abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 november 2013 @ 11:58:18 #201
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_133338536
Ik zei nog zo tegen mezelf 'Niet méér piercings nemen' maar ik ben best wel verliefd geworden op de labret vertical! O+ a la:

Heeft iemand toevallig deze piercing en heb je er geen last van (Eten? Zoenen? Lippenbalsem ofzo opdoen?)?
Zit nog wel te twijfelen want ja het is toch in je gezicht en als ik later voor de klas wil gaan staan moet hij er waarschijnlijk uit en ik weet niet of er een duidelijk litteken te zien zal zijn?
Ik denk niet dat ik hem gelijk nu ga halen, maar vind hem wel mooi, misschien over 1 a 2 jaartjes. :)

[ Bericht 7% gewijzigd door BlueJeans op 17-11-2013 12:16:34 ]
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
  zondag 17 november 2013 @ 16:22:18 #202
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_133345168
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 11:58 schreef BlueJeans het volgende:
Ik zei nog zo tegen mezelf 'Niet méér piercings nemen' maar ik ben best wel verliefd geworden op de labret vertical! O+ a la:

[ afbeelding ]

Heeft iemand toevallig deze piercing en heb je er geen last van (Eten? Zoenen? Lippenbalsem ofzo opdoen?)?
Zit nog wel te twijfelen want ja het is toch in je gezicht en als ik later voor de klas wil gaan staan moet hij er waarschijnlijk uit en ik weet niet of er een duidelijk litteken te zien zal zijn?
Ik denk niet dat ik hem gelijk nu ga halen, maar vind hem wel mooi, misschien over 1 a 2 jaartjes. :)
Ik wilde hem eerst ook maar niet gedaan om mijn tanden niet te beschadigen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 17 november 2013 @ 16:39:10 #203
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133345751
quote:

[ afbeelding ]

Ik heb deze gehad, al noemde ik hem een eskimo ;). Nergens last van bij gehad. En een litteken is sowieso al nauwelijks te zien i.t.t. mijn navelpiercing bijv. :)
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 17 november 2013 @ 16:39:57 #204
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133345786
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:22 schreef Wildervankstertje het volgende:
Ik wilde hem eerst ook maar niet gedaan om mijn tanden niet te beschadigen.
Hij kan je tanden niet eens beschadigen, hij gaat namelijk door je lip en dus zit je lip er altijd tussen :'). Hij kàn letterlijk niet eens met je tanden in aanraking komen tenzij je dat expres zelf doet.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 17 november 2013 @ 16:43:13 #205
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_133345905
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:39 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hij kan je tanden niet eens beschadigen, hij gaat namelijk door je lip en dus zit je lip er altijd tussen :'). Hij kàn letterlijk niet eens met je tanden in aanraking komen tenzij je dat expres zelf doet.
Dan hebben ze hem bij een kennis van mij verkeerd gezet, die had der tanden kapot.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 17 november 2013 @ 16:44:23 #206
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133345946
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:43 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Dan hebben ze hem bij een kennis van mij verkeerd gezet, die had der tanden kapot.
Dat zal wel dan. Of ze heeft er zelf constant mee lopen spelen. Als je naar het plaatje kijkt zie je al dat het onmogelijk is je tanden kapot te maken, aangezien hij door je lip omhoog gaat en dus niet aan de achterkant eruit komt.
  zondag 17 november 2013 @ 16:46:08 #207
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_133346016
quote:

[ afbeelding ]

Gehad en alleen grote appels afhappen was een uitdaging. Uiteindelijk afscheid van genomen toen ik m na een verbouwing bij de tandarts er niet meer in kreeg. Zou m wel weer willen, maar werk. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_133346441
quote:

[ afbeelding ]

Dat vind ik zo mooi O+
Kan helaas niet ivm werk..
  zondag 17 november 2013 @ 17:04:27 #209
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_133346644
Oeh bedankt iedereen voor de reacties! Hm, daar zit ook ook mee: voor je werk is het in ieder geval geen pluspunt. Als ik hem voor m'n echte baan (docent) moet afnemen vind ik het niet erg. Maar tot die tijd wil ik wel bijbaantjes en zou het wel jammer vinden als je niet wordt aangenomen door de piercings.
Ik ga er maar eens goed over na denken (ik heb toch geen haast). Maar ze blijven mooi! O+
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
pi_133346713
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 17:04 schreef BlueJeans het volgende:
Oeh bedankt iedereen voor de reacties! Hm, daar zit ook ook mee: voor je werk is het in ieder geval geen pluspunt. Als ik hem voor m'n echte baan (docent) moet afnemen vind ik het niet erg. Maar tot die tijd wil ik wel bijbaantjes en zou het wel jammer vinden als je niet wordt aangenomen door de piercings.
Ik ga er maar eens goed over na denken (ik heb toch geen haast). Maar ze blijven mooi! O+
Als je zoiets laat zetten tijdens je vakantie (lip geneest snel) kun je 'm met je werk gewoon uit doen. Dat zou mij niet weerhouden om iets te nemen wat ik mooi vind in ieder geval.
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 17 november 2013 @ 17:06:53 #211
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_133346722
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:39 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik heb deze gehad, al noemde ik hem een eskimo ;). Nergens last van bij gehad. En een litteken is sowieso al nauwelijks te zien i.t.t. mijn navelpiercing bijv. :)
Nice! Maar ik lees 'had'. Waarom heb je 'm eruit gehaald als ik vragen mag? :)
  zondag 17 november 2013 @ 17:10:23 #212
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_133346838
Ik kan je binnenkort wel vertellen over het laten zetten van 1 of 2 ashley's :P
  zondag 17 november 2013 @ 17:10:40 #213
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_133346844
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 17:06 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Als je zoiets laat zetten tijdens je vakantie (lip geneest snel) kun je 'm met je werk gewoon uit doen. Dat zou mij niet weerhouden om iets te nemen wat ik mooi vind in ieder geval.
Dus als ik het goed begrijp kun je hem steeds in en uit doen als je moet werken? Dus zoiets groeit niet gelijk dicht na 1 dag? :o Al lijkt het me geen doen misschien: hem steeds uit te doen voor je werk. Ben toch meer van: als ik hem eenmaal hebt mag die ook best gezien worden :P
En ja, ik ben het met je eens dat het mij niet zou weerhouden hoor om hem te nemen, maar ik wil alle eventuele voor en nadelen op een rijtje hebben. ;)
pi_133346885
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 17:10 schreef BlueJeans het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp kun je hem steeds in en uit doen als je moet werken? Dus zoiets groeit niet gelijk dicht na 1 dag? :o Al lijkt het me geen doen misschien: hem steeds uit te doen voor je werk. Ben toch meer van: als ik hem eenmaal hebt mag die ook best gezien worden :P
En ja, ik ben het met je eens dat het mij niet zou weerhouden hoor om hem te nemen, maar ik wil alle eventuele voor en nadelen op een rijtje hebben. ;)
Als het helemaal genezen is kun je 'm idd 's ochtends uit doen en als je terugkomt van je werk weer indoen. Geen probleem. Heb sommige piercings wel een week ofzo uit gehad, en gaan net zo makkelijk weer er in.
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 17 november 2013 @ 17:18:23 #215
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_133347035
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 17:12 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Als het helemaal genezen is kun je 'm idd 's ochtends uit doen en als je terugkomt van je werk weer indoen. Geen probleem. Heb sommige piercings wel een week ofzo uit gehad, en gaan net zo makkelijk weer er in.
Da's wel handig dan! Dus werk hoeft geen probleem meer te zijn (als je natuurlijk niet de hele week werkt). :Y
  zondag 17 november 2013 @ 17:45:41 #216
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133347818
quote:

[ afbeelding ]

Fokker -Bushok heeft zo'n piercing :)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 17 november 2013 @ 18:26:34 #217
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133348942
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 17:06 schreef BlueJeans het volgende:

[..]

Nice! Maar ik lees 'had'. Waarom heb je 'm eruit gehaald als ik vragen mag? :)
Andere piercing genomen :).
  maandag 18 november 2013 @ 10:13:05 #218
259233 GimmeGore
pi_133369383
Ik kan me trouwens wel voorstellen dat je lip best wel gaat zwellen, dus misschien is rietjes kopen wel handig, want ik zie mezelf echt al mezelf volgieten met drinken omdat mijn lip zo dik is :P

Ik wou er ook eentje, maar ik denk dat ik er niet genoeg onderlip voor heb
pi_133377797
Dit weekend mijn oorlellen opnieuw gestretched. Kan er nu voor het eerst kleine tunnels in. Meeste mensen zien nu pas dat ik stretches heb. :P
  maandag 18 november 2013 @ 15:49:58 #220
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_133377982
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 10:13 schreef GimmeGore het volgende:
Ik kan me trouwens wel voorstellen dat je lip best wel gaat zwellen, dus misschien is rietjes kopen wel handig, want ik zie mezelf echt al mezelf volgieten met drinken omdat mijn lip zo dik is :P

Ik wou er ook eentje, maar ik denk dat ik er niet genoeg onderlip voor heb
Rietjes zijn inderdaad een aanrader. Ik heb de dag van het zetten toen alles ondergekwijld. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_133382742
quote:

[ afbeelding ]

Ideaal ding, een van mijn weinige piercings die niet ging ontsteken en irriteren. En je ziet er later bijna niks meer van.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  maandag 18 november 2013 @ 19:03:49 #222
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_133383920
Na maanden gesukkel heb ik spijtig genoeg ook afscheid moeten nemen van mijn 3de en laatste nape, die ik sinds juni '07 had ;( (eerste juni '06, 2de half jaar later)

Eerste 2 heb ik een klein jaar geleden moeten uitdoen omdat er bij de bovenste een keloïd was ontstaan, en de middelste zo erg ontstoken was dat er niets meer te redden viel ook al was ik al maanden aan het spoelen met zout :( En nu de laatste en derde dus ook weer door een keloïd :(

[ Bericht 2% gewijzigd door Sinister-D- op 18-11-2013 20:08:06 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_133386693
Geen goede dag voor piercings vandaag, kom er net echter dat ik een helix (inclusief HEEL het dure sierraad) kwijt ben :(
pi_133389535
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 07:44 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Mooi! Ik heb zelf 3 microdermals gehad. In m'n pols. Dat ging helaas niet zo goed met genezen ;(. Moest ik later eruit laten snijden bij de huisarts. Vind het wel erg jammer, zou ze ook wel graag bij mijn sleutelbeen willen maar ben bang dat het weer uitgroeit ;(.
Zonde.. ;( Die van mij zitten er nog steeds in! :o Ik krijg nog altijd veel verschillende reacties, maar vooral nieuwsgierigheid ;)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 18 november 2013 @ 21:08:37 #225
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133390268
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:56 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Zonde.. ;( Die van mij zitten er nog steeds in! :o Ik krijg nog altijd veel verschillende reacties, maar vooral nieuwsgierigheid ;)
Oh! Jij hebt ze nog, :o! *Jaloers is ;(
Misschien dat ik het ooit nog eens bij mijn sleutelbeenderen probeer.. minder beweeglijk misschien?
pi_133393167
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Oh! Jij hebt ze nog, :o! *Jaloers is ;(
Misschien dat ik het ooit nog eens bij mijn sleutelbeenderen probeer.. minder beweeglijk misschien?
Pols is juist ook bewegelijk, lijkt me? :) Ik denk dat het meespeelt dat daar niet direct bot/spier onder zit, maar een laagje zacht weefsel (vet?). Dat zou juist bij sleutelbeenderen tegen kunnen werken.
pi_133399176
Net m'n bestelling binnen *O*, sterretje van 5mm en een kleine doorknocker, nu alleen nog kiezen welke ik in m'n neus wil :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 24 november 2013 @ 13:12:58 #228
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_133570732
Heb inmiddels de gaatjes in mijn oren gestretcht tot 2mm (dacht ik). Nu 2,5mm erin gedaan en heb het idee dat de gaatjes toch al groter zijn want heb gewoon nog ruimte over. Zit eraan te denken om toch nu de 3mm erin te doen.
pi_133642346
weet iemand of bar closure ringetje makkelijk te openen en te sluiten zijn dan segmentringetjes?

Die laatste had ik besteld maar die is met geen mogelijkheid dicht te krijgen.
pi_133692108
Hoi!!

Ik heb een aantal vragen, ik heb een tongpiercing en ik merk dat na verloop van tijd op het onderste bolletje wit aanslag komt te zitten?! Wat is dit?!
Ik poets 2 keer per dag mijn tanden en gebruik listerine. (Heb mijn piercing een half jaar)

Tepelpiercing (4 maanden) is waarschijnlijk te kort, hij deukt in bij mijn tepel, en zit soms vastgeplakt door waarschijnlijk melk afscheiding?!

Navelpiercing heb ik 3 maanden. Heb er geen last van gehad tot van de week er wat spul uitkwam als ik er op drukte en hij wat gevoeliger was als ik kleding aan had en er op drukte. (gewoon er onder kleding op drukken deed geen zeer?!)

Ik kan pas volgende week naar mijn piercingshop terug.
pi_133694566
Met mijn tongpiercing heb ik precies hetzelfde. Geen idee wat het is, ik wissel nu regelmatig het balletje en laat het andere balletje weken in mondwater :)
  roze woensdag 27 november 2013 @ 23:07:16 #232
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133695471
Is gewoon aanslag door eten enz. Ik had dit telkens met mijn tongweb piercing
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 28 november 2013 @ 12:04:15 #233
259233 GimmeGore
pi_133706080
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 21:58 schreef kruidkoekje het volgende:
Hoi!!

Ik heb een aantal vragen, ik heb een tongpiercing en ik merk dat na verloop van tijd op het onderste bolletje wit aanslag komt te zitten?! Wat is dit?!
Ik poets 2 keer per dag mijn tanden en gebruik listerine. (Heb mijn piercing een half jaar)

Plaque. Tandplaque maar dan op je piercing. Piercingplaque dus :P

Tepelpiercing (4 maanden) is waarschijnlijk te kort, hij deukt in bij mijn tepel, en zit soms vastgeplakt door waarschijnlijk melk afscheiding?!

Langer staafje in laten zetten, zo gaat hij niet behoorlijk genezen, het kan ook wel wondvocht zijn of pussige troep. Vooral goed zeezouten of afspoelen onder de douche

Navelpiercing heb ik 3 maanden. Heb er geen last van gehad tot van de week er wat spul uitkwam als ik er op drukte en hij wat gevoeliger was als ik kleding aan had en er op drukte. (gewoon er onder kleding op drukken deed geen zeer?!)

Waarschijnlijk gewoon wondvocht, navelpiercings hebben (net als tepelpiercings btw) een lange geneestijd. Niks om je zorgen over te maken, zolang het niet rood, warm en pijnlijk is.

Ik kan pas volgende week naar mijn piercingshop terug.
alstublieft
pi_133726779
Hahahaah :P Oke dan weet ik voldoende dankjewel! :)
pi_133739465
Sinds gisteren zijn mijn oorlellen naar 5 mm gerekt. Het begin ergens op te lijken :P
pi_133830419
Ik heb in 2007 een tongpiercing laten zetten, en die toen tot een jaar of 3 geleden gedragen. In de tijd dat ik hem wel vast droeg had ik hem best regelmatig uit vanwege werk, en ook soms wel voor lange tijd omdat ik na het in en uitdoen het balletje dan weer kwijtraakte. Of de hele piercing. Heb nooit moeite ermee gehad om hem dan weer in te krijgen. Toen ben ik een jaar of 3 geleden dus echt definitief gestopt met hem dragen, maar zo'n keer per jaar deed ik er toch nog even iets doorheen, om te kijken of het gat het nog deed, wat zo was. En toen besloot ik van de week toen ik een oude piercing tegenkwam bij het opruimen om hem te proberen er weer in te doen. Het kostte wat moeite, maar nu heb ik hem inmiddels alweer 5 dagen in. Hij is ook niet gaan zwellen ofzo, mijn tong is alleen een beetje 'moe', maar dat gevoel had ik voorheen ook weleens als ik iets teveel ermee speelde.

Ik vind het zo grappig dat dit kan, want men zegt altijd dat tongpiercings het allersnelst dichtgroeien van alle piercings. Ben ik nou gewoon een raar genezende freak (mijn vele oorbel-gaatjes doen het ook na jaren geen oorbellen dragen nog prima), of heb ik dit zo kunnen trainen door hem in de periode dat ik hem wel droeg vaak uit te doen. En zijn er meer mensen die een tongpiercing for life hebben (want ik ga er nu maar vanuit dat hij nooit meer dicht gaat groeien).
  maandag 2 december 2013 @ 20:33:33 #237
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133854511
Kak. Druk ik net het balletje uit mijn daith met een handdoek. Dit weekend maar ff langs bij een piercingshop :(
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 2 december 2013 @ 21:05:40 #238
259233 GimmeGore
pi_133856284
Meh, geen nieuwe piercings als einde stage cadeau. Ik had iets dringender een nieuwe laptop nodig ;(
  woensdag 4 december 2013 @ 11:30:33 #239
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_133903107
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:05 schreef GimmeGore het volgende:
Meh, geen nieuwe piercings als einde stage cadeau. Ik had iets dringender een nieuwe laptop nodig ;(
Woon je in de buurt van Rotterdam? Daar kun je namelijk heel december laten zetten voor 25 euro.

https://www.facebook.com/PiercingWithPrecision

Ik ga volgende week een horizontale clithood laten zetten, ontzettend veel zin in!
Bay of Plenty
pi_133903125
Dat is niet duur :o
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  woensdag 4 december 2013 @ 11:34:05 #241
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_133903193
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 00:28 schreef Zeester het volgende:
Ik heb in 2007 een tongpiercing laten zetten, en die toen tot een jaar of 3 geleden gedragen. In de tijd dat ik hem wel vast droeg had ik hem best regelmatig uit vanwege werk, en ook soms wel voor lange tijd omdat ik na het in en uitdoen het balletje dan weer kwijtraakte. Of de hele piercing. Heb nooit moeite ermee gehad om hem dan weer in te krijgen. Toen ben ik een jaar of 3 geleden dus echt definitief gestopt met hem dragen, maar zo'n keer per jaar deed ik er toch nog even iets doorheen, om te kijken of het gat het nog deed, wat zo was. En toen besloot ik van de week toen ik een oude piercing tegenkwam bij het opruimen om hem te proberen er weer in te doen. Het kostte wat moeite, maar nu heb ik hem inmiddels alweer 5 dagen in. Hij is ook niet gaan zwellen ofzo, mijn tong is alleen een beetje 'moe', maar dat gevoel had ik voorheen ook weleens als ik iets teveel ermee speelde.

Ik vind het zo grappig dat dit kan, want men zegt altijd dat tongpiercings het allersnelst dichtgroeien van alle piercings. Ben ik nou gewoon een raar genezende freak (mijn vele oorbel-gaatjes doen het ook na jaren geen oorbellen dragen nog prima), of heb ik dit zo kunnen trainen door hem in de periode dat ik hem wel droeg vaak uit te doen. En zijn er meer mensen die een tongpiercing for life hebben (want ik ga er nu maar vanuit dat hij nooit meer dicht gaat groeien).
Mijn piercings zijn ook gewoon voor het leven. Er is maar 1 oorgaatje dichtgegroeid die ik een paar weken na het zetten eruit heb gehaald omdat ik drie gaatjes boven elkaar toch iets te druk vond. Verder heb ik alles nog en kan alles nog indoen. Kan me moeilijk voorstellen dat gaatjes dicht gaan eigenlijk nadat ze twee jaar gedragen zijn.
Bay of Plenty
  woensdag 4 december 2013 @ 11:36:15 #242
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_133903261
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat is niet duur :o
Nee, echt geen geld! Zou d'r even toevoegen op Facebook, deelt ook best vaak piercings uit met winacties e.d. maar daar doe ik nooit aan mee.

Het geldt ook voor alle piercings, dus niet alleen voor bepaalde plekken. Ben er wel blij mee, vind het echt belachelijk duur namelijk om piercings te laten zetten voor die vijf minuten dat het duurt.
Bay of Plenty
  woensdag 4 december 2013 @ 11:36:55 #243
259233 GimmeGore
pi_133903296
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:30 schreef oLexie het volgende:

[..]

Woon je in de buurt van Rotterdam? Daar kun je namelijk heel december laten zetten voor 25 euro.

https://www.facebook.com/PiercingWithPrecision

Ik ga volgende week een horizontale clithood laten zetten, ontzettend veel zin in!
Ik woon in Twente.
Maar heel misschien, als ik dit weekend niet te veel uit geef lukt het alsnog.
En anders kan ik nog naar Timeless in Den Haag.
3 piercings voor 40 euro.
pi_133903351
Ik heb dus het idee dat ik een hele dure helix heb laten zetten als ik het zo hoor :{

60 euro, maar mag dan wel het sieraad wisselen
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  woensdag 4 december 2013 @ 11:38:50 #245
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_133903366
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:36 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik woon in Twente.
Maar heel misschien, als ik dit weekend niet te veel uit geef lukt het alsnog.
En anders kan ik nog naar Timeless in Den Haag.
3 piercings voor 40 euro.
Is ook een optie maar dan moet je er meteen drie laten zetten! Rotterdam is niet veel verder dan Den Haag toch.
Bay of Plenty
  woensdag 4 december 2013 @ 11:39:24 #246
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_133903384
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb dus het idee dat ik een hele dure helix heb laten zetten als ik het zo hoor :{

60 euro, maar mag dan wel het sieraad wisselen
Ah, in de tijd dat ik die nam was het nog schieten voor 12 gulden. :')
Wel lelijk gedaan want als ik 'm in zou doen dan zit dat knopje echt op het buitenrandje.
Bay of Plenty
pi_133903518
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:39 schreef oLexie het volgende:

[..]

Ah, in de tijd dat ik die nam was het nog schieten voor 12 gulden. :')
Wel lelijk gedaan want als ik 'm in zou doen dan zit dat knopje echt op het buitenrandje.
Voor het schieten betaalde ik 60 gulden, maar dat was ook incl zweerknopjes :')

En ik heb het idee dat het staafje van mijn helix aan de wandel is gegaan en dan niet de goede kant op :{
pi_133904955
In Carnisselande is het altijd ¤25 euro(incl. wisselen), met uitzondering van intiem.

Fijne shop ook, hygiënisch en gezellige mensen ^O^
  woensdag 4 december 2013 @ 12:47:45 #249
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133905388
Wauw :o ->
pi_133906688
quote:
2s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:47 schreef SEMTEX het volgende:
Wauw :o ->
[ afbeelding ]
Bij classic hebben ze zulke mooie dingen _O_
  woensdag 4 december 2013 @ 15:40:45 #251
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_133910722
Ik heb mijn inner conch er maar uitgehaald. Ding bleef klieren. Denk dat piercings en ik gewoon niet zo lekker gaan samen. Heb nu nog wel mijn 2 helixen. Die doen nog wel lief gelukkig.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_133911369
Ik heb sinds mei een helix, maar het is nog steeds dik en gevoelig aan de achterkant. Is dit normaal?
  woensdag 4 december 2013 @ 17:23:30 #253
259233 GimmeGore
pi_133914340
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:38 schreef oLexie het volgende:

[..]

Is ook een optie maar dan moet je er meteen drie laten zetten! Rotterdam is niet veel verder dan Den Haag toch.
Heb je aandelen ofzo? :P
  woensdag 4 december 2013 @ 17:39:44 #254
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_133914844
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:59 schreef Isabellaceline het volgende:
Ik heb sinds mei een helix, maar het is nog steeds dik en gevoelig aan de achterkant. Is dit normaal?
Ik vind van niet. Is het staafje lang genoeg? Zit er veel druk op met bijv slapen? Houd je hem netjes schoon?

Op zich is het normaal dat hij nu nog niet helemaal is genezen. Maar dik en gevoelig zou, denk ik, niet nodig moeten zijn.
  woensdag 4 december 2013 @ 17:47:09 #255
259233 GimmeGore
pi_133915107
Heb je geen vochtbultje aan de achterkant?

En misschien ook van belang, is het gepiercet of geschoten?
  woensdag 4 december 2013 @ 17:49:56 #256
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133915203
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:40 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb mijn inner conch er maar uitgehaald. Ding bleef klieren. Denk dat piercings en ik gewoon niet zo lekker gaan samen. Heb nu nog wel mijn 2 helixen. Die doen nog wel lief gelukkig.
Of gewoon volhouden :P Mijn daith is ook 1 van de meest lastige, maar ik blijf doorgaan :P
  woensdag 4 december 2013 @ 17:59:29 #257
259233 GimmeGore
pi_133915515
Mijn IC punch is juist mijn liefste piercing ooit! Nooit problemen mee, liet zichzelf zelfs met gemak stretchen (ok, met een halve milimeter), geen vochtbultjes gehad, geen ontstekingen, niks!

*even afkloppen*
pi_133915678
Mijn IC is ook een stuk liever dan mn rook, maar mn liefste is denk ik wel de tragus want daar heb ik echt nog nooit (even afkloppen) problemen mee gehad. Mijn IC is genezen, maar als mijn weerstand laag is kan hij opeens gaan prutten, net als mijn rook (die nog niet genezen is).

Al zijn kraakbeenpiercings wel grotere bitches dan normale, mijn lippiercing prut helemaal nooit :P. Dus nu wil ik een tongweb, nape en industrial en het liefst zo snel mogelijk allemaal.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_133916286
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 17:39 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik vind van niet. Is het staafje lang genoeg? Zit er veel druk op met bijv slapen? Houd je hem netjes schoon?

Op zich is het normaal dat hij nu nog niet helemaal is genezen. Maar dik en gevoelig zou, denk ik, niet nodig moeten zijn.
Heb het staafje erin zitten die ik heb gekregen bij het zetten. Ik hou hem netjes schoon! Dus daar zou het probleem niet moeten liggen..

quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 17:47 schreef GimmeGore het volgende:
Heb je geen vochtbultje aan de achterkant?

En misschien ook van belang, is het gepiercet of geschoten?
Dat zou het inderdaad best kunnen zijn! Wat houdt dat in.

Hij is gepiercet! :Y
  woensdag 4 december 2013 @ 19:52:41 #260
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_133919263
quote:
2s.gif Op woensdag 4 december 2013 17:49 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Of gewoon volhouden :P Mijn daith is ook 1 van de meest lastige, maar ik blijf doorgaan :P
Ja, was ook de bedoeling maar mijn nachtrust leed er nogal onder. Daar was ik na 9 mnd wel klaar mee.
Ben denk ik nogal ongeduldig.
  woensdag 4 december 2013 @ 19:57:39 #261
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_133919527
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 18:29 schreef Isabellaceline het volgende:

[..]

Heb het staafje erin zitten die ik heb gekregen bij het zetten. Ik hou hem netjes schoon! Dus daar zou het probleem niet moeten liggen..

[..]

Dat zou het inderdaad best kunnen zijn! Wat houdt dat in.

Hij is gepiercet! :Y
Als het een vochtbultje is kan het weggaan door schoonmaken met zeezout vlg mij.
Het kan op zich wel voorkomen dat de shop een te klein staafje plaatst hoor. Het moet vrijuit kunnen bewegen in ieder geval, ook in geval van dat bultje.
Anders krijg je dus druk en daar krijg jr. Bultjes van (bijv).
Ik heb ooit een spiraal gedaan in een redelijk verse helix. Dat ging ook vet mis. Weer ander sieraad erin en was heel snel over.
Je kan ook de piercer ff laten kijken ernaar. Die kan het zien in tegenstelling tot ons. Kan hij ook gerichter advies geven.
Succes!!
pi_133920758
Dankje!!
  donderdag 5 december 2013 @ 18:50:04 #263
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_133952939
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 17:23 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Heb je aandelen ofzo? :P
Haha, nope, ik gun iedereen gewoon een piercing voor die prijs gezien het anders maar dure dingen zijn die ook maar in je budget moeten passen. ;)

Vooral nu het winter wordt, dure maand maar gezien het seizoen de perfecte tijd om je te laten piercen zonder gezeur met zwemmen in de zomer.
Bay of Plenty
pi_133953440
Ik vraag me bij zulke prijzen eigenlijk af waarom het zo goedkoop is :@
  donderdag 5 december 2013 @ 19:50:35 #265
259233 GimmeGore
pi_133955385
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 18:50 schreef oLexie het volgende:

[..]

Haha, nope, ik gun iedereen gewoon een piercing voor die prijs gezien het anders maar dure dingen zijn die ook maar in je budget moeten passen. ;)

Vooral nu het winter wordt, dure maand maar gezien het seizoen de perfecte tijd om je te laten piercen zonder gezeur met zwemmen in de zomer.
Timeless aanbieding:
1 piercing voor 25 euro
2e piercing voor 15 euro
3e piercing gratis
;)
pi_133955641
Weet iemand waar je dit soort implantaten kunt laten zetten?

Via google vind ik alleen dermal anchors..

pi_133955714
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 19:56 schreef Take2 het volgende:

[ afbeelding ]
classic ink and mods en dare2wear in amsterdam doen dit.
pi_133956568
Noted! ^O^ maar misschien zijn er ook nog dichterbij Rotterdam of dordt?

Zijn er hier eiglk mensen die ervaring met zo'n implantaat hebben?
pi_133956749
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:15 schreef Take2 het volgende:

Geen idee, eerlijk gezegd zou ik voor zoiets extreems wel bereid zijn om verder te reizen zodat je zeker weet dat het door iemand gedaan heeft die het vaker doet. Dat het een fatsoenlijke shop is, is zeker ook belangrijk in mijn ogen.

En nee.
  donderdag 5 december 2013 @ 20:37:35 #270
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_133957382
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:15 schreef Take2 het volgende:

Ik vind het eng....
pi_133957735
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Geen idee, eerlijk gezegd zou ik voor zoiets extreems wel bereid zijn om verder te reizen zodat je zeker weet dat het door iemand gedaan heeft die het vaker doet. Dat het een fatsoenlijke shop is, is zeker ook belangrijk in mijn ogen.

En nee.
uiteraard, maar misschien zit er dichterbij ook een goede shop.
pi_133957754
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:45 schreef Take2 het volgende:

[..]

uiteraard, maar misschien zit er dichterbij ook een goede shop.
Er is vast wel wat over te vinden als je goed je best doet. :+
  donderdag 5 december 2013 @ 20:54:59 #273
259233 GimmeGore
pi_133958131
Paradigm bodyart in Arnhem.
Nog geen ervaring mee. Ken wel mensen die ze hebben.
pi_133959893
Vanochtend nieuwe stretchkit besteld, na 3 maanden verder naar de 8!

Waarom zijn er eigenlijk geen 7mm stretchdingen?
pi_133960661
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 19:56 schreef Take2 het volgende:

[ afbeelding ]
Je zou het even na moeten vragen, maar volgens mij kan dat bij Magic Piercing in Utrecht. Tom houdt wel van de wat 'extremere' dingen (zoals bijv suspension) en meen me te herinneren dat hij ook implants zet.
pi_133961050
Ik wil 2x 4mm spirals kwijt, zie dit topic voor meer info V&A / [TK] 4mm Tawapa Diamond spirals en 4mm parelmoer spirals

Dacht namelijk niet dat ik het 'zomaar' hier kon posten.
pi_133961064
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 21:32 schreef DevilsWhore het volgende:
Vanochtend nieuwe stretchkit besteld, na 3 maanden verder naar de 8!

Waarom zijn er eigenlijk geen 7mm stretchdingen?
Die zijn er wel. Ik heb ze toevallig liggen :P

En is nog steeds te koop bij alloverpiercings zie ik nu.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2013 22:03:32 ]
  vrijdag 6 december 2013 @ 14:13:51 #278
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_133978431
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 19:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vraag me bij zulke prijzen eigenlijk af waarom het zo goedkoop is :@
Klanten lokken en naamsbekendheid maken, wat iedere detaillist doet. Degene die ze zet is gewoon goed.

[ Bericht 10% gewijzigd door oLexie op 06-12-2013 14:22:41 ]
Bay of Plenty
pi_133978672
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 14:13 schreef oLexie het volgende:

[..]

Klanten lokken, wat iedere detaillist doet. ;)
Ik denk dan bij piercings eigenlijk eerder dat ze niet goed zijn of dat er iets mis is, dus dan bereiken ze bij mij het tegenovergestelde. _O-
  vrijdag 6 december 2013 @ 14:25:01 #280
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_133978871
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 14:20 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik denk dan bij piercings eigenlijk eerder dat ze niet goed zijn of dat er iets mis is, dus dan bereiken ze bij mij het tegenovergestelde. _O-
Je kunt je ook afvragen waarom het 60 euro kost om een piercing te laten zetten, dat is puur om winst te maken. Het sieraad kost niet meer dan 12,50, helemaal bij partijinkoop kost dat geen fluit net als de naalden waar ze mee zetten. Al met al zijn ze misschien 15 tot 20 euro kwijt aan arbeidstijd en materiaal en dan blijft er nog een zooi geld over.

Normaliter is piercen bij deze dame best wel prijzig, dit is gewoon een stunt net als dat je dat hebt met bijvoorbeeld de drie dwaze dagen bij de Bijenkorf.
Bay of Plenty
  vrijdag 6 december 2013 @ 14:46:26 #281
259233 GimmeGore
pi_133979623
Want ze hoeven natuurlijk geen vaste lasten te betalen, gas, licht, water en huur heb je allemaal niet als piercer, dan hoeft ook je shop niet schoongemaakt en onderhouden te worden, je inventaris komt aanwaaien en je hoeft ook zeker zelf niet te eten aan het eind van de dag en de huur en gas licht en water van je eigen huis te betalen :')

Plus als ik een piercing van 60 euro laat zetten weet ik bij mijn go to shop wel zeker dat ik een hoogwaardige kwaliteit sieraad (Anatometal, Industrial Strength etc) en geen crazy factory troep uit Thailand
pi_133980048
Ik vind 60 euro redelijk duur in de termen van veel geld, niet te duur. Het is wel de prijs die ik ervoor betaal maar dat neemt niet weg dat ik het een redelijke smak geld vind.

Vooral bij iets wat door je lichaam heen wordt geramd vind ik het belangrijk dat het goed gedaan wordt, dat het dan het dubbele kost is dan jammer.

Je gaat toch ook niet in oekoeboekoeland een borstvergroting nemen omdat dat 1000 euro goedkoper is dan in Nederland? :')
pi_133986917
Heeft iemand hier een industrial? Ik wil er al heel lang zo eentje, maar ik laat hem telkens maar niet zetten en ik ben heel bang voor de genezing, want ik heb altijd best veel problemen met mijn oren.
pi_133990084
Bij loopt de genezing van mijn geschoten helix nog steeds voorspoedig! ^O^

Ik doe er verder weinig aan dan af en toe een beetje tea tree op een wattestaafje en voorzichtig rondom schoonmaken.
The secret of getting ahead is getting started
  vrijdag 6 december 2013 @ 18:36:31 #285
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_133990094
Industrial O+

Heb 'm nu alweer bijna een jaar, wel een iets lastigere qua genezing omdat het twee gaten tegelijk zijn, maar niet veel erger dan een andere kraakbeenpiercing.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_133990169
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 18:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Industrial O+

Heb 'm nu alweer bijna een jaar, wel een iets lastigere qua genezing omdat het twee gaten tegelijk zijn, maar niet veel erger dan een andere kraakbeenpiercing.
Oke, thanks! Ik heb namelijk zelfs problemen met gewone gaatjes, laat staan kraakbeen :) maar dan zorg ik ervoor dat ik gewoon een titanium of zilveren sierraad laat plaatsen.
  vrijdag 6 december 2013 @ 18:41:14 #287
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_133990247
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 december 2013 18:38 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Oke, thanks! Ik heb namelijk zelfs problemen met gewone gaatjes, laat staan kraakbeen :) maar dan zorg ik ervoor dat ik gewoon een titanium of zilveren sierraad laat plaatsen.
Naja, de grap is dat mijn gewone gaatjes altijd drama waren, maar dat kwam puur door het schieten. :') (Dikke ontstekingen, zwellingen die geen kant opkunnen door een te kort oorbelstaafje, dat soort ongein) Piercings heb ik eigenlijk helemaal geen rare dingen mee gehad, gewoon lekker zouten of helemaal niks en het geneest gewoon netjes.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_133990286
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 18:41 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Naja, de grap is dat mijn gewone gaatjes altijd drama waren, maar dat kwam puur door het schieten. :') (Dikke ontstekingen, zwellingen die geen kant opkunnen door een te kort oorbelstaafje, dat soort ongein) Piercings heb ik eigenlijk helemaal geen rare dingen mee gehad, gewoon lekker zouten of helemaal niks en het geneest gewoon netjes.
Ja, dat is waar. Meestal als ik zilver of titanium draag, heb ik er niet zoveel last van. Ik vind het voornamelijk irritant dat mijn tweede gaatjes niet op gelijke hoogte van elkaar zitten -_-
  vrijdag 6 december 2013 @ 18:46:42 #289
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_133990416
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 december 2013 18:42 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ja, dat is waar. Meestal als ik zilver of titanium draag, heb ik er niet zoveel last van. Ik vind het voornamelijk irritant dat mijn tweede gaatjes niet op gelijke hoogte van elkaar zitten -_-
Goeie kwaliteit scheelt een boel, net als een piercer die weet wat 'ie doet. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 6 december 2013 @ 19:40:37 #290
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133992577
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 december 2013 17:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Heeft iemand hier een industrial? Ik wil er al heel lang zo eentje, maar ik laat hem telkens maar niet zetten en ik ben heel bang voor de genezing, want ik heb altijd best veel problemen met mijn oren.
Ik vond dat 1 van de makkelijkste om te genezen, na gewone oorpiercings dan.

Mijn balletjesloze daith-sieraadje vloog er vanmiddag uit :o Zat ik ineens met het ringetje in mijn hand :'( . Thuis gekomen heeft mijn man hem er weer in weten zetten, gelukkig. Zit er nu toch echt over te denken morgen langs een shop te gaan om het balletje er weer tussen te laten drukken.
  vrijdag 6 december 2013 @ 19:57:22 #291
259233 GimmeGore
pi_133993385
Heb ooit 7 industrials gehad. Heb er nu nog 2, alleen de verticale is soms wat gevoelig bij het rook-randje.
pi_134011340
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 december 2013 17:34 schreef Heroinjunk het volgende:
kutding, ik zou hem niet nog een keer nemen. Na anderhalfjaar was ie pas echt goed genezen, nu heb ik er geen last meer van, alleen als het koud is. Dat ik hem er sowieso 2x per week eruit heb, heeft ie geen moeite mee.
pi_134012971
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:56 schreef Lyssa het volgende:

[..]

ik heb er 5 op mn decolleté in de V vorm, 2 op mn pols en 1 in mn nek. Pols en decolleté heb ik nu 4 a 5 jaar, gaat prima, in nek nu ruim 2 jaar.

Vd week nog een eruit gerukt half met mn horloge ;( , zelf terug geduwd wel goed ontsmet en alles, is me al eens eerder gebeurd, 3jaar terug maar die zit weer perfect vast.
pi_134016752
Ik wilde vandaag een industrial laten zetten maar mn oor blijkt dus te bol en daardoor niet geschikt. Ik baal :'(
My salvation lies in your love..
  zaterdag 7 december 2013 @ 18:26:30 #295
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_134022201
Jee, dankzij http://bellenouvelle.nl/ is mijn daith weer voorzien van een balletje. Beetje chaotisch daar, maar wel een toffe shop :)
pi_134047834
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 19:57 schreef GimmeGore het volgende:
Heb ooit 7 industrials gehad. Heb er nu nog 2, alleen de verticale is soms wat gevoelig bij het rook-randje.
7 industrials, wow :D
pi_134053996
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 december 2013 18:26 schreef SEMTEX het volgende:
Jee, dankzij http://bellenouvelle.nl/ is mijn daith weer voorzien van een balletje. Beetje chaotisch daar, maar wel een toffe shop :)
Ik heb daar ooit m'n tragus uit (en half uur later weer in) laten doen. Zat een beter horen-zaak naast, en liet oordopjes op maat maken... M'n indruk was goed, man was aardig en 'moest' een symbolische euro betalen; cool!
  maandag 9 december 2013 @ 11:13:39 #298
259233 GimmeGore
pi_134075484
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 14:37 schreef Noriega het volgende:

[..]

7 industrials, wow :D
Wel in 2 oren hoor ;)

3 links en 4 rechts.
pi_134075511
Ik heb nu gevonden dat ik een vertical tragus wil.
pi_134075862
Ik krijg een industrial van vriendlief voor mijn verjaardag O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')