Ik gebruikte de elastische hempjes van de Hema, die kon je zo omlaag trekken.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:20 schreef Sull het volgende:
Kiwi hoe is het nu? Ben je nog op pad geweest?
Heeft iemand een tip voor een mooie en praktische voedingstop. Het valt me op dat de voedingsshirts vaak gericht zijn op zwangeren, maar die logica snap ik niet helemaal.
Daar mogen jullie zeker trots op zijn! Echt knap dat hij al zo snel uit de borst dronk, zo klein als hij was.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:15 schreef L-E het volgende:
Lijkt erop dat ze het zelf weer heeft geregeld Kiwi, fijn
Wat kun je onzeker worden van een productiedip he? Hier gaat het weer fantastisch, gisteren weer mijn gebruikelijke hoeveelheid gekolfd nadat Sticker wat daagjes met name in de avond ging clusteren. Zo fijn
Ik hoorde laatst in het zkhs dat bv na PE/hellp over het algemeen toch minder succesvol is (volkomen begrijpelijk wat mij betreft!) maar des te blijer ben ik dat ik nu meer dan vijf maanden volledige borstvoeding geef. Trots op mezelf maar ook trots op hem, want hoe tof ben je als je met 1420 gram je eerste slokken aan de borst drinkt
Lijkt het wel op. Ik weet nog dat je me waarschuwde voor PE met mijn sterretjes zien, en niet veel later met PE opgenomen en na ht spotten van behoorlijk veel eiwitten spoedks. Ook in je vergeetachtigheid herken ik veel. Lijkt zelfs erger te worden. Verhaal hoort niet hier, excuus. Maar moest het je ff zeggen!quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:15 schreef L-E het volgende:
Wat kun je onzeker worden van een productiedip he? Hier gaat het weer fantastisch, gisteren weer mijn gebruikelijke hoeveelheid gekolfd nadat Sticker wat daagjes met name in de avond ging clusteren. Zo fijn
Ik hoorde laatst in het zkhs dat bv na PE/hellp over het algemeen toch minder succesvol is (volkomen begrijpelijk wat mij betreft!) maar des te blijer ben ik dat ik nu meer dan vijf maanden volledige borstvoeding geef. Trots op mezelf maar ook trots op hem, want hoe tof ben je als je met 1420 gram je eerste slokken aan de borst drinkt
Nou idd, dat is zeker enorm knap!quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:15 schreef L-E het volgende:
Joh, dat verhaal van jou had ik helemaal gemist.. in het babytopic ben je welkom he!quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:39 schreef Kiwisoep het volgende:
[..]
Lijkt het wel op. Ik weet nog dat je me waarschuwde voor PE met mijn sterretjes zien, en niet veel later met PE opgenomen en na ht spotten van behoorlijk veel eiwitten spoedks. Ook in je vergeetachtigheid herken ik veel. Lijkt zelfs erger te worden. Verhaal hoort niet hier, excuus. Maar moest het je ff zeggen!
En verder heb ik net 100cc gekolfd en vervolgens onverwachts toch nog mijn baby aan de borst en ze is tevreden! Jeeeeuj!!! Hee en vandaag precies 12 weken, ben bang dat we gewoon ff alles tegelijk hebben, sprong en mijn dip. Maandag prikjes dus we gaan vast nog ff een paar dagen door.
Laiv, zijn dat dezequote:Op zaterdag 28 september 2013 08:38 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb na een tip van Kyara(?) bij de promiss twee overslagtruitjes gekocht. Prenatal heeft nu ook voedingsshirt, ook met print zag ik. En die van de H&M had ik bij de eerste, maar die vind ik nu minder.
Ik vind van wel. Ik heb er nog wel altijd een hemdje er onderaan, bij mij geeft het soms nog wel een flink decolletéquote:Op zondag 29 september 2013 11:36 schreef LadyBlack het volgende:
Oh die overslagtop ziet er mooi uit! En daar kun je fatsoenlijk mee voeden?
Het voordeel van de singlets van de hema vind ik dat er ook een stuk over je borst blijft zodat je ook in het openbaar discreet kunt voeden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |