Cooookies.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
Straks als pauze misschien maar oat biscuits maken, bij gebrek aan comfort food
Heb jij een sauna bij je huis?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Zuurvlees, zou ook kunnen, HPKW.
Ik ga zo eens een rondje hardlopen, denk ik. Voordeel van thuis werken! En vanavond ga ik de sleutel van de sauna in ons complex ophalen, dus wellicht vanavond wel sauna!
quote:Op woensdag 18 september 2013 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Cooookies.
Comfort Monster + Hiddleston
Een vaatwasser heb ik dan weer niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ja! Hoeveel moeite is het nu om je borden en bestek gelijk in de vaatwasser te gooien nadat je het hebt gebruikt? Of om je administratie gelijk op te bergen ipv het ergens op een stapel te gooien.
Ik ben echt een enorme lamme tak op dat gebied, maar ben benieuwd of ik mijn gewoontes kan veranderen zodat mijn huis opgeruimd is.
Hopelijk is mijn hoofd dan ook opgeruimd en kan ik op die manier beter aan mn doelen werken.
Heb 'm net aangezetquote:Op woensdag 18 september 2013 13:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Een vaatwasser... zucht, wat zou ik daar blij mee zijn!
Goh, wat een toeval. Zeker weten dat het een echt bod is?quote:Op woensdag 18 september 2013 14:15 schreef Goodbye het volgende:
Kutzooi, iemand anders heeft ook een bod gedaan op het huis. Hoger, maar geen idee hoe hoog. Dus nu proberen wij er weer boven te gaan zitten.
Ik dacht ook precies dit. Wel erg toevallig.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Goh, wat een toeval. Zeker weten dat het een echt bod is?
Klopt, maar die anderen hebben een bod gedaan. Dus dat hoeft niet per se te betekenen dat ze al in onderhandeling zijn (dan moet de eigenaar een tegenbod hebben gedaan, of hebben aangegeven dat ze in onderhandeling zijn).quote:Op woensdag 18 september 2013 14:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Check heel even in WGR hoe dat zit. Ik meen te weten dat als die anderen al "in onderhandeling" zijn, jullie daar niet ineens tussendoor kunnen komen fietsen.
Maar dat is ook enigszins klok - klepel.
Ah, dus officieel niet onderhandeling. Maar wel om jullie te pushen om met een hoger bod te komen. Het kan natuurlijk kloppen dat er een bod is of het zijn geslepen verkopers.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Klopt, maar die anderen hebben een bod gedaan. Dus dat hoeft niet per se te betekenen dat ze al in onderhandeling zijn (dan moet de eigenaar een tegenbod hebben gedaan, of hebben aangegeven dat ze in onderhandeling zijn).
Als ze dat al wel zijn dan moeten we netjes onze beurt afwachten inderdaad (of komen we helemala niet meer aan de beurt)/
Nee, ik ben nog niet verder dan zuurvlees met zelfgemaakte frietjes gekomen.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:59 schreef loveli het volgende:
Kwam dat bericht van de verkoper of van de makelaar?
Henk, heb je al een recept? 4-seizoenenkookboek met stoofrecepten binnen handbereik (je vindt nog eens wat als je aan het ruimen bent).
Als er iemand geslepen is is het eerder de makelaar. Ik heb de eigenaren ontmoet (dat zouden dan de nieuwe buren worden, namelijk) en dit soort spelletjes zou ik niet zo snel bij hun verwachten.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:57 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ah, dus officieel niet onderhandeling. Maar wel om jullie te pushen om met een hoger bod te komen. Het kan natuurlijk kloppen dat er een bod is of het zijn geslepen verkopers.
Wat je zou kunnen doen is het bod iets verhogen, dus niet heel veel, en aangeven dat dit wel ongeveer de max is. Daaruit blijkt wel dat jullie serieus zijn, maar je niet uit de tent laat lokken.
quote:Op woensdag 18 september 2013 15:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hmm, GB, jammer! Ben benieuwd hoe het nu verder gaat.
Ik heb last van vvs
Ruilen? Ik heb telogeen effluvium. Ik heb liever vvsquote:Op woensdag 18 september 2013 15:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hmm, GB, jammer! Ben benieuwd hoe het nu verder gaat.
Ik heb last van vvs
Welke vrouw heeft dat niet na de bevalling?quote:Op woensdag 18 september 2013 16:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ruilen? Ik heb telogeen effluvium. Ik heb liever vvs.
quote:
SPOILER: O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou ik best graag zienquote:Op woensdag 18 september 2013 16:24 schreef V1z0R het volgende:
ik kan ook een trouwjurk aantrekken, dit bewijst niks!
Wat gemeen, ons nieuwsgierig maken.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:35 schreef V1z0R het volgende:
Laten we dat maar niet doen, al erg zat dat er een foto van mij is in badpak(nee die laat ik niet zien
)
^^quote:Op woensdag 18 september 2013 16:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat zou ik best graag zien![]()
Ik ben het in Utrecht of hier nog nooit tegengekomen in de snackbar of in de supermarkt. Helaas.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh echt? Kennen ze dat boven de rivieren niet dan?
Joh! Dat wist ik helemaal nietquote:Op woensdag 18 september 2013 18:40 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik ben het in Utrecht of hier nog nooit tegengekomen in de snackbar of in de supermarkt. Helaas.
Nog nooit van gehoord nee.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 september 2013 18:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord nee.
Maar een eierbal kennen ze dan ook weer in een heleboel streken niet.
^^^^quote:Op woensdag 18 september 2013 16:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat zou ik best graag zien![]()
Wat heerlijk! En vanavond al direct gebruik van gemaakt?quote:Op woensdag 18 september 2013 17:21 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, net sleutel opgehaald van sauna! Vanaf nu unlimited access tot een sauna dertig meter lopen van huis!
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik heb er wel de tieten voormaar dan moet ik m'n borstkas scheren...
Purritos:
[ afbeelding ]
Mijn Brabo kende het ook niet..quote:Op woensdag 18 september 2013 18:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
^^quote:
Dan is het geen echte Braboquote:Op donderdag 19 september 2013 00:49 schreef Probability het volgende:
[..]
Mijn Brabo kende het ook niet..
Lekker vroeg, uniek!quote:
nee, morgenavond denk ik!quote:Op woensdag 18 september 2013 21:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat heerlijk! En vanavond al direct gebruik van gemaakt?
http://evilrouters.net/achievement-unlocked/quote:Op donderdag 19 september 2013 09:05 schreef V1z0R het volgende:
*deadline boks*
Het leuke is ook nog dat m'n collega op vakantie is en ik dus de hele dag door domme vragen krijg
Ai. Ik krijg gewoon dagelijks te horen van mn begeleider etc dat ik het niet ga redden, dus dat ik lekker wat langer in NL moet blijven (ipv op tijd naar mn buitenlandse stage te vertrekken) en daar ben ik het heel erg mee oneensquote:Op donderdag 19 september 2013 09:05 schreef V1z0R het volgende:
*deadline boks*
Het leuke is ook nog dat m'n collega op vakantie is en ik dus de hele dag door domme vragen krijg
quote:Op donderdag 19 september 2013 09:16 schreef loveli het volgende:
[..]
http://evilrouters.net/achievement-unlocked/
Ja ik ben er nog niet uit of het een poging tot motiveren is, of dat ik inderdaad weer keihard in tijdnood ga komenquote:Op donderdag 19 september 2013 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
Dat is of onaardig, of realistisch. Wel kut!
maar verwachten ze dan dat het mooi gebonden ingeleverd word? Hier verwachten we gewoon in een nietje in de linker bovenhoek...quote:Op donderdag 19 september 2013 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga straks, met de zegen van Supervisor 2 de graduate school bellen en vragen om een paar dagen uitstel. Niet zozeer vanwege het schrijven, dat ga ik wel redden, maar meer om de kosten van het binden te kunnen drukken...Hij zei ook dat ze hem mochten bellen ter verificatie en zulks, dus wie weet kan ik straks ietwat geruster ademhalen. Ze gaan over een half uur open
Ik zou zeggen gewoon de kosten dokken (ook al is het idd veel), liever dat dan door de administratieve hel gaan van uitstel aanvragenquote:Op donderdag 19 september 2013 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga straks, met de zegen van Supervisor 2 de graduate school bellen en vragen om een paar dagen uitstel. Niet zozeer vanwege het schrijven, dat ga ik wel redden, maar meer om de kosten van het binden te kunnen drukken...Hij zei ook dat ze hem mochten bellen ter verificatie en zulks, dus wie weet kan ik straks ietwat geruster ademhalen. Ze gaan over een half uur open
Dit ja. Ik zou het nu inleveren met het nietje, en dan voor jezelf en supervisors etc later een mooie gebonden versie maken en die alsnog aan ze geven.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar verwachten ze dan dat het mooi gebonden ingeleverd word? Hier verwachten we gewoon in een nietje in de linker bovenhoek...
Yup... ook voor de nakijkversies moet het zo aangeleverd worden:quote:Op donderdag 19 september 2013 10:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar verwachten ze dan dat het mooi gebonden ingeleverd word? Hier verwachten we gewoon in een nietje in de linker bovenhoek...
Het bleek heel makkelijk: het moet voor het einde van de maand binnen zijn, zeker als het department er van weet is de deadline niet hard (was dus de 22e), dus woensdag/donderdag kan gewoon! Fijn!quote:Op donderdag 19 september 2013 10:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik zou zeggen gewoon de kosten dokken (ook al is het idd veel), liever dat dan door de administratieve hel gaan van uitstel aanvragenOf is het bij jullie uni makkelijker?
Either way, wel succes naturlich!
Ja, dat mag dus nietquote:Op donderdag 19 september 2013 10:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dit ja. Ik zou het nu inleveren met het nietje, en dan voor jezelf en supervisors etc later een mooie gebonden versie maken en die alsnog aan ze geven.
hoe laat ga jij de deur uit dan? Wij moesten wel de lamp (ik typte het lamp!) aandoen boven de ontbijttafel vanmorgen....En het regent al de hele dag. Ik hou wel van de eerste herfst weken. Na een tijdje ben ik het vast zat!quote:Op donderdag 19 september 2013 10:18 schreef _aurum_ het volgende:
First world problemsScheelt het zoveel geld dan?
Pff, het is gewoon nog donker als ik de deur uitga 's ochtends. We verdienen op zijn minst een nazomer tot november
volgens mij wordt mijn lijstje zoiets:
O: omelet met ei
T: 1/2 bak kwark met pindakaas
L: gemengde salade
T: havermoutshake
S: fitness -> benen...benieuwd hoeveel spierpijn het dit keer op gaat leveren
D: rijst, groente en vis
T: 1/2 bak kwark met avocado
Lekker lijkstjequote:Op donderdag 19 september 2013 10:18 schreef _aurum_ het volgende:
First world problemsScheelt het zoveel geld dan?
Pff, het is gewoon nog donker als ik de deur uitga 's ochtends. We verdienen op zijn minst een nazomer tot november
volgens mij wordt mijn lijstje zoiets:
S: fitness -> benen...benieuwd hoeveel spierpijn het dit keer op gaat leveren
D: rijst, groente en vis
T: 1/2 bak kwark met avocado
Nouja, dat zou ik er zelf echt niet voor over hebben, 30 pond extra per stuk. Daar kan je heel veel leuke dingen van kopen en lekker van koken, meerdere avonden. Het is toch al af, dan is de ergste stress toch al weg?quote:Op donderdag 19 september 2013 10:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Nou ja, als je het nu klaar hebt om in te leveren, zou ik het nu inleveren. Want, dan is het klaar en betaal je die resterende 30 pond verschil om een relaxt gevoel te hebben. Dat zou het me wel waard zijn.
Het is sowieso op z'n vroegst morgen pas klaar, en op z'n laatst maandag. Dat was al ingecalculeerd met de huidige planning. Maar wat ik anders had moeten doen was het maandag printen en laten binden voor die 3-dubbele prijs, en nu kan ik het maandag daarheen brengen en het voor de normale prijs laten drukken en bezorgen. Dus tijdstechnisch scheelt het me niets, maar geldtechnisch welquote:Op donderdag 19 september 2013 10:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Nou ja, als je het nu klaar hebt om in te leveren, zou ik het nu inleveren. Want, dan is het klaar en betaal je die resterende 30 pond verschil om een relaxt gevoel te hebben. Dat zou het me wel waard zijn.
1 maandquote:Op donderdag 19 september 2013 07:44 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
[..]
Dan is het geen echte Brabo![]()
Hoelang nog voordat de grote reis begint Anna?
Mooie woordkeuze, 'draai'quote:Op donderdag 19 september 2013 10:18 schreef _aurum_ het volgende:
Oh en Maria, wat leuk dat je je draai hebt gevonden met die buikdansshizzle
Geen idee, ik ben er net en zit niet bij de gevorderden natuurlijkquote:Op donderdag 19 september 2013 10:59 schreef Sarabi het volgende:
Maria deden er ook nog mensen van jouw school mee met het NK?
Het is nu zeker dat ik ook ga(en de solo mag dansen)
Wie weten komen we elkaar daar over een paar jaar tegen
Toevallig enequote:Op donderdag 19 september 2013 11:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben er net en zit niet bij de gevorderden natuurlijkOh wacht! Ik herinner me iets over 1 meisje van de showgroep, volgens mij ging die erheen. Maar die ken ik niet
Wel heel tof!Gaan jullie met een groepje heen?
En wie weet, moet ik zeker wel zo'n pakje aan</zegnooitnooit>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij gaan met 3 meidenwel een superleuk groepje want het zijn ook de meiden die op mijn afstudeerborrel zijn geweest.
En ja dan moet je wel in blote buik en een leuk pakjeverder in de training dansen wij nooit zo.
quote:Op donderdag 19 september 2013 11:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Toevallig eneVolgens mij wel idd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij gaan met 3 meidenwel een superleuk groepje want het zijn ook de meiden die op mijn afstudeerborrel zijn geweest.
En ja dan moet je wel in blote buik en een leuk pakjeverder in de training dansen wij nooit zo.
![]()
Gezellig dan toch!benieuwd hoe ver jullie komen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Leuk!quote:Op donderdag 19 september 2013 11:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Volgens mij wel idd!![]()
Gezellig dan toch!benieuwd hoe ver jullie komen
Ik zal het hem vertellenquote:Op donderdag 19 september 2013 07:44 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
[..]
Dan is het geen echte Brabo![]()
Hoelang nog voordat de grote reis begint Anna?
De vertrekdata staan vast, maar verder nog niets geplandquote:Op donderdag 19 september 2013 11:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Staat je planning vast of ga je op de bonnefooi?
Da's al best snelquote:
Dat ziet er voor mij uit als een reisaanbiedingen site en niet een site waar je informatie over bijzondere bestemmingen kunt vinden.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:23 schreef loveli het volgende:
Misschien staan op www.urlaubsguru.de ideeën waar je iets mee kunt.
Een site waar mensen info dumpen als ze een goedkope vakantie vinden naar Australië, New York of landen in Zuid Amerika die ik niet kan onthouden. Wellicht is een ticket van 650 euro naar Australie of 350 voor een week New York zelfs het risico op paarse vlekken waardquote:Op donderdag 19 september 2013 16:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat ziet er voor mij uit als een reisaanbiedingen site en niet een site waar je informatie over bijzondere bestemmingen kunt vinden.
Daarbij is de site in het duits en daar krijgen sommige mensen rode plekker van.
Verder was mijn ijzer vandaag zowaar alweer goed bij het bloed geven. Zou het komen omdat ik niet hardloop?
Goed punt, hou jij me op de hoogte? Duits ligt echt te ver buiten mn comfortzone om regelmatig op zo'n site te kijken.quote:Op donderdag 19 september 2013 16:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Een site waar mensen info dumpen als ze een goedkope vakantie vinden naar Australië, New York of landen in Zuid Amerika die ik niet kan onthouden. Wellicht is een ticket van 650 euro naar Australie of 350 voor een week New York zelfs het risico op paarse vlekken waard
Vanaf dusseldorf dan? Wij vliegen voor 650 e naar japan, dat vond ik al goedkoop!quote:Op donderdag 19 september 2013 16:59 schreef loveli het volgende:
Bangkok 417 euro, Tokio 488, Nepal 663 euro. Amsterdam - Kuala Lumpur - Dusseldorf vanaf 459.
Dat is ook een hele goede deal.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
Vanaf dusseldorf dan? Wij vliegen voor 650 e naar japan, dat vond ik al goedkooP!
Finnair, heel fijne vluchttijden ook. weet niet of ethiopian air nu zo'n goed begin van mijn vluht gaatzijn. ga je dan via ethiopie, ook?quote:Op donderdag 19 september 2013 17:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat is ook een hele goede deal.
Welke maatschappij?
Met tickets moet je geluk hebben en flexibel zijn.
Groot voordeel van vliegen via Helsinki, is dat je chocolade kunt shoppen op het vliegveld.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:50 schreef Perruche het volgende:
ja, nee, dat is nogal om, via Ethiopie naar Japan. De vlucht is nu maar 14 (!!) uur. Via helsinki, prima wel denk ik. Plus, in de avond vertrekken en in de ochtend aankomen!
Delhi is idd een drama.
Oh dat klinkt heel viesquote:Op donderdag 19 september 2013 18:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Groot voordeel van vliegen via Helsinki, is dat je chocolade kunt shoppen op het vliegveld.
Chocolade met dropstukjes erin!![]()
![]()
![]()
![]()
hier schijnt de zon vandaag! Wel koud, trouwens. Gister en eergister regende het de hele dag.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:08 schreef Perruche het volgende:
oooohh ik word zo depri van dit weer. Ik kwam nauwelijks mijn bed uit vanmorgen!
Ja koud he!quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hier schijnt de zon vandaag! Wel koud, trouwens. Gister en eergister regende het de hele dag.
Ik heb een monster spin in m'n kantoor. Ik hou niet zo van spinnen, en collega's hebben hem/haar nu al 3x uit het raam gegooid. Ik vind het zo vervelend om steeds iemand te moeten vragen, want ik wil niet dat meisje zijn dat spinnen eng vind en mannen nodig heeft om te helpen, maar dat beni k toch. beuh.
ik durf het wel. Maar ik doe het liever niet. Als het echt moet doe ik het...Maar, deze loopt heel erg snel en is echt heel erg groot.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:12 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja koud he!
ik had een spin in mijn keuken gisteren en wilde hem buiten zetten, maar het regende zo hard en dat vond ik zielig dus wilde wachten tot het droog was. Maar toen het droog was, was ik die spin vergeten, en daarna was ie weg!
Maar durf je echt niet een spin zelf te vangen? Ook niet met een bakje en papiertje ofzo?
Erg is dat he? Gelukkig vandaag vrij, dus net wakker, dat scheelt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:08 schreef Perruche het volgende:
oooohh ik word zo depri van dit weer. Ik kwam nauwelijks mijn bed uit vanmorgen!
heb je ook al alle boeken enzo?quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Erg is dat he? Gelukkig vandaag vrij, dus net wakker, dat scheelt.
En vanavond is het eindelijk zo ver:
http://delightyoga.nl/en/(...)ga/2013-09-20/18:30/
2 boeken en 1 dvd is de scorequote:Op vrijdag 20 september 2013 12:00 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
heb je ook al alle boeken enzo?
Veel plezier iig! Wie weet lopen er nog scouts voor Cirque du Soleil
Dank jequote:Op vrijdag 20 september 2013 12:57 schreef V1z0R het volgende:
Oeh! Da's die van de filmpjes in strakke korte broekjes en zoVeel plezier alvast, An. Origami ze
Ik heb een pak koekjes op, op twee na. Schooiertjes, mrt donkere chocola. Dat is Lang geleden, dat ik dat gedaan heb. De laatste twee zijn voor de duutser.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben gewoon heel rustig een 200gram plak Cadbury's aan het wegwerken.
Lekker!quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb een pak koekjes op, op twee na. Schooiertjes, mrt donkere chocola. Dat is Lang geleden, dat ik dat gedaan heb. De laatste twee zijn voor de duutser.
Verder is het weekend, heb ik net een tof college gegeven, en ga ik in maart naar Toronto voor een conferentie!
Schooiertjes? Is dat Zweeds voor scholiertjes? Of zijn het moderne koekjes die ik nog niet ken?quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb een pak koekjes op, op twee na. Schooiertjes, mrt donkere chocola. Dat is Lang geleden, dat ik dat gedaan heb. De laatste twee zijn voor de duutser.
Verder is het weekend, heb ik net een tof college gegeven, en ga ik in maart naar Toronto voor een conferentie!
Autocorrect denkt dat ik het vaker over schooiertjes heb dan over scholiertjes ...quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Schooiertjes? Is dat Zweeds voor scholiertjes? Of zijn het moderne koekjes die ik nog niet ken?
Ja het viel uiteindelijk wel mee, mijn D was garnalen gebakken met pimenton, met erbij een halve courgette en wat champignons met oregano en dragonquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:55 schreef Goodbye het volgende:
Ik zie niet zoveel problemen, Perr? Natuurlijk kan het wel perfecter, maar zo schandalig is dit toch ook weer niet?
Of zou mijn denkwijze de reden zijn dat ik al zo lang in Slank post?![]()
Klinkt lekker, je avondeten! Ik wil ook nog even dat pimenton halen (ik weet alleen niet waar) en dan als het slecht weer is zelf goulash soep makenquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:20 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja het viel uiteindelijk wel mee, mijn D was garnalen gebakken met pimenton, met erbij een halve courgette en wat champignons met oregano en dragon.
Toen keek ik in de koelkast en wilde ik de sojamelk weggooien, want het leek alsof die na 2 weken open wel niet meer lekker zou zijn. Maar hij was nog goed te drinken. Dus als "toetje" een zelfgemaakte chocolademelk met kaneel
Mo 200 gr chocolade.
En wat gul van je jagar, 2 overlaten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Klinkt lekker, je avondeten! Ik wil ook nog even dat pimenton halen (ik weet alleen niet waar) en dan als het slecht weer is zelf goulash soep maken![]()
En mijn lijstje bestaat uit nagels bijten dit weekend. En als B weer veel verven in huis morgen.
Wat stom!!! Jullie waren toch zeker eerstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kan Pimenton kopen bij de Turkse winkel, of bij dille & kamille, of bij gekruid.nl! Ik zou de zoete nemen ( je hebt ook pikant), maar je kan altijd nog chili bij de zoete doen om het pikant te maken.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:12 schreef V1z0R het volgende:
Bier met snacksm'n olijven zijn op
bedankt, Perr!
Mij olijven doen waarderen...quote:
Nee! Had ik dat verhaal nog niet verteld hier?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:19 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat stom!!! Jullie waren toch zeker eerst![]()
Je kan Pimenton kopen bij de Turkse winkel, of bij dille & kamille, of bij gekruid.nl! Ik zou de zoete nemen ( je hebt ook pikant), maar je kan altijd nog chili bij de zoete doen om het pikant te maken.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Foto?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:25 schreef _aurum_ het volgende:
Spannend idd!
Mijn nieuwe jas is binnen, fits like a glove![]()
T: 1/2 bak kwark
L: omnomnomsoep van Henk![]()
T: havermoutsmoothie
T: stukje Tony Chocolonely puur![]()
D: pasta aglio et olio
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2021525
/4/50#131395579]vrijdag 20 september 2013 21:36[/url] schreef V1z0R het volgende:
[..]
Voor de volgende keer: als je zelf een telefoontoestel kan bedienen, kan je alles zelf doen wat nu die door jou betaalde makelaar had moeten doen..quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee! Had ik dat verhaal nog niet verteld hier?
[..]
Oh, dan is het nog erger!quote:Op zaterdag 21 september 2013 08:28 schreef Goodbye het volgende:
Nee, dit is de makelaar van de verkopende partij. We doen de biedingen verder zelf.
Geen idee wat het was, ik wil een vetpercentage van rond de 20 hebben, dus ik denk dat ik rond de 65-70 zal moeten wegen daarvoor.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat was je gewicht en waar wil je naar toe Aurum?
Gaat je vast lukken. Werkt de bilpartij al wat beter mee?quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:43 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Geen idee wat het was, ik wil een vetpercentage van rond de 20 hebben, dus ik denk dat ik rond de 65-70 zal moeten wegen daarvoor.
Er mag nog we'll wat af
Is een airfryer niks voor jou?quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ok, waarom frietjes/patatjes dus evil zijn.
()
Het zou wel veiliger zijn iig.quote:
Bilpartij gaat 't laatste hequote:Op zaterdag 21 september 2013 20:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Gaat je vast lukken. Werkt de bilpartij al wat beter mee?
Hier eenmet slap armpje. En dan morgen nog een hele dag
![]()
Het is wel een super tof weekend
quote:Op zaterdag 21 september 2013 08:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dan is het nog erger!
Goed dat je de bieding zelf doet - dat vermindert de kans op dit soort fouten in elk geval met een factor twee. Niet alle makelaars zijn zulke flapdrollen, maar helaas veel wel.
Ik zal duimen voor goed nieuws maandag.
Als het echt wat wordt ga zelfs ik je om een linkje vragen.
Haha, zoiets heb ik ook wel eens gehad met een frituurpan. Met als resultaat dat ik nu al een jaar of twee geen frituurpan meer in huis heb, nog geen dag gemist!quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ok, waarom frietjes/patatjes dus evil zijn.
Morgen willen we zelf frietjes/patatjes eten bij het paardenstoofvlees, maar ik heb zelf dus geen frituurpan dus ik zou het ding van mn ouders lenen.
Alleen staat dat ding dus ergens achterin de trapkast.
En het is een ronde frituurpan.
En de deksel zat niet vast.
En ik kon er net niet bij.
En toen lag de frituurpan op zn kant in de trapkast.
Die nogal vol staat.
En er zat ook olie in.
Die lag daarna op de grond.
Ik denk dat ik morgen nog een poging ga doen om de boel op te ruimen voordat ze thuis komen.
Ben wel benieuwd naar jouw schema eigenlijk!quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:03 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Bilpartij gaat 't laatste hemaar lief zegt dat de achterkant we'll strakker begint te worden. Dat mag ook we'll met het sloopschema wat ik nu heb
![]()
![]()
Ja! Ik wil ook het Aurum schema weten.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:15 schreef Goodbye het volgende:
Uniek, ben je een beetje aan het genieten op vakantie?
[..]
Ben wel benieuwd naar jouw schema eigenlijk!en je jas, foto van internet anders?
![]()
Heerlijk, als ze luchtverfrissers daarmee hadden kocht ik die sowieso.quote:Op zondag 22 september 2013 12:52 schreef Ewelina het volgende:
HenkEr is een reden dat ik geen frituurpan heb. Naast dat je hele huis ernaar meurt.
Oeh, die hele website was ik al weer vergeten!quote:
quote:Op zondag 22 september 2013 14:14 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Heerlijk, als ze luchtverfrissers daarmee hadden kocht ik die sowieso.
Fijnquote:Op zondag 22 september 2013 17:45 schreef V1z0R het volgende:
Soms is het ook druk, LoL-en met Maria en dude, rest van 't weekend beetje The Office kijken en GTAV spelen.... Today was a good day!
quote:Op zondag 22 september 2013 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
M'n maat 40 spijkerbroek lubbert wat. Komend weekendbij de C&A misschien maar's kijken of ze nog een 38 hebben.
Hardgelopen. 12km op een slakkentempo met een hartslag op ontploffen en het zweet al gutsend, máár wel gelopen weer.
Scriptie is 'af': alleen morgen nog even wat nakijken en dan uitprinten en inleveren.
Kan op herkansing aanwezig, maar op dit moment ben ik even helemaal op, studietechnisch gezien, dus ik laat 't hier maar bij. Hopelijk komt 't nog goed! Van m'n begeleider zou ik morgen misschien commentaar krijgen. Terwijl morgen de deadline is. Fijn. Mongeaul.
Zo maar 's eten.
Pasta, veel.
Ja, maar ben er nu eigenlijk heel relaxed onder. Uit eten hadden we al gepland, dus dan kunnen we er mooi even over praten vanavond.quote:
Mooie mijlpaal. Gefeliciteerd!quote:Op zondag 22 september 2013 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
Scriptie is 'af': alleen morgen nog even wat nakijken en dan uitprinten en inleveren.
En lekkere soepquote:Op zondag 22 september 2013 18:17 schreef sigme het volgende:
lijst
• bak fruit met wat griekse yoghurt
• 5,5 km hardlopen, bodypump, 5,5 km hardlopen
middageten:
• vooraf bruinebonensoep & gepofte maiskolf
• hoofd: courgetteroerbak, stukje gebakken ei
• toe: handvol pruimen, halve avocado met peper & zout
• 2 glazen rode wijn
avondeten:
• hoofd: gebakken makreelfilet, bloemkool, roomkaassausje
• toe: gestoofde pruim met pruim en pruimensaus, denk ik zo.
Er is nogal wat pruim, valt het op?
Deze week staat vol met gesprekken. Naja, zo gepland dat het maar anderhalve dag inneemt maar genoeg om naar uit te kijken.quote:Op zondag 22 september 2013 20:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Tof An!
Wanneer weet je wat meer V1?
Ik ben het hele topic doorgescrolld, maar ik kan 'm niet vinden?quote:Op maandag 23 september 2013 09:36 schreef _aurum_ het volgende:
Ola!
GB: ik had een paar pagina's eerder een foto van dé jas geplaatst. Het is nu alleen nog te warm om 'm te dragen
Lijstje van gister:
O: omelet met 2 eitjes
S: rondje rennen, 8.5 km
T: blokje kaas
D: carpaccio met brood, tournedos met stroganoffsaus, gele wortel en gepikte frietjes met mayo van liefen als toetje een aardbeientaartje
T: 1/2 bak kwark en coma
Raar lijstje, maar was laat uit bed
Vandaag weer op hotel dus proberen om geen crap te eten. Geen snoep, koek en andere crap.
O: omelet met 2 eitjes
D: uit eten
quote:Op maandag 23 september 2013 09:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben het hele topic doorgescrolld, maar ik kan 'm niet vinden?![]()
![]()
Mooie lijstjes weer! Ik ben aan het twijfelen tussen een periode cleancleanercleanst eten of 'gewoon normaal doen'. Dat laatste is makkelijker vol te houden, maar ga dan soms ongemerkt wel iets te vaak buiten de lijntjes.
Vanavond iig uit eten, 3 gangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Thanksquote:Op maandag 23 september 2013 08:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mooie mijlpaal. Gefeliciteerd!
quote:Op maandag 23 september 2013 10:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mooie, chique jas Aurum
Stay with me, let's just breathe.
Komt vast goed, desnoods maar een herkansing!quote:Op maandag 23 september 2013 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Thanksal ben ik er nog niet zeker van dat 't genoeg is (en m'n tweede begeleider ook niet
althans, dat was hij niet vóórdat ik aan m'n laatste sessie edits begon, dus nu is 't hopelijk wel in orde.
Ah well!
O: 3 boterhammen: 2 pindakaas, 1 hagelslag
T: 2 mandarijntjes
L: pastasalade met vooral nog gegrilde groenten en een paar strikjes volkorenpasta
T: banaan
D: pompoenrisotto met gorgonzola en uitgebakken spekblokjes en spinazie
Of zo veel sparen dat je alsnog de zorg (particulier) kunt inkopenquote:Op maandag 23 september 2013 12:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goede ingezonden brief inderdaad, maar oplossingen zijn er blijkbaar niet.
Mijn oplossing: nu sparen voor een huis, waar nakomelingen kunnen komen, zodat die later voor me kunnen zorgen of tenminste de premies betalen
Een beetje tegengeluid is inderdaad wel fijn. Al hoeft het van mij niet zo verdeeld te worden in kamp jong vs. kamp oud.quote:Op maandag 23 september 2013 11:54 schreef Chicolate het volgende:
Was deze al voorbij gekomen? (niet om een disussie uit te lokken, maar vond het wel leuk om eens wat anders te horen dan 'ouderen worden het meest gekort' en 'jongeren betalen wel maar krijgen misschien nooit iets te zien van het geld'. Snap verder de ballen van pensioenen.) http://www.volkskrant.nl/(...)e-onwetendheid.dhtml
OT: Parijs, stad van de trappen. Jemig, ik heb twee dagen later nog steeds spierpijn in mn benen en kont (tot blijdschap van vriendje, want die hoopt nu dat ik daar ook spieren ga kweken).
Die verdeling hoeft van mij inderdaad ook niet zo, maar krijg je toch vanzelf omdat de belangen van jong en oud wel een beetje botsen en er nogal veel mensen in de generatie 50-60 jaar zitten (die gewend zijn hun zin te krijgen, omdat ze altijd een meerderheid zijn geweest in aantal). Ik wil ook best pensioenpremie betalen, maar voel er vrij weinig voor in mn eentje krom te liggen voor de AOW van 2 anderen, dat moet eerlijker kunnenquote:Op maandag 23 september 2013 13:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een beetje tegengeluid is inderdaad wel fijn. Al hoeft het van mij niet zo verdeeld te worden in kamp jong vs. kamp oud.![]()
Puff, denk je dat je kinderen voor jou gaan zorgen? Als in: zou jij dat ook bij je eigen (schoon)ouders doen?
Oif mensen voor elkaar zorgen hangt ook af van in hoeverre de staat voor iemand zorgt, dat bedoelde ik meer.quote:Op maandag 23 september 2013 13:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een beetje tegengeluid is inderdaad wel fijn. Al hoeft het van mij niet zo verdeeld te worden in kamp jong vs. kamp oud.![]()
Puff, denk je dat je kinderen voor jou gaan zorgen? Als in: zou jij dat ook bij je eigen (schoon)ouders doen?
Dat geldt wel voor AOW met een omslagstelsel, waarbij de premieplichtigen betalen voor de ontvangers, maar niet voor het pensioen dat je spaart via je werkgever.quote:Op maandag 23 september 2013 15:23 schreef Californium het volgende:
Tegen de tijd dat wij met pensioen gaan is dat probleem Veel minder groot omdat het aantal mensen wat met pensioen gaat niet door een babyboom 2 keer zo groot is als het aantal werkende mensen. Kan het artikel niet lezenom onbekende reden vanwege telefoon, maar ik heb me er al eens eerder een standpunt zoals chico aangenomen
Er zijn meerdere tyes. De uitleg op de eigen site vind ik niet heel verhelderend, maar het geeft je in elk geval de namen. Youtube vond ik de beste bron van informatie.quote:Op maandag 23 september 2013 16:58 schreef Probability het volgende:
Hoooooi ik kom even binnenvallen, die portemonnee die sigme heeft besteld, daar was toch ook een ander type van? Met pasjes en geld? Volgens mij lijkt het mij wel een geschikt cadeau voor mijn Brabo! Maar ik dacht dat er 2 types/merken waren?
Dank je wel!quote:Op maandag 23 september 2013 17:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Er zijn meerdere tyes. De uitleg op de eigen site vind ik niet heel verhelderend, maar het geeft je in elk geval de namen. Youtube vond ik de beste bron van informatie.
http://www.secrid.nl/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
quote:Op maandag 23 september 2013 20:46 schreef Goodbye het volgende:
Ehm, ja, nouja.Wij hebben een huis gekocht! Maar niet die van het linkje.
![]()
![]()
Durfde het nergens te zeggen (dus ook hier niet), maar we hebben zaterdag nog een bod gedaan op een ander huis. Buitenkansje waar (zo hebben we gehoord) veel interesse in was. We hadden de eigenaar toevallig gesproken en omdat hij ons zo aardig vond en onze ideeën voor het huis (het is nogal een bouwval) zo leuk vond wilde hij het aan ons verkopen.
Van de makelaar van het andere huis niets gehoord vandaag. Figures.![]()
Als alles definitief is doe ik nog wel een keer een linkje of stuur ik wat foto's voor de geïnteresseerden. Durf dat nu nog niet aan.![]()
Ah, echt geen linkje? En komt er een topic? Tof zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 september 2013 20:46 schreef Goodbye het volgende:
Ehm, ja, nouja.Wij hebben een huis gekocht! Maar niet die van het linkje.
![]()
![]()
Durfde het nergens te zeggen (dus ook hier niet), maar we hebben zaterdag nog een bod gedaan op een ander huis. Buitenkansje waar (zo hebben we gehoord) veel interesse in was. We hadden de eigenaar toevallig gesproken en omdat hij ons zo aardig vond en onze ideeën voor het huis (het is nogal een bouwval) zo leuk vond wilde hij het aan ons verkopen.
Van de makelaar van het andere huis niets gehoord vandaag. Figures.![]()
Als alles definitief is doe ik nog wel een keer een linkje of stuur ik wat foto's voor de geïnteresseerden. Durf dat nu nog niet aan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wauw!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Nee, hij heeft al bewezen een goede klusser te zijn met ons huidige huis.quote:Op maandag 23 september 2013 21:27 schreef V1z0R het volgende:
gekke GB
Maar owee als ik je over 10jr zie bij 'help mijn man is prutser'
quote:Op maandag 23 september 2013 21:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Danslesje gehad! Was weer leuk maar ook tripje uit comfort zone![]()
Geen blote buik-comfort zone hoor
Je moet gewoon nog even wennen, over een paar weken sta je daar ook te free stylenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Stay with me, let's just breathe.
Dit huis >>>> ander huis, dus!quote:Op maandag 23 september 2013 21:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, hij heeft al bewezen een goede klusser te zijn met ons huidige huis.En hij kan staan boven! Springen zelfs, mocht 'ie dat willen.
![]()
Ja ik voelde me wel een beetje opgelaten en giebeligquote:Op maandag 23 september 2013 21:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je moet gewoon nog even wennen, over een paar weken sta je daar ook te free stylen.
Dat is dan wel weer een pluspunt, is maar weinig zo erg als in je eigen huis overal moeten bukkenquote:Op maandag 23 september 2013 21:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, hij heeft al bewezen een goede klusser te zijn met ons huidige huis.En hij kan staan boven! Springen zelfs, mocht 'ie dat willen.
![]()
quote:Op maandag 23 september 2013 21:39 schreef V1z0R het volgende:
Ik zou ook kriebels gehad hebben, Maria!Mijn beste dansmove is dan ook meedeinen aan de bar terwijl ik zo'n slechte opmerking maak dat je de bessen-jus uit je neus komt zetten
[..]
Dat is dan wel weer een pluspunt, is maar weinig zo erg als in je eigen huis overal moeten bukken
LCR!quote:Op maandag 23 september 2013 22:22 schreef V1z0R het volgende:
En stadsbussen!
En metro's!
En treinen!
Het is een complot zeg ik je! Allemaal kleine mensen die jaloers zijn ontwerpen die dingen gewoon veel te klein...
"Oh, jij kunt wel dingen van de bovenste plank pakken? Bam!! Jij kunt niet meer in de bus zitten!"
"Jouw vriendin kan wel hoge hakken aan doen wanneer ze naast je loopt? Veel plezier elke vliegreis gezeik hebben om het feit dat je knieën bij de persoon voor je in z'n rug doordrukken"
"Jij hebt nooit het probleem dat mensen in de bios je vragen om onderuit te zakken?!" naja, da's ook best vervelend en een reden dat ik niet meer naar de bios ga, plus dat mensen het niet meer vragen maar je een lading popcorn en M&M's in je kraag gooien
quote:Op maandag 23 september 2013 22:51 schreef Mufasa208 het volgende:
Dat heb ik vaak met stoelbreedte.
Klushuis voor GB.Zou me het zelf nog niet toevertrouwen.
Dus een heel hendig mannetje helpt dan wel idd!
@Maria, improv belly dance! Stukje bij beetje... eerste een beetje wiggle wiggle en dan vol de buik en heupen los.
volgende keer gewoon de macarena doen. Of een koprol.quote:Op maandag 23 september 2013 21:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dit huis >>>> ander huis, dus!![]()
[..]
Ja ik voelde me wel een beetje opgelaten en giebelig![]()
Heb achteraf maar duidelijk gemaakt aan docente dat dat niet was omdat ik iets raar vond ofzo, maar omdat ik soms niet wist wat ik moest doen
Maar dat had ze al door
hoe groot ben jij dan wel niet?quote:Op maandag 23 september 2013 21:59 schreef V1z0R het volgende:
En supermarkten
Al jaren de neiging die reclameborden weg te koppen, ooit knap ik en dan liggen ze op de grond! Anarchie!
Ik wil ook rechtop door het midden van het gangpad kunnen lopen!
Maar 2m, ze hangen die dingen gewoon erg laag.quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hoe groot ben jij dan wel niet?
wat weinig! Komt er nog wat bij?quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kreeg vannacht tijdens mijn middernachtelijke naar huis fiets uurtje, nog een versierpoging over mee heen.![]()
En ik had gister een ontzettend toffe dag, dus nu ben ik helemaal blij.![]()
Planning:
O: havermout met melk, appel en een beetje lijnzaad
L; paar sneden geroosterd cranberry brood
D: sperziebonen met zoete aardappel
B: 2 keer 18 km fietsen
Morgen maar weer naar de sportschool.
Goed punt! Ik denk dat ik nog roomboter op mn cranberry brood doe, een biefstuk bij mn D doe,quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:44 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat weinig! Komt er nog wat bij?
ik deed letterlijk zoquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Goed punt! Ik denk dat ik nog roomboter op mn cranberry brood doe, een biefstuk bij mn D doe,
en als ik vanavond thuis kom, dan doe ik nog wat kwark.
Dan lijken mijn eiwitten voor vandaag ook nog ergens op.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
Scriptie ingeleverd.
De rest van m'n lijstje bestaat uit brownies, flapjacks, koffie en bier.
Oh, en pannenkoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |