Dit.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:30 schreef Megumi het volgende:
Wat er in het stuk staat geeft eerder aan dat criminelen handig gebruik maken van de onoplettendheid van de burger wat elke crimineel doet ongeacht de afkomst enz.
Rondtrekkende bendes bestaan al eeuwen. Historisch gezien is dit normaal gedrag.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:32 schreef Dven het volgende:
[..]
het predicaat mens niet waardig dat volk.
Ach ja, zo kan je alles goedpraten.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:34 schreef Megumi het volgende:
[..]
Rondtrekkende bendes bestaan al eeuwen. Historisch gezien is dit normaal gedrag.
Ik wil eerder aangeven dat stelen heel normaal gedrag is. Onder de menselijke soorten. Het gebeurd op alle niveaus van de maatschappij en is heel menselijk. Dat is iets anders dan goedpraten. Jij maakt min of meer een heel volk voor onmenselijke dieven uit.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Ach ja, zo kan je alles goedpraten.
Bling huiz jwz!!!quote:Op woensdag 18 september 2013 10:32 schreef Dven het volgende:
Buiten dat zijn Nederlanders wel zo dom om geld aan roma-bedelaars te geven terwijl die arme stakkers dat geld gelijk mogen inleveren bij hun clanhoofd die er hun wanstaltige en kitscherige leven van kunnen blijven behouden
Roma zijn dan voornamelijk ook dieven en bedelaars. 90% van de diefstal hier in de stad komt door Roma manquote:Op woensdag 18 september 2013 10:40 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik wil eerder aangeven dat stelen heel normaal gedrag is. Onder de menselijke soorten. Het gebeurd op alle niveaus van de maatschappij en is heel menselijk. Dat is iets anders dan goedpraten. Jij maakt min of meer een heel volk voor onmenselijke dieven uit.
Wat een wansmaakquote:Op woensdag 18 september 2013 10:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit.
Buiten dat zijn Nederlanders wel zo dom om geld aan roma-bedelaars te geven terwijl die arme stakkers dat geld gelijk mogen inleveren bij hun clanhoofd die er hun wanstaltige en kitscherige leven van kunnen blijven behouden
http://www.brainfuel.nl/v(...)rs+van+Roemeni%C3%AB
het predicaat mens niet waardig dat volk.
Dan moet de politie die nooit te vinden is op straat maar eens andere prioriteiten krijgen Van Teeven en deze boeven gaan vangen.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Roma zijn dan voornamelijk ook dieven en bedelaars. 90% van de diefstal hier in de stad komt door Roma man
Prioriteiten liggen er al bij. Maar dat volk blijft doorgaan. Ze krijgen ook van alles, hele appartementcomplexen worden voor hun neergezet. Deze slopen ze vervolgens zelf om al het schroot te kunnen verkopen. En een paar maanden later is het winter en krijg je weer reportages over al die arme zigeuners in Roemenie en Bulgarije die door de lokale overheden in de steek worden gelatenquote:Op woensdag 18 september 2013 10:45 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dan moet de politie die nooit te vinden is op straat maar eens andere prioriteiten krijgen Van Teeven en deze boeven gaan vangen.Maar Rutte en consorten liggen niet wakker van een paar gestolen mobieltjes denk ik.
Gezellig joh. Kunnen we straks met de Marokkanen zigeuners haten. Is het Marokkanen-probleem in een klap opgelost.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:47 schreef Oud_student het volgende:
Ik vind het vooral zielug voor "onze" K- Marokkaantjes, zij zullen worden verdrongen door deze goed georganiseerde bendes. Misschien kunnen ze straks hulpjes voor dez Zigeuners worden.
Wat dat doet met het zelfbeeld van deze groep laat zich raden:
een voedingsbodem voor extremisme
Dat is al eens met een kleine stap extra al geprobeerd. En was geloof ik niet zo een succes.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:47 schreef Dven het volgende:
Gewoon allemaal afvoeren, in een dorp flikkeren en er een heel hoge muur rondom zetten.
Hier in het land zijn ze zo stom geweest om de zigeuners te beschermen op het moment dat heel Europa ze grootschalig afvoerde. We plukken er nu nog de zure vruchten vanquote:Op woensdag 18 september 2013 10:49 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat is al eens met een kleine stap extra al geprobeerd. En was geloof ik niet zo een succes.
We pukken de zure vruchten van het wanbeleid politici en de domme mensen die maar op dat soort idioten blijven stemmen is wat ik vindt eigenlijk.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier in het land zijn ze zo stom geweest om de zigeuners te beschermen op het moment dat heel Europa ze grootschalig afvoerde. We plukken er nu nog de zure vruchten van
Op welke partij(en) heb jij de laatste keren dan gestemd?quote:Op woensdag 18 september 2013 10:51 schreef Megumi het volgende:
[..]
We pukken de zure vruchten van het wanbeleid politici en de domme mensen die maar op dat soort idioten blijven stemmen is wat ik vindt eigenlijk.
Een gedeelde vijand schept een band.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gezellig joh. Kunnen we straks met de Marokkanen zigeuners haten. Is het Marokkanen-probleem in een klap opgelost.
Ik voorspel een verschuiving ven het Marokkanen-probleem, niet het oplossen ervan.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:49 schreef KoosVogels het volgende:
Gezellig joh. Kunnen we straks met de Marokkanen zigeuners haten. Is het Marokkanen-probleem in een klap opgelost.
Ik mag hier niet stemmen.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op welke partij(en) heb jij de laatste keren dan gestemd?
Gewoon PVV stemmenquote:Op woensdag 18 september 2013 10:53 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik voorspel een verschuiving ven het Marokkanen-probleem, niet het oplossen ervan.
Met haat schiet je niets op, effectieve maatregelen zijn nodig, maar die worden in Nderland pas getroffen als het te laat is. En dan heb je nog draconischer maatregelen nodig, zo blijft de politiek achter de feiten aanlopen.
Bestaat alleen bij gratie van de samenleving. Niemand moet stelen.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:40 schreef Megumi het volgende:
Ik wil eerder aangeven dat stelen heel normaal gedrag is. Onder de menselijke soorten. Het gebeurd op alle niveaus van de maatschappij en is heel menselijk.
Maar als het mocht, dan had je gewoon braaf VVD gestemd, smiecht.quote:
Dat zijn met Rutte aan kop de grootste idioten van allemaal.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar als het mocht, dan had je gewoon braaf VVD gestemd, smiecht.
Dit soort reacties schaamteloos plaatsen anno 2013.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Open jij ook wel eens niet-xenofobe topics?
10 jaar geleden was dat misschien nog voldoende, maar er is nu al veel krachtiger beleid nodig.quote:
Alsof de EU ervoor zorgt dat de nederlandse burgers gewoon hun ramen open laten staan, tassen in winkelwagentjes laten staan of auto's op onveilige plekken partkeren...quote:Op woensdag 18 september 2013 10:25 schreef arjan1112 het volgende:
niet best dit allemaal , begin me toch wel af te vragen of die hele europese unie wel een goed idee is geweest; het zou allemaal voor vrede , veiligheid en welvaart zorgen, maar het lijkt wel alsof het precies het tegenovergestelde is, verder zorgt het ook nog voor radicalisering van kiezers
Ik wilde posten dat ik het eigenlijk mee wel vindt vallen met die problemen, maar dat doe ik toch maar niet. Dan word ik namelijk weggezet als een naieve probleemontkenner.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:59 schreef Oud_student het volgende:
[..]
10 jaar geleden was dat misschien nog voldoende, maar er is nu al veel krachtiger beleid nodig.
We lopen voortdurend achter de feiten aan. Wat Janmaat 20 jaar geleden zei is nu gemeen goed.
En over een paar jaar zijn Wilders ideeen ook gemeen goed, maar ondertussen zijn de problemen alleen maar gegroeid.
Nee hoor je bevindt je in goed gezelschap, Rutte ziet ook alleen maar positieve dingen.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:04 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wilde posten dat ik het eigenlijk mee wel vindt vallen met die problemen, maar dat doe ik toch maar niet. Dan word ik namelijk weggezet als een naieve probleemontkenner.
Glas is halfvol en zulks.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:09 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Nee hoor je bevindt je in goed gezelschap, Rutte ziet ook alleen maar positieve dingen.
Andersom precies zo. Schud ze de hand maar.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:16 schreef Fides het volgende:
Wel grappig, als criminologen (of andere sociaal wetenschappers) iets zeggen in het straatje van de Fok-rechtsen/conservatieven/Geenstijl-adepten zijn het opeens wetenschappers waar niets op aan te merken valt, terwijl als ze iets vinden dat mogelijk het wereldbeeld van hun verstoord (bijvoorbeeld dat huiselijk geweld onder Marokkanen een factor kan zijn in de ontwikkeling van crimineel gedrag in de adolescentie) dan zijn het allemaal Stapeltjes enzo....
Goed punt, bij "linksmenschen" ligt dat totaal anders ........quote:Op woensdag 18 september 2013 11:16 schreef Fides het volgende:
Wel grappig, als criminologen (of andere sociaal wetenschappers) iets zeggen in het straatje van de Fok-rechtsen/conservatieven/Geenstijl-adepten zijn het opeens wetenschappers waar niets op aan te merken valt, terwijl als ze iets vinden dat mogelijk het wereldbeeld van hun verstoord (bijvoorbeeld dat huiselijk geweld onder Marokkanen een factor kan zijn in de ontwikkeling van crimineel gedrag in de adolescentie) dan zijn het allemaal Stapeltjes enzo....
Graag zelfs, kunnen we de economie stimuleren door een nieuwe te kopen.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:45 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dan moet de politie die nooit te vinden is op straat maar eens andere prioriteiten krijgen Van Teeven en deze boeven gaan vangen.Maar Rutte en consorten liggen niet wakker van een paar gestolen mobieltjes denk ik.
Haat richten deze bendes/volken bestaat al even lang, historisch gezien ook normaal. Extra oplettend zijn als er Roma in de buurt zijn en proberen deze mensen te weren heeft dan ook niet veel met xenofobie te maken.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:34 schreef Megumi het volgende:
[..]
Rondtrekkende bendes bestaan al eeuwen. Historisch gezien is dit normaal gedrag.
Een crimineel maakt gebruik van de onoplettendheid van zijn slachtoffer. No shit, Sherlock.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:25 schreef arjan1112 het volgende:
Nederland onderschat het gevaar van rondtrekkende Roma-bendes. Het zijn zeer professionele, goed georganiseerde en getrainde criminelen die stelen in opdracht.
http://www.nu.nl/binnenla(...)aar-roma-bendes.html
Volgens criminologe Dina Siegel zien de daders Nederlanders als ‘goedgelovige’ mensen die ‘naïef’ in het leven staan. ‘Sommigen verbazen zich erover dat men hier niet veel alerter is, dat we ramen open hebben staan, onze tassen in een winkelwagentje zetten of de auto op een onveilige plek parkeren. Ze denken dat het komt doordat Nederland een multicultureel land is en Nederlanders gewend zijn aan vreemdelingen. We zijn in hun ogen niet argwanend genoeg.’ Ook sprak de onderzoekster met een Bulgaarse collega die stelde dat Nederlanders slachtoffers omarmen. ‘Volgens hem houden wij van zielige mensen om te laten zien hoe goed we zelf zijn. Dat is een heel lucratief uitgangspunt voor bedelaars.’
http://www.vn.nl/Archief/(...)et-zigeunertaboe.htm
niet best dit allemaal , begin me toch wel af te vragen of die hele europese unie wel een goed idee is geweest; het zou allemaal voor vrede , veiligheid en welvaart zorgen, maar het lijkt wel alsof het precies het tegenovergestelde is, verder zorgt het ook nog voor radicalisering van kiezers
In Siberië is plaats zat.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:50 schreef A-mineur het volgende:
Goed, nu hebben de anderen weer tijd en ruimte gehad om te roven. Nu is Nederland weer aan de beurt. Tijd voor VOC 2.0 dan maar? Met zijn alle naar een oostblok land of Noord Afrika trekken om daar een nieuwe enclave te bouwen?
quote:Op woensdag 18 september 2013 10:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Open jij ook wel eens niet-xenofobe topics?
Verbaast me eigenlijk dat ze met een Streetview auto in zo'n wijk durven rond te rijden.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Prioriteiten liggen er al bij. Maar dat volk blijft doorgaan. Ze krijgen ook van alles, hele appartementcomplexen worden voor hun neergezet. Deze slopen ze vervolgens zelf om al het schroot te kunnen verkopen. En een paar maanden later is het winter en krijg je weer reportages over al die arme zigeuners in Roemenie en Bulgarije die door de lokale overheden in de steek worden gelaten
Gewoon allemaal afvoeren, in een dorp flikkeren en er een heel hoge muur rondom zetten.
Nu wordt de schuld weer bij de slachtoffers gelegd. Wanneer mensen hun ramen open laten staan, hun winkelwagentjes niet de hele tijd in het oog houden of permanent alert zijn is dat nog geen rechtvaardiging om ze maar leeg te roven. Al leg je je portomonee op straat dan zou dat ding binnen 4 uur geheel vol op het politiebureau terug te halen moeten zijn.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:01 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Alsof de EU ervoor zorgt dat de nederlandse burgers gewoon hun ramen open laten staan, tassen in winkelwagentjes laten staan of auto's op onveilige plekken partkeren...
quote:Op woensdag 18 september 2013 10:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |