abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 november 2013 @ 21:37:39 #101
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_132870015
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:48 schreef VixenFromHell het volgende:
[ afbeelding ]

De 1e tragus zit *O*
Is het erg pijnlijk zo'n piercing door het kraakbeen? Ik heb er 1 boven in mijn oor maar niet in het kraakbeen. Bovenaan mijn oor zit nog gewoon "normale huid" waar ik hem doorheen heb. Kon daarom gewoon bij de juwelier geschoten worden.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 4 november 2013 @ 07:44:25 #102
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132880414
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 13:09 schreef BlueJeans het volgende:
[ afbeelding ]

Beetje slechte kwaliteitsfoto, heb 'm met de camera van de laptop gemaakt. Hij moet nu nog afgeplakt worden met pleisters, daarom is het wat rood op de plekken waar de pleister aan vast zit. Maar ik ben er echt super blij mee! :Y
Mooi! Ik heb zelf 3 microdermals gehad. In m'n pols. Dat ging helaas niet zo goed met genezen ;(. Moest ik later eruit laten snijden bij de huisarts. Vind het wel erg jammer, zou ze ook wel graag bij mijn sleutelbeen willen maar ben bang dat het weer uitgroeit ;(.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 4 november 2013 @ 07:45:35 #103
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_132880425
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 20:48 schreef VixenFromHell het volgende:
*O*
Cute!
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_132881554
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 21:37 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Is het erg pijnlijk zo'n piercing door het kraakbeen? Ik heb er 1 boven in mijn oor maar niet in het kraakbeen. Bovenaan mijn oor zit nog gewoon "normale huid" waar ik hem doorheen heb. Kon daarom gewoon bij de juwelier geschoten worden.
Kraakbeen voel je altijd ff maar pijn is snel weg. En dan de pijn van de genezingsperiode dat verschilt bij iedereen.
pi_132883877
quote:
17s.gif Op maandag 4 november 2013 09:41 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Kraakbeen voel je altijd ff maar pijn is snel weg. En dan de pijn van de genezingsperiode dat verschilt bij iedereen.
Ja idd. Vind zulke vragen altijd wel lastig.. de een vind het toch ook pijnlijker dan de ander. Ik vond het nog wel mee vallen en zodra het sieraadje er in zat voelde ik amper meer wat :D
Ben benieuwd hoe deze gaat genezen, met alle andere nooit problemen gehad.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  maandag 4 november 2013 @ 11:52:05 #106
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_132884105
Ik vind het bij kraakbeenpiercings altijd zo irritant als ik erop geslapen heb ofzo. Best pijnlijk als ze de halve nacht uit hun normale houding gewrikt zijn geweest. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 4 november 2013 @ 13:57:42 #107
19242 yavanna
Results may vary.
pi_132887577
Ik heb een maand of drie terug een scapha piercing laten zetten. Ik ben er heel blij mee, maar het bolletje van de piercing is nogal vervelend om op te liggen e.d. Ik zoek een piercing met ''platte' voorkant ( zoals b.v. de tragus piercing op de foto ) en met nog redelijk lang staafje, daar mijn oor nog steeds dikker dan normaal is. Of een plat dingetje ( hoe heet zoiets :) los.

Mijn zoektocht(en) leverden helaas enkel piercings op met korte staafjes en geen losse platte dingetjes. Heeft iemand hier misschien een idee waar ze te krijgen zijn?

~Cheer up, the worst is yet to come.~
  maandag 4 november 2013 @ 14:04:03 #108
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_132887785
Ik heb gisteren een bestelling gedaan bij crazy-factory, via Ideal betaald. Maar zie nergens op de site wat de levertijden zijn.

Is er hier iemand die weet hoe lang ze er ongeveer over doen de bestelling te leveren?
  maandag 4 november 2013 @ 14:08:03 #109
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_132887931
quote:
5s.gif Op maandag 4 november 2013 13:57 schreef yavanna het volgende:
Ik heb een maand of drie terug een scapha piercing laten zetten. Ik ben er heel blij mee, maar het bolletje van de piercing is nogal vervelend om op te liggen e.d. Ik zoek een piercing met ''platte' voorkant ( zoals b.v. de tragus piercing op de foto ) en met nog redelijk lang staafje, daar mijn oor nog steeds dikker dan normaal is. Of een plat dingetje ( hoe heet zoiets :) los.

Mijn zoektocht(en) leverden helaas enkel piercings op met korte staafjes en geen losse platte dingetjes. Heeft iemand hier misschien een idee waar ze te krijgen zijn?

[ afbeelding ]
Dan kan er toch gewoon een labretje in steken (achterste voren dus) Anders kom je in de high end sieraden uit, want daar is het staafje internally threaded, maar die zijn wel een stuk duurder
pi_132887949
quote:
5s.gif Op maandag 4 november 2013 13:57 schreef yavanna het volgende:

[ afbeelding ]
http://www.crazy-factory.com/product_info.php?products_id=4607

Zoiets? Die kun je op een labret staafje doen, zo te zien wel voor bioflex staafjes met schroefdraad aan de binnenkant dus die zou je er dan bij moeten halen :) staat hier ook onderaan als bijpassend artikel. Zag nog meer van die discs staan :)

Ik heb bestellingen van Crazy Factory nou meestal wel binnen een weekje in huis!
  maandag 4 november 2013 @ 14:28:13 #111
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_132888625
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:08 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

http://www.crazy-factory.com/product_info.php?products_id=4607

Zoiets? Die kun je op een labret staafje doen, zo te zien wel voor bioflex staafjes met schroefdraad aan de binnenkant dus die zou je er dan bij moeten halen :) staat hier ook onderaan als bijpassend artikel. Zag nog meer van die discs staan :)

Ik heb bestellingen van Crazy Factory nou meestal wel binnen een weekje in huis!
Ik had ff gegoogled en las op meerdere sites dat de levertijd bij hun vaak 1,5 maand is. Maar een week valt mee. Hoop dat ik mijn bestelling ook snel binnen heb, kan ik beginnen met stretchen. Loop al een jaar of 5 met het idee van dat ga ik doen maar het leek me nogal pijnlijk. Maar hoor nu al van meerderen dat dat allemaal wel mee valt als je het stretchen rustig aan doet, niet teveel oprekken in 1 keer maar in kleine stapjes.
pi_132888748
Waren dat recente bestellingen? Het duurde een paar jaar geleden wel steeds zo lang (vervelend :P), maar ze hebben iets veranderd geloof ik. Had mijn laatste paar bestellingen iig wel lekker snel *O*
  maandag 4 november 2013 @ 14:31:16 #113
19242 yavanna
Results may vary.
pi_132888757
Bedankt voor de reacties. Aan een labret had ik niet gedacht. Een labret met zo'n platte voorkant is een goed idee Ik zie dat ze zulks ook met een glittersteentje hebben. :D Enkel wat groter dan waar mijn voorkeur naar uit gaat, maar het is wel een optie.

Liefst heb ik zoiets als onderstaand.

pi_132888800
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:30 schreef VixenFromHell het volgende:
Waren dat recente bestellingen? Het duurde een paar jaar geleden wel steeds zo lang (vervelend :P), maar ze hebben iets veranderd geloof ik. Had mijn laatste paar bestellingen iig wel lekker snel *O*
Laatste drie bestellingen van mij duurde 4 werkdagen tot ik het binnen had :)
Land of the free. Home of the brave.
pi_132888986
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:04 schreef Wildervankstertje het volgende:
Ik heb gisteren een bestelling gedaan bij crazy-factory, via Ideal betaald. Maar zie nergens op de site wat de levertijden zijn.

Is er hier iemand die weet hoe lang ze er ongeveer over doen de bestelling te leveren?
ik krijg de mijne net binnen en had de 31ste besteld.
pi_132889790
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:31 schreef yavanna het volgende:
Bedankt voor de reacties. Aan een labret had ik niet gedacht. Een labret met zo'n platte voorkant is een goed idee Ik zie dat ze zulks ook met een glittersteentje hebben. :D Enkel wat groter dan waar mijn voorkeur naar uit gaat, maar het is wel een optie.

[ afbeelding ]
Ik heb dit https://www.alloverpiercings.nl/artikel/mini-labret-stud en dan kun je er iets plats of een bolletje op schroeven
  maandag 4 november 2013 @ 15:23:52 #117
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_132890414
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:30 schreef VixenFromHell het volgende:
Nee waren van 2011, dus ik vertrouw erop dat ik mijn bestelling deze week of volgende week zal ontvangen.
pi_132901360
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 14:31 schreef yavanna het volgende:

[ afbeelding ]
Ik vind dat echt heel mooi, maar ik ben bang dat het bij mij niet zo mooi geneest :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  maandag 4 november 2013 @ 21:55:09 #119
19242 yavanna
Results may vary.
pi_132907245
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik vind dat echt heel mooi, maar ik ben bang dat het bij mij niet zo mooi geneest :')
Omdat het een kraakbeen piercing is?

Ik had gehoopt dat deze net zo makkelijk zou genezen als mijn tragus, maar dat is helaas niet het geval. Door dat hij op het hoogste punt van mijn oorschelp ligt irriteer ik hem vrij snel, zeker wanneer je er op ligt. Nu na 3 maanden ( en een AB kuur voor iets anders ) kan ik er pas een beetje op liggen.

Dat viel mij wel tegen. En dan wil ik er nog twee naast. :') Ooit

Ben er trouwens wel erg! blij ermee, ondanks het al 3 maanden op mijn linkerzij slapen. :P
pi_132908613
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:55 schreef yavanna het volgende:

[..]

Ik had gehoopt dat deze net zo makkelijk zou genezen als mijn tragus, maar dat is helaas niet het geval. Door dat hij op het hoogste punt van mijn oorschelp ligt irriteer ik hem vrij snel, zeker wanneer je er op ligt. Nu na 3 maanden ( en een AB kuur voor iets anders ) kan ik er pas een beetje op liggen.

Ben er trouwens wel erg! blij ermee, ondanks het al 3 maanden op mijn linkerzij slapen. :P
Ja en omdat m'n helix na bijna 6 maanden niet echt showklaar is :')
Binnenkort even een korter staafje laten plaatsen
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  maandag 4 november 2013 @ 22:35:46 #121
19242 yavanna
Results may vary.
pi_132909279
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ja en omdat m'n helix na bijna 6 maanden niet echt showklaar is :')
Binnenkort even een korter staafje laten plaatsen
Ah, that makes sense. Daar ben je dus ook wel even zoet mee. :') Wellicht als deze genezen is en de pijn ver weg is dat een scapha toch een optie is. ;)
pi_132909923
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 22:35 schreef yavanna het volgende:

[..]

Ah, that makes sense. Daar ben je dus ook wel even zoet mee. :') Wellicht als deze genezen is en de pijn ver weg is dat een scapha toch een optie is. ;)
Ja stomme is dat het geen pijn doet :') het wil alleen niet weg

Dan zou ik het in mijn andere oor plaatsen en waarschijnlijk een lampenkap om mijn hoofd voor het slapen om beschadigingen tegen te gaan.
pi_132910152
Mijn linkeroor begint eindelijk rustig te worden (3x helix gezet in april). In mijn rechteroor een aantal weken terug een piercing laten zetten net tussen lobe en kraakbeen in en daar heb ik amper last van gehad :P
pi_132916446
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:55 schreef yavanna het volgende:

[..]

Exact hetzelfde hier, tragus ging super goed maar deze doet veel meer pijn en ik wil eigenlijk weer op die kant kunnen slapen :')
  dinsdag 5 november 2013 @ 13:06:30 #125
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132921910
Mijn daith is alweer meer dan een halfjaar aanwezig en geneest best goed de laatste tijd en dus begint het weer te kriebelen ;( Ik zou deze er wel bij willen hebben: een anti-tragus O+ uiteraard weer in hetzelfde gatenkaas-oor 8-)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 5 november 2013 @ 13:32:35 #126
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_132922799
Kreeg vandaag dit mailtje van Crazy factory:

Zeer geachte klant,

wij hebben uw bestelling 2999412 vandaag verzonden.

Alle bestellingen worden door onze fabriek in Thailand rechtstreeks naar ons expeditiecentrum in Duitsland gestuurd.
Vanaf die locatie wordt de levering meteen aan u doorgestuurd. U ontvangt uw bestelling binnen 4-8 dagen; de levering gebeurt via uw normale postbedrijf.

Als de levering meteen wordt toegestuurd kan het toch geen 4/8 dagen duren? Of gaat het altijd zo traag vanuit Duitsland?
pi_132923390
Zoals ik het lees moet het eerst nog uit Thailand komen. En dan waarschijnlijk ook door de douane, want buiten de EU, dus dan vind ik 4-8 dagen behoorlijk snel :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 5 november 2013 @ 18:25:02 #128
19242 yavanna
Results may vary.
pi_132932771
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ja stomme is dat het geen pijn doet :') het wil alleen niet weg

Dan zou ik het in mijn andere oor plaatsen en waarschijnlijk een lampenkap om mijn hoofd voor het slapen om beschadigingen tegen te gaan.
Bedoel je dat het nog erg dik is?

:D Ook een idee.

Ik kan niet wachten tot deze Scapha is genezen en de pijn en het ongemak zijn 'vergeten', en er twee nieuwe naast kunnen komen. ;)

quote:
17s.gif Op dinsdag 5 november 2013 09:18 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Exact hetzelfde hier, tragus ging super goed maar deze doet veel meer pijn en ik wil eigenlijk weer op die kant kunnen slapen :')
Ik had mijn hand soms als een kommetje om mijn oor heen, zodat ik op die zijde kon liggen, maar om nu te zeggen ''joepie'', nee. :') ;)

quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:06 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn daith is alweer meer dan een halfjaar aanwezig en geneest best goed de laatste tijd en dus begint het weer te kriebelen ;( Ik zou deze er wel bij willen hebben: een anti-tragus O+ uiteraard weer in hetzelfde gatenkaas-oor 8-)
[ afbeelding ]
Oeh, mooi. Een anti tragus staat ook op mijn wensenlijstje, voor ooit.
pi_132933343
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 18:25 schreef yavanna het volgende:

[..]

Bedoel je dat het nog erg dik is?

:D Ook een idee.

Ik kan niet wachten tot deze Scapha is genezen en de pijn en het ongemak zijn 'vergeten', en er twee nieuwe naast kunnen komen. ;)

[..]

Ik had mijn hand soms als een kommetje om mijn oor heen, zodat ik op die zijde kon liggen, maar om nu te zeggen ''joepie'', nee. :') ;)

[..]

Oeh, mooi. Een anti tragus staat ook op mijn wensenlijstje, voor ooit.
Zit een bultje en dat heb ik waarschijnlijk opgelopen toen ik keihard met m'n oor tegen iemand aan liep 8)7

Oorspronkelijke plan is om nog twee andere helixen te laten zetten, maar eerst maar eens dat stomme bultje weg :{
pi_132934396
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:32 schreef Wildervankstertje het volgende:
Als de levering meteen wordt toegestuurd kan het toch geen 4/8 dagen duren? Of gaat het altijd zo traag vanuit Duitsland?
Het gaat van Thailand naar Duitsland, en vervolgens stuurt Crazy Factory het vanuit Duitsland naar Nederland (of elders in Europa).

Heb er de afgelopen maanden drie keer besteld en telkens was het vier werkdagen.
  dinsdag 5 november 2013 @ 19:36:41 #131
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_132935265
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:15 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Het gaat van Thailand naar Duitsland, en vervolgens stuurt Crazy Factory het vanuit Duitsland naar Nederland (of elders in Europa).

Heb er de afgelopen maanden drie keer besteld en telkens was het vier werkdagen.
Dan is dat nog een behoorlijk snelle levering als het eerst vanuit Thailand naar Duitsland moet.
  dinsdag 5 november 2013 @ 19:38:28 #132
19242 yavanna
Results may vary.
pi_132935367
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Zit een bultje en dat heb ik waarschijnlijk opgelopen toen ik keihard met m'n oor tegen iemand aan liep 8)7

Oorspronkelijke plan is om nog twee andere helixen te laten zetten, maar eerst maar eens dat stomme bultje weg :{
Ah, dat is flink balen dan. Hopelijk gaat het mettertijd vanzelf weg.

(Veel ) geduld is helaas wel nodig met die kraakbeen piercings.
pi_132937219
Mijn neuspiercing heeft aan de binnenkant een behoorlijke bobbel, hij is niet gevoelig en het is ook geen vochtbultje.

Heb zelf het vermoeden dat het wildvlees is, gaat zoiets nog weg denken jullie?

[ Bericht 43% gewijzigd door Take2 op 05-11-2013 23:41:01 ]
  dinsdag 5 november 2013 @ 20:18:58 #134
259233 GimmeGore
pi_132937308
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:38 schreef yavanna het volgende:

[..]

Ah, dat is flink balen dan. Hopelijk gaat het mettertijd vanzelf weg.

(Veel ) geduld is helaas wel nodig met die kraakbeen piercings.
Ik heb serieus waar nog nooit problemen gehad met kraakbeenpiercings *even afkloppen*
Zelfs mijn conch punch was lief!
  dinsdag 5 november 2013 @ 20:37:14 #135
19242 yavanna
Results may vary.
pi_132938228
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 20:18 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb serieus waar nog nooit problemen gehad met kraakbeenpiercings *even afkloppen*
Het oogt alsof de meeste last is met kraakbeenpiercings waar het meeste kant is op ''contact met''. Maar goed, het genezingsproces zal sowieso zeker per persoon verschillen.

En wel zo fijn uiteraard wanneer je weinig tot geen last er van hebt! :) Heerlijk eigenlijk.
  dinsdag 5 november 2013 @ 20:51:06 #136
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132938907
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 20:18 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Moeilijk te bereiken plekken willen bij mij vaker ontsteken.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_132939780
Mijn innerconch was wel lief, die wil nu alleen af en toe nog prutten als mijn weerstand laag is en ik op dat oor gelegen heb (en daarbij het ringetje scheef zat). Mijn rook daarentegen, die heeft eerst nog een maand een soort pusbult gehad (precies achter het flapje van je oor, zodat niemand het kan zien maar wel beide bolletjes vastgekit zitten aan je vel). Maar verder is die eigenlijk ook wel lief, en tragus nooit last van gehad :P.

Nog even een paar maanden wachten, tot mijn rook/tragus volledige genezen zijn (heb ze pas een maand of 3/4), en dan mag er aan de andere kant (waar nu alleen een innerconch zit) een industrial en wellicht een daith bij :D.
pi_132985008
Heb vandaag een gaatje erbij, ik ben er blij mee :)
Ik heb trouwens nergens last van op dit moment, hopelijk geneest het voorspoedig! Verder is het gewoon geschoten bij een piercingshop (ik lees hier en daar over piercen of schieten). Ik heb nog gevraagd hoe dat allemaal zit tegenwoordig (heb al heeeeel lang geen gaatje meer laten schieten) maar ik ga ervan uit dat zij wel weten wat ze doen. Ik vind het namelijk een beetje eng als je leest dat schieten zo onhygiënisch zou zijn....?

Uiteindelijk wil ik ook nog drie van die hele fijne mini knopjes zoals hieronder te zien is maar eerst maar eens kijken hoe dit bevalt. Die worden overigens wel gepierced maar zijn vrij prijzig.

[ Bericht 2% gewijzigd door Poison-Ivy op 06-11-2013 23:21:38 ]
The secret of getting ahead is getting started
pi_132986593
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:49 schreef Poison-Ivy het volgende:
maar ik ga ervan uit dat zij wel weten wat ze doen.

Helaas niet, maar goed hopelijk krijg je er geen last van.
pi_132986614
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:21 schreef Take2 het volgende:

[..]

Helaas niet, maar goed hopelijk krijg je er geen last van.
Hoezo?
pi_132987077
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:22 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Hoezo?
Ik heb ooit eens in een ver verleden een piercing in het kraakbeen van mijn oor laten schieten bij een juwelierswinkel. Twee maanden met een dik oor rond gelopen :')
pi_132987190
Toen ik klein was had ik een gaatje laten schieten bij de juwelier.
Dat was eens maar nooit weer, uiteindelijk maar dicht laten groeien.
Gelukkig geen littekens er aan over gehouden.
pi_132987355
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Toen ik klein was had ik een gaatje laten schieten bij de juwelier.
Dat was eens maar nooit weer, uiteindelijk maar dicht laten groeien.
Gelukkig geen littekens er aan over gehouden.
Bizar dat het nog steeds is toegestaan. Ik zie soms zelfs ouders met peuters gaatjes laten schieten bij de juwelier hier in de stad. Niks steriel, even met de stift markeren, alcohol doekje er overheen en hoppa :') Ongelooflijk.
pi_132987499
Allebei mijn setjes gaatjes zijn geschoten. Nooit problemen mee gehad. Ja behalve dan als er nikkel bij in de buurt komt, maar die allergie kunnen ze weinig aan doen. Zolang ik edele metalen erin stop gaat het prima.

En ik snap en weet de nadelen aan schieten hoor, maar om nou meteen te doen alsof het een gigantisch groot probleem is omdat het 9 van de 10 keer fout gaat... Dat valt allemaal ook wel weer mee volgens mij.
pi_132987776
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
En ik snap en weet de nadelen aan schieten hoor, maar om nou meteen te doen alsof het een gigantisch groot probleem is omdat het 9 van de 10 keer fout gaat... Dat valt allemaal ook wel weer mee volgens mij.
Het schieten gebeurd met zoveel kracht dat er intern onder je huid allemaal mini scheurtjes, versplintering en bloedingen ontstaan, wat erg gevaarlijk kan zijn (onstekingen, cystes en dergelijke). Dat het vaak goed gaat is meer geluk dan wijsheid.
pi_132988080
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:49 schreef Poison-Ivy het volgende:
Heb vandaag een gaatje erbij, ik ben er blij mee :)
Ik heb trouwens nergens last van op dit moment, hopelijk geneest het voorspoedig! Verder is het gewoon geschoten bij een piercingshop (ik lees hier en daar over piercen of schieten). Ik heb nog gevraagd hoe dat allemaal zit tegenwoordig (heb al heeeeel lang geen gaatje meer laten schieten) maar ik ga ervan uit dat zij wel weten wat ze doen. Ik vind het namelijk een beetje eng als je leest dat schieten zo onhygiënisch zou zijn....?
Dat is toch verboden?

Mijn helix begint nu te ontsteken ;(
pi_132988297
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:50 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Het schieten gebeurd met zoveel kracht dat er intern onder je huid allemaal mini scheurtjes, versplintering en bloedingen ontstaan, wat erg gevaarlijk kan zijn (onstekingen, cystes en dergelijke). Dat het vaak goed gaat is meer geluk dan wijsheid.
Nouja, als het vaak goed gaat, vaker dan dat het fout gaat, lijkt dat me niet puur geluk. Maargoed, beter dat het niet gebeurt idd, als er zulke risico's zijn. Denk wel dat veel ouders daar (nog) niet van op de hoogte zijn.
pi_132990503
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:04 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Nouja, als het vaak goed gaat, vaker dan dat het fout gaat, lijkt dat me niet puur geluk. Maargoed, beter dat het niet gebeurt idd, als er zulke risico's zijn. Denk wel dat veel ouders daar (nog) niet van op de hoogte zijn.
Het gaat volgens mij om kraakbeen schieten.
  donderdag 7 november 2013 @ 09:07:33 #149
259233 GimmeGore
  zaterdag 9 november 2013 @ 14:40:38 #150
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_133078256
Gisteren mijn pakketje van The Crazy Factory ontvangen :) . De 2mm stretchers zitten nu in mijn oren, gingen er met gemak in. Nu langzaam aan de gaatjes oprekken. Heb stretchers t/m 4mm. Eens zien hoe me dat gaat bevallen, kan zijn dat ik daarna nog door ga tot 6mm maar groter wil ik ze niet.
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:47:11 #151
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_133079586
Alle zilveren ringetjes maar eruit gehaald. Zwarte knopjes staan leuker bij zwarte stretchers.

pi_133082464
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:39 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Bizar dat het nog steeds is toegestaan. Ik zie soms zelfs ouders met peuters gaatjes laten schieten bij de juwelier hier in de stad. Niks steriel, even met de stift markeren, alcohol doekje er overheen en hoppa :') Ongelooflijk.
Dat is ongeveer 12 jaar geleden, maar wel apart dat het nog steeds is toegestaan
  zaterdag 9 november 2013 @ 17:50:29 #153
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_133082823
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2013 17:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Dat is ongeveer 12 jaar geleden, maar wel apart dat het nog steeds is toegestaan
Bij baby's doen ze het ook. Kennissen van me hebben een dochtertje van 5 maanden en zij heeft vorige maand oorknopjes gekregen. Ik was 3 toen ik die van mij kreeg, maar dat is al 26 jaar geleden.
pi_133083040
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 17:50 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Bij baby's doen ze het ook. Kennissen van me hebben een dochtertje van 5 maanden en zij heeft vorige maand oorknopjes gekregen. Ik was 3 toen ik die van mij kreeg, maar dat is al 26 jaar geleden.
Barbie's dochter ook ...
pi_133110729
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:59 schreef Louboutin het volgende:

[..]

Dat is toch verboden?

Mijn helix begint nu te ontsteken ;(
Verboden? Dus de wet is nu overtreden of wat? :')

Ik heb vooralsnog geen problemen ermee en ondanks dat het nog gevoelig is met aanraking, zoals bij het slapen op mijn oor, gaat het prima. Ik denk dat dat nog ff de tijd nodig heeft?!
Aan de achterkant heb ik nou een gewoon slotje maar ik denk dat zo'n plat ding wat je bij die piercings ziet wel praktischer is met slapen. Misschien kan ik dat laten nog verwisselen?

Ik denk zelf dat het gewoon een kwestie is van goed verzorgen of dat je lichaam het materiaal gewoonweg niet tegen kan. Of je het nou laat piercen of schieten, een ontsteking kan bij allebei voorkomen en dan ben je verder van huis ja.
pi_133115923
Een plat achterkantje lijkt me wel fijner ja :P
  maandag 11 november 2013 @ 00:20:15 #157
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_133136304
quote:
Het piercen van oorlellen, het vlakke gedeelte van het kraakbeen van het oor en neusvleugels met een piercinginstrument:
Voor het piercen van oorlellen, het vlakke gedeelte van het kraakbeen van het oor
en neusvleugels is een aparte richtlijn gemaakt. In die richtlijn wordt aangegeven aan welke eisen piercers (meestal juweliers) moeten voldoen als ze uitsluitend bovengenoemde delen van het lichaam piercen. Piercinginstrumenten mogen onder geen enkele voorwaarde gebruikt word en voor andere plekken dan hierboven genoemd.
bron

Een helix mag dus officieel nogsteeds geschoten worden, belachelijk trouwens, waarom zou je het risico op vergroeiingen e.d willen lopen :?
an urge to help mankind overcomes me
  maandag 11 november 2013 @ 06:49:33 #158
259233 GimmeGore
pi_133138410
Omdat het goedkoper is dan laten piercen.
pi_133138599
Vroeger ook twee piercings laten schieten. Nooit last van gehad. Geen irritaties geen vergroeiingen. Alles goed geheeld.
  maandag 11 november 2013 @ 13:08:07 #160
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133144810
Mijn geschoten neuspiercing zat te hoog en heb ik er na een tijdje uit laten groeien. Juweliers hebben geen verstand van een beetje normaal zetten :P
pi_133144887
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 06:49 schreef GimmeGore het volgende:
Omdat het goedkoper is dan laten piercen.
Niet als je het daarna moet laten corrigeren door de plastisch chirurg..
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  maandag 11 november 2013 @ 15:51:51 #162
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_133149930
quote:
2s.gif Op maandag 11 november 2013 13:08 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn geschoten neuspiercing zat te hoog en heb ik er na een tijdje uit laten groeien. Juweliers hebben geen verstand van een beetje normaal zetten :P
Ik heb 16 jaar geleden mijn neuspiercing ook bij een juwelier laten schieten en heb hem nog steeds. Groeit ook niet dicht, heb hem er eens een jaar uit gehad Werd ook niet zomaar geschoten maar ze ging eerst meten. Kreeg er toen wel een zweerknopje in die ik thuis meteen eruit heb gehaald, toen een titanium erin gedaan. Ben allergisch voor zweerknopjes die van chirurgisch staal zijn.
  maandag 11 november 2013 @ 15:56:13 #163
259233 GimmeGore
pi_133150122
Wildevank
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:47 schreef Wildervankstertje het volgende:
Alle zilveren ringetjes maar eruit gehaald. Zwarte knopjes staan leuker bij zwarte stretchers.

[ afbeelding ]

stretcher?

Die dingen zijn trouwens niet geschikt als sieraad... Ze zijn veel te beweeglijk en irriteren het gaatje onnodig
  maandag 11 november 2013 @ 15:58:05 #164
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_133150181
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:56 schreef GimmeGore het volgende:
Wildevank

[..]

[ afbeelding ]
stretcher?

Die dingen zijn trouwens niet geschikt als sieraad... Ze zijn veel te beweeglijk en irriteren het gaatje onnodig
Die gaan niet passen denk ik :P Iets te groot.
pi_133150230
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:12 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Niet als je het daarna moet laten corrigeren door de plastisch chirurg..
Stel je niet zo aan :') _O-

Heb ik ook niet gehad. is gewoon van vroeger, toen ging je nog naar de juwelier voor een gaatje :D Nu zou ik gewoon naar een piercer gaan :P
pi_133154038
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2013 15:59 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan :') _O-

Heb ik ook niet gehad. is gewoon van vroeger, toen ging je nog naar de juwelier voor een gaatje :D Nu zou ik gewoon naar een piercer gaan :P
Dat het bij jou niet is gebeurd betekent niet dat het niet voorkomt he ;)
Heb in het ziekenhuis toch al wat mensen zien passeren met misvormde oren door piercings, en is meestal vrij lastig te herstellen ook.
pi_133154418
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 00:20 schreef saaw het volgende:

[..]

Een helix mag dus officieel nogsteeds geschoten worden, belachelijk trouwens, waarom zou je het risico op vergroeiingen e.d willen lopen :?
Ik heb mijn helix laten schieten, aantal maanden geleden. Ging allemaal heel netjes en schoon, je oren vergroeien echt niet zomaar... Dan zou het bovendien ook niet meer toegestaan zijn.
pi_133154523
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 17:42 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Heb in het ziekenhuis toch al wat mensen zien passeren met misvormde oren door piercings, en is meestal vrij lastig te herstellen ook.
Kwam dit dan altijd door geschoten gaatjes, of gebeurt dit ook bij gepiercete gaatjes?
pi_133154632
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 17:57 schreef Elima het volgende:

[..]

Kwam dit dan altijd door geschoten gaatjes, of gebeurt dit ook bij gepiercete gaatjes?
Die ik heb gezien waren geschoten gaatjes door het kraakbeen. Heeft te maken dat bij het schieten het kraakbeen erg beschadigd wordt door de kracht waarmee de piercing er in wordt geschoten. Het kraakbeen kan daarop reageren door meer cellen te maken waardoor het oor steeds dikker wordt.
pi_133154821
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 18:01 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Die ik heb gezien waren geschoten gaatjes door het kraakbeen. Heeft te maken dat bij het schieten het kraakbeen erg beschadigd wordt door de kracht waarmee de piercing er in wordt geschoten. Het kraakbeen kan daarop reageren door meer cellen te maken waardoor het oor steeds dikker wordt.
Ah, oké, dit overtuigt mij wel om niet nog eens in het kraakbeen van mijn oor te laten schieten. Is het schieten van oorbellen in de oorlellen dan wel gewoon veilig? (daar zit geen kraakbeen toch?)
pi_133155097
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 18:07 schreef Elima het volgende:

[..]

Ah, oké, dit overtuigt mij wel om niet nog eens in het kraakbeen van mijn oor te laten schieten. Is het schieten van oorbellen in de oorlellen dan wel gewoon veilig? (daar zit geen kraakbeen toch?)
Nee daar zit geen kraakbeen inderdaad. Je kan oorlellen ook laten piercen, weet alleen niet of dat veiliger is ofzo.
pi_133156387
quote:

[..]

Als het je niet boeit als ze scheef/niet gelijk/whatever zitten dan kun je ze gewoon laten schieten.

Ik heb ze toen ik jong was laten schieten maar ik kan er nu niets mee stretchen of wat dan ook, ze zitten te laag en de 3 gaatjes groeien niet dicht. Je moet dus bedenken wat je ermee wilt. :P
  maandag 11 november 2013 @ 19:17:10 #173
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_133157388
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 17:53 schreef Elima het volgende:

[..]

Ik heb mijn helix laten schieten, aantal maanden geleden. Ging allemaal heel netjes en schoon, je oren vergroeien echt niet zomaar... Dan zou het bovendien ook niet meer toegestaan zijn.
Dan moet je het ook lekker zelf weten :) Ik vind het persoonlijk dom, iets met een gewaarschuwd mens enzo.

Hygiëne van die schietdingen is lastig bij de houden en te controleren, de plaatsing is lastig precies te bepalen, de kracht is zo enorm dat je vanalles stuk maakt waardoor het potentieel gaat vergroeien, er zijn voldoende redenen. Maargoed iedereen moet het lekker zelf weten natuurlijk, al is het wel jammer als iemand slecht geīnformeerde beslissingen maakt.
an urge to help mankind overcomes me
pi_133157585
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 17:42 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

ja klopt vriendin van mij heeft dat ook gehad. Verschil bij haar was, hij was gepierct en niet.geschoten :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2013 19:24:36 ]
pi_133177768
quote:

[..]

Met het schieten in kraakbeen verbrijzel je het kraakbeen, waardoor er splintertjes kunnen gaan 'zweven', wat weer ontstekingen kan veroorzaken...
pi_133181698
Heeft er iemand ervaring met een microdermal die er aan het uitgroeien is? Volgens mij is dit bij mij aan de hand want het plaatje is omhoog aan het gaan...
pi_133181737
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:35 schreef bvw het volgende:
Heeft er iemand ervaring met een microdermal die er aan het uitgroeien is? Volgens mij is dit bij mij aan de hand want het plaatje is omhoog aan het gaan...
ja, als je er op tijd bij bent wil terugduwen (dagelijks) wel helpen, maar meestal is het onbegonnen werk en kun je het wel vergeten.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 12 november 2013 @ 13:51:11 #178
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_133182170
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:35 schreef bvw het volgende:
Tja, dal zal ie er over een tijdje wel uitdonderen..
pi_133188432
Ahh fijn ;( Ik kijk het wel even aan wat die gaat doen.
pi_133189929
ik ben aan het zeezouten omdat ik een vochtboltje bij m'n neuspiercing heb. Maar moet je dat daarna afspoelen of juist niet?

En is de kans daarop groter met een ringetje of niet? Had.met n labret nergens last van maar dat kan ook toeval zijn natuurlijk.
pi_133190015
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 17:41 schreef Take2 het volgende:
ik ben aan het zeezouten omdat ik een vochtboltje bij m'n neuspiercing heb. Maar moet je dat daarna afspoelen of juist niet?
Na SSS altijd even schoonspoelen met lauw water.
pi_133190345
oké thx :s)
pi_133191559
Ik heb mijn helix laten schieten bij de piercing/tatooshop en ze zetten gewoon een puntje waar je hem wilt hebben. Niks scheef. Precies erop. Dus die Kritieken vind ik onzin. Ik zou niet naar een juwelier gaan maar naar een piercingshop. Mijn helix doet al bijna geen pijn meer met slapen en is niet meer zo gevoelig en dat na een week! En dat schietpistool raakt je oor niet eens aan, bij de shop zat alles steriel verpakt.
Ik denk dat het veel uitmaakt hoe goed er gewerkt wordt en dat bij sommige negatieve ervaringen verkeerde oorzaken zijn gezocht.
pi_133220406
Al wel vaker gepost, maar een repost kan geen kwaad:

Gaat om de hoeveelheid kracht er gezet wordt, en hoe alles naar de kant gedrukt wordt.
  woensdag 13 november 2013 @ 18:20:55 #185
259233 GimmeGore
pi_133224988
En mijn opa is al bijna 80 jaar zware roker, dus roken is niet ongezond.
pi_133231312
Helleuw. Ik heb in mei dit jaar mijn helix laten piercen. Ipv een ringetje heb ik een staafje genomen omdat dit volgens die chick sneller zou heelen. Het is nu 6 maanden verder en ik vroeg me af of ik 'm er al uit zou kunnen halen.

Ik heb zelf het idee dat die al heel snel genezen is, want: ik kon er na 3 weken al prima op slapen, er is nooit prut of bloed uitgekomen, nooit ontstoken geweest, doet geen pijn als ik eraan zit of 'm was, en er ook gewoon al een hoop maanden voorbij zijn. :'D wassen doe ik echt maar heel zelden, 1x in de drie weken ofzo.

Wat raden jullie me aan?
pi_133288131
quote:
Sommige zijn duidelijk gesneden of hebben een blowout gehad.
pi_133293605
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 16:35 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Sommige zijn duidelijk gesneden of hebben een blowout gehad.
Inderdaad, ik heb mijn oren ook gestretcht en bij mij ziet het er echt niet zo verschrikkelijk uit.
Sit back, relax.
pi_133293765
damn, ieder z'n ding natuurlijk maar ik vind dit er toch echt smerig uitzien :@
  vrijdag 15 november 2013 @ 21:22:32 #191
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133298410
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:05 schreef Geminiara het volgende:
Helleuw. Ik heb in mei dit jaar mijn helix laten piercen. Ipv een ringetje heb ik een staafje genomen omdat dit volgens die chick sneller zou heelen. Het is nu 6 maanden verder en ik vroeg me af of ik 'm er al uit zou kunnen halen.

Ik heb zelf het idee dat die al heel snel genezen is, want: ik kon er na 3 weken al prima op slapen, er is nooit prut of bloed uitgekomen, nooit ontstoken geweest, doet geen pijn als ik eraan zit of 'm was, en er ook gewoon al een hoop maanden voorbij zijn. :'D wassen doe ik echt maar heel zelden, 1x in de drie weken ofzo.

Wat raden jullie me aan?
Helix = kraakbeen = staat altijd 9 maanden genezing voor.
pi_133306058
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 21:22 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Helix = kraakbeen = staat altijd 9 maanden genezing voor.
Ja, dat heb ik ook al honderd keer gelezen. Maar het kan toch per persoon verschillen?
pi_133307061
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 23:49 schreef Geminiara het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook al honderd keer gelezen. Maar het kan toch per persoon verschillen?
Ik heb mijn helix nu al een half jaar, nooit problemen mee gehad totdat ik er een andere piercing in deed.
Ik heb alles gedesinfecteerd maar toch is het gaat irriteren, opzwellen en doet het nu erg pijn.
Dus ik heb mijn oude piercing maar weer in gedaan.
  zaterdag 16 november 2013 @ 00:42:10 #194
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133307785
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 23:49 schreef Geminiara het volgende:

[..]

Probeer het uit dan, zou ik zeggen :) ik had een genezen conch die ook ging zieken na een nieuw sieraadje. Ik zou je nieuwe sieraadje iig niet te krap pakken.
pi_133311275
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 00:15 schreef Louboutin het volgende:

[..]

Ik heb mijn helix nu al een half jaar, nooit problemen mee gehad totdat ik er een andere piercing in deed.
Ik heb alles gedesinfecteerd maar toch is het gaat irriteren, opzwellen en doet het nu erg pijn.
Dus ik heb mijn oude piercing maar weer in gedaan.
Oké, dan laat ik 'm er toch nog een tijdje inzitten voor de zekerheid.. ;)

quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 00:42 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Probeer het uit dan, zou ik zeggen :) ik had een genezen conch die ook ging zieken na een nieuw sieraadje. Ik zou je nieuwe sieraadje iig niet te krap pakken.
Ah dus het is wel van belang dat ik er meteen een nieuwe in doe? Ik kan biet gewoon mijn piercing eruit halen en zo laten?
  zaterdag 16 november 2013 @ 12:55:21 #196
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_133314744
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 09:55 schreef Geminiara het volgende:

Ah dus het is wel van belang dat ik er meteen een nieuwe in doe? Ik kan biet gewoon mijn piercing eruit halen en zo laten?
Ik zou het zelf nooit doen, maar mijn mening is ook maar een mening, dus ben ik voor je gaan zoeken:

quote:
Genezing
In het begin, na het zetten van de piercing, produceert je lichaam een weefseltunnel rond de piercing en het sieraad. Dit betekent dat je piercing nu eigenlijk nog een open wond is en daardoor erg gevoelig voor infecties. Ieder mens is uniek en daardoor is het moeilijk te voorspellen hoe lang de genezing duurt. Hieronder worden richttijden vermeld.

Oren
6-9 weken
Neus
7-9 weken
Lip
4-6 weken
Kraakbeen (in je oor)
6-9 maanden
Hierna kan je de piercing nog niet uit je lichaam halen. Je krijgt dan de verstevigingperiode. Je lichaam zorgt ervoor dat er weefsellaag op weefsellaag wordt gevormd rond de tunnel, om je piercing permanent te maken. Dit kan 1 tot 3 maanden duren en als je in deze periode het sieraad voor langere periode uitdoet, kan het gaatje dicht groeien.
Kortom: je zit in de verstevigingsperiode. Tuurlijk kun je hem eruit halen, maar de kans bestaat dan dat het gaatje langzaam dichtgaat of dat je dus opnieuw moet gaan piercen, zeker als je je sieraadje langer uitlaat. Zonde toch? Waarom zoek je niet alvast naar een sieraadje dat je mooi lijkt en zorg je er dan voor dat je het ene sieraadje eruithaalt en meteen de volgende erin doet? Lijkt me veel veiliger :)
pi_133314872
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 november 2013 12:55 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik zou het zelf nooit doen, maar mijn mening is ook maar een mening, dus ben ik voor je gaan zoeken:

[..]

Kortom: je zit in de verstevigingsperiode. Tuurlijk kun je hem eruit halen, maar de kans bestaat dan dat het gaatje langzaam dichtgaat of dat je dus opnieuw moet gaan piercen, zeker als je je sieraadje langer uitlaat. Zonde toch? Waarom zoek je niet alvast naar een sieraadje dat je mooi lijkt en zorg je er dan voor dat je het ene sieraadje eruithaalt en meteen de volgende erin doet? Lijkt me veel veiliger :)
Ahh dankjewel! Hier heb ik iets aan :)
pi_133316358
quote:
Ja ze zijn echt stuk voor stuk echt walgelijk. Ongelijk, ontstoken of ingescheurd...bah. Heb nettere gezien ja, gelukkig.
pi_133316367
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 15:57 schreef Chicolate het volgende:
Al wel vaker gepost, maar een repost kan geen kwaad:

Gaat om de hoeveelheid kracht er gezet wordt, en hoe alles naar de kant gedrukt wordt.
Ik zou dit liever zien gebeuren met een stuk varkenshuid. Wat iets met een lap stof doet zegt niets over wat het met mijn oor/neus/whatever doet.

Ik ben overigens anti-schietpistool.
Je raekt an de dinge geweun.
  zaterdag 16 november 2013 @ 22:47:52 #200
259233 GimmeGore
pi_133330066
quote:
https://m.facebook.com/pa(...)id=355351569086&_rdr

Dit zijn trouwens ook allemaal fikse gaten. Daar zitten zeker oren tussen die over de 40mm zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')