Cooookies.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
Straks als pauze misschien maar oat biscuits maken, bij gebrek aan comfort food
Heb jij een sauna bij je huis?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Zuurvlees, zou ook kunnen, HPKW.
Ik ga zo eens een rondje hardlopen, denk ik. Voordeel van thuis werken! En vanavond ga ik de sleutel van de sauna in ons complex ophalen, dus wellicht vanavond wel sauna!
quote:Op woensdag 18 september 2013 12:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Cooookies.
Comfort Monster + Hiddleston
Een vaatwasser heb ik dan weer niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ja! Hoeveel moeite is het nu om je borden en bestek gelijk in de vaatwasser te gooien nadat je het hebt gebruikt? Of om je administratie gelijk op te bergen ipv het ergens op een stapel te gooien.
Ik ben echt een enorme lamme tak op dat gebied, maar ben benieuwd of ik mijn gewoontes kan veranderen zodat mijn huis opgeruimd is.
Hopelijk is mijn hoofd dan ook opgeruimd en kan ik op die manier beter aan mn doelen werken.
Heb 'm net aangezetquote:Op woensdag 18 september 2013 13:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Een vaatwasser... zucht, wat zou ik daar blij mee zijn!
Goh, wat een toeval. Zeker weten dat het een echt bod is?quote:Op woensdag 18 september 2013 14:15 schreef Goodbye het volgende:
Kutzooi, iemand anders heeft ook een bod gedaan op het huis. Hoger, maar geen idee hoe hoog. Dus nu proberen wij er weer boven te gaan zitten.
Ik dacht ook precies dit. Wel erg toevallig.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Goh, wat een toeval. Zeker weten dat het een echt bod is?
Klopt, maar die anderen hebben een bod gedaan. Dus dat hoeft niet per se te betekenen dat ze al in onderhandeling zijn (dan moet de eigenaar een tegenbod hebben gedaan, of hebben aangegeven dat ze in onderhandeling zijn).quote:Op woensdag 18 september 2013 14:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Check heel even in WGR hoe dat zit. Ik meen te weten dat als die anderen al "in onderhandeling" zijn, jullie daar niet ineens tussendoor kunnen komen fietsen.
Maar dat is ook enigszins klok - klepel.
Ah, dus officieel niet onderhandeling. Maar wel om jullie te pushen om met een hoger bod te komen. Het kan natuurlijk kloppen dat er een bod is of het zijn geslepen verkopers.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Klopt, maar die anderen hebben een bod gedaan. Dus dat hoeft niet per se te betekenen dat ze al in onderhandeling zijn (dan moet de eigenaar een tegenbod hebben gedaan, of hebben aangegeven dat ze in onderhandeling zijn).
Als ze dat al wel zijn dan moeten we netjes onze beurt afwachten inderdaad (of komen we helemala niet meer aan de beurt)/
Nee, ik ben nog niet verder dan zuurvlees met zelfgemaakte frietjes gekomen.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:59 schreef loveli het volgende:
Kwam dat bericht van de verkoper of van de makelaar?
Henk, heb je al een recept? 4-seizoenenkookboek met stoofrecepten binnen handbereik (je vindt nog eens wat als je aan het ruimen bent).
Als er iemand geslepen is is het eerder de makelaar. Ik heb de eigenaren ontmoet (dat zouden dan de nieuwe buren worden, namelijk) en dit soort spelletjes zou ik niet zo snel bij hun verwachten.quote:Op woensdag 18 september 2013 14:57 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ah, dus officieel niet onderhandeling. Maar wel om jullie te pushen om met een hoger bod te komen. Het kan natuurlijk kloppen dat er een bod is of het zijn geslepen verkopers.
Wat je zou kunnen doen is het bod iets verhogen, dus niet heel veel, en aangeven dat dit wel ongeveer de max is. Daaruit blijkt wel dat jullie serieus zijn, maar je niet uit de tent laat lokken.
quote:Op woensdag 18 september 2013 15:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hmm, GB, jammer! Ben benieuwd hoe het nu verder gaat.
Ik heb last van vvs
Ruilen? Ik heb telogeen effluvium. Ik heb liever vvsquote:Op woensdag 18 september 2013 15:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hmm, GB, jammer! Ben benieuwd hoe het nu verder gaat.
Ik heb last van vvs
Welke vrouw heeft dat niet na de bevalling?quote:Op woensdag 18 september 2013 16:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ruilen? Ik heb telogeen effluvium. Ik heb liever vvs.
quote:
SPOILER: O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou ik best graag zienquote:Op woensdag 18 september 2013 16:24 schreef V1z0R het volgende:
ik kan ook een trouwjurk aantrekken, dit bewijst niks!
Wat gemeen, ons nieuwsgierig maken.quote:Op woensdag 18 september 2013 16:35 schreef V1z0R het volgende:
Laten we dat maar niet doen, al erg zat dat er een foto van mij is in badpak(nee die laat ik niet zien
)
^^quote:Op woensdag 18 september 2013 16:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat zou ik best graag zien![]()
Ik ben het in Utrecht of hier nog nooit tegengekomen in de snackbar of in de supermarkt. Helaas.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh echt? Kennen ze dat boven de rivieren niet dan?
Joh! Dat wist ik helemaal nietquote:Op woensdag 18 september 2013 18:40 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik ben het in Utrecht of hier nog nooit tegengekomen in de snackbar of in de supermarkt. Helaas.
Nog nooit van gehoord nee.quote:Op woensdag 18 september 2013 18:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 september 2013 18:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord nee.
Maar een eierbal kennen ze dan ook weer in een heleboel streken niet.
^^^^quote:Op woensdag 18 september 2013 16:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat zou ik best graag zien![]()
Wat heerlijk! En vanavond al direct gebruik van gemaakt?quote:Op woensdag 18 september 2013 17:21 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, net sleutel opgehaald van sauna! Vanaf nu unlimited access tot een sauna dertig meter lopen van huis!
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik heb er wel de tieten voormaar dan moet ik m'n borstkas scheren...
Purritos:
[ afbeelding ]
Mijn Brabo kende het ook niet..quote:Op woensdag 18 september 2013 18:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
^^quote:
Dan is het geen echte Braboquote:Op donderdag 19 september 2013 00:49 schreef Probability het volgende:
[..]
Mijn Brabo kende het ook niet..
Lekker vroeg, uniek!quote:
nee, morgenavond denk ik!quote:Op woensdag 18 september 2013 21:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat heerlijk! En vanavond al direct gebruik van gemaakt?
http://evilrouters.net/achievement-unlocked/quote:Op donderdag 19 september 2013 09:05 schreef V1z0R het volgende:
*deadline boks*
Het leuke is ook nog dat m'n collega op vakantie is en ik dus de hele dag door domme vragen krijg
Ai. Ik krijg gewoon dagelijks te horen van mn begeleider etc dat ik het niet ga redden, dus dat ik lekker wat langer in NL moet blijven (ipv op tijd naar mn buitenlandse stage te vertrekken) en daar ben ik het heel erg mee oneensquote:Op donderdag 19 september 2013 09:05 schreef V1z0R het volgende:
*deadline boks*
Het leuke is ook nog dat m'n collega op vakantie is en ik dus de hele dag door domme vragen krijg
quote:Op donderdag 19 september 2013 09:16 schreef loveli het volgende:
[..]
http://evilrouters.net/achievement-unlocked/
Ja ik ben er nog niet uit of het een poging tot motiveren is, of dat ik inderdaad weer keihard in tijdnood ga komenquote:Op donderdag 19 september 2013 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
Dat is of onaardig, of realistisch. Wel kut!
maar verwachten ze dan dat het mooi gebonden ingeleverd word? Hier verwachten we gewoon in een nietje in de linker bovenhoek...quote:Op donderdag 19 september 2013 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga straks, met de zegen van Supervisor 2 de graduate school bellen en vragen om een paar dagen uitstel. Niet zozeer vanwege het schrijven, dat ga ik wel redden, maar meer om de kosten van het binden te kunnen drukken...Hij zei ook dat ze hem mochten bellen ter verificatie en zulks, dus wie weet kan ik straks ietwat geruster ademhalen. Ze gaan over een half uur open
Ik zou zeggen gewoon de kosten dokken (ook al is het idd veel), liever dat dan door de administratieve hel gaan van uitstel aanvragenquote:Op donderdag 19 september 2013 09:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga straks, met de zegen van Supervisor 2 de graduate school bellen en vragen om een paar dagen uitstel. Niet zozeer vanwege het schrijven, dat ga ik wel redden, maar meer om de kosten van het binden te kunnen drukken...Hij zei ook dat ze hem mochten bellen ter verificatie en zulks, dus wie weet kan ik straks ietwat geruster ademhalen. Ze gaan over een half uur open
Dit ja. Ik zou het nu inleveren met het nietje, en dan voor jezelf en supervisors etc later een mooie gebonden versie maken en die alsnog aan ze geven.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar verwachten ze dan dat het mooi gebonden ingeleverd word? Hier verwachten we gewoon in een nietje in de linker bovenhoek...
Yup... ook voor de nakijkversies moet het zo aangeleverd worden:quote:Op donderdag 19 september 2013 10:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar verwachten ze dan dat het mooi gebonden ingeleverd word? Hier verwachten we gewoon in een nietje in de linker bovenhoek...
Het bleek heel makkelijk: het moet voor het einde van de maand binnen zijn, zeker als het department er van weet is de deadline niet hard (was dus de 22e), dus woensdag/donderdag kan gewoon! Fijn!quote:Op donderdag 19 september 2013 10:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik zou zeggen gewoon de kosten dokken (ook al is het idd veel), liever dat dan door de administratieve hel gaan van uitstel aanvragenOf is het bij jullie uni makkelijker?
Either way, wel succes naturlich!
Ja, dat mag dus nietquote:Op donderdag 19 september 2013 10:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dit ja. Ik zou het nu inleveren met het nietje, en dan voor jezelf en supervisors etc later een mooie gebonden versie maken en die alsnog aan ze geven.
hoe laat ga jij de deur uit dan? Wij moesten wel de lamp (ik typte het lamp!) aandoen boven de ontbijttafel vanmorgen....En het regent al de hele dag. Ik hou wel van de eerste herfst weken. Na een tijdje ben ik het vast zat!quote:Op donderdag 19 september 2013 10:18 schreef _aurum_ het volgende:
First world problemsScheelt het zoveel geld dan?
Pff, het is gewoon nog donker als ik de deur uitga 's ochtends. We verdienen op zijn minst een nazomer tot november
volgens mij wordt mijn lijstje zoiets:
O: omelet met ei
T: 1/2 bak kwark met pindakaas
L: gemengde salade
T: havermoutshake
S: fitness -> benen...benieuwd hoeveel spierpijn het dit keer op gaat leveren
D: rijst, groente en vis
T: 1/2 bak kwark met avocado
Lekker lijkstjequote:Op donderdag 19 september 2013 10:18 schreef _aurum_ het volgende:
First world problemsScheelt het zoveel geld dan?
Pff, het is gewoon nog donker als ik de deur uitga 's ochtends. We verdienen op zijn minst een nazomer tot november
volgens mij wordt mijn lijstje zoiets:
O: omelet met ei
T: 1/2 bak kwark met pindakaas
L: gemengde salade
T: havermoutshake
S: fitness -> benen...benieuwd hoeveel spierpijn het dit keer op gaat leveren
D: rijst, groente en vis
T: 1/2 bak kwark met avocado
Nouja, dat zou ik er zelf echt niet voor over hebben, 30 pond extra per stuk. Daar kan je heel veel leuke dingen van kopen en lekker van koken, meerdere avonden. Het is toch al af, dan is de ergste stress toch al weg?quote:Op donderdag 19 september 2013 10:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Nou ja, als je het nu klaar hebt om in te leveren, zou ik het nu inleveren. Want, dan is het klaar en betaal je die resterende 30 pond verschil om een relaxt gevoel te hebben. Dat zou het me wel waard zijn.
Het is sowieso op z'n vroegst morgen pas klaar, en op z'n laatst maandag. Dat was al ingecalculeerd met de huidige planning. Maar wat ik anders had moeten doen was het maandag printen en laten binden voor die 3-dubbele prijs, en nu kan ik het maandag daarheen brengen en het voor de normale prijs laten drukken en bezorgen. Dus tijdstechnisch scheelt het me niets, maar geldtechnisch welquote:Op donderdag 19 september 2013 10:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Nou ja, als je het nu klaar hebt om in te leveren, zou ik het nu inleveren. Want, dan is het klaar en betaal je die resterende 30 pond verschil om een relaxt gevoel te hebben. Dat zou het me wel waard zijn.
1 maandquote:Op donderdag 19 september 2013 07:44 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^
[..]
Dan is het geen echte Brabo![]()
Hoelang nog voordat de grote reis begint Anna?
Mooie woordkeuze, 'draai'quote:Op donderdag 19 september 2013 10:18 schreef _aurum_ het volgende:
Oh en Maria, wat leuk dat je je draai hebt gevonden met die buikdansshizzle
Geen idee, ik ben er net en zit niet bij de gevorderden natuurlijkquote:Op donderdag 19 september 2013 10:59 schreef Sarabi het volgende:
Maria deden er ook nog mensen van jouw school mee met het NK?
Het is nu zeker dat ik ook ga(en de solo mag dansen)
Wie weten komen we elkaar daar over een paar jaar tegen
Toevallig enequote:Op donderdag 19 september 2013 11:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben er net en zit niet bij de gevorderden natuurlijkOh wacht! Ik herinner me iets over 1 meisje van de showgroep, volgens mij ging die erheen. Maar die ken ik niet
Wel heel tof!Gaan jullie met een groepje heen?
En wie weet, moet ik zeker wel zo'n pakje aan</zegnooitnooit>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij gaan met 3 meidenwel een superleuk groepje want het zijn ook de meiden die op mijn afstudeerborrel zijn geweest.
En ja dan moet je wel in blote buik en een leuk pakjeverder in de training dansen wij nooit zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |