abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131609445
Nou onvoorstelbaar, ze heeft tot 02.00 uur geslapen. En ligt nu een kwartier te drinken. Ik denk dat ze nu wel genoeg heeft. Vannacht ook. Hopen dat het einde van de dag vandaag geen herhaling van gister wordt :)
pi_131611012
Kiwisoep, ik heb ook vaak 's avonds dat ze hongerig lijkt te blijven. En dan is toegeven het enige wat je kan doen. Het trekt meestal wel weer bij.
pi_131611896
Ze is nu ook alweer aan het drinken na 2 uur. Prima. Wil alleen wel ff graag de deur uit (gister hele dag aan toe gegeven). Ben bang dat het niet zo'n succes zal zijn.
De avonden zijn hier ook altijd zo geweest, ze hamstert en maakt daarna een langere slaap als anders. Maar wel blij te weten dat dat vaker voorkomt.
pi_131621265
Kiwi hoe is het nu? Ben je nog op pad geweest?

Heeft iemand een tip voor een mooie en praktische voedingstop. Het valt me op dat de voedingsshirts vaak gericht zijn op zwangeren, maar die logica snap ik niet helemaal. :@
pi_131626496
Ja daar ben ik ook benieuwd naar!

Ja met Fenne in de doek weggeweest en dat was heerlijk! Verder drinkt ze nog wel vaker en korter maar niet meer zo onrustig als gister. En laat los met een melkmondje :)
pi_131626777
Lijkt erop dat ze het zelf weer heeft geregeld Kiwi, fijn :)

Wat kun je onzeker worden van een productiedip he? Hier gaat het weer fantastisch, gisteren weer mijn gebruikelijke hoeveelheid gekolfd nadat Sticker wat daagjes met name in de avond ging clusteren. Zo fijn :)

Ik hoorde laatst in het zkhs dat bv na PE/hellp over het algemeen toch minder succesvol is (volkomen begrijpelijk wat mij betreft!) maar des te blijer ben ik dat ik nu meer dan vijf maanden volledige borstvoeding geef. Trots op mezelf maar ook trots op hem, want hoe tof ben je als je met 1420 gram je eerste slokken aan de borst drinkt O+
  vrijdag 27 september 2013 @ 20:22:23 #157
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_131627020
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:20 schreef Sull het volgende:
Kiwi hoe is het nu? Ben je nog op pad geweest?

Heeft iemand een tip voor een mooie en praktische voedingstop. Het valt me op dat de voedingsshirts vaak gericht zijn op zwangeren, maar die logica snap ik niet helemaal. :@
Ik gebruikte de elastische hempjes van de Hema, die kon je zo omlaag trekken.
Niet echt speciaal ontworpen om te voeden maar ik vond ze heel erg handig en lekker elastisch
Rayen 2½ jaar!
pi_131627323
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 20:15 schreef L-E het volgende:

Wat kun je onzeker worden van een productiedip he? Hier gaat het weer fantastisch, gisteren weer mijn gebruikelijke hoeveelheid gekolfd nadat Sticker wat daagjes met name in de avond ging clusteren. Zo fijn :)

Ik hoorde laatst in het zkhs dat bv na PE/hellp over het algemeen toch minder succesvol is (volkomen begrijpelijk wat mij betreft!) maar des te blijer ben ik dat ik nu meer dan vijf maanden volledige borstvoeding geef. Trots op mezelf maar ook trots op hem, want hoe tof ben je als je met 1420 gram je eerste slokken aan de borst drinkt O+
Daar mogen jullie zeker trots op zijn! Echt knap dat hij al zo snel uit de borst dronk, zo klein als hij was.
pi_131627597
quote:

Lijkt het wel op. Ik weet nog dat je me waarschuwde voor PE met mijn sterretjes zien, en niet veel later met PE opgenomen en na ht spotten van behoorlijk veel eiwitten spoedks. Ook in je vergeetachtigheid herken ik veel. Lijkt zelfs erger te worden. Verhaal hoort niet hier, excuus. Maar moest het je ff zeggen!

En verder heb ik net 100cc gekolfd en vervolgens onverwachts toch nog mijn baby aan de borst en ze is tevreden! Jeeeeuj!!! Hee en vandaag precies 12 weken, ben bang dat we gewoon ff alles tegelijk hebben, sprong en mijn dip. Maandag prikjes dus we gaan vast nog ff een paar dagen door.
  vrijdag 27 september 2013 @ 20:42:27 #160
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_131627703
quote:

Nou idd, dat is zeker enorm knap!

Ik kreeg vd week ook nog compimenten van de LK die ik toevallig even sprak. Dat het vrij knap is om een prematuur aan de borst te krijgen en te houden, dat het vrij regelmatig spaak loopt of moeders stoppen na thuiskomst. Dus schouderklopjes voor ons dames hier met kleine meiden en jongens. O+
pi_131627771
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2013 20:39 schreef Kiwisoep het volgende:

[..]

Lijkt het wel op. Ik weet nog dat je me waarschuwde voor PE met mijn sterretjes zien, en niet veel later met PE opgenomen en na ht spotten van behoorlijk veel eiwitten spoedks. Ook in je vergeetachtigheid herken ik veel. Lijkt zelfs erger te worden. Verhaal hoort niet hier, excuus. Maar moest het je ff zeggen!

En verder heb ik net 100cc gekolfd en vervolgens onverwachts toch nog mijn baby aan de borst en ze is tevreden! Jeeeeuj!!! Hee en vandaag precies 12 weken, ben bang dat we gewoon ff alles tegelijk hebben, sprong en mijn dip. Maandag prikjes dus we gaan vast nog ff een paar dagen door.
Joh, dat verhaal van jou had ik helemaal gemist.. in het babytopic ben je welkom he! :)

Springen tijdens een dip, dat lijkt me ook ingewikkeld! ;)
  zaterdag 28 september 2013 @ 07:28:50 #162
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131638988
Fijn dat t weer goed lijkt kiwi!

En Sull, ik ben erg fan van de voedingssinglets van de hema! Momenteel niet in de webshop maar ze hangen wel in de winkel.
pi_131639254
Ik heb na een tip van Kyara(?) bij de promiss twee overslagtruitjes gekocht. Prenatal heeft nu ook voedingsshirt, ook met print zag ik. En die van de H&M had ik bij de eerste, maar die vind ik nu minder.
  zaterdag 28 september 2013 @ 10:00:20 #164
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_131639921
Ik vind jullie allemaal hartstikke knap!
Doorzetters zijn jullie! Dikke pluim! :*

En voor de mensen die ook hard hebben doorgezet maar waarbij het dan toch niet gelukt is: ook een dikke pluim! Je hebt je best gedaan! :*

Bij ons in het personeelsblad stond een tenenkrommend stuk tekst over bv op het werk. Ik ga er in elk geval feedback op geven want het sloeg echt nergens op. Op deze manier heeft niemand zin/moed op aan bv te beginnen... :X
pi_131665756
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 08:38 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb na een tip van Kyara(?) bij de promiss twee overslagtruitjes gekocht. Prenatal heeft nu ook voedingsshirt, ook met print zag ik. En die van de H&M had ik bij de eerste, maar die vind ik nu minder.
Laiv, zijn dat deze

LB, bedankt voor de tip, ik had inderdaad op de webshop niet wat gevonden en in de winkel heb ik alleen voor spagettiband hemdjes gekeken (die ze alleen in de zomer hebben, helaas).
pi_131666012
Die heb ik in elk geval wel. Ik vind ze heel fijn omdat er geen topje onder nodig is.
pi_131666501
Kyara bedankt! Ik ga hem bestellen, het ziet er inderdad handig uit!
pi_131666990
Dat is een mooie top! Daar ga ik ook achteraan!
Home is where the O+ is...
  zondag 29 september 2013 @ 11:36:44 #169
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131667759
Oh die overslagtop ziet er mooi uit! En daar kun je fatsoenlijk mee voeden?

Het voordeel van de singlets van de hema vind ik dat er ook een stuk over je borst blijft zodat je ook in het openbaar discreet kunt voeden.
pi_131670629
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 11:36 schreef LadyBlack het volgende:
Oh die overslagtop ziet er mooi uit! En daar kun je fatsoenlijk mee voeden?

Het voordeel van de singlets van de hema vind ik dat er ook een stuk over je borst blijft zodat je ook in het openbaar discreet kunt voeden.
Ik vind van wel. Ik heb er nog wel altijd een hemdje er onderaan, bij mij geeft het soms nog wel een flink decolleté
  maandag 30 september 2013 @ 13:47:15 #171
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131707097
Hmmm, mijn kind lijkt aan een 5-maandendip te doen:

Op de cb-curve boog ze af naar de onderste lijn.

Ik vind dit niet shockerend afbuigen, maar vraag me nu af of ik haar misschien toch weer wakker moet gaan maken voor een avondvoeding. Daar ben ik mee gestopt omdat ze nauwelijks dronk.

Wat denken jullie? Ze wordt over een paar weekjes 6 maanden en gaat dan ook wat fruit en groente krijgen.
pi_131707222
Ik vind dit ook niet echt afbuigen. Verwacht alleen niet teveel van de bijvoeding. Het kan best langzaam gaan en dan nog zitten in groente en fruit niet de calorieën die ze in bv wel hebben. Ik zou in jouw geval over 2 weken nog een keertje gaan wegen en vanuit daar verder kijken.
  maandag 30 september 2013 @ 14:06:37 #173
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131707620
Mja, over 3 weken is de 6-maandenafspraak.

Maar jij zou voor die tijd dus niet die avondvoeding weer invoeren?
pi_131707739
Ja, lastig. Het is ook de avondvoeding? Niet de nachtvoeding? Ja, misschien wel. Ik denk dat ik persoonlijk wel genegen zou zijn om er weer wat extra's in te krijgen ja :@ Maar of het ook nodig is, is een ander verhaal....

Als die 6 maanden afspraak over 3 weken al is, heeft het idd niet zoveel zin om nog extra te gaan wegen.
  maandag 30 september 2013 @ 14:11:57 #175
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131707767
Mijn kind doet niet aan nachtvoedingen. Daar heb ik haar bijna altijd zelf voor wakker moeten maken. Sorry :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')