Waar kan ik de finbox vinden? En hoe gaat dit in zijn werk? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Maar op PostNL staat hij ook inmiddels.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:37 schreef KatrienDuck het volgende:
De salarisstrook staat in de Finbox, nog niet op mijnpostnl.
Finbox is een service van ING waar je berichten van bedrijven kan ontvangen. Waaronder de salarisstrook van postnlquote:Op woensdag 18 september 2013 18:32 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Waar kan ik de finbox vinden? En hoe gaat dit in zijn werk? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Maar op PostNL staat hij ook inmiddels.
quote:Δατ ισ τογ νιετ σο μοειλικ ?
Oh, dus het is jouw schuld dat we geen kerstgratificatie krijgen!quote:Op woensdag 18 september 2013 23:34 schreef Deezertje het volgende:
Sodekletter! Lekker loonstrookje!Maar ja, alle extra uren van augustus zitten er nu bij hé
En door blijkbaar 'hernieuwd' CAO Zaterdagbesteller krijg ik met terugwerkende kracht vanaf januari 2013 maar liefst 5 hele euro's extra!Hoeveel mensen zullen er nu extra uitmoeten vanwege deze dure operatie?
En wat ga je daar aan doen?quote:Op woensdag 18 september 2013 23:26 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Fijn weer op het loonstrookje. Er is weer eens 1 dag à 8 uur niet uitbetaald.
Kijken we naar de gehele zomervakantie, dan zijn er alleen al bij mij over 2 loonstrookjes 23 uur niet uitbetaald. Zo kan ik ook in het "groen" draaien.
Juist voor de voltijd postbodes en zaterdagbestellers komt de geschrapte feestdagenuitkering zeker niet als 'blijk van waardering', maar als extra trap na van toch al jaren in onzekerheid zitten (en zelf een andere baan zoeken is al helemaal niet safe in deze tijd).quote:Op woensdag 18 september 2013 23:35 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Oh, dus het is jouw schuld dat we geen kerstgratificatie krijgen!
Naar mijn teamcoach, zoals elke keer.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:35 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
En wat ga je daar aan doen?
Ik had er vorige week al last van maar na een harde trainingssessie nergens meer last van gehad.quote:Op donderdag 19 september 2013 06:12 schreef KatrienDuck het volgende:
Mogguh!
Beterschap dud0r, je ziet zoveel mensen snotteren, hoesten en niezen! Bij mij gaat het vandaag gelukkig weer een stukje beter.
je bent niet de enige. Het komt door de weersovergang van vorige weekquote:Op donderdag 19 september 2013 05:28 schreef dud0r het volgende:
Mogguh!
Ik hoest de longen uit m'n lijf.
Nou het stomme is, ik begon vorige week al met snotteren. Toen ik heb vorige week dinsdag in de stromende regen me helemaal kapot getraind en ik heb de rest van de week nergens meer last van gehad.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je bent niet de enige. Het komt door de weersovergang van vorige week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |