijn bitches. Hoewel mijn tragus echt supersnel ging.
Ik ga het eens neergooien bij mijn partner, die gaat gillen denk ik _O-
Mijn tragus ging ook heel snel! :D Mijn helix ook, mijn anti helix gaat wat trager dan de rest maar zit er nu maandje in
pi_132588367
Ik wil nog 2x tragus :D bedoeling is om er over een week eentje te laten zetten *O*

En dan is het waarschijnlijk wel een keer vol zat in de oren met rechts 2x helix, innerconch en 3 in de oorlel, en links een industrial, innerconch en 3 in de oorlel :P hier genezen ze ook wel snel!
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 19:05:13 #51
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_132588854
Welnee, nog plek voor een rook of daith!
L'Enfer, c'est les autres.
pi_132589738
Heb zelf een helix gehad, maar wat een klote dingen zijn dat. Na 1 jaar eruit gehaald omdat ik aan beide kanten vochtbulten kreeg :|
Tevens wel blij met mijn microdermal!
pi_132590045
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 19:05 schreef Maria2.0 het volgende:
Welnee, nog plek voor een rook of daith!
Rook O+ kon hier helaas niet ;(
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 20:42:33 #54
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_132592749
Volgens de piercer zijn met mijn oortjes veel dingen mogelijk O+
L'Enfer, c'est les autres.
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:33:06 #55
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_132597522
Bijna klaar met stage.
Dat betekent: dubbele ashley!
pi_132617060
Mijn tragus moet er maar uit. Hij ziet er al 8 maanden zo uit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132617971
Is er dan niks te doen tegen zulke bulten?
Zonde!
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_132618249
Ik heb zo ongeveer alles geprobeerd wat er te proberen viel, maar niks hielp.
pi_132618904
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 14:32 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn tragus moet er maar uit. Hij ziet er al 8 maanden zo uit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat? Keloid scar tissue of een ontsteking?
Land of the free. Home of the brave.
pi_132618963
Volgens mij gewoon een ontsteking.
pi_132694909
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:19 schreef DanseMacabre het volgende:
Volgens mij gewoon een ontsteking.
Heb je al eens zilvernitraat geprobeerd? Lijkt wel wild vlees.
Land of the free. Home of the brave.
pi_132695154
Er zit alleen nog maar een korstje, dus lijkt me niet.
  roze donderdag 31 oktober 2013 @ 02:50:10 #63
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_132749254
Voor in de OP:

Ik heb inmiddels goeie ervaringen met Tattoo Fineline in Emmen (Drenthe). Ik was er vroeger nooit over te spreken maar sinds ze verhuisd zijn (en het nodige commentaar hebben gehad) doen ze het stukken beter en heb ik sindsdien ook alweer 2x iets laten piercen bij hun zonder problemen.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 07:18:26 #64
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_132749641
Voor Gelderland mag zeker paradigm bodyart erbij
(En ok corral in Amersfoort is een kutzaak)
pi_132750192
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 07:18 schreef GimmeGore het volgende:
Voor Gelderland mag zeker paradigm bodyart erbij
(En ok corral in Amersfoort is een kutzaak)
Waarom vind je dat een kutzaak?
  donderdag 31 oktober 2013 @ 11:52:07 #66
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_132754617
Omdat ik er geweest ben voor plugjes en ik hoorde daarop het volgende. Plugjes waren stom, ik moest maar tunnels dragen en gewoon lekker schijt hebben aan mijn school en stageplaats.
pi_132758613
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:52 schreef GimmeGore het volgende:
Omdat ik er geweest ben voor plugjes en ik hoorde daarop het volgende. Plugjes waren stom, ik moest maar tunnels dragen en gewoon lekker schijt hebben aan mijn school en stageplaats.
Wat een debielen :')
Land of the free. Home of the brave.
pi_132758638
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:52 schreef GimmeGore het volgende:
Omdat ik er geweest ben voor plugjes en ik hoorde daarop het volgende. Plugjes waren stom, ik moest maar tunnels dragen en gewoon lekker schijt hebben aan mijn school en stageplaats.
:')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_132768031
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 14:32 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn tragus moet er maar uit. Hij ziet er al 8 maanden zo uit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je al een kleiner ringetje geprobeerd? Ik had dit bij mijn daith. Nadat ik er een kleiner ringetje in heb gedaan was het met 3 weken weg. Las dat te groot staafje/ringetje dit kan blijven veroorzaken.

Overwegen waard!
pi_132769274
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 18:44 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Heb je al een kleiner ringetje geprobeerd? Ik had dit bij mijn daith. Nadat ik er een kleiner ringetje in heb gedaan was het met 3 weken weg. Las dat te groot staafje/ringetje dit kan blijven veroorzaken.

Overwegen waard!
Hij is er al uit. De oorzaak was trouwens dat het ringetje van chirurgisch staal was en niet van titanium, zoals de piercer zei.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 21:55:31 #71
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_132776722
Ik heb dat altijd als ik een ringetje in mn tragus doe, een staafje lost bij mij het probleem op. Vind ik eigenlijk wel minder mooi, mja het is niet anders.
an urge to help mankind overcomes me
  roze donderdag 31 oktober 2013 @ 22:33:17 #72
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_132778343
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 17:27 schreef Take2 het volgende:
Weet iemand waar ik zo'n soort neuspiercing/labret kan vinden met een open hartje?

[ afbeelding ]
Die zijn leuk zeg
Your beauty never ever scared me.
pi_132779157
Ik wil nog een helix en een tragus. Ik heb nu een anti-helix en 3 gaatjes in ieder oor en ik heb heel lang een piercing in mijn wenkbrauw en een off centre labret gehad, maar daar kreeg ik bij allebei last van dus die heb ik er uitgehaald. Het kutte is alleen dat ik altijd heel veel last van ontstekingen in mijn oren heb, want ik kan bijna nergens tegen qua materialen. Mijn oren worden ook helemaal bloemkool als ze chirurgisch staal gebruiken bij gewone oorbellen. ;(
pi_132832503
Hoihoi,

Ik heb even een vraagje over de lipring. Ik ben misschien van plan er een te nemen (dus aan de zijkant van m'n mondhoek). Maar ik wil graag eerst nog wat dingetjes weten:
Hoe voelt het? Ik heb zelf een neuspiercing en dat was "prik" en over. Ik weet dat pijn niet uitmaakt en het is voor iedereen anders, maar misschien kan iemand een goede poging wagen :D
Hoeveel last had je er daarna van? Kon je ook minder goed praten? En werd je mond dik?
En verder van alles en nog wat wat je erover kwijt wilt! :D

Alvast bedankt!
pi_132846589
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 19:21 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Hij is er al uit. De oorzaak was trouwens dat het ringetje van chirurgisch staal was en niet van titanium, zoals de piercer zei.
Het materiaal veroorzaakte de ontsteking?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_132848996
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 20:09 schreef Kirsstten het volgende:
Hoihoi,

Ik heb even een vraagje over de lipring. Ik ben misschien van plan er een te nemen (dus aan de zijkant van m'n mondhoek). Maar ik wil graag eerst nog wat dingetjes weten:
Hoe voelt het? Ik heb zelf een neuspiercing en dat was "prik" en over. Ik weet dat pijn niet uitmaakt en het is voor iedereen anders, maar misschien kan iemand een goede poging wagen :D
Hoeveel last had je er daarna van? Kon je ook minder goed praten? En werd je mond dik?
En verder van alles en nog wat wat je erover kwijt wilt! :D

Alvast bedankt!
Nou, het is inderdaad een prik, want er gaat een naald door je lip. En als je geluk hebt, gaat het bijna niet zwellen. Als je pech hebt loop je een paar dagen met een halve Zulu-lip (aan de kant van de piercing). Praten ging prima, dat doe je toch vooral met je tong. Enige wat ongemakkelijk was (de eerste dag) was lachen, want dan trek je een beetje aan het staafje.

Zoiets? Gewoon doen, genezing is een eitje als ze geen bloedvaten raken en je kan hem er altijd nog uit halen als het niet bevalt. Maar laat hem asjeblieft bij een goede piercer zetten, ik zie zoveel mensen met een lelijk geplaatste lippiercing (dat zit ie ergens halverwege hun kin/kaak ipv op de rand van de lip).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 3 november 2013 @ 12:39:23 #77
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_132849115
Joepie, heb eindelijk sinds donderdag mijn twee microdermals onder mijn sleutelbeen! :)
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
  zondag 3 november 2013 @ 12:40:58 #78
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132849143
quote:
17s.gif Op zondag 3 november 2013 12:39 schreef BlueJeans het volgende:
Joepie, heb eindelijk sinds donderdag mijn twee microdermals onder mijn sleutelbeen! :)
foto!
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 3 november 2013 @ 13:09:38 #79
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_132849735


Beetje slechte kwaliteitsfoto, heb 'm met de camera van de laptop gemaakt. Hij moet nu nog afgeplakt worden met pleisters, daarom is het wat rood op de plekken waar de pleister aan vast zit. Maar ik ben er echt super blij mee! :Y

[ Bericht 2% gewijzigd door BlueJeans op 03-11-2013 13:15:14 ]
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
  zondag 3 november 2013 @ 13:20:17 #80
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132849999
Ik vind het classy staan! Beter dan een decolletépiercing, vind ik. Lijkt me wel een lastige plek om te genezen :o
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_132850198
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:09 schreef BlueJeans het volgende:
[ afbeelding ]

Beetje slechte kwaliteitsfoto, heb 'm met de camera van de laptop gemaakt. Hij moet nu nog afgeplakt worden met pleisters, daarom is het wat rood op de plekken waar de pleister aan vast zit. Maar ik ben er echt super blij mee! :Y
Cool!
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 3 november 2013 @ 13:29:45 #82
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_132850251
quote:
14s.gif Op zondag 3 november 2013 13:20 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind het classy staan! Beter dan een decolletépiercing, vind ik. Lijkt me wel een lastige plek om te genezen :o
Ja ik vind het ook wel classy. Maar dit zijn wel mijn (eerste en) laatste piercings. Ben normaal gesproken niet zo van piercings. Maar dit vind ik zelf erg mooi.

Nee, het helen gaat juist gemakkelijker omdat het een plek ik waar minder beweging zit dan bijvoorbeeld in de pols of tussen duim en wijsvinger wat ook een gebruikelijke plek is voor microdermals. Alleen die pleisters zijn kut omdat ze aan mijn huid trekken, maar over een paar dagen hoeft dat gelukkig niet meer.
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
pi_132850332
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:09 schreef BlueJeans het volgende:
[ afbeelding ]

Beetje slechte kwaliteitsfoto, heb 'm met de camera van de laptop gemaakt. Hij moet nu nog afgeplakt worden met pleisters, daarom is het wat rood op de plekken waar de pleister aan vast zit. Maar ik ben er echt super blij mee! :Y
_O_ O+ O+ O+ mooi!
pi_132850926
mooi! Doet dat nou pijn, t lijkt me zo'n gepruts voordat hij erin zit? :@
  zondag 3 november 2013 @ 14:47:57 #85
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_132853162
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:51 schreef Take2 het volgende:
mooi! Doet dat nou pijn, t lijkt me zo'n gepruts voordat hij erin zit? :@
Het ging sneller dan ik had verwacht en ook minder pijnlijk. Het gevoel is niet fijn nee (ik vond het een scherpe pijn, ik vergelijk het alsof ik 3 sec iemand heel hard knijp) maar dat duurt maar 3 seconden. Dus alleen het 'gat' maken was niet prettig, maar het implantaatje inbrengen voelde ik niet. En geloof me, ik ben echt een pussy met pijngrens maar dit is echt te doen en het is het zo waard!
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
pi_132854927
Valt niet tegen dan! Ik vind het er altijd zķ eng uit zien, dat zetten dan bedoel ik brrr
  zondag 3 november 2013 @ 15:30:48 #87
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_132855001
Ik wil kleine tunnels in mijn oren. Word geadviseerd met 2mm te beginnen. Wie weet een site waar ik leuke stretch setjes kan kopen? Heb op meerdere sites gekeken maar telkens zie ik alleen die lelijke titanium setjes.
  zondag 3 november 2013 @ 15:35:59 #88
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_132855173
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 18:28 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik wil geen kinderen, dat scheelt alvast :D
Tongpiercing heb ik er ook uit ja, ik kan hem zo weer doorprikken (bij mij groeit niks dicht) maar dat doe ik inderdaad niet, dat vind ik dan toch weer iets minder geslaagd voor een bijna dertiger ;)
Ik speel al zo'n 12 jaar met het idee dus misschien moest ik het maar eens doen ja. En daarnaast mijn oortjes laten piercen, daar kunnen er gelukkig nog wel heel wat bij naast de conch en tragus en mijn stretchwerkjes!
Ik word volgend jaar 30 maar mijn tongpiercing gaat er niet uit, vond het al een heel raar gevoel toen die vorig jaar eruit moest wegens een operatie. Toen ik weer goed wakker was van de narcose heb ik hem er ook meteen weer in gedaan.
  zondag 3 november 2013 @ 15:54:48 #89
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_132855765
alloverpiercings, maar 2mm is heel erg klein voor tunneltjes, dan kan je misschien beter met bijv een ringetje werken.

Wat heb je nu trouwens in je oren?
  zondag 3 november 2013 @ 16:02:10 #90
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_132856053
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:54 schreef GimmeGore het volgende:
alloverpiercings, maar 2mm is heel erg klein voor tunneltjes, dan kan je misschien beter met bijv een ringetje werken.

Wat heb je nu trouwens in je oren?
Gewoon normale ringetjes, 1,6mm past er door maar groter niet. Ken meerdere mensen die ook tunnels hebben en die adviseren eerst 2mm erin te doen en dan telkens iets groter.
  zondag 3 november 2013 @ 16:04:42 #91
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_132856140
klopt, maar als je geen titanium wil kan je het beste glas gebruiken. Acryl is leuk, silicone zijn geinig, maar het is niet verstandig voor een verse stretch
  zondag 3 november 2013 @ 16:07:52 #92
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_132856261
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:04 schreef GimmeGore het volgende:
klopt, maar als je geen titanium wil kan je het beste glas gebruiken. Acryl is leuk, silicone zijn geinig, maar het is niet verstandig voor een verse stretch
Ik zie op alloverpiercing alleen titanium, acryl en chirurgisch staal staan. Denk dat ik dan toch maar voor titanium moet gaan, voor chirurgisch staal ben ik allergisch.
  zondag 3 november 2013 @ 16:11:02 #93
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_132856360
Weet trouwens ook niet welk gaatje van mijn oorlel ik het beste ervoor uit kan kiezen. Heb in elke oorlel 3 gaatjes met ringetjes nu. Ik zat te denken aan de onderste te stretchen, dan kan ik de bovenste nog gebruiken voor een klein knopje.
pi_132860213
Ik ben 35 en ik heb een tongpiercing. Maar boeiend :P
Ik vind het zo onzin allemaal, een piercing binden aan een leeftijd :')

Doe normaal zeg _O-
  zondag 3 november 2013 @ 17:55:29 #95
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_132860271
quote:
99s.gif Op zondag 3 november 2013 17:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben 35 en ik heb een tongpiercing. Maar boeiend :P
Ik vind het zo onzin allemaal, een piercing binden aan een leeftijd :')

Doe normaal zeg _O-
In Groningen loopt vaak een kerel rond die tegen de 70 is, heeft meerdere piercings en loopt in Lonsdale kleding, bomberjack en op nikes, gaat regelmatig naar hardcore feesten :P
pi_132860316
quote:
99s.gif Op zondag 3 november 2013 17:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben 35 en ik heb een tongpiercing. Maar boeiend :P
Alsof er ook maar een man is die dat een afknapper vindt.
Land of the free. Home of the brave.
pi_132860501
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 17:55 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

In Groningen loopt vaak een kerel rond die tegen de 70 is, heeft meerdere piercings en loopt in Lonsdale kleding, bomberjack en op nikes, gaat regelmatig naar hardcore feesten :P
_O_
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 17:57 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Alsof er ook maar een man is die dat een afknapper vindt.
Ik weet niet wat vrouwen er tegen hebben. mannen hebben er geen probleem mee dus :P
pi_132861421
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:07 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Ik zie op alloverpiercing alleen titanium, acryl en chirurgisch staal staan. Denk dat ik dan toch maar voor titanium moet gaan, voor chirurgisch staal ben ik allergisch.
crazy-factory heeft wel glas :s)
  zondag 3 november 2013 @ 20:42:12 #99
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_132866287
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 18:33 schreef Take2 het volgende:

[..]

crazy-factory heeft wel glas :s)
Heb een paar setjes besteld, wil gaan tot hooguit 4mm.
pi_132866586


De 1e tragus zit *O*
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zondag 3 november 2013 @ 21:37:39 #101
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_132870015
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:48 schreef VixenFromHell het volgende:
[ afbeelding ]

De 1e tragus zit *O*
Is het erg pijnlijk zo'n piercing door het kraakbeen? Ik heb er 1 boven in mijn oor maar niet in het kraakbeen. Bovenaan mijn oor zit nog gewoon "normale huid" waar ik hem doorheen heb. Kon daarom gewoon bij de juwelier geschoten worden.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 4 november 2013 @ 07:44:25 #102
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132880414
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:09 schreef BlueJeans het volgende:
[ afbeelding ]

Beetje slechte kwaliteitsfoto, heb 'm met de camera van de laptop gemaakt. Hij moet nu nog afgeplakt worden met pleisters, daarom is het wat rood op de plekken waar de pleister aan vast zit. Maar ik ben er echt super blij mee! :Y
Mooi! Ik heb zelf 3 microdermals gehad. In m'n pols. Dat ging helaas niet zo goed met genezen ;(. Moest ik later eruit laten snijden bij de huisarts. Vind het wel erg jammer, zou ze ook wel graag bij mijn sleutelbeen willen maar ben bang dat het weer uitgroeit ;(.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 4 november 2013 @ 07:45:35 #103
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132880425
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:48 schreef VixenFromHell het volgende:
*O*
Cute!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_132881554
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:37 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Is het erg pijnlijk zo'n piercing door het kraakbeen? Ik heb er 1 boven in mijn oor maar niet in het kraakbeen. Bovenaan mijn oor zit nog gewoon "normale huid" waar ik hem doorheen heb. Kon daarom gewoon bij de juwelier geschoten worden.
Kraakbeen voel je altijd ff maar pijn is snel weg. En dan de pijn van de genezingsperiode dat verschilt bij iedereen.
pi_132883877
quote:
17s.gif Op maandag 4 november 2013 09:41 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Kraakbeen voel je altijd ff maar pijn is snel weg. En dan de pijn van de genezingsperiode dat verschilt bij iedereen.
Ja idd. Vind zulke vragen altijd wel lastig.. de een vind het toch ook pijnlijker dan de ander. Ik vond het nog wel mee vallen en zodra het sieraadje er in zat voelde ik amper meer wat :D
Ben benieuwd hoe deze gaat genezen, met alle andere nooit problemen gehad.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  maandag 4 november 2013 @ 11:52:05 #106
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_132884105
Ik vind het bij kraakbeenpiercings altijd zo irritant als ik erop geslapen heb ofzo. Best pijnlijk als ze de halve nacht uit hun normale houding gewrikt zijn geweest. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 4 november 2013 @ 13:57:42 #107
19242 yavanna
Results may vary.
pi_132887577
Ik heb een maand of drie terug een scapha piercing laten zetten. Ik ben er heel blij mee, maar het bolletje van de piercing is nogal vervelend om op te liggen e.d. Ik zoek een piercing met ''platte' voorkant ( zoals b.v. de tragus piercing op de foto ) en met nog redelijk lang staafje, daar mijn oor nog steeds dikker dan normaal is. Of een plat dingetje ( hoe heet zoiets :) los.

Mijn zoektocht(en) leverden helaas enkel piercings op met korte staafjes en geen losse platte dingetjes. Heeft iemand hier misschien een idee waar ze te krijgen zijn?

~Cheer up, the worst is yet to come.~
  maandag 4 november 2013 @ 14:04:03 #108
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_132887785
Ik heb gisteren een bestelling gedaan bij crazy-factory, via Ideal betaald. Maar zie nergens op de site wat de levertijden zijn.

Is er hier iemand die weet hoe lang ze er ongeveer over doen de bestelling te leveren?
  maandag 4 november 2013 @ 14:08:03 #109
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_132887931
quote:
5s.gif Op maandag 4 november 2013 13:57 schreef yavanna het volgende:
Ik heb een maand of drie terug een scapha piercing laten zetten. Ik ben er heel blij mee, maar het bolletje van de piercing is nogal vervelend om op te liggen e.d. Ik zoek een piercing met ''platte' voorkant ( zoals b.v. de tragus piercing op de foto ) en met nog redelijk lang staafje, daar mijn oor nog steeds dikker dan normaal is. Of een plat dingetje ( hoe heet zoiets :) los.

Mijn zoektocht(en) leverden helaas enkel piercings op met korte staafjes en geen losse platte dingetjes. Heeft iemand hier misschien een idee waar ze te krijgen zijn?

[ afbeelding ]
Dan kan er toch gewoon een labretje in steken (achterste voren dus) Anders kom je in de high end sieraden uit, want daar is het staafje internally threaded, maar die zijn wel een stuk duurder
pi_132887949
quote:
5s.gif Op maandag 4 november 2013 13:57 schreef yavanna het volgende:
Ik heb een maand of drie terug een scapha piercing laten zetten. Ik ben er heel blij mee, maar het bolletje van de piercing is nogal vervelend om op te liggen e.d. Ik zoek een piercing met ''platte' voorkant ( zoals b.v. de tragus piercing op de foto ) en met nog redelijk lang staafje, daar mijn oor nog steeds dikker dan normaal is. Of een plat dingetje ( hoe heet zoiets :) los.

Mijn zoektocht(en) leverden helaas enkel piercings op met korte staafjes en geen losse platte dingetjes. Heeft iemand hier misschien een idee waar ze te krijgen zijn?

[ afbeelding ]
http://www.crazy-factory.com/product_info.php?products_id=4607

Zoiets? Die kun je op een labret staafje doen, zo te zien wel voor bioflex staafjes met schroefdraad aan de binnenkant dus die zou je er dan bij moeten halen :) staat hier ook onderaan als bijpassend artikel. Zag nog meer van die discs staan :)

Ik heb bestellingen van Crazy Factory nou meestal wel binnen een weekje in huis!
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  maandag 4 november 2013 @ 14:28:13 #111
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_132888625
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:08 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

http://www.crazy-factory.com/product_info.php?products_id=4607

Zoiets? Die kun je op een labret staafje doen, zo te zien wel voor bioflex staafjes met schroefdraad aan de binnenkant dus die zou je er dan bij moeten halen :) staat hier ook onderaan als bijpassend artikel. Zag nog meer van die discs staan :)

Ik heb bestellingen van Crazy Factory nou meestal wel binnen een weekje in huis!
Ik had ff gegoogled en las op meerdere sites dat de levertijd bij hun vaak 1,5 maand is. Maar een week valt mee. Hoop dat ik mijn bestelling ook snel binnen heb, kan ik beginnen met stretchen. Loop al een jaar of 5 met het idee van dat ga ik doen maar het leek me nogal pijnlijk. Maar hoor nu al van meerderen dat dat allemaal wel mee valt als je het stretchen rustig aan doet, niet teveel oprekken in 1 keer maar in kleine stapjes.
pi_132888748
Waren dat recente bestellingen? Het duurde een paar jaar geleden wel steeds zo lang (vervelend :P), maar ze hebben iets veranderd geloof ik. Had mijn laatste paar bestellingen iig wel lekker snel *O*
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  maandag 4 november 2013 @ 14:31:16 #113
19242 yavanna
Results may vary.
pi_132888757
Bedankt voor de reacties. Aan een labret had ik niet gedacht. Een labret met zo'n platte voorkant is een goed idee Ik zie dat ze zulks ook met een glittersteentje hebben. :D Enkel wat groter dan waar mijn voorkeur naar uit gaat, maar het is wel een optie.

Liefst heb ik zoiets als onderstaand.

~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_132888800
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:30 schreef VixenFromHell het volgende:
Waren dat recente bestellingen? Het duurde een paar jaar geleden wel steeds zo lang (vervelend :P), maar ze hebben iets veranderd geloof ik. Had mijn laatste paar bestellingen iig wel lekker snel *O*
Laatste drie bestellingen van mij duurde 4 werkdagen tot ik het binnen had :)
Land of the free. Home of the brave.
pi_132888986
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:04 schreef Wildervankstertje het volgende:
Ik heb gisteren een bestelling gedaan bij crazy-factory, via Ideal betaald. Maar zie nergens op de site wat de levertijden zijn.

Is er hier iemand die weet hoe lang ze er ongeveer over doen de bestelling te leveren?
ik krijg de mijne net binnen en had de 31ste besteld.
pi_132889790
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:31 schreef yavanna het volgende:
Bedankt voor de reacties. Aan een labret had ik niet gedacht. Een labret met zo'n platte voorkant is een goed idee Ik zie dat ze zulks ook met een glittersteentje hebben. :D Enkel wat groter dan waar mijn voorkeur naar uit gaat, maar het is wel een optie.

Liefst heb ik zoiets als onderstaand.

[ afbeelding ]
Ik heb dit https://www.alloverpiercings.nl/artikel/mini-labret-stud en dan kun je er iets plats of een bolletje op schroeven
  maandag 4 november 2013 @ 15:23:52 #117
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_132890414
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:30 schreef VixenFromHell het volgende:
Waren dat recente bestellingen? Het duurde een paar jaar geleden wel steeds zo lang (vervelend :P), maar ze hebben iets veranderd geloof ik. Had mijn laatste paar bestellingen iig wel lekker snel *O*
Nee waren van 2011, dus ik vertrouw erop dat ik mijn bestelling deze week of volgende week zal ontvangen.
pi_132901360
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:31 schreef yavanna het volgende:
Bedankt voor de reacties. Aan een labret had ik niet gedacht. Een labret met zo'n platte voorkant is een goed idee Ik zie dat ze zulks ook met een glittersteentje hebben. :D Enkel wat groter dan waar mijn voorkeur naar uit gaat, maar het is wel een optie.

Liefst heb ik zoiets als onderstaand.

[ afbeelding ]
Ik vind dat echt heel mooi, maar ik ben bang dat het bij mij niet zo mooi geneest :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  maandag 4 november 2013 @ 21:55:09 #119
19242 yavanna
Results may vary.
pi_132907245
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik vind dat echt heel mooi, maar ik ben bang dat het bij mij niet zo mooi geneest :')
Omdat het een kraakbeen piercing is?

Ik had gehoopt dat deze net zo makkelijk zou genezen als mijn tragus, maar dat is helaas niet het geval. Door dat hij op het hoogste punt van mijn oorschelp ligt irriteer ik hem vrij snel, zeker wanneer je er op ligt. Nu na 3 maanden ( en een AB kuur voor iets anders ) kan ik er pas een beetje op liggen.

Dat viel mij wel tegen. En dan wil ik er nog twee naast. :') Ooit

Ben er trouwens wel erg! blij ermee, ondanks het al 3 maanden op mijn linkerzij slapen. :P
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_132908613
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:55 schreef yavanna het volgende:

[..]

Omdat het een kraakbeen piercing is?

Ik had gehoopt dat deze net zo makkelijk zou genezen als mijn tragus, maar dat is helaas niet het geval. Door dat hij op het hoogste punt van mijn oorschelp ligt irriteer ik hem vrij snel, zeker wanneer je er op ligt. Nu na 3 maanden ( en een AB kuur voor iets anders ) kan ik er pas een beetje op liggen.

Dat viel mij wel tegen. En dan wil ik er nog twee naast. :') Ooit

Ben er trouwens wel erg! blij ermee, ondanks het al 3 maanden op mijn linkerzij slapen. :P
Ja en omdat m'n helix na bijna 6 maanden niet echt showklaar is :')
Binnenkort even een korter staafje laten plaatsen
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  maandag 4 november 2013 @ 22:35:46 #121
19242 yavanna
Results may vary.
pi_132909279
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ja en omdat m'n helix na bijna 6 maanden niet echt showklaar is :')
Binnenkort even een korter staafje laten plaatsen
Ah, that makes sense. Daar ben je dus ook wel even zoet mee. :') Wellicht als deze genezen is en de pijn ver weg is dat een scapha toch een optie is. ;)
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_132909923
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 22:35 schreef yavanna het volgende:

[..]

Ah, that makes sense. Daar ben je dus ook wel even zoet mee. :') Wellicht als deze genezen is en de pijn ver weg is dat een scapha toch een optie is. ;)
Ja stomme is dat het geen pijn doet :') het wil alleen niet weg

Dan zou ik het in mijn andere oor plaatsen en waarschijnlijk een lampenkap om mijn hoofd voor het slapen om beschadigingen tegen te gaan.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_132910152
Mijn linkeroor begint eindelijk rustig te worden (3x helix gezet in april). In mijn rechteroor een aantal weken terug een piercing laten zetten net tussen lobe en kraakbeen in en daar heb ik amper last van gehad :P
pi_132916446
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:55 schreef yavanna het volgende:

[..]

Omdat het een kraakbeen piercing is?

Ik had gehoopt dat deze net zo makkelijk zou genezen als mijn tragus, maar dat is helaas niet het geval. Door dat hij op het hoogste punt van mijn oorschelp ligt irriteer ik hem vrij snel, zeker wanneer je er op ligt. Nu na 3 maanden ( en een AB kuur voor iets anders ) kan ik er pas een beetje op liggen.

Dat viel mij wel tegen. En dan wil ik er nog twee naast. :') Ooit

Ben er trouwens wel erg! blij ermee, ondanks het al 3 maanden op mijn linkerzij slapen. :P
Exact hetzelfde hier, tragus ging super goed maar deze doet veel meer pijn en ik wil eigenlijk weer op die kant kunnen slapen :')
  dinsdag 5 november 2013 @ 13:06:30 #125
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132921910
Mijn daith is alweer meer dan een halfjaar aanwezig en geneest best goed de laatste tijd en dus begint het weer te kriebelen ;( Ik zou deze er wel bij willen hebben: een anti-tragus O+ uiteraard weer in hetzelfde gatenkaas-oor 8-)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 5 november 2013 @ 13:32:35 #126
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_132922799
Kreeg vandaag dit mailtje van Crazy factory:

Zeer geachte klant,

wij hebben uw bestelling 2999412 vandaag verzonden.

Alle bestellingen worden door onze fabriek in Thailand rechtstreeks naar ons expeditiecentrum in Duitsland gestuurd.
Vanaf die locatie wordt de levering meteen aan u doorgestuurd. U ontvangt uw bestelling binnen 4-8 dagen; de levering gebeurt via uw normale postbedrijf.

Als de levering meteen wordt toegestuurd kan het toch geen 4/8 dagen duren? Of gaat het altijd zo traag vanuit Duitsland?
pi_132923390
Zoals ik het lees moet het eerst nog uit Thailand komen. En dan waarschijnlijk ook door de douane, want buiten de EU, dus dan vind ik 4-8 dagen behoorlijk snel :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 5 november 2013 @ 18:25:02 #128
19242 yavanna
Results may vary.
pi_132932771
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ja stomme is dat het geen pijn doet :') het wil alleen niet weg

Dan zou ik het in mijn andere oor plaatsen en waarschijnlijk een lampenkap om mijn hoofd voor het slapen om beschadigingen tegen te gaan.
Bedoel je dat het nog erg dik is?

:D Ook een idee.

Ik kan niet wachten tot deze Scapha is genezen en de pijn en het ongemak zijn 'vergeten', en er twee nieuwe naast kunnen komen. ;)

quote:
17s.gif Op dinsdag 5 november 2013 09:18 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Exact hetzelfde hier, tragus ging super goed maar deze doet veel meer pijn en ik wil eigenlijk weer op die kant kunnen slapen :')
Ik had mijn hand soms als een kommetje om mijn oor heen, zodat ik op die zijde kon liggen, maar om nu te zeggen ''joepie'', nee. :') ;)

quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:06 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn daith is alweer meer dan een halfjaar aanwezig en geneest best goed de laatste tijd en dus begint het weer te kriebelen ;( Ik zou deze er wel bij willen hebben: een anti-tragus O+ uiteraard weer in hetzelfde gatenkaas-oor 8-)
[ afbeelding ]
Oeh, mooi. Een anti tragus staat ook op mijn wensenlijstje, voor ooit.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_132933343
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 18:25 schreef yavanna het volgende:

[..]

Bedoel je dat het nog erg dik is?

:D Ook een idee.

Ik kan niet wachten tot deze Scapha is genezen en de pijn en het ongemak zijn 'vergeten', en er twee nieuwe naast kunnen komen. ;)

[..]

Ik had mijn hand soms als een kommetje om mijn oor heen, zodat ik op die zijde kon liggen, maar om nu te zeggen ''joepie'', nee. :') ;)

[..]

Oeh, mooi. Een anti tragus staat ook op mijn wensenlijstje, voor ooit.
Zit een bultje en dat heb ik waarschijnlijk opgelopen toen ik keihard met m'n oor tegen iemand aan liep 8)7

Oorspronkelijke plan is om nog twee andere helixen te laten zetten, maar eerst maar eens dat stomme bultje weg :{
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_132934396
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:32 schreef Wildervankstertje het volgende:
Als de levering meteen wordt toegestuurd kan het toch geen 4/8 dagen duren? Of gaat het altijd zo traag vanuit Duitsland?
Het gaat van Thailand naar Duitsland, en vervolgens stuurt Crazy Factory het vanuit Duitsland naar Nederland (of elders in Europa).

Heb er de afgelopen maanden drie keer besteld en telkens was het vier werkdagen.
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 5 november 2013 @ 19:36:41 #131
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_132935265
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:15 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Het gaat van Thailand naar Duitsland, en vervolgens stuurt Crazy Factory het vanuit Duitsland naar Nederland (of elders in Europa).

Heb er de afgelopen maanden drie keer besteld en telkens was het vier werkdagen.
Dan is dat nog een behoorlijk snelle levering als het eerst vanuit Thailand naar Duitsland moet.
  dinsdag 5 november 2013 @ 19:38:28 #132
19242 yavanna
Results may vary.
pi_132935367
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Zit een bultje en dat heb ik waarschijnlijk opgelopen toen ik keihard met m'n oor tegen iemand aan liep 8)7

Oorspronkelijke plan is om nog twee andere helixen te laten zetten, maar eerst maar eens dat stomme bultje weg :{
Ah, dat is flink balen dan. Hopelijk gaat het mettertijd vanzelf weg.

(Veel ) geduld is helaas wel nodig met die kraakbeen piercings.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_132937219
Mijn neuspiercing heeft aan de binnenkant een behoorlijke bobbel, hij is niet gevoelig en het is ook geen vochtbultje.

Heb zelf het vermoeden dat het wildvlees is, gaat zoiets nog weg denken jullie?

[ Bericht 43% gewijzigd door Take2 op 05-11-2013 23:41:01 ]
  dinsdag 5 november 2013 @ 20:18:58 #134
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_132937308
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:38 schreef yavanna het volgende:

[..]

Ah, dat is flink balen dan. Hopelijk gaat het mettertijd vanzelf weg.

(Veel ) geduld is helaas wel nodig met die kraakbeen piercings.
Ik heb serieus waar nog nooit problemen gehad met kraakbeenpiercings *even afkloppen*
Zelfs mijn conch punch was lief!
  dinsdag 5 november 2013 @ 20:37:14 #135
19242 yavanna
Results may vary.
pi_132938228
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 20:18 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb serieus waar nog nooit problemen gehad met kraakbeenpiercings *even afkloppen*
Zelfs mijn conch punch was lief!
Het oogt alsof de meeste last is met kraakbeenpiercings waar het meeste kant is op ''contact met''. Maar goed, het genezingsproces zal sowieso zeker per persoon verschillen.

En wel zo fijn uiteraard wanneer je weinig tot geen last er van hebt! :) Heerlijk eigenlijk.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  dinsdag 5 november 2013 @ 20:51:06 #136
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132938907
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 20:18 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik heb serieus waar nog nooit problemen gehad met kraakbeenpiercings *even afkloppen*
Zelfs mijn conch punch was lief!
Moeilijk te bereiken plekken willen bij mij vaker ontsteken.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_132939780
Mijn innerconch was wel lief, die wil nu alleen af en toe nog prutten als mijn weerstand laag is en ik op dat oor gelegen heb (en daarbij het ringetje scheef zat). Mijn rook daarentegen, die heeft eerst nog een maand een soort pusbult gehad (precies achter het flapje van je oor, zodat niemand het kan zien maar wel beide bolletjes vastgekit zitten aan je vel). Maar verder is die eigenlijk ook wel lief, en tragus nooit last van gehad :P.

Nog even een paar maanden wachten, tot mijn rook/tragus volledige genezen zijn (heb ze pas een maand of 3/4), en dan mag er aan de andere kant (waar nu alleen een innerconch zit) een industrial en wellicht een daith bij :D.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_132985008
Heb vandaag een gaatje erbij, ik ben er blij mee :)
Ik heb trouwens nergens last van op dit moment, hopelijk geneest het voorspoedig! Verder is het gewoon geschoten bij een piercingshop (ik lees hier en daar over piercen of schieten). Ik heb nog gevraagd hoe dat allemaal zit tegenwoordig (heb al heeeeel lang geen gaatje meer laten schieten) maar ik ga ervan uit dat zij wel weten wat ze doen. Ik vind het namelijk een beetje eng als je leest dat schieten zo onhygiënisch zou zijn....?

Uiteindelijk wil ik ook nog drie van die hele fijne mini knopjes zoals hieronder te zien is maar eerst maar eens kijken hoe dit bevalt. Die worden overigens wel gepierced maar zijn vrij prijzig.


[ Bericht 2% gewijzigd door Poison-Ivy op 06-11-2013 23:21:38 ]
The secret of getting ahead is getting started
pi_132986593
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:49 schreef Poison-Ivy het volgende:
maar ik ga ervan uit dat zij wel weten wat ze doen.

Helaas niet, maar goed hopelijk krijg je er geen last van.
pi_132986614
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:21 schreef Take2 het volgende:

[..]

Helaas niet, maar goed hopelijk krijg je er geen last van.
Hoezo?
The secret of getting ahead is getting started
pi_132987077
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:22 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Hoezo?
Ik heb ooit eens in een ver verleden een piercing in het kraakbeen van mijn oor laten schieten bij een juwelierswinkel. Twee maanden met een dik oor rond gelopen :')
Land of the free. Home of the brave.
pi_132987190
Toen ik klein was had ik een gaatje laten schieten bij de juwelier.
Dat was eens maar nooit weer, uiteindelijk maar dicht laten groeien.
Gelukkig geen littekens er aan over gehouden.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_132987355
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Toen ik klein was had ik een gaatje laten schieten bij de juwelier.
Dat was eens maar nooit weer, uiteindelijk maar dicht laten groeien.
Gelukkig geen littekens er aan over gehouden.
Bizar dat het nog steeds is toegestaan. Ik zie soms zelfs ouders met peuters gaatjes laten schieten bij de juwelier hier in de stad. Niks steriel, even met de stift markeren, alcohol doekje er overheen en hoppa :') Ongelooflijk.
Land of the free. Home of the brave.
pi_132987499
Allebei mijn setjes gaatjes zijn geschoten. Nooit problemen mee gehad. Ja behalve dan als er nikkel bij in de buurt komt, maar die allergie kunnen ze weinig aan doen. Zolang ik edele metalen erin stop gaat het prima.

En ik snap en weet de nadelen aan schieten hoor, maar om nou meteen te doen alsof het een gigantisch groot probleem is omdat het 9 van de 10 keer fout gaat... Dat valt allemaal ook wel weer mee volgens mij.
pi_132987776
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
En ik snap en weet de nadelen aan schieten hoor, maar om nou meteen te doen alsof het een gigantisch groot probleem is omdat het 9 van de 10 keer fout gaat... Dat valt allemaal ook wel weer mee volgens mij.
Het schieten gebeurd met zoveel kracht dat er intern onder je huid allemaal mini scheurtjes, versplintering en bloedingen ontstaan, wat erg gevaarlijk kan zijn (onstekingen, cystes en dergelijke). Dat het vaak goed gaat is meer geluk dan wijsheid.
Land of the free. Home of the brave.
pi_132988080
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:49 schreef Poison-Ivy het volgende:
Heb vandaag een gaatje erbij, ik ben er blij mee :)
Ik heb trouwens nergens last van op dit moment, hopelijk geneest het voorspoedig! Verder is het gewoon geschoten bij een piercingshop (ik lees hier en daar over piercen of schieten). Ik heb nog gevraagd hoe dat allemaal zit tegenwoordig (heb al heeeeel lang geen gaatje meer laten schieten) maar ik ga ervan uit dat zij wel weten wat ze doen. Ik vind het namelijk een beetje eng als je leest dat schieten zo onhygiënisch zou zijn....?
Dat is toch verboden?

Mijn helix begint nu te ontsteken ;(
pi_132988297
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:50 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Het schieten gebeurd met zoveel kracht dat er intern onder je huid allemaal mini scheurtjes, versplintering en bloedingen ontstaan, wat erg gevaarlijk kan zijn (onstekingen, cystes en dergelijke). Dat het vaak goed gaat is meer geluk dan wijsheid.
Nouja, als het vaak goed gaat, vaker dan dat het fout gaat, lijkt dat me niet puur geluk. Maargoed, beter dat het niet gebeurt idd, als er zulke risico's zijn. Denk wel dat veel ouders daar (nog) niet van op de hoogte zijn.
pi_132990503
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:04 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Nouja, als het vaak goed gaat, vaker dan dat het fout gaat, lijkt dat me niet puur geluk. Maargoed, beter dat het niet gebeurt idd, als er zulke risico's zijn. Denk wel dat veel ouders daar (nog) niet van op de hoogte zijn.
Het gaat volgens mij om kraakbeen schieten.
  donderdag 7 november 2013 @ 09:07:33 #149
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
  zaterdag 9 november 2013 @ 14:40:38 #150
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_133078256
Gisteren mijn pakketje van The Crazy Factory ontvangen :) . De 2mm stretchers zitten nu in mijn oren, gingen er met gemak in. Nu langzaam aan de gaatjes oprekken. Heb stretchers t/m 4mm. Eens zien hoe me dat gaat bevallen, kan zijn dat ik daarna nog door ga tot 6mm maar groter wil ik ze niet.
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:47:11 #151
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_133079586
Alle zilveren ringetjes maar eruit gehaald. Zwarte knopjes staan leuker bij zwarte stretchers.

pi_133082464
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:39 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Bizar dat het nog steeds is toegestaan. Ik zie soms zelfs ouders met peuters gaatjes laten schieten bij de juwelier hier in de stad. Niks steriel, even met de stift markeren, alcohol doekje er overheen en hoppa :') Ongelooflijk.
Dat is ongeveer 12 jaar geleden, maar wel apart dat het nog steeds is toegestaan
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  zaterdag 9 november 2013 @ 17:50:29 #153
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_133082823
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 17:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Dat is ongeveer 12 jaar geleden, maar wel apart dat het nog steeds is toegestaan
Bij baby's doen ze het ook. Kennissen van me hebben een dochtertje van 5 maanden en zij heeft vorige maand oorknopjes gekregen. Ik was 3 toen ik die van mij kreeg, maar dat is al 26 jaar geleden.
pi_133083040
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 17:50 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Bij baby's doen ze het ook. Kennissen van me hebben een dochtertje van 5 maanden en zij heeft vorige maand oorknopjes gekregen. Ik was 3 toen ik die van mij kreeg, maar dat is al 26 jaar geleden.
Barbie's dochter ook ...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_133110729
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:59 schreef Louboutin het volgende:

[..]

Dat is toch verboden?

Mijn helix begint nu te ontsteken ;(
Verboden? Dus de wet is nu overtreden of wat? :')

Ik heb vooralsnog geen problemen ermee en ondanks dat het nog gevoelig is met aanraking, zoals bij het slapen op mijn oor, gaat het prima. Ik denk dat dat nog ff de tijd nodig heeft?!
Aan de achterkant heb ik nou een gewoon slotje maar ik denk dat zo'n plat ding wat je bij die piercings ziet wel praktischer is met slapen. Misschien kan ik dat laten nog verwisselen?

Ik denk zelf dat het gewoon een kwestie is van goed verzorgen of dat je lichaam het materiaal gewoonweg niet tegen kan. Of je het nou laat piercen of schieten, een ontsteking kan bij allebei voorkomen en dan ben je verder van huis ja.
The secret of getting ahead is getting started
pi_133115923
Een plat achterkantje lijkt me wel fijner ja :P
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  maandag 11 november 2013 @ 00:20:15 #157
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_133136304
quote:
Het piercen van oorlellen, het vlakke gedeelte van het kraakbeen van het oor en neusvleugels met een piercinginstrument:
Voor het piercen van oorlellen, het vlakke gedeelte van het kraakbeen van het oor
en neusvleugels is een aparte richtlijn gemaakt. In die richtlijn wordt aangegeven aan welke eisen piercers (meestal juweliers) moeten voldoen als ze uitsluitend bovengenoemde delen van het lichaam piercen. Piercinginstrumenten mogen onder geen enkele voorwaarde gebruikt word en voor andere plekken dan hierboven genoemd.
bron

Een helix mag dus officieel nogsteeds geschoten worden, belachelijk trouwens, waarom zou je het risico op vergroeiingen e.d willen lopen :?
an urge to help mankind overcomes me
  maandag 11 november 2013 @ 06:49:33 #158
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_133138410
Omdat het goedkoper is dan laten piercen.
pi_133138599
Vroeger ook twee piercings laten schieten. Nooit last van gehad. Geen irritaties geen vergroeiingen. Alles goed geheeld.
  maandag 11 november 2013 @ 13:08:07 #160
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133144810
Mijn geschoten neuspiercing zat te hoog en heb ik er na een tijdje uit laten groeien. Juweliers hebben geen verstand van een beetje normaal zetten :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_133144887
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 06:49 schreef GimmeGore het volgende:
Omdat het goedkoper is dan laten piercen.
Niet als je het daarna moet laten corrigeren door de plastisch chirurg..
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  maandag 11 november 2013 @ 15:51:51 #162
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_133149930
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2013 13:08 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn geschoten neuspiercing zat te hoog en heb ik er na een tijdje uit laten groeien. Juweliers hebben geen verstand van een beetje normaal zetten :P
Ik heb 16 jaar geleden mijn neuspiercing ook bij een juwelier laten schieten en heb hem nog steeds. Groeit ook niet dicht, heb hem er eens een jaar uit gehad Werd ook niet zomaar geschoten maar ze ging eerst meten. Kreeg er toen wel een zweerknopje in die ik thuis meteen eruit heb gehaald, toen een titanium erin gedaan. Ben allergisch voor zweerknopjes die van chirurgisch staal zijn.
  maandag 11 november 2013 @ 15:56:13 #163
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_133150122
Wildevank
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:47 schreef Wildervankstertje het volgende:
Alle zilveren ringetjes maar eruit gehaald. Zwarte knopjes staan leuker bij zwarte stretchers.

[ afbeelding ]

stretcher?

Die dingen zijn trouwens niet geschikt als sieraad... Ze zijn veel te beweeglijk en irriteren het gaatje onnodig
  maandag 11 november 2013 @ 15:58:05 #164
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_133150181
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:56 schreef GimmeGore het volgende:
Wildevank

[..]

[ afbeelding ]
stretcher?

Die dingen zijn trouwens niet geschikt als sieraad... Ze zijn veel te beweeglijk en irriteren het gaatje onnodig
Die gaan niet passen denk ik :P Iets te groot.
pi_133150230
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:12 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Niet als je het daarna moet laten corrigeren door de plastisch chirurg..
Stel je niet zo aan :') _O-

Heb ik ook niet gehad. is gewoon van vroeger, toen ging je nog naar de juwelier voor een gaatje :D Nu zou ik gewoon naar een piercer gaan :P
pi_133154038
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 15:59 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan :') _O-

Heb ik ook niet gehad. is gewoon van vroeger, toen ging je nog naar de juwelier voor een gaatje :D Nu zou ik gewoon naar een piercer gaan :P
Dat het bij jou niet is gebeurd betekent niet dat het niet voorkomt he ;)
Heb in het ziekenhuis toch al wat mensen zien passeren met misvormde oren door piercings, en is meestal vrij lastig te herstellen ook.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_133154418
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 00:20 schreef saaw het volgende:

[..]

Een helix mag dus officieel nogsteeds geschoten worden, belachelijk trouwens, waarom zou je het risico op vergroeiingen e.d willen lopen :?
Ik heb mijn helix laten schieten, aantal maanden geleden. Ging allemaal heel netjes en schoon, je oren vergroeien echt niet zomaar... Dan zou het bovendien ook niet meer toegestaan zijn.
pi_133154523
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 17:42 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Dat het bij jou niet is gebeurd betekent niet dat het niet voorkomt he ;)
Heb in het ziekenhuis toch al wat mensen zien passeren met misvormde oren door piercings, en is meestal vrij lastig te herstellen ook.
Kwam dit dan altijd door geschoten gaatjes, of gebeurt dit ook bij gepiercete gaatjes?
pi_133154632
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 17:57 schreef Elima het volgende:

[..]

Kwam dit dan altijd door geschoten gaatjes, of gebeurt dit ook bij gepiercete gaatjes?
Die ik heb gezien waren geschoten gaatjes door het kraakbeen. Heeft te maken dat bij het schieten het kraakbeen erg beschadigd wordt door de kracht waarmee de piercing er in wordt geschoten. Het kraakbeen kan daarop reageren door meer cellen te maken waardoor het oor steeds dikker wordt.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_133154821
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 18:01 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Die ik heb gezien waren geschoten gaatjes door het kraakbeen. Heeft te maken dat bij het schieten het kraakbeen erg beschadigd wordt door de kracht waarmee de piercing er in wordt geschoten. Het kraakbeen kan daarop reageren door meer cellen te maken waardoor het oor steeds dikker wordt.
Ah, oké, dit overtuigt mij wel om niet nog eens in het kraakbeen van mijn oor te laten schieten. Is het schieten van oorbellen in de oorlellen dan wel gewoon veilig? (daar zit geen kraakbeen toch?)
pi_133155097
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 18:07 schreef Elima het volgende:

[..]

Ah, oké, dit overtuigt mij wel om niet nog eens in het kraakbeen van mijn oor te laten schieten. Is het schieten van oorbellen in de oorlellen dan wel gewoon veilig? (daar zit geen kraakbeen toch?)
Nee daar zit geen kraakbeen inderdaad. Je kan oorlellen ook laten piercen, weet alleen niet of dat veiliger is ofzo.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_133156387
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 18:07 schreef Elima het volgende:

[..]

Ah, oké, dit overtuigt mij wel om niet nog eens in het kraakbeen van mijn oor te laten schieten. Is het schieten van oorbellen in de oorlellen dan wel gewoon veilig? (daar zit geen kraakbeen toch?)
Als het je niet boeit als ze scheef/niet gelijk/whatever zitten dan kun je ze gewoon laten schieten.

Ik heb ze toen ik jong was laten schieten maar ik kan er nu niets mee stretchen of wat dan ook, ze zitten te laag en de 3 gaatjes groeien niet dicht. Je moet dus bedenken wat je ermee wilt. :P
  maandag 11 november 2013 @ 19:17:10 #173
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_133157388
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 17:53 schreef Elima het volgende:

[..]

Ik heb mijn helix laten schieten, aantal maanden geleden. Ging allemaal heel netjes en schoon, je oren vergroeien echt niet zomaar... Dan zou het bovendien ook niet meer toegestaan zijn.
Dan moet je het ook lekker zelf weten :) Ik vind het persoonlijk dom, iets met een gewaarschuwd mens enzo.

Hygiëne van die schietdingen is lastig bij de houden en te controleren, de plaatsing is lastig precies te bepalen, de kracht is zo enorm dat je vanalles stuk maakt waardoor het potentieel gaat vergroeien, er zijn voldoende redenen. Maargoed iedereen moet het lekker zelf weten natuurlijk, al is het wel jammer als iemand slecht geīnformeerde beslissingen maakt.
an urge to help mankind overcomes me
pi_133157585
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 17:42 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Dat het bij jou niet is gebeurd betekent niet dat het niet voorkomt he ;)
Heb in het ziekenhuis toch al wat mensen zien passeren met misvormde oren door piercings, en is meestal vrij lastig te herstellen ook.
ja klopt vriendin van mij heeft dat ook gehad. Verschil bij haar was, hij was gepierct en niet.geschoten :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2013 19:24:36 ]
pi_133177768
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 18:07 schreef Elima het volgende:

[..]

Ah, oké, dit overtuigt mij wel om niet nog eens in het kraakbeen van mijn oor te laten schieten. Is het schieten van oorbellen in de oorlellen dan wel gewoon veilig? (daar zit geen kraakbeen toch?)
Met het schieten in kraakbeen verbrijzel je het kraakbeen, waardoor er splintertjes kunnen gaan 'zweven', wat weer ontstekingen kan veroorzaken...
pi_133181698
Heeft er iemand ervaring met een microdermal die er aan het uitgroeien is? Volgens mij is dit bij mij aan de hand want het plaatje is omhoog aan het gaan...
pi_133181737
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:35 schreef bvw het volgende:
Heeft er iemand ervaring met een microdermal die er aan het uitgroeien is? Volgens mij is dit bij mij aan de hand want het plaatje is omhoog aan het gaan...
ja, als je er op tijd bij bent wil terugduwen (dagelijks) wel helpen, maar meestal is het onbegonnen werk en kun je het wel vergeten.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 12 november 2013 @ 13:51:11 #178
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133182170
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:35 schreef bvw het volgende:
Heeft er iemand ervaring met een microdermal die er aan het uitgroeien is? Volgens mij is dit bij mij aan de hand want het plaatje is omhoog aan het gaan...
Tja, dal zal ie er over een tijdje wel uitdonderen..
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_133188432
Ahh fijn ;( Ik kijk het wel even aan wat die gaat doen.
pi_133189929
ik ben aan het zeezouten omdat ik een vochtboltje bij m'n neuspiercing heb. Maar moet je dat daarna afspoelen of juist niet?


En is de kans daarop groter met een ringetje of niet? Had.met n labret nergens last van maar dat kan ook toeval zijn natuurlijk.
pi_133190015
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 17:41 schreef Take2 het volgende:
ik ben aan het zeezouten omdat ik een vochtboltje bij m'n neuspiercing heb. Maar moet je dat daarna afspoelen of juist niet?
Na SSS altijd even schoonspoelen met lauw water.
Land of the free. Home of the brave.
pi_133190345
oké thx :s)
pi_133191559
Ik heb mijn helix laten schieten bij de piercing/tatooshop en ze zetten gewoon een puntje waar je hem wilt hebben. Niks scheef. Precies erop. Dus die Kritieken vind ik onzin. Ik zou niet naar een juwelier gaan maar naar een piercingshop. Mijn helix doet al bijna geen pijn meer met slapen en is niet meer zo gevoelig en dat na een week! En dat schietpistool raakt je oor niet eens aan, bij de shop zat alles steriel verpakt.
Ik denk dat het veel uitmaakt hoe goed er gewerkt wordt en dat bij sommige negatieve ervaringen verkeerde oorzaken zijn gezocht.
The secret of getting ahead is getting started
pi_133220406
Al wel vaker gepost, maar een repost kan geen kwaad:


Gaat om de hoeveelheid kracht er gezet wordt, en hoe alles naar de kant gedrukt wordt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 13 november 2013 @ 18:20:55 #185
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_133224988
En mijn opa is al bijna 80 jaar zware roker, dus roken is niet ongezond.
pi_133231312
Helleuw. Ik heb in mei dit jaar mijn helix laten piercen. Ipv een ringetje heb ik een staafje genomen omdat dit volgens die chick sneller zou heelen. Het is nu 6 maanden verder en ik vroeg me af of ik 'm er al uit zou kunnen halen.

Ik heb zelf het idee dat die al heel snel genezen is, want: ik kon er na 3 weken al prima op slapen, er is nooit prut of bloed uitgekomen, nooit ontstoken geweest, doet geen pijn als ik eraan zit of 'm was, en er ook gewoon al een hoop maanden voorbij zijn. :'D wassen doe ik echt maar heel zelden, 1x in de drie weken ofzo.

Wat raden jullie me aan?
pi_133288131
quote:
Sommige zijn duidelijk gesneden of hebben een blowout gehad.
Land of the free. Home of the brave.
pi_133293605
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:35 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Sommige zijn duidelijk gesneden of hebben een blowout gehad.
Inderdaad, ik heb mijn oren ook gestretcht en bij mij ziet het er echt niet zo verschrikkelijk uit.
Sit back, relax.
pi_133293765
damn, ieder z'n ding natuurlijk maar ik vind dit er toch echt smerig uitzien :@
  vrijdag 15 november 2013 @ 21:22:32 #191
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133298410
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:05 schreef Geminiara het volgende:
Helleuw. Ik heb in mei dit jaar mijn helix laten piercen. Ipv een ringetje heb ik een staafje genomen omdat dit volgens die chick sneller zou heelen. Het is nu 6 maanden verder en ik vroeg me af of ik 'm er al uit zou kunnen halen.

Ik heb zelf het idee dat die al heel snel genezen is, want: ik kon er na 3 weken al prima op slapen, er is nooit prut of bloed uitgekomen, nooit ontstoken geweest, doet geen pijn als ik eraan zit of 'm was, en er ook gewoon al een hoop maanden voorbij zijn. :'D wassen doe ik echt maar heel zelden, 1x in de drie weken ofzo.

Wat raden jullie me aan?
Helix = kraakbeen = staat altijd 9 maanden genezing voor.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_133306058
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:22 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Helix = kraakbeen = staat altijd 9 maanden genezing voor.
Ja, dat heb ik ook al honderd keer gelezen. Maar het kan toch per persoon verschillen?
pi_133307061
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 23:49 schreef Geminiara het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook al honderd keer gelezen. Maar het kan toch per persoon verschillen?
Ik heb mijn helix nu al een half jaar, nooit problemen mee gehad totdat ik er een andere piercing in deed.
Ik heb alles gedesinfecteerd maar toch is het gaat irriteren, opzwellen en doet het nu erg pijn.
Dus ik heb mijn oude piercing maar weer in gedaan.
  zaterdag 16 november 2013 @ 00:42:10 #194
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133307785
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 23:49 schreef Geminiara het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook al honderd keer gelezen. Maar het kan toch per persoon verschillen?
Probeer het uit dan, zou ik zeggen :) ik had een genezen conch die ook ging zieken na een nieuw sieraadje. Ik zou je nieuwe sieraadje iig niet te krap pakken.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_133311275
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 00:15 schreef Louboutin het volgende:

[..]

Ik heb mijn helix nu al een half jaar, nooit problemen mee gehad totdat ik er een andere piercing in deed.
Ik heb alles gedesinfecteerd maar toch is het gaat irriteren, opzwellen en doet het nu erg pijn.
Dus ik heb mijn oude piercing maar weer in gedaan.
Oké, dan laat ik 'm er toch nog een tijdje inzitten voor de zekerheid.. ;)


quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 00:42 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Probeer het uit dan, zou ik zeggen :) ik had een genezen conch die ook ging zieken na een nieuw sieraadje. Ik zou je nieuwe sieraadje iig niet te krap pakken.
Ah dus het is wel van belang dat ik er meteen een nieuwe in doe? Ik kan biet gewoon mijn piercing eruit halen en zo laten?
  zaterdag 16 november 2013 @ 12:55:21 #196
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133314744
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 09:55 schreef Geminiara het volgende:

Ah dus het is wel van belang dat ik er meteen een nieuwe in doe? Ik kan biet gewoon mijn piercing eruit halen en zo laten?
Ik zou het zelf nooit doen, maar mijn mening is ook maar een mening, dus ben ik voor je gaan zoeken:

quote:
Genezing
In het begin, na het zetten van de piercing, produceert je lichaam een weefseltunnel rond de piercing en het sieraad. Dit betekent dat je piercing nu eigenlijk nog een open wond is en daardoor erg gevoelig voor infecties. Ieder mens is uniek en daardoor is het moeilijk te voorspellen hoe lang de genezing duurt. Hieronder worden richttijden vermeld.

Oren
6-9 weken
Neus
7-9 weken
Lip
4-6 weken
Kraakbeen (in je oor)
6-9 maanden
Hierna kan je de piercing nog niet uit je lichaam halen. Je krijgt dan de verstevigingperiode. Je lichaam zorgt ervoor dat er weefsellaag op weefsellaag wordt gevormd rond de tunnel, om je piercing permanent te maken. Dit kan 1 tot 3 maanden duren en als je in deze periode het sieraad voor langere periode uitdoet, kan het gaatje dicht groeien.
Kortom: je zit in de verstevigingsperiode. Tuurlijk kun je hem eruit halen, maar de kans bestaat dan dat het gaatje langzaam dichtgaat of dat je dus opnieuw moet gaan piercen, zeker als je je sieraadje langer uitlaat. Zonde toch? Waarom zoek je niet alvast naar een sieraadje dat je mooi lijkt en zorg je er dan voor dat je het ene sieraadje eruithaalt en meteen de volgende erin doet? Lijkt me veel veiliger :)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_133314872
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 november 2013 12:55 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik zou het zelf nooit doen, maar mijn mening is ook maar een mening, dus ben ik voor je gaan zoeken:

[..]

Kortom: je zit in de verstevigingsperiode. Tuurlijk kun je hem eruit halen, maar de kans bestaat dan dat het gaatje langzaam dichtgaat of dat je dus opnieuw moet gaan piercen, zeker als je je sieraadje langer uitlaat. Zonde toch? Waarom zoek je niet alvast naar een sieraadje dat je mooi lijkt en zorg je er dan voor dat je het ene sieraadje eruithaalt en meteen de volgende erin doet? Lijkt me veel veiliger :)
Ahh dankjewel! Hier heb ik iets aan :)
pi_133316358
quote:
Ja ze zijn echt stuk voor stuk echt walgelijk. Ongelijk, ontstoken of ingescheurd...bah. Heb nettere gezien ja, gelukkig.
pi_133316367
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:57 schreef Chicolate het volgende:
Al wel vaker gepost, maar een repost kan geen kwaad:


Gaat om de hoeveelheid kracht er gezet wordt, en hoe alles naar de kant gedrukt wordt.
Ik zou dit liever zien gebeuren met een stuk varkenshuid. Wat iets met een lap stof doet zegt niets over wat het met mijn oor/neus/whatever doet.

Ik ben overigens anti-schietpistool.
Je raekt an de dinge geweun.
  zaterdag 16 november 2013 @ 22:47:52 #200
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_133330066
quote:
https://m.facebook.com/pa(...)id=355351569086&_rdr


Dit zijn trouwens ook allemaal fikse gaten. Daar zitten zeker oren tussen die over de 40mm zitten.
  zondag 17 november 2013 @ 11:58:18 #201
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_133338536
Ik zei nog zo tegen mezelf 'Niet méér piercings nemen' maar ik ben best wel verliefd geworden op de labret vertical! O+ a la:



Heeft iemand toevallig deze piercing en heb je er geen last van (Eten? Zoenen? Lippenbalsem ofzo opdoen?)?
Zit nog wel te twijfelen want ja het is toch in je gezicht en als ik later voor de klas wil gaan staan moet hij er waarschijnlijk uit en ik weet niet of er een duidelijk litteken te zien zal zijn?
Ik denk niet dat ik hem gelijk nu ga halen, maar vind hem wel mooi, misschien over 1 a 2 jaartjes. :)

[ Bericht 7% gewijzigd door BlueJeans op 17-11-2013 12:16:34 ]
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
  zondag 17 november 2013 @ 16:22:18 #202
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_133345168
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 11:58 schreef BlueJeans het volgende:
Ik zei nog zo tegen mezelf 'Niet méér piercings nemen' maar ik ben best wel verliefd geworden op de labret vertical! O+ a la:

[ afbeelding ]

Heeft iemand toevallig deze piercing en heb je er geen last van (Eten? Zoenen? Lippenbalsem ofzo opdoen?)?
Zit nog wel te twijfelen want ja het is toch in je gezicht en als ik later voor de klas wil gaan staan moet hij er waarschijnlijk uit en ik weet niet of er een duidelijk litteken te zien zal zijn?
Ik denk niet dat ik hem gelijk nu ga halen, maar vind hem wel mooi, misschien over 1 a 2 jaartjes. :)
Ik wilde hem eerst ook maar niet gedaan om mijn tanden niet te beschadigen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 17 november 2013 @ 16:39:10 #203
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133345751
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 11:58 schreef BlueJeans het volgende:
Ik zei nog zo tegen mezelf 'Niet méér piercings nemen' maar ik ben best wel verliefd geworden op de labret vertical! O+ a la:

[ afbeelding ]

Heeft iemand toevallig deze piercing en heb je er geen last van (Eten? Zoenen? Lippenbalsem ofzo opdoen?)?
Zit nog wel te twijfelen want ja het is toch in je gezicht en als ik later voor de klas wil gaan staan moet hij er waarschijnlijk uit en ik weet niet of er een duidelijk litteken te zien zal zijn?
Ik denk niet dat ik hem gelijk nu ga halen, maar vind hem wel mooi, misschien over 1 a 2 jaartjes. :)
Ik heb deze gehad, al noemde ik hem een eskimo ;). Nergens last van bij gehad. En een litteken is sowieso al nauwelijks te zien i.t.t. mijn navelpiercing bijv. :)
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 17 november 2013 @ 16:39:57 #204
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133345786
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:22 schreef Wildervankstertje het volgende:
Ik wilde hem eerst ook maar niet gedaan om mijn tanden niet te beschadigen.
Hij kan je tanden niet eens beschadigen, hij gaat namelijk door je lip en dus zit je lip er altijd tussen :'). Hij kān letterlijk niet eens met je tanden in aanraking komen tenzij je dat expres zelf doet.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zondag 17 november 2013 @ 16:43:13 #205
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_133345905
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:39 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hij kan je tanden niet eens beschadigen, hij gaat namelijk door je lip en dus zit je lip er altijd tussen :'). Hij kān letterlijk niet eens met je tanden in aanraking komen tenzij je dat expres zelf doet.
Dan hebben ze hem bij een kennis van mij verkeerd gezet, die had der tanden kapot.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 17 november 2013 @ 16:44:23 #206
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133345946
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:43 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Dan hebben ze hem bij een kennis van mij verkeerd gezet, die had der tanden kapot.
Dat zal wel dan. Of ze heeft er zelf constant mee lopen spelen. Als je naar het plaatje kijkt zie je al dat het onmogelijk is je tanden kapot te maken, aangezien hij door je lip omhoog gaat en dus niet aan de achterkant eruit komt.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zondag 17 november 2013 @ 16:46:08 #207
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_133346016
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 11:58 schreef BlueJeans het volgende:
Ik zei nog zo tegen mezelf 'Niet méér piercings nemen' maar ik ben best wel verliefd geworden op de labret vertical! O+ a la:

[ afbeelding ]

Heeft iemand toevallig deze piercing en heb je er geen last van (Eten? Zoenen? Lippenbalsem ofzo opdoen?)?
Zit nog wel te twijfelen want ja het is toch in je gezicht en als ik later voor de klas wil gaan staan moet hij er waarschijnlijk uit en ik weet niet of er een duidelijk litteken te zien zal zijn?
Ik denk niet dat ik hem gelijk nu ga halen, maar vind hem wel mooi, misschien over 1 a 2 jaartjes. :)
Gehad en alleen grote appels afhappen was een uitdaging. Uiteindelijk afscheid van genomen toen ik m na een verbouwing bij de tandarts er niet meer in kreeg. Zou m wel weer willen, maar werk. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_133346441
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 11:58 schreef BlueJeans het volgende:
Ik zei nog zo tegen mezelf 'Niet méér piercings nemen' maar ik ben best wel verliefd geworden op de labret vertical! O+ a la:

[ afbeelding ]

Heeft iemand toevallig deze piercing en heb je er geen last van (Eten? Zoenen? Lippenbalsem ofzo opdoen?)?
Zit nog wel te twijfelen want ja het is toch in je gezicht en als ik later voor de klas wil gaan staan moet hij er waarschijnlijk uit en ik weet niet of er een duidelijk litteken te zien zal zijn?
Ik denk niet dat ik hem gelijk nu ga halen, maar vind hem wel mooi, misschien over 1 a 2 jaartjes. :)
Dat vind ik zo mooi O+
Kan helaas niet ivm werk..
  zondag 17 november 2013 @ 17:04:27 #209
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_133346644
Oeh bedankt iedereen voor de reacties! Hm, daar zit ook ook mee: voor je werk is het in ieder geval geen pluspunt. Als ik hem voor m'n echte baan (docent) moet afnemen vind ik het niet erg. Maar tot die tijd wil ik wel bijbaantjes en zou het wel jammer vinden als je niet wordt aangenomen door de piercings.
Ik ga er maar eens goed over na denken (ik heb toch geen haast). Maar ze blijven mooi! O+
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
pi_133346713
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 17:04 schreef BlueJeans het volgende:
Oeh bedankt iedereen voor de reacties! Hm, daar zit ook ook mee: voor je werk is het in ieder geval geen pluspunt. Als ik hem voor m'n echte baan (docent) moet afnemen vind ik het niet erg. Maar tot die tijd wil ik wel bijbaantjes en zou het wel jammer vinden als je niet wordt aangenomen door de piercings.
Ik ga er maar eens goed over na denken (ik heb toch geen haast). Maar ze blijven mooi! O+
Als je zoiets laat zetten tijdens je vakantie (lip geneest snel) kun je 'm met je werk gewoon uit doen. Dat zou mij niet weerhouden om iets te nemen wat ik mooi vind in ieder geval.
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 17 november 2013 @ 17:06:53 #211
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_133346722
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:39 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik heb deze gehad, al noemde ik hem een eskimo ;). Nergens last van bij gehad. En een litteken is sowieso al nauwelijks te zien i.t.t. mijn navelpiercing bijv. :)
Nice! Maar ik lees 'had'. Waarom heb je 'm eruit gehaald als ik vragen mag? :)
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
  zondag 17 november 2013 @ 17:10:23 #212
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_133346838
Ik kan je binnenkort wel vertellen over het laten zetten van 1 of 2 ashley's :P
  zondag 17 november 2013 @ 17:10:40 #213
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_133346844
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 17:06 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Als je zoiets laat zetten tijdens je vakantie (lip geneest snel) kun je 'm met je werk gewoon uit doen. Dat zou mij niet weerhouden om iets te nemen wat ik mooi vind in ieder geval.
Dus als ik het goed begrijp kun je hem steeds in en uit doen als je moet werken? Dus zoiets groeit niet gelijk dicht na 1 dag? :o Al lijkt het me geen doen misschien: hem steeds uit te doen voor je werk. Ben toch meer van: als ik hem eenmaal hebt mag die ook best gezien worden :P
En ja, ik ben het met je eens dat het mij niet zou weerhouden hoor om hem te nemen, maar ik wil alle eventuele voor en nadelen op een rijtje hebben. ;)
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
pi_133346885
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 17:10 schreef BlueJeans het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp kun je hem steeds in en uit doen als je moet werken? Dus zoiets groeit niet gelijk dicht na 1 dag? :o Al lijkt het me geen doen misschien: hem steeds uit te doen voor je werk. Ben toch meer van: als ik hem eenmaal hebt mag die ook best gezien worden :P
En ja, ik ben het met je eens dat het mij niet zou weerhouden hoor om hem te nemen, maar ik wil alle eventuele voor en nadelen op een rijtje hebben. ;)
Als het helemaal genezen is kun je 'm idd 's ochtends uit doen en als je terugkomt van je werk weer indoen. Geen probleem. Heb sommige piercings wel een week ofzo uit gehad, en gaan net zo makkelijk weer er in.
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 17 november 2013 @ 17:18:23 #215
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_133347035
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 17:12 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Als het helemaal genezen is kun je 'm idd 's ochtends uit doen en als je terugkomt van je werk weer indoen. Geen probleem. Heb sommige piercings wel een week ofzo uit gehad, en gaan net zo makkelijk weer er in.
Da's wel handig dan! Dus werk hoeft geen probleem meer te zijn (als je natuurlijk niet de hele week werkt). :Y
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
  zondag 17 november 2013 @ 17:45:41 #216
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133347818
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 11:58 schreef BlueJeans het volgende:
Ik zei nog zo tegen mezelf 'Niet méér piercings nemen' maar ik ben best wel verliefd geworden op de labret vertical! O+ a la:

[ afbeelding ]

Heeft iemand toevallig deze piercing en heb je er geen last van (Eten? Zoenen? Lippenbalsem ofzo opdoen?)?
Zit nog wel te twijfelen want ja het is toch in je gezicht en als ik later voor de klas wil gaan staan moet hij er waarschijnlijk uit en ik weet niet of er een duidelijk litteken te zien zal zijn?
Ik denk niet dat ik hem gelijk nu ga halen, maar vind hem wel mooi, misschien over 1 a 2 jaartjes. :)
Fokker -Bushok heeft zo'n piercing :)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 17 november 2013 @ 18:26:34 #217
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133348942
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 17:06 schreef BlueJeans het volgende:

[..]

Nice! Maar ik lees 'had'. Waarom heb je 'm eruit gehaald als ik vragen mag? :)
Andere piercing genomen :).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 18 november 2013 @ 10:13:05 #218
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_133369383
Ik kan me trouwens wel voorstellen dat je lip best wel gaat zwellen, dus misschien is rietjes kopen wel handig, want ik zie mezelf echt al mezelf volgieten met drinken omdat mijn lip zo dik is :P

Ik wou er ook eentje, maar ik denk dat ik er niet genoeg onderlip voor heb
pi_133377797
Dit weekend mijn oorlellen opnieuw gestretched. Kan er nu voor het eerst kleine tunnels in. Meeste mensen zien nu pas dat ik stretches heb. :P
  maandag 18 november 2013 @ 15:49:58 #220
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_133377982
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 10:13 schreef GimmeGore het volgende:
Ik kan me trouwens wel voorstellen dat je lip best wel gaat zwellen, dus misschien is rietjes kopen wel handig, want ik zie mezelf echt al mezelf volgieten met drinken omdat mijn lip zo dik is :P

Ik wou er ook eentje, maar ik denk dat ik er niet genoeg onderlip voor heb
Rietjes zijn inderdaad een aanrader. Ik heb de dag van het zetten toen alles ondergekwijld. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_133382742
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 11:58 schreef BlueJeans het volgende:
Ik zei nog zo tegen mezelf 'Niet méér piercings nemen' maar ik ben best wel verliefd geworden op de labret vertical! O+ a la:

[ afbeelding ]

Heeft iemand toevallig deze piercing en heb je er geen last van (Eten? Zoenen? Lippenbalsem ofzo opdoen?)?
Zit nog wel te twijfelen want ja het is toch in je gezicht en als ik later voor de klas wil gaan staan moet hij er waarschijnlijk uit en ik weet niet of er een duidelijk litteken te zien zal zijn?
Ik denk niet dat ik hem gelijk nu ga halen, maar vind hem wel mooi, misschien over 1 a 2 jaartjes. :)
Ideaal ding, een van mijn weinige piercings die niet ging ontsteken en irriteren. En je ziet er later bijna niks meer van.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hč :(
  maandag 18 november 2013 @ 19:03:49 #222
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_133383920
Na maanden gesukkel heb ik spijtig genoeg ook afscheid moeten nemen van mijn 3de en laatste nape, die ik sinds juni '07 had ;( (eerste juni '06, 2de half jaar later)



Eerste 2 heb ik een klein jaar geleden moeten uitdoen omdat er bij de bovenste een keloīd was ontstaan, en de middelste zo erg ontstoken was dat er niets meer te redden viel ook al was ik al maanden aan het spoelen met zout :( En nu de laatste en derde dus ook weer door een keloīd :(

[ Bericht 2% gewijzigd door Sinister-D- op 18-11-2013 20:08:06 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_133386693
Geen goede dag voor piercings vandaag, kom er net echter dat ik een helix (inclusief HEEL het dure sierraad) kwijt ben :(
pi_133389535
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 07:44 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Mooi! Ik heb zelf 3 microdermals gehad. In m'n pols. Dat ging helaas niet zo goed met genezen ;(. Moest ik later eruit laten snijden bij de huisarts. Vind het wel erg jammer, zou ze ook wel graag bij mijn sleutelbeen willen maar ben bang dat het weer uitgroeit ;(.
Zonde.. ;( Die van mij zitten er nog steeds in! :o Ik krijg nog altijd veel verschillende reacties, maar vooral nieuwsgierigheid ;)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 18 november 2013 @ 21:08:37 #225
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133390268
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:56 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Zonde.. ;( Die van mij zitten er nog steeds in! :o Ik krijg nog altijd veel verschillende reacties, maar vooral nieuwsgierigheid ;)
Oh! Jij hebt ze nog, :o! *Jaloers is ;(
Misschien dat ik het ooit nog eens bij mijn sleutelbeenderen probeer.. minder beweeglijk misschien?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_133393167
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Oh! Jij hebt ze nog, :o! *Jaloers is ;(
Misschien dat ik het ooit nog eens bij mijn sleutelbeenderen probeer.. minder beweeglijk misschien?
Pols is juist ook bewegelijk, lijkt me? :) Ik denk dat het meespeelt dat daar niet direct bot/spier onder zit, maar een laagje zacht weefsel (vet?). Dat zou juist bij sleutelbeenderen tegen kunnen werken.
pi_133399176
Net m'n bestelling binnen *O*, sterretje van 5mm en een kleine doorknocker, nu alleen nog kiezen welke ik in m'n neus wil :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 24 november 2013 @ 13:12:58 #228
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_133570732
Heb inmiddels de gaatjes in mijn oren gestretcht tot 2mm (dacht ik). Nu 2,5mm erin gedaan en heb het idee dat de gaatjes toch al groter zijn want heb gewoon nog ruimte over. Zit eraan te denken om toch nu de 3mm erin te doen.
pi_133642346
weet iemand of bar closure ringetje makkelijk te openen en te sluiten zijn dan segmentringetjes?

Die laatste had ik besteld maar die is met geen mogelijkheid dicht te krijgen.
pi_133692108
Hoi!!

Ik heb een aantal vragen, ik heb een tongpiercing en ik merk dat na verloop van tijd op het onderste bolletje wit aanslag komt te zitten?! Wat is dit?!
Ik poets 2 keer per dag mijn tanden en gebruik listerine. (Heb mijn piercing een half jaar)

Tepelpiercing (4 maanden) is waarschijnlijk te kort, hij deukt in bij mijn tepel, en zit soms vastgeplakt door waarschijnlijk melk afscheiding?!

Navelpiercing heb ik 3 maanden. Heb er geen last van gehad tot van de week er wat spul uitkwam als ik er op drukte en hij wat gevoeliger was als ik kleding aan had en er op drukte. (gewoon er onder kleding op drukken deed geen zeer?!)

Ik kan pas volgende week naar mijn piercingshop terug.
pi_133694566
Met mijn tongpiercing heb ik precies hetzelfde. Geen idee wat het is, ik wissel nu regelmatig het balletje en laat het andere balletje weken in mondwater :)
  roze woensdag 27 november 2013 @ 23:07:16 #232
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133695471
Is gewoon aanslag door eten enz. Ik had dit telkens met mijn tongweb piercing
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 28 november 2013 @ 12:04:15 #233
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_133706080
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:58 schreef kruidkoekje het volgende:
Hoi!!

Ik heb een aantal vragen, ik heb een tongpiercing en ik merk dat na verloop van tijd op het onderste bolletje wit aanslag komt te zitten?! Wat is dit?!
Ik poets 2 keer per dag mijn tanden en gebruik listerine. (Heb mijn piercing een half jaar)

Plaque. Tandplaque maar dan op je piercing. Piercingplaque dus :P

Tepelpiercing (4 maanden) is waarschijnlijk te kort, hij deukt in bij mijn tepel, en zit soms vastgeplakt door waarschijnlijk melk afscheiding?!

Langer staafje in laten zetten, zo gaat hij niet behoorlijk genezen, het kan ook wel wondvocht zijn of pussige troep. Vooral goed zeezouten of afspoelen onder de douche

Navelpiercing heb ik 3 maanden. Heb er geen last van gehad tot van de week er wat spul uitkwam als ik er op drukte en hij wat gevoeliger was als ik kleding aan had en er op drukte. (gewoon er onder kleding op drukken deed geen zeer?!)

Waarschijnlijk gewoon wondvocht, navelpiercings hebben (net als tepelpiercings btw) een lange geneestijd. Niks om je zorgen over te maken, zolang het niet rood, warm en pijnlijk is.

Ik kan pas volgende week naar mijn piercingshop terug.
alstublieft
pi_133726779
Hahahaah :P Oke dan weet ik voldoende dankjewel! :)
pi_133739465
Sinds gisteren zijn mijn oorlellen naar 5 mm gerekt. Het begin ergens op te lijken :P
pi_133830419
Ik heb in 2007 een tongpiercing laten zetten, en die toen tot een jaar of 3 geleden gedragen. In de tijd dat ik hem wel vast droeg had ik hem best regelmatig uit vanwege werk, en ook soms wel voor lange tijd omdat ik na het in en uitdoen het balletje dan weer kwijtraakte. Of de hele piercing. Heb nooit moeite ermee gehad om hem dan weer in te krijgen. Toen ben ik een jaar of 3 geleden dus echt definitief gestopt met hem dragen, maar zo'n keer per jaar deed ik er toch nog even iets doorheen, om te kijken of het gat het nog deed, wat zo was. En toen besloot ik van de week toen ik een oude piercing tegenkwam bij het opruimen om hem te proberen er weer in te doen. Het kostte wat moeite, maar nu heb ik hem inmiddels alweer 5 dagen in. Hij is ook niet gaan zwellen ofzo, mijn tong is alleen een beetje 'moe', maar dat gevoel had ik voorheen ook weleens als ik iets teveel ermee speelde.

Ik vind het zo grappig dat dit kan, want men zegt altijd dat tongpiercings het allersnelst dichtgroeien van alle piercings. Ben ik nou gewoon een raar genezende freak (mijn vele oorbel-gaatjes doen het ook na jaren geen oorbellen dragen nog prima), of heb ik dit zo kunnen trainen door hem in de periode dat ik hem wel droeg vaak uit te doen. En zijn er meer mensen die een tongpiercing for life hebben (want ik ga er nu maar vanuit dat hij nooit meer dicht gaat groeien).
  maandag 2 december 2013 @ 20:33:33 #237
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133854511
Kak. Druk ik net het balletje uit mijn daith met een handdoek. Dit weekend maar ff langs bij een piercingshop :(
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 2 december 2013 @ 21:05:40 #238
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_133856284
Meh, geen nieuwe piercings als einde stage cadeau. Ik had iets dringender een nieuwe laptop nodig ;(
  woensdag 4 december 2013 @ 11:30:33 #239
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_133903107
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:05 schreef GimmeGore het volgende:
Meh, geen nieuwe piercings als einde stage cadeau. Ik had iets dringender een nieuwe laptop nodig ;(
Woon je in de buurt van Rotterdam? Daar kun je namelijk heel december laten zetten voor 25 euro.

https://www.facebook.com/PiercingWithPrecision

Ik ga volgende week een horizontale clithood laten zetten, ontzettend veel zin in!
Bay of Plenty
pi_133903125
Dat is niet duur :o
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  woensdag 4 december 2013 @ 11:34:05 #241
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_133903193
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 00:28 schreef Zeester het volgende:
Ik heb in 2007 een tongpiercing laten zetten, en die toen tot een jaar of 3 geleden gedragen. In de tijd dat ik hem wel vast droeg had ik hem best regelmatig uit vanwege werk, en ook soms wel voor lange tijd omdat ik na het in en uitdoen het balletje dan weer kwijtraakte. Of de hele piercing. Heb nooit moeite ermee gehad om hem dan weer in te krijgen. Toen ben ik een jaar of 3 geleden dus echt definitief gestopt met hem dragen, maar zo'n keer per jaar deed ik er toch nog even iets doorheen, om te kijken of het gat het nog deed, wat zo was. En toen besloot ik van de week toen ik een oude piercing tegenkwam bij het opruimen om hem te proberen er weer in te doen. Het kostte wat moeite, maar nu heb ik hem inmiddels alweer 5 dagen in. Hij is ook niet gaan zwellen ofzo, mijn tong is alleen een beetje 'moe', maar dat gevoel had ik voorheen ook weleens als ik iets teveel ermee speelde.

Ik vind het zo grappig dat dit kan, want men zegt altijd dat tongpiercings het allersnelst dichtgroeien van alle piercings. Ben ik nou gewoon een raar genezende freak (mijn vele oorbel-gaatjes doen het ook na jaren geen oorbellen dragen nog prima), of heb ik dit zo kunnen trainen door hem in de periode dat ik hem wel droeg vaak uit te doen. En zijn er meer mensen die een tongpiercing for life hebben (want ik ga er nu maar vanuit dat hij nooit meer dicht gaat groeien).
Mijn piercings zijn ook gewoon voor het leven. Er is maar 1 oorgaatje dichtgegroeid die ik een paar weken na het zetten eruit heb gehaald omdat ik drie gaatjes boven elkaar toch iets te druk vond. Verder heb ik alles nog en kan alles nog indoen. Kan me moeilijk voorstellen dat gaatjes dicht gaan eigenlijk nadat ze twee jaar gedragen zijn.
Bay of Plenty
  woensdag 4 december 2013 @ 11:36:15 #242
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_133903261
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat is niet duur :o
Nee, echt geen geld! Zou d'r even toevoegen op Facebook, deelt ook best vaak piercings uit met winacties e.d. maar daar doe ik nooit aan mee.

Het geldt ook voor alle piercings, dus niet alleen voor bepaalde plekken. Ben er wel blij mee, vind het echt belachelijk duur namelijk om piercings te laten zetten voor die vijf minuten dat het duurt.
Bay of Plenty
  woensdag 4 december 2013 @ 11:36:55 #243
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_133903296
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:30 schreef oLexie het volgende:

[..]

Woon je in de buurt van Rotterdam? Daar kun je namelijk heel december laten zetten voor 25 euro.

https://www.facebook.com/PiercingWithPrecision

Ik ga volgende week een horizontale clithood laten zetten, ontzettend veel zin in!
Ik woon in Twente.
Maar heel misschien, als ik dit weekend niet te veel uit geef lukt het alsnog.
En anders kan ik nog naar Timeless in Den Haag.
3 piercings voor 40 euro.
pi_133903351
Ik heb dus het idee dat ik een hele dure helix heb laten zetten als ik het zo hoor :{

60 euro, maar mag dan wel het sieraad wisselen
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  woensdag 4 december 2013 @ 11:38:50 #245
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_133903366
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:36 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik woon in Twente.
Maar heel misschien, als ik dit weekend niet te veel uit geef lukt het alsnog.
En anders kan ik nog naar Timeless in Den Haag.
3 piercings voor 40 euro.
Is ook een optie maar dan moet je er meteen drie laten zetten! Rotterdam is niet veel verder dan Den Haag toch.
Bay of Plenty
  woensdag 4 december 2013 @ 11:39:24 #246
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_133903384
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb dus het idee dat ik een hele dure helix heb laten zetten als ik het zo hoor :{

60 euro, maar mag dan wel het sieraad wisselen
Ah, in de tijd dat ik die nam was het nog schieten voor 12 gulden. :')
Wel lelijk gedaan want als ik 'm in zou doen dan zit dat knopje echt op het buitenrandje.
Bay of Plenty
pi_133903518
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:39 schreef oLexie het volgende:

[..]

Ah, in de tijd dat ik die nam was het nog schieten voor 12 gulden. :')
Wel lelijk gedaan want als ik 'm in zou doen dan zit dat knopje echt op het buitenrandje.
Voor het schieten betaalde ik 60 gulden, maar dat was ook incl zweerknopjes :')

En ik heb het idee dat het staafje van mijn helix aan de wandel is gegaan en dan niet de goede kant op :{
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_133904955
In Carnisselande is het altijd ¤25 euro(incl. wisselen), met uitzondering van intiem.

Fijne shop ook, hygiënisch en gezellige mensen ^O^
  woensdag 4 december 2013 @ 12:47:45 #249
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133905388
Wauw :o ->
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_133906688
quote:
2s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:47 schreef SEMTEX het volgende:
Wauw :o ->
[ afbeelding ]
Bij classic hebben ze zulke mooie dingen _O_
  woensdag 4 december 2013 @ 15:40:45 #251
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_133910722
Ik heb mijn inner conch er maar uitgehaald. Ding bleef klieren. Denk dat piercings en ik gewoon niet zo lekker gaan samen. Heb nu nog wel mijn 2 helixen. Die doen nog wel lief gelukkig.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_133911369
Ik heb sinds mei een helix, maar het is nog steeds dik en gevoelig aan de achterkant. Is dit normaal?
  woensdag 4 december 2013 @ 17:23:30 #253
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_133914340
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:38 schreef oLexie het volgende:

[..]

Is ook een optie maar dan moet je er meteen drie laten zetten! Rotterdam is niet veel verder dan Den Haag toch.
Heb je aandelen ofzo? :P
  woensdag 4 december 2013 @ 17:39:44 #254
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_133914844
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:59 schreef Isabellaceline het volgende:
Ik heb sinds mei een helix, maar het is nog steeds dik en gevoelig aan de achterkant. Is dit normaal?
Ik vind van niet. Is het staafje lang genoeg? Zit er veel druk op met bijv slapen? Houd je hem netjes schoon?

Op zich is het normaal dat hij nu nog niet helemaal is genezen. Maar dik en gevoelig zou, denk ik, niet nodig moeten zijn.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 4 december 2013 @ 17:47:09 #255
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_133915107
Heb je geen vochtbultje aan de achterkant?

En misschien ook van belang, is het gepiercet of geschoten?
  woensdag 4 december 2013 @ 17:49:56 #256
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133915203
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:40 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb mijn inner conch er maar uitgehaald. Ding bleef klieren. Denk dat piercings en ik gewoon niet zo lekker gaan samen. Heb nu nog wel mijn 2 helixen. Die doen nog wel lief gelukkig.
Of gewoon volhouden :P Mijn daith is ook 1 van de meest lastige, maar ik blijf doorgaan :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 4 december 2013 @ 17:59:29 #257
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_133915515
Mijn IC punch is juist mijn liefste piercing ooit! Nooit problemen mee, liet zichzelf zelfs met gemak stretchen (ok, met een halve milimeter), geen vochtbultjes gehad, geen ontstekingen, niks!

*even afkloppen*
pi_133915678
Mijn IC is ook een stuk liever dan mn rook, maar mn liefste is denk ik wel de tragus want daar heb ik echt nog nooit (even afkloppen) problemen mee gehad. Mijn IC is genezen, maar als mijn weerstand laag is kan hij opeens gaan prutten, net als mijn rook (die nog niet genezen is).

Al zijn kraakbeenpiercings wel grotere bitches dan normale, mijn lippiercing prut helemaal nooit :P. Dus nu wil ik een tongweb, nape en industrial en het liefst zo snel mogelijk allemaal.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_133916286
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 17:39 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik vind van niet. Is het staafje lang genoeg? Zit er veel druk op met bijv slapen? Houd je hem netjes schoon?

Op zich is het normaal dat hij nu nog niet helemaal is genezen. Maar dik en gevoelig zou, denk ik, niet nodig moeten zijn.
Heb het staafje erin zitten die ik heb gekregen bij het zetten. Ik hou hem netjes schoon! Dus daar zou het probleem niet moeten liggen..

quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 17:47 schreef GimmeGore het volgende:
Heb je geen vochtbultje aan de achterkant?

En misschien ook van belang, is het gepiercet of geschoten?
Dat zou het inderdaad best kunnen zijn! Wat houdt dat in.

Hij is gepiercet! :Y
  woensdag 4 december 2013 @ 19:52:41 #260
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_133919263
quote:
2s.gif Op woensdag 4 december 2013 17:49 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Of gewoon volhouden :P Mijn daith is ook 1 van de meest lastige, maar ik blijf doorgaan :P
Ja, was ook de bedoeling maar mijn nachtrust leed er nogal onder. Daar was ik na 9 mnd wel klaar mee.
Ben denk ik nogal ongeduldig.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 4 december 2013 @ 19:57:39 #261
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_133919527
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 18:29 schreef Isabellaceline het volgende:

[..]

Heb het staafje erin zitten die ik heb gekregen bij het zetten. Ik hou hem netjes schoon! Dus daar zou het probleem niet moeten liggen..

[..]

Dat zou het inderdaad best kunnen zijn! Wat houdt dat in.

Hij is gepiercet! :Y
Als het een vochtbultje is kan het weggaan door schoonmaken met zeezout vlg mij.
Het kan op zich wel voorkomen dat de shop een te klein staafje plaatst hoor. Het moet vrijuit kunnen bewegen in ieder geval, ook in geval van dat bultje.
Anders krijg je dus druk en daar krijg jr. Bultjes van (bijv).
Ik heb ooit een spiraal gedaan in een redelijk verse helix. Dat ging ook vet mis. Weer ander sieraad erin en was heel snel over.
Je kan ook de piercer ff laten kijken ernaar. Die kan het zien in tegenstelling tot ons. Kan hij ook gerichter advies geven.
Succes!!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_133920758
Dankje!!
  donderdag 5 december 2013 @ 18:50:04 #263
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_133952939
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 17:23 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Heb je aandelen ofzo? :P
Haha, nope, ik gun iedereen gewoon een piercing voor die prijs gezien het anders maar dure dingen zijn die ook maar in je budget moeten passen. ;)

Vooral nu het winter wordt, dure maand maar gezien het seizoen de perfecte tijd om je te laten piercen zonder gezeur met zwemmen in de zomer.
Bay of Plenty
pi_133953440
Ik vraag me bij zulke prijzen eigenlijk af waarom het zo goedkoop is :@
  donderdag 5 december 2013 @ 19:50:35 #265
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_133955385
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 18:50 schreef oLexie het volgende:

[..]

Haha, nope, ik gun iedereen gewoon een piercing voor die prijs gezien het anders maar dure dingen zijn die ook maar in je budget moeten passen. ;)

Vooral nu het winter wordt, dure maand maar gezien het seizoen de perfecte tijd om je te laten piercen zonder gezeur met zwemmen in de zomer.
Timeless aanbieding:
1 piercing voor 25 euro
2e piercing voor 15 euro
3e piercing gratis
;)
pi_133955641
Weet iemand waar je dit soort implantaten kunt laten zetten?

Via google vind ik alleen dermal anchors..

pi_133955714
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 19:56 schreef Take2 het volgende:
Weet iemand waar je dit soort implantaten kunt laten zetten?

Via google vind ik alleen dermal anchors..

[ afbeelding ]
classic ink and mods en dare2wear in amsterdam doen dit.
pi_133956568
Noted! ^O^ maar misschien zijn er ook nog dichterbij Rotterdam of dordt?

Zijn er hier eiglk mensen die ervaring met zo'n implantaat hebben?
pi_133956749
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:15 schreef Take2 het volgende:
Noted! ^O^ maar misschien zijn er ook nog dichterbij Rotterdam of dordt?

Zijn er hier eiglk mensen die ervaring met zo'n implantaat hebben?
Geen idee, eerlijk gezegd zou ik voor zoiets extreems wel bereid zijn om verder te reizen zodat je zeker weet dat het door iemand gedaan heeft die het vaker doet. Dat het een fatsoenlijke shop is, is zeker ook belangrijk in mijn ogen.

En nee.
  donderdag 5 december 2013 @ 20:37:35 #270
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_133957382
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:15 schreef Take2 het volgende:
Noted! ^O^ maar misschien zijn er ook nog dichterbij Rotterdam of dordt?

Zijn er hier eiglk mensen die ervaring met zo'n implantaat hebben?
Ik vind het eng....
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_133957735
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Geen idee, eerlijk gezegd zou ik voor zoiets extreems wel bereid zijn om verder te reizen zodat je zeker weet dat het door iemand gedaan heeft die het vaker doet. Dat het een fatsoenlijke shop is, is zeker ook belangrijk in mijn ogen.

En nee.
uiteraard, maar misschien zit er dichterbij ook een goede shop.
pi_133957754
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:45 schreef Take2 het volgende:

[..]

uiteraard, maar misschien zit er dichterbij ook een goede shop.
Er is vast wel wat over te vinden als je goed je best doet. :+
  donderdag 5 december 2013 @ 20:54:59 #273
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_133958131
Paradigm bodyart in Arnhem.
Nog geen ervaring mee. Ken wel mensen die ze hebben.
pi_133959893
Vanochtend nieuwe stretchkit besteld, na 3 maanden verder naar de 8!

Waarom zijn er eigenlijk geen 7mm stretchdingen?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hč :(
pi_133960661
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 19:56 schreef Take2 het volgende:
Weet iemand waar je dit soort implantaten kunt laten zetten?

Via google vind ik alleen dermal anchors..

[ afbeelding ]
Je zou het even na moeten vragen, maar volgens mij kan dat bij Magic Piercing in Utrecht. Tom houdt wel van de wat 'extremere' dingen (zoals bijv suspension) en meen me te herinneren dat hij ook implants zet.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_133961050
Ik wil 2x 4mm spirals kwijt, zie dit topic voor meer info V&A / [TK] 4mm Tawapa Diamond spirals en 4mm parelmoer spirals

Dacht namelijk niet dat ik het 'zomaar' hier kon posten.
pi_133961064
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:32 schreef DevilsWhore het volgende:
Vanochtend nieuwe stretchkit besteld, na 3 maanden verder naar de 8!

Waarom zijn er eigenlijk geen 7mm stretchdingen?
Die zijn er wel. Ik heb ze toevallig liggen :P

En is nog steeds te koop bij alloverpiercings zie ik nu.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2013 22:03:32 ]
  vrijdag 6 december 2013 @ 14:13:51 #278
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_133978431
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 19:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vraag me bij zulke prijzen eigenlijk af waarom het zo goedkoop is :@
Klanten lokken en naamsbekendheid maken, wat iedere detaillist doet. Degene die ze zet is gewoon goed.

[ Bericht 10% gewijzigd door oLexie op 06-12-2013 14:22:41 ]
Bay of Plenty
pi_133978672
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 14:13 schreef oLexie het volgende:

[..]

Klanten lokken, wat iedere detaillist doet. ;)
Ik denk dan bij piercings eigenlijk eerder dat ze niet goed zijn of dat er iets mis is, dus dan bereiken ze bij mij het tegenovergestelde. _O-
  vrijdag 6 december 2013 @ 14:25:01 #280
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_133978871
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 14:20 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik denk dan bij piercings eigenlijk eerder dat ze niet goed zijn of dat er iets mis is, dus dan bereiken ze bij mij het tegenovergestelde. _O-
Je kunt je ook afvragen waarom het 60 euro kost om een piercing te laten zetten, dat is puur om winst te maken. Het sieraad kost niet meer dan 12,50, helemaal bij partijinkoop kost dat geen fluit net als de naalden waar ze mee zetten. Al met al zijn ze misschien 15 tot 20 euro kwijt aan arbeidstijd en materiaal en dan blijft er nog een zooi geld over.

Normaliter is piercen bij deze dame best wel prijzig, dit is gewoon een stunt net als dat je dat hebt met bijvoorbeeld de drie dwaze dagen bij de Bijenkorf.
Bay of Plenty
  vrijdag 6 december 2013 @ 14:46:26 #281
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_133979623
Want ze hoeven natuurlijk geen vaste lasten te betalen, gas, licht, water en huur heb je allemaal niet als piercer, dan hoeft ook je shop niet schoongemaakt en onderhouden te worden, je inventaris komt aanwaaien en je hoeft ook zeker zelf niet te eten aan het eind van de dag en de huur en gas licht en water van je eigen huis te betalen :')

Plus als ik een piercing van 60 euro laat zetten weet ik bij mijn go to shop wel zeker dat ik een hoogwaardige kwaliteit sieraad (Anatometal, Industrial Strength etc) en geen crazy factory troep uit Thailand
pi_133980048
Ik vind 60 euro redelijk duur in de termen van veel geld, niet te duur. Het is wel de prijs die ik ervoor betaal maar dat neemt niet weg dat ik het een redelijke smak geld vind.

Vooral bij iets wat door je lichaam heen wordt geramd vind ik het belangrijk dat het goed gedaan wordt, dat het dan het dubbele kost is dan jammer.

Je gaat toch ook niet in oekoeboekoeland een borstvergroting nemen omdat dat 1000 euro goedkoper is dan in Nederland? :')
pi_133986917
Heeft iemand hier een industrial? Ik wil er al heel lang zo eentje, maar ik laat hem telkens maar niet zetten en ik ben heel bang voor de genezing, want ik heb altijd best veel problemen met mijn oren.
pi_133990084
Bij loopt de genezing van mijn geschoten helix nog steeds voorspoedig! ^O^

Ik doe er verder weinig aan dan af en toe een beetje tea tree op een wattestaafje en voorzichtig rondom schoonmaken.
The secret of getting ahead is getting started
  vrijdag 6 december 2013 @ 18:36:31 #285
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_133990094
Industrial O+

Heb 'm nu alweer bijna een jaar, wel een iets lastigere qua genezing omdat het twee gaten tegelijk zijn, maar niet veel erger dan een andere kraakbeenpiercing.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_133990169
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 18:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Industrial O+

Heb 'm nu alweer bijna een jaar, wel een iets lastigere qua genezing omdat het twee gaten tegelijk zijn, maar niet veel erger dan een andere kraakbeenpiercing.
Oke, thanks! Ik heb namelijk zelfs problemen met gewone gaatjes, laat staan kraakbeen :) maar dan zorg ik ervoor dat ik gewoon een titanium of zilveren sierraad laat plaatsen.
  vrijdag 6 december 2013 @ 18:41:14 #287
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_133990247
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 december 2013 18:38 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Oke, thanks! Ik heb namelijk zelfs problemen met gewone gaatjes, laat staan kraakbeen :) maar dan zorg ik ervoor dat ik gewoon een titanium of zilveren sierraad laat plaatsen.
Naja, de grap is dat mijn gewone gaatjes altijd drama waren, maar dat kwam puur door het schieten. :') (Dikke ontstekingen, zwellingen die geen kant opkunnen door een te kort oorbelstaafje, dat soort ongein) Piercings heb ik eigenlijk helemaal geen rare dingen mee gehad, gewoon lekker zouten of helemaal niks en het geneest gewoon netjes.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_133990286
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 18:41 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Naja, de grap is dat mijn gewone gaatjes altijd drama waren, maar dat kwam puur door het schieten. :') (Dikke ontstekingen, zwellingen die geen kant opkunnen door een te kort oorbelstaafje, dat soort ongein) Piercings heb ik eigenlijk helemaal geen rare dingen mee gehad, gewoon lekker zouten of helemaal niks en het geneest gewoon netjes.
Ja, dat is waar. Meestal als ik zilver of titanium draag, heb ik er niet zoveel last van. Ik vind het voornamelijk irritant dat mijn tweede gaatjes niet op gelijke hoogte van elkaar zitten -_-
  vrijdag 6 december 2013 @ 18:46:42 #289
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_133990416
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 december 2013 18:42 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ja, dat is waar. Meestal als ik zilver of titanium draag, heb ik er niet zoveel last van. Ik vind het voornamelijk irritant dat mijn tweede gaatjes niet op gelijke hoogte van elkaar zitten -_-
Goeie kwaliteit scheelt een boel, net als een piercer die weet wat 'ie doet. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 6 december 2013 @ 19:40:37 #290
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133992577
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 december 2013 17:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Heeft iemand hier een industrial? Ik wil er al heel lang zo eentje, maar ik laat hem telkens maar niet zetten en ik ben heel bang voor de genezing, want ik heb altijd best veel problemen met mijn oren.
Ik vond dat 1 van de makkelijkste om te genezen, na gewone oorpiercings dan.

Mijn balletjesloze daith-sieraadje vloog er vanmiddag uit :o Zat ik ineens met het ringetje in mijn hand :'( . Thuis gekomen heeft mijn man hem er weer in weten zetten, gelukkig. Zit er nu toch echt over te denken morgen langs een shop te gaan om het balletje er weer tussen te laten drukken.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 6 december 2013 @ 19:57:22 #291
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_133993385
Heb ooit 7 industrials gehad. Heb er nu nog 2, alleen de verticale is soms wat gevoelig bij het rook-randje.
pi_134011340
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 december 2013 17:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Heeft iemand hier een industrial? Ik wil er al heel lang zo eentje, maar ik laat hem telkens maar niet zetten en ik ben heel bang voor de genezing, want ik heb altijd best veel problemen met mijn oren.
kutding, ik zou hem niet nog een keer nemen. Na anderhalfjaar was ie pas echt goed genezen, nu heb ik er geen last meer van, alleen als het koud is. Dat ik hem er sowieso 2x per week eruit heb, heeft ie geen moeite mee.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hč :(
pi_134012971
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:56 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Zonde.. ;( Die van mij zitten er nog steeds in! :o Ik krijg nog altijd veel verschillende reacties, maar vooral nieuwsgierigheid ;)
ik heb er 5 op mn decolleté in de V vorm, 2 op mn pols en 1 in mn nek. Pols en decolleté heb ik nu 4 a 5 jaar, gaat prima, in nek nu ruim 2 jaar.

Vd week nog een eruit gerukt half met mn horloge ;( , zelf terug geduwd wel goed ontsmet en alles, is me al eens eerder gebeurd, 3jaar terug maar die zit weer perfect vast.
pi_134016752
Ik wilde vandaag een industrial laten zetten maar mn oor blijkt dus te bol en daardoor niet geschikt. Ik baal :'(
My salvation lies in your love..
  zaterdag 7 december 2013 @ 18:26:30 #295
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_134022201
Jee, dankzij http://bellenouvelle.nl/ is mijn daith weer voorzien van een balletje. Beetje chaotisch daar, maar wel een toffe shop :)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_134047834
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 19:57 schreef GimmeGore het volgende:
Heb ooit 7 industrials gehad. Heb er nu nog 2, alleen de verticale is soms wat gevoelig bij het rook-randje.
7 industrials, wow :D
pi_134053996
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 december 2013 18:26 schreef SEMTEX het volgende:
Jee, dankzij http://bellenouvelle.nl/ is mijn daith weer voorzien van een balletje. Beetje chaotisch daar, maar wel een toffe shop :)
Ik heb daar ooit m'n tragus uit (en half uur later weer in) laten doen. Zat een beter horen-zaak naast, en liet oordopjes op maat maken... M'n indruk was goed, man was aardig en 'moest' een symbolische euro betalen; cool!
  maandag 9 december 2013 @ 11:13:39 #298
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_134075484
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 14:37 schreef Noriega het volgende:

[..]

7 industrials, wow :D
Wel in 2 oren hoor ;)

3 links en 4 rechts.
pi_134075511
Ik heb nu gevonden dat ik een vertical tragus wil.
pi_134075862
Ik krijg een industrial van vriendlief voor mijn verjaardag O+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 9 december 2013 @ 11:47:40 #301
92409 Twinky
Little star.
pi_134076406
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 18:17 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ik heb daar ooit m'n tragus uit (en half uur later weer in) laten doen. Zat een beter horen-zaak naast, en liet oordopjes op maat maken... M'n indruk was goed, man was aardig en 'moest' een symbolische euro betalen; cool!
hoe heb jij dat gedaan met oordopjes? Ik slaap altijd met oordopjes in, en bij mij drukte het balletje ernstig in mijn oorlel. Toen ik op maat gemaakte liet maken zouden ze er rekening mee houden maar hebben ze hem uit eindelijk helemaal gevuld, geen stukje eruit voor de piercing ofzo. Toen heb ik maar een plat achterkantje gekocht en nu geen last meer gelukkig!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')